مهاجرت تحصیلی اتریش

رشته سم شناسی در اتریش

رشته سم شناسی در اتریش

رشته سم شناسی در اتریش شامل تحصیلات با کیفیت و گزینه هایی است که داوطلبان در هنگام درخواست برای یک دانشگاه پزشکی در این کشور انتخاب می کنند. از سوی دیگر، برنامه های پزشکی که در اتریش ارائه می شوند دارای برنامه درسی غربی هستند که در سراسر جهان پذیرفته شده است. به رسمیت شناختن بین المللی باعث می شود کاندیداها بتوانند در سراسر کشورها حرکت کنند و حرفه خود را بدون نیاز به اثبات بارها و بارها انجام دهند. علاوه بر این اتریش تحصیلات یارانه ای را در دانشگاه های دولتی خود برای دوره هایی در تمام رشته های تحصیلی ارائه می دهد.

دانشجویان بین المللی می توانند با نرخ های مقرون به صرفه به تحصیل در اتریش بپردازند. نکته مهم دیگر اینکه برنامه های درسی حوزه سم شناسی در اتریش، نه تنها شامل تئوری، بلکه کارگاه ‌ها، سمینارها، تکالیف، آزمون‌ ها و غیره را نیز شامل می شود که همگی برای پیشرفت کلی داوطلب مفید خواهند بود. همچنین به نامزدها کمک می کند تا در زمینه کاری خود ارتباط بهتری برقرار کنند و همچنین شخصیت خود را متناسب با فضای کاری خود بهبود بخشند. در نهایت باید گفت که این کشور حداکثر ایمنی را برای نامزدهای بین المللی تضمین می کند و دانشکده های پزشکی در اتریش به ایجاد فضایی آرام، شناخته شده اند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند مقدمات حضور شما را برای تحصیل در اتریش فراهم نماید.

انواع تحقیقات در رشته سم شناسی در اتریش

بسیاری از سم شناسان در اتریش، به ویژه در مؤسسات دانشگاهی و غیرانتفاعی، اساساً در کشف دانش جدید در مورد چگونگی تأثیرات مواد سمی نقش دارند. حوزه های فوق تخصصی زیادی در تحقیقات سم شناسی وجود دارد: سرطان زایی شیمیایی، سم شناسی تولید مثل و رشد، سم شناسی عصبی، ایمونوتوکسیکولوژی، سم شناسی استنشاقی، ارزیابی خطر، و بسیاری دیگر. محققان از حیوانات آزمایشگاهی، سلول های انسانی و حیوانی در کشت و سایر سیستم های آزمایشی برای بررسی فرآیندهای سلولی، بیوشیمیایی و مولکولی زیربنایی پاسخ های سمی استفاده می کنند. فرصت های تحقیقاتی برای افراد شاغل در صنعت، دانشگاه و دولت در دسترس است. آزمایشگاه های تجاری و غیرانتفاعی زیادی وجود دارند که جالب و چالش برانگیز هستند.

چنین تحقیقاتی در حل مسائل مهم و بلند مدت ارزش زیادی دارد. نمونه هایی از این می تواند مطالعاتی در مورد چگونگی تنظیم یک آنزیم خاص در سم زدایی یک ماده شیمیایی در سطح ژن یا چگونگی تأثیر یک ماده شیمیایی باشد. زمانی که انتظار می رود نتایج به طور مستقیم منفعت اجتماعی یا تجاری داشته باشند، تحقیقات دیگر «کاربردی» در نظر گرفته می شوند. به عنوان مثال، مطالعاتی برای شناسایی مواد شیمیایی جدید که به طور انتخابی آفات خاصی را می کشند یا مطالعاتی برای تعیین اینکه آیا یک فرآیند صنعتی خاص مسئول بیماری خاصی است که در جمعیتی از کارگران شناسایی شده است، می باشد.

انواع نقش های رشته سم شناسی در اتریش

بسیاری از صنایع اتریشی، از سم شناسان برای کمک به ارزیابی ایمنی محصولات خود استفاده می کنند. برای داروهای درمانی و سایر کلاس های مواد شیمیایی، قوانین فدرال اغلب ایجاب می کند که سازنده آزمایش کافی از محصول را قبل از عرضه به تجارت انجام دهد. آزمایش هایی برای تعیین اینکه آیا یک ماده شیمیایی پتانسیل ایجاد سرطان، نقص مادرزادی، اثرات تولید مثل، سمیت عصبی یا سایر موارد نامطلوب را دارد یا خیر. سم شناسان دخیل در ارزیابی ایمنی محصول این مسئولیت را دارند که اطمینان حاصل کنند که چنین آزمایشاتی به شیوه ای علمی درست طراحی، انجام و تفسیر شده است.

هنگامی که اطلاعات در دسترس باشد، سم شناسان همچنین از مطالعات جمعیت انسانی (علم اپیدمیولوژی) برای کمک به ارزیابی ایمنی و خطرات بالقوه محصولات شیمیایی و محصولات جانبی جامعه مدرن استفاده می کنند. نقش دیگر، در حوزه تدریس است. سم شناسان شاغل در کالج ها و دانشگاه های اتریشی در آموزش سم شناسی به دانشجویان و دیگران نقش دارند. به دلیل علاقه روزافزون به اثرات مواد شیمیایی در جامعه اتریش، بسیاری از کالج ها و دانشگاه ها دوره های سم شناسی را در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می دهند. مؤسسات دانشگاهی که برنامه های فارغ التحصیلی در سم شناسی ندارند، سم شناسان را برای مشارکت در تدوین برنامه درسی و تدریس برنامه های اساسی مانند شیمی و زیست شناسی استخدام می کنند.

در شکل زیر به سایر وظایف سم شناسان در اتریش پرداخته شده است:

وظایف سم شناسان در اتریش

شرایط ورود به تحصیل رشته سم شناسی در اتریش

شرایط واجد شرایط بودن برای برنامه های پزشکی متفاوت و دقیق تر از سایر برنامه هایی است که در کشور ارائه می شود. اگرچه الزامات از موسسه ای به موسسه دیگر متفاوت است، اما تعدادی از الزامات کلی وجود دارد که داوطلبان باید هنگام درخواست برای دانشگاه های پزشکی در اتریش رعایت کنند.

الزامات و مدارک عمومی جهت اخذ ویزای تحصیلی اتریش شامل:

  • ریز نمرات آموزشی
  • فرم درخواست به طور کامل پر شده است
  • گواهی رفتار
  • پاسپورت معتبر
  • مدرک آیلتس / تافل
  • گواهی مهارت آلمانی در سطح C1 یا بالاتر
  • باید در دبیرستان فیزیک، شیمی، زیست شناسی و انگلیسی بخواند.
  • توصیه نامه ها

طول دوره های پزشکی و گرایش های مرتبط با آن همچون سم شناسی در اتریش 6 سال است که این برنامه به مراحل مختلف تقسیم می شود. 6 سال در مجموع دارای 12 ترم است که دو ترم اول آن فاز 1 شامل موضوعات مقدماتی است، چهار ترم بعدی فاز دوم است که داوطلبان مهارت های اولیه پزشکی، دروس انتخابی و موضوعات دیگر را با جزئیات می آموزند. سپس آنها به فاز سه می روند که در مجموع شامل 6 ترم بعدی می شود. اینجاست که داوطلبان با مفاهیم پیشرفته سر و کار خواهند داشت و بسته به رشته مورد علاقه خود پایان نامه ارائه می دهند.

شرایط ورود به تحصیل رشته سم شناسی در اتریش

درآمد بازار کار رشته سم شناسی در اتریش

فردی که به عنوان سم شناس در اتریش کار می کند معمولا حدود 4220€ (یورو) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 2070€ تا 6590€ (یورو) متغیر است. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت می باشد. با این حال، حقوق متوسط ​​4310€ (یورو) در ماه است، 25% از سم شناسان کمتر از 2870€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% آنها بیش از 2870€ (یورو) درآمد دارند.

سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق است. طبیعتاً هر چه سالهای تجربه بیشتر باشد، دستمزد شما بیشتر است. یک سم شناس با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا 2450€ (یورو) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 3150€ (یورو) در ماه درآمد کسب کند، که 29% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 4350€ (یورو) در ماه دارد که 38% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال سابقه کار است. اگر از واقعیات زندگی در اتریش اطلاعاتی ندارید، با مراجعه به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید از مشکلات زندگی در اتریش آگاه شوید.

پرتکرارترین سوالات رشته سم شناسی در اتریش

در این بخش از مقاله افتخار پاسخ گوی سوالات پرتکرار شما در خصوص رشته سم شناسی در اتریش می باشیم:

  • درآمد شاغلان رشته سم شناسی در اتریش چه قدر می باشد؟ فردی که به عنوان سم شناس در اتریش کار می کند معمولا حدود 4220€ (یورو) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 2070€ تا 6590€ (یورو) متغیر است.
  • دوره های تحقیقاتی مرتبط با رشته سم شناسی در اتریش شامل چه دروسی می باشد؟ سرطان زایی شیمیایی، سم شناسی تولید مثل و رشد، سم شناسی عصبی، ایمونوتوکسیکولوژی، سم شناسی استنشاقی، ارزیابی خطر
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *