مهاجرت تحصیلی شیلی

رشته زمین شناسی در شیلی

رشته زمین شناسی در شیلی

یکی از رشته هایی که دانشجویان به آن علاقمند هستند تحصیل رشته زمین شناسی است و یکی از فرصت هایی که شما می توانید در رشته زمین شناسی تحصیل کنید در شیلی است. رشته زمین شناسی در شیلی یک رشته مهم به شمار می رود که هر سال بسیاری از دانشجویان بین المللی و بومی برای تحصیل آن اقدام می کنند. کشور شیلی کشوری است زیبا و مدرن که دانشگاه های مناسبی برای تحصیل دارد. شما می توانید برای تحصیل در دانشگاه های شیلی به زبان انگلیسی هم اقدام کنید. تحصیل در مقطع کارشناسی در رشته زمین شناسی بیش از مقازع ارشد و دکترا در شیلی مورد توجه قرار می گیرد. اما شما می توانید در تحصیلات تکمیلی نیز به تحصیل بپردازید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو به کشور شیلی می تواند پاسخگوی سوالات و ابهامات شما باشد.

جایگاه رشته زمین شناسی در شیلی

زمین شناسان تاریخ، ترکیب و جنبه های فیزیکی سیاره ما را مطالعه می کنند و سوالاتی از قبیل: فرایندهای (فیزیکی، شیمیایی، بیولوژیکی) که در لایه های مختلف زمین رخ می دهد چیست؟ کوه های راکی ​​چگونه و در چه زمانی شکل گرفت؟ منابع مفید مانند آب، هیدروکربن ها و فلزات را از کجا می توان پیدا کرد؟ را یک فقط یک زمین شناس می تواند پاسخ دهد. کل جهان آزمایشگاه شما خواهد بود، زیرا زمین شناسی بیشترین رشته علمی در فضای باز است. در طول دوره تحصیل، بیشتر یادگیری شما در کلاس، در حین آموزش و در آزمایشگاه ها اتفاق می افتد. همچنین ممکن است تجربه عملی انجام تحقیقات در مدارس صحرایی در کانادا و ایالات متحده را کسب کنید.

تحصیل رشته زمین شناسی در شیلی

فارغ التحصیلان کارشناسی مهندسی با گرایش علوم زمین آموزش خواهند دید تا با تیم های چندرشته ای کار کنند. علوم زمین را با سایر زمینه های مهندسی مرتبط کنند. پروژه های این نوع مربوط به درمان آلودگی محیط زیست و مدیریت زمین و ارزیابی خطرات زمین شناسی و ارزیابی و اکتشاف منابع معدنی و اکتشاف منابع انرژی و سایر موارد خواهد بود. دانشجویان فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد پایه قوی در سراسر علوم زمین به دست می آورند. زمینه های تخصصی ممکن است شامل ژئوشیمی محیطی و ایزوتوپی، ژئوفیزیک کاربردی و زمین ساختی، دیرینه شناسی، علوم سیاره ای سنجش از دور و GIS آتشفشان شناسی و فعل و انفعالات انسانی و محیطی باشد. جهت تحصیل در کشور شیلی می توانید ابتدا مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

در نمودار زیر شاهد میزان دانشجویان بین المللی در دانشگاه های کشور شیلی در رشته زمین شناسی می باشید:

میزان دانشجویان بین المللی در دانشگاه های کشور شیلی در رشته زمین شناسی

دانشگاه های رشته زمین شناسی در شیلی

رشته زمین شناسی به مطالعه زمین اختصاص داده شده است. زمین شناسی یک رشته پیچیده در علوم فیزیکی و طبیعی است که بر فرآیندهایی که تکامل سیاره زمین را از طریق مطالعه مواد زمینی شکل می دهند تمرکز می کند. این دپارتمان در زمینه آموزش، تحقیق و انتشار اطلاعات مربوط به علوم زمین شناسی با هدف ایجاد توسعه، ادغام و انتقال این دانش هم در شیلی و هم در سطح جهانی فعال است. مطالعه زمین شناسی، شامل دانش روش علمی و آزمایش فرضیه ها برای درک و مدیریت منابع طبیعی، خطرات طبیعی و محیط زیست به شیوه ای پایدار، به ارتقای کیفیت زندگی جوامع در سطح جهانی کمک می کند.

مشارکت مثبت در هویت ملی و رفع مشکلات و نیازهای کشور با حمایت از بهبود مستمر و تکامل سیستم آموزشی و تحقیقات علمی در رابطه با علوم زمین شناسی از اهداف ارائه این رشته در دانشگاه های شیلی می باشد. جهت تحصیل در دانشگاه های این کشور ابتدا ویزای تحصیلی شیلی را اخذ بفرمائید.

در جدول زیر شاهد مشخصات دانشگاه شیلی برای تحصیل رشته زمین شناسی هستید:

نام دانشگاهشهررتبه در میان برترین دانشگاه های زمین شناسیرتبه در جهانامتیاز موضوعیامتیاز جهانی
دانشگاه شیلیسانتیاگو1703904954

دانشگاه کاتولیک شمالی رشته زمین شناسی در شیلی

دانشگاه کاتولیک شمالی در سال 1956 در شهر آنتوفاگاستا تاسیس شد. سومین دانشگاه کاتولیک شیلی بود. در سال 1964 توسط دولت شیلی به عنوان یک دانشگاه مستقل و به عنوان هشتمین دانشگاه قدیمی در شیلی تاسیس شد. این دانشگاه در 2 محوطه دانشگاه مستقر است: پردیس اصلی در آنتوفاگاستا و پردیس Guayacan در شهر Coquimbo نقاط قوت دانشگاه Antofagasta در معماری، علوم (به ویژه علوم زمین شناسی) و مهندسی نهفته است. در حالی که Coquimbo در علوم دریایی، تجارت و علوم بهداشتی قوی است. دانشجویان می توانند با یکی از 8 دانشکده، 4 مدرسه، 38 برنامه کارشناسی و 30 برنامه کارشناسی ارشد تحصیل کنند. موزه های متعددی وجود دارد که در زمین شناسی، باستان شناسی و صحرای آتاکام تخصص دارند. شرایط اعزام دانشجو به کشور شیلی به طور کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است.

حوزه های اولویت دار برای تحقیقات عبارتند از:

  • معدن
  • زمین شناسی
  • نجوم
  • باستان شناسی
  • علوم اجتماعی
  • علوم دریایی
  • منابع آب
  • انرژی و سلامت

دانشگاه کاتولیک شمالی رشته زمین شناسی در شیلی

تحصیل رشته زمین شناسی در مقاطع مختلف در شیلی

گروه زمین شناسی اصلی ترین و قدیمی ترین مرکز آموزشی و تحقیقاتی علوم زمین در کشور است. این دانشگاه برای سطح دانشگاهیان خود، برای کمیت و کیفیت نشریات و جایگاه بالای محققانش از اعتبار بین المللی برخوردار است. کارشناسی علوم زمین شناسی متخصصانی را آموزش می دهد. منشاء، تاریخ، شکل، ترکیب شیمیایی و معدنی، توسعه و تکامل اجزای مواد و همچنین تغییرات ایجاد شده در سیاره زمین از مبدا تا به امروز را مطالعه می کنند. هدف کارشناسی ارشد علوم زمین شناسی نیز آموزش فارغ التحصیلان با درک پیشرفته در زمینه زمین شناسی و دارای توانایی انجام خلاقانه، نه تنها در آموزش آموزش عالی، بلکه در توسعه تحقیقات علمی و کاربردی است. هدف دکترای علوم در زمین شناسی نیز آموزش فارغ التحصیلان پیشرفته در زمینه زمین شناسی، با توانایی طراحی و توسعه تحقیقات علمی و کاربردی عالی و هدایت تیم های تحقیقاتی چند رشته ای است.

مدرک کارشناسی ارشد هیدروژئولوژی کاربردی در معدن و محیط زیست یکی از گرایش های این رشته در شیلی است. هدف این رشته این است که به متخصصان حوزه زمین شناسی و مهندسی ظرفیت حل و پیشنهاد استراتژی هایی برای حل مشکلات مرتبط با اکتشاف، بهره برداری و مدیریت پایدار منابع آب زیرزمینی در مناطق زیست محیطی و مولد ارائه شود. مدرک کارشناسی ارشد مهندسی زمین شناسی کاربردی در کارهای عمرانی نیز به دنبال توانمندسازی متخصصان در زمینه های زمین شناسی و مهندسی با توانایی حل و پیشنهاد استراتژی هایی برای حل مشکلات مرتبط با زمین شناسی کاربردی در پروژه های مهندسی، ژئوتکنیک، مهندسی سنگ ها و خاک و شناسایی و تحلیل تهدیدات طبیعی در پروژه های مهندسی می باشد. همچنین امکان تماس تلفنی و مراجعه حضوری با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در اختیار شما قرار گرفته شده است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *