مهاجرت تحصیلی رومانی

رشته زمین شناسی در رومانی

رشته زمین شناسی در رومانی

تحصیل رشته زمین شناسی در رومانی در دانشگاه های معتبری امکان پذیر است. بخارست که پایتخت و شهر بزرگ و مدرن این کشور است. اکثر دانشجویان بین المللی با تحصیل در این کشور به دستاوردهای ارزشمندی می رسند. این دانشجویان بین المللی رضایت بالایی از سطح تحصیل و امکانات رفاهی و تفریحی و همچنین از لحاظ امنیت دارند. تمام چیزهایی که یک دانشجوی بین المللی نیاز دارد تا به رویاها و اهداف خود برسد در رومانی وجود دارد. برای تحصیل رشته زمین شناسی در معدن می توانید به زبان انگلیسی تحصیل کنید که مزیت بسیار بزرگی محسوب می شود. همچنین در این رشته در کشور رومانی می توانید در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا تحصیلات عالیه داشته باشید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت به رومانی پاسخگوی سوالات شماست.

تحصیل رشته زمین شناسی در رومانی

زمین شناسی، حوزه ای اساسی در حوزه وسیع علوم طبیعی، به طور جدا نشدنی با بخش کاربردی مجموعه نمونه ها و داده های مربوط به این زمینه پیوند دارد، که بعداً برای روشن شدن جنبه های مهم تکامل زمین مورد استفاده، مدل سازی و تفسیر قرار می گیرد، برای تجمع مواد معدنی مفید، جامد و مایع، بلکه برای حفاظت از محیط زیست از این علم وسیع استفاده می شود. بنابراین، عمل زمین شناسی تخصصی یک مولفه اساسی در آماده سازی کامل دانشجویان دانشکده است. هنگامی که صحبت از زمین شناسی، مهندسی زمین شناسی و ژئوفیزیک در رومانی و می شود دانشجویان در تمام زمینه های مورد علاقه تمرین می کنند. لذا تجربه تحصیل در این کشور تجربه بسیار خوبی در جهان محسوب می شود.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر کشور رومانی و رتبه های آن در کشور می باشید:

نام دانشگاهرتبه در کشور
Iuliu Haţieganu University of Medicine and Pharmacy Cluj-Napoca1
Alexandru Ioan Cuza University2
Babeş-Bolyai University3
University of Bucharest4

تحصیل رشته زمین شناسی در رومانی در مقطع ارشد

مدرک کارشناسی ارشد زمین شناسی یک درجه بین دانشگاهی است که توسط دانشگاه های برتر رومانی ارائه شده است. گرایش های مختلفی در دانشگاه های این کشور در نظر گرفته شده است که دانش آموزان در زمینه های اصلی تحقیق و توسعه که در حال حاضر در زمینه اکتشاف و خصوصیات زمین شناسی و ژئوفیزیکی مخازن زمین شناسی تحصیل می کنند و آموزش ببیند. دانش آموزان با مدرن ترین تکنیک ها و ابزارهایی که در حال حاضر توسط اعضای تیم های تحقیقاتی که در برنامه سخنرانی می کنند استفاده می شود، آشنا می شوند. این تکنیک ها و ابزارها شامل توصیف 3 بعدی مخازن و مدل سازی قیاسی و عددی فرآیندهای زمین شناسی است. گسترش سریع این تکنیک ها آنها را برای توصیف موثر سیستم های ساختاری و مخازن رسوبی اساسی می کند.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال و تحصیل در رشته زمین شناسی در کشور رومانی هستید:

تحصیل و اشتغال در زمین شناسی در رومانی

دانشکده رشته زمین شناسی در رومانی

دانشکده زیست شناسی و زمین شناسی یکی از شناخته شده ترین و معروف ترین دانشکده های این حوزه در رومانی است. در حال حاضر حدود 1000 دانشجو در رشته های زیست شناسی، بیوشیمی، بیوتکنولوژی های صنعتی، اکولوژی و حفاظت از محیط زیست، زمین شناسی و مهندسی زمین شناسی و در 5 تخصص مطالعات کارشناسی ارشد در رشته های (کارشناسی) ثبت نام کرده اند. این دانشکده در 4 گروه (گروه زیست شناسی و بیوتکنولوژی مولکولی، گروه طبقه بندی و اکولوژی، گروه زمین شناسی و گروه خط مجارستان) و 2 مدرسه دکتری (زیست شناسی و زمین شناسی یکپارچه) سازماندهی شده است. در این دانشکده رشته های تحصیلی با تخصص های مختلفی وجود دارد که شامل زیست شناسی، اکولوژی و حفاظت از محیط زیست، زمین شناسی (در مقطع کارشناسی) و 2 تخصص کارشناسی ارشد می شود.

دانشکده زیست شناسی و زمین شناسی مجموعه های موزه جانورشناسی، موزه گیاه شناسی، معدنی معدنی و موزه چینه شناسی و نمایشگاه دائمی را با نمایشگاه های زنده ویواریم هماهنگ می کند. در مجموع 5 شعبه کتابخانه ای از کتابخانه دانشگاه مرکزی، نشریات متعدد و اسناد مورد نیاز را برای دانشجویان و معلمان ارائه می دهند. آموزش و تجربه بین المللی 60 معلم و محقق با انتشارات علمی تأثیرگذار، پروژه های تحقیقاتی ملی و بین المللی و برگزاری کنفرانس های علمی با مشارکت بین المللی تأیید می شود. در دانشکده زیست شناسی و زمین شناسی علاوه بر تدریس، فعالیت های تحقیقاتی فشرده ای نیز انجام می شود. این امر از طریق اهداف تعیین شده محتوای علمی و روش شناسی در استراتژی دانشگاه قرار می گیرد.

تحقیقات در رشته Geology در Romania

تحصیل در مقاطع مختلف رومانی در رشته زمین شناسی تحقیقات و بازدید های میدانی از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. تحقیقات علمی انجام شده در دانشکده زیست شناسی و زمین شناسی دارای مأموریت حمایت، توسعه و ترویج نوآوری در تحقیقات، توسعه و انتقال دانش و توسعه منابع انسانی درگیر در تحقیقات است. تدارکات تحقیقاتی توسط آزمایشگاه های بخش ها و همچنین موسسات همکاری ارائه می شود. دانشکده زمین شناسی و ژئوفیزیک که در کشور ما منحصر به فرد است، ریشه در 3 دانشکده با مشخصات زمین شناسی و ژئوفیزیک دارد که پس از اصلاحات آموزشی در سال 1948 سازماندهی شده است. امروزه، سنت های زمین شناسی رومانی را با سطح بالایی حفظ می کند. رویکرد علمی و آموزشی، مبتنی بر به روز رسانی و نوسازی دائمی می باشد.

سازمان کنونی دانشکده از 1990 برمی گردد و با پویایی مداوم مشخص می شود و به فارغ التحصیلان خود فرصت های حرفه ای را در صنعت و حوزه های علمی و دانشگاهی ارائه می دهد. پیشنهاد دانشگاهی دانشکده شامل 3 برنامه کارشناسی، 5 برنامه کارشناسی ارشد و یک دکترا است. برنامه ای در زمینه های تحصیلی مدرن، که برای بازار کار جهانی و تحقیقات علمی پیشرفته بسیار مورد توجه است: مهندسی زمین شناسی، زمین شناسی و ژئوفیزیک. فعالیت تحقیقاتی علمی بسیار شدید است و در نه مرکز انجام می شود، زیرا بر مشکلات اساسی و کاربردی زمین شناسی مدرن متمرکز شده است. آنها قراردادهای تحقیقاتی را با موسسات و سازمان های مهمی و همچنین با مشاغل تخصصی مانند آکادمی رومانی و بسیاری دیگر انجام می دهند، پروژه هایی که هر دو را درگیر می کند. شرایط کار پس از تحصیل در رومانی نیز مناسب می باشد.

تحقیقات در رشته Geology در Romania

فرصت های شغلی رشته Geology در Romania

تمرینات تخصصی در زمینه زمین شناسی در سال های پایانی در کمپین های زمینی انجام می شود که توسط گروه ژئوفیزیک و با همکاری شرکت های خاص برگزار می شود. این جلسات تمرینی با هدف آموزش روش ها، رسیدگی و تفسیر داده های کلی ژئوفیزیک، از جمله روش های ژئوفیزیک صنعتی است. از بین تمام انجمن های دانشجویی حرفه ای، بخش دانشجویی بخارست (BSC) به عنوان یک گروه دانشجویی با مشخصات علمی، وابسته به دانشکده، با سابقه فعالیت 12 ساله مطرح می شود. فارغ التحصیلان دانشکده زمین شناسی و ژئوفیزیک می توانند مهندسان زمین شناس، ژئوفیزیک، استادان و محققان در زمینه دانشگاهی، محققان در موسسات تحقیقاتی، محققان کانی شناسی، سنگ نگاری، ژئوشیمی، دیرینه شناسی، متخصصان ایستگاه های زمین شناسی، بازرسان محیط زیست، کارشناسان هیدروژئولوژی شوند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت رومانی از طریق تحصیل مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *