مهاجرت تحصیلی دومینیکا

رشته زمین شناسی در دومینیکا

رشته زمین شناسی در دومینیکا

تحصیل در رشته زمین شناسی در دومینیکا می تواند یک انتخاب ماجراجویانه و منحصر به فرد برای تحصیل در حوزه کارائیب باشد. شما با تحصیل در دومنیکا می توانید تجارب جالبی کسب کنید و تحصیلی ارزشمند داشته باشید. در این کشور می توانید به زبان انگلیسی در مقاطع کارشناسی و ارشد و دکترا در رشته زمین شناسی تحصیل کنید. تحصیلات عالیه در اروپا یک مزیت بزرگ برای کار در بهترین شرکت ها و بهترین موسسات است. شرایط تحصیلی و امکانات رفاهی و هزینه های زندگی نیز که از مهم ترین مسائل برای مهاجرت می باشد نیز در این کشور وجود دارد. دانشگاه های خوب و معتبری نیز در این کشور به دانشجویان بین المللی خدمات ارائه می دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت به کشور دومینیکا پاسخگوی سوالات شماست.

جایگاه رشته زمین شناسی در دومینیکا

کشور دومینیکا جوان ترین جزیره در آنتیل های کوچک است، اما جوان بودن به این معنی نیست که تنوع ندارد. این جزیره محل زندگی بی شمار گونه هایی از ساکنان جنگل های بارانی تا صخره های مرجانی است. این بهشت ​​جزیره در حدود 26 میلیون سال پیش در رویدادی که بسیاری معمولاً با فاجعه مرتبط هستند شکل گرفت. کشور دومینیکا که دارای 9 آتشفشان است، ممکن است یک سفر خطرناک به نظر برسد، اما مقصد پروژه تحقیق زمین شناسی در تحقیقات خلاقانه در دومینیکا، در بخش مهندسی محیط زیست و علوم زمین، است. در حقیقت، در تعطیلات بهاری، تیم های تحصیلی و تحقیقی به مطالعه زمین شناسی دومینیکا و چگونگی تأثیر آن بر سیستم های زنده اطراف آن می پردازد. دانش آموزان از فرصت تحصیل در دومینیکا در تعطیلات بهاری بسیار هیجان زده هستند زیرا جذابیت ها و فرصت های تحقیق در خصوص زمین شناسی بسیار ویژه است.

توسعه هر کشوری بستگی به آگاهی کامل از منابع آن و منابع معدنی آن بطور خاص دارد، در حالی که برنامه ریزی برای مردم محلی و یا امکاناتی برای افزایش ظرفیت گردشگری، به عنوان مثال، مستلزم آگاهی کافی از لایه های زیرین خاک و خطرات طبیعی است که گاهی اوقات می تواند فاجعه بار باشد. این همان زمینه ای است که این کشور در یک پروژه نقشه برداری زمین شناسی در جمهوری دومینیکن، به عنوان بخشی از کنسرسیومی که توسط همتای اسپانیایی BRGM  IGME  (موسسه زمین شناسی و معدن)، که شامل مشاوره اسپانیایی InYPSA نیز می شد، شرکت کرد. این پروژه که از سال 2002 تا اواسط 2011 ادامه دارد، تحت برنامه SYSMIn که توسط اتحادیه اروپا تأمین مالی می شود، انجام می شود.

تحصیل رشته زمین شناسی در دومینیکا

اگر سوال هایی در خصوص اینکه آب های زیرزمینی چیست و چرا برای انسانها اهمیت دارد و آلودگی آب های زیرزمینی چه پیامدهایی دارد؟ آب و هوای زمین در گذشته چگونه بوده است؟ چگونه آب و هوا در آینده تغییر می کند؟ اثر گلخانه ای و اسیدی شدن اقیانوس چیست؟ چرخه کربن چیست و چرا مهم است؟ تفاوت بین منابع طبیعی تجدید ناپذیر، تجدید پذیر و دائمی چیست؟ ماهیت عرضه و تقاضا در رابطه با آب، نفت، زغال سنگ، مواد معدنی و سایر منابع طبیعی چیست؟ مزایا و معایب منابع مختلف انرژی شامل سوخت های هسته ای، خورشیدی، بادی، زمین گرمایی، آبی و کربنی چیست؟ کنجکاو هستید باید در رشته زمین شناسی تحصیل کنید. یکی از کشورهای خوبی که در جهان می توانید در این رشته تحصیل کنید کشور دومینیکا است.

این برنامه ها اساساً 4 زمینه وسیع علوم زمین شناسی را پوشش می دهد:

  1. زمین شناسی میدانی و زمین شناسی ساختاری
  2. چینه شناسی/ دیرینه شناسی/ رسوب شناسی
  3. کانی شناسی و سنگ شناسی
  4. زمین شناسی کاربردی (شامل زمین شناسی اقتصادی، زمین شناسی محیط زیست، سوخت های فسیلی، ژئوشیمی، زمین گرمایی، هیدروژئولوژی و اکتشافات معدنی)

دانشکده تحصیل رشته زمین شناسی در دومینیکا

دانشکده تحصیل رشته زمین شناسی در دومینیکا

موقعیت مکانی دانشکده زمین شناسی در دومینیکا به عنوان یک آزمایشگاه و کلاس درس در فضای باز است. دانشکده به طور مرتب کلاس هایی در خارج برگزار می کند و سفرهای میدانی و مدارس میدانی گسترده ای را ترتیب می دهد تا از محیط برتر استفاده کرده و آموزش های عملی را به شما ارائه دهد که از روز اول برای صنعت بسیار ارزشمند است. این دانشکده با صنعت  دولت و سایر دانشگاهیان همکاری می کند و طیف وسیعی از علوم محض تا کاربردی را پوشش می دهد. این گستردگی تخصص و محتوای دوره می تواند منافع هر دانشجویی را در برنامه برآورده کند. برنامه زمین شناسی در این دانشکده طوری طراحی شده است تا اطمینان حاصل شود که دوره های لازم را برای ثبت نام به عنوان زمین شناس حرفه ای در مراکز مختلف، که برای کار به عنوان زمین شناس لازم است را خواهید داشت.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر کشور دومینیکا و رتبه های آنان در جهان می باشید:

نام دانشگاهرتبه در کشوررتبه در جهان
Ross University14275
All Saints University213256
Dominica State College320973
International University for Graduate Studies422291

مزایا تحصیل رشته زمین شناسی در دومینیکا

هدف اساسی برنامه های زمین شناسی در دانشگاه های دومینیکا آموزش نحوه نقشه برداری و شناسایی سنگ ها است. این امر دانشجویان ما را متمایز می کند و به میزان اشتغال بسیار بالایی که پس از فارغ التحصیلی در سازمان هایی مانند سازمان زمین شناسی کار می کند کمک می کند. زمین شناسی یک علم کیفی است که ترکیبی از عناصر فیزیک، شیمی، زیست شناسی و سایر علوم برای مطالعه زمین، فرآیندهای تشکیل دهنده زمین و تاریخ سیاره ما است. مدرک کشور دومینیکا در همه جا به رسمیت شناخته شده است بنابراین این فارغ التحصیلان زمین شناسی از دومینیکا ممکن است در هر کشوری از جهان کار کنند. کیفیت آموزش در این کشور در دانشکده های زمین شناسی بسیار بالاست و کارکنان آموزشی بسیار دوستانه و همکاری می کنند.

 به عنوان یک دانشجوی در برنامه شما می توانید:

  • سنگ ها، مواد معدنی و رسوب را بررسی کنید.
  • خطرات محیطی را مطالعه کنید.
  • عناصر تشکیل دهنده سیارات و قمرهای منظومه شمسی را کاوش کنید.
  • در مورد تاریخ 4.5 میلیارد ساله زمین ما اطلاعات بیشتری کسب کنید.

فرصت های شغلی رشته زمین شناسی در دومینیکا

رشته زمین شناسی به شما دنیایی از فرصت های شغلی با بسیاری از وظایف جالب و متفاوت مرتبط با اجتماعی در دانمارک و خارج از کشور می دهد. بیشتر انواع مشاغل شامل کار میدانی، تجزیه و تحلیل و انتشار یافته ها است. مشاغل بخش دولتی معمولاً در مقامات منطقه ای شهرداری و دولتی، موسسات تحقیقاتی دولتی مانند سازمان زمین شناسی، آزمایشگاه ملی و موسسه هواشناسی یا در دانشگاه ها و سایر موسسات آموزش عالی است. در صنعت، مشاغل در بخش های مختلف گسترده شده است. بزرگترین منابع مشاغل بخش خصوصی عبارتند از شرکت های نفتی، شرکت های ساختمانی و شرکت های مهندسی مشاور. تعداد زیادی از زمین شناسان در این کشور در خصوص آتشفشان ها و در ارتباط با توسعه محیط زیست و مشاوره در معادن و صنایع نفت و دانشگاه ها و سایر موسسات تحقیقاتی در خارج از کشور کار می کنند.

رشته فیزیولوژی در دومینیکا نیز ار رشته های پرطرفدار است. در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در کشور دومینیکا هستید:

نرخ بیکاری در کشور دومینیکا

فارغ التحصیلان رشته زمین شناسی از دانشگاه های کشور زمین شناسی در می توانند در زمینه های مختلفی کار کنند:

  • چالش های اقلیمی
  • تحقیقات آتشفشان
  • تامین آب
  • پاکسازی و حفاظت از محیط زیست
  • اکتشاف بنیاد برای توربین های بادی دریایی
  • انرژی زمین گرمایی
  • استخراج شن، ماسه و فلزات
  • توسعه محصول با مواد جغرافیایی
  • نقشه برداری از آب های زیرزمینی

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اخذ اقامت دومینیکا از طریق تحصیل به سوالات شما پاسخ می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *