مهاجرت تحصیلی استونی

رشته علوم کامپیوتر در استونی

رشته علوم کامپیوتر در استونی

رشته علوم کامپیوتر در استونی توسط موسسات آموزش عالی این کشور که در جهان شناخته شده اند، ارائه می شوند. این کشور، یکی از 3 کشور بالتیک است. گروهی از کشورها که شمال اروپا با شرق در آن قرار دارد. این کشور با روسیه، لتونی و دریای بالتیک هم مرز است. این کشور، به معنی سرزمین در شرق، دارای آداب و رسوم، فرهنگ ها و حتی زبان کاملا منحصر به فرد خود است. به طوری که، همگی با تالین به عنوان مرکز فن آوری یک پایتخت است. اما این فقط سطح این کشور است. برای یک کشور کوچک، این کشور در زمینه فناوری پیشرو جهان است. این محل تولد Skype و TransferWise است.

این مرکز همچنین بانک استونی، اولین بانک در جهان است که اقامت الکترونیکی را برای خدمات و مشاغل مالی ارائه می دهد. وقتی صحبت از فناوری می شود، این کشور درجه یک است. این کشور علاوه بر موفقیت تکنولوژیی، به زبان استونی نیز می بالد. این زبان از نظر زبان اورالی، شباهت هایی با فنلاندی و مجارستانی دارد. اما تقریبا بی نظیر است. مردم این کشور با صداهای مصوت غنی و همخوان های بلندش اغلب زبانی است که از نظر زیبایی با زبان فرانسه برابر است. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بنابر در خواست متقاضیان عزیز این نگارش که درباره رشته علوم کامپیوتر در استونی است را آماده کرده اند.

معرفی دانشگاه های رشته علوم کامپیوتر در استونی

بسیاری از دانشگاه های این کشور دوره پاییزی خود را از اواخر آگوست یا اوایل سپتامبر آغاز می کنند. مطمئن شوید که قبل از پاییز درخواست دهید و ثبت نام کنید. زیرا، اکثر موسسات به شما اجازه نمی دهند که تحصیلات خود را در ترم بهار آغاز کنید. از این رو، مدارس آموزش عالی فقط 2 ترم دارند. ترم پاییز در ژانویه و ترم بهار در اواخر ژوئن به پایان می رسد. برخی از کالج ها برنامه های تابستانی دارند. بنابراین، شما باید قبل از برنامه ریزی ترم تابستانی با موسسه خود مشورت نمایید. دانشگاه های این کشور بیش از 100 برنامه درجه ارائه می دهند که کلاس هایی به زبان انگلیسی، استونیایی و روسی تدریس می شود. دانشگاه های مختلف درجات مختلفی از جمله موسیقی، تئاتر، فناوری، تجارت و علوم زندگی را ارائه می دهند.

برای رشته علوم کامپیوتر در استونی دانشگاه های زیر توصیه می شود:

  • دانشگاه تارتو
  • دانشگاه صنعتی تالین

مشاغل رشته علوم کامپیوتر در استونی

رشته علوم کامپیوتر در استونی شامل علوم، مهندسی، ریاضیات و رشته هایی است که بر مدل سازی و حل مسئله با استفاده از سخت افزار و نرم افزار تکیه می کنند. حقوق ماهیانه کار در استونی برای این رشته در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه رشته علوم کامپیوتر در استونی این دانشمند کامپیوتر به مصرف کنندگان و متخصصان در تلاش برای ترکیب، جمع آوری و ردیابی داده ها به روش های دقیق، خلاقانه و منطقی که قابل تأیید و اثبات است، کمک می کند. از زمانی که مهندس چارلز بابیج اولین موتور خود را با حافظه و قابلیت پردازش قابل توسعه در سال 1837 ساخت، تغییر اساسی کرده است. این رشته در ترکیبی پیچیده از تئوری و عمل پایه گذاری شده است که منجر به مسیرهای شغلی متعددی شده است که خلاقیت و تکنیک را متصل می کند.

علوم کامپیوتر شامل موارد زیر می باشد:

رشته علوم کامپیوتر در استونی

 به علاوه علوم کاپیوتر شامل رشته هایی که بر مدل سازی و حل مسئله با استفاده از سخت افزار و نرم افزار تکیه می کنند، نیز می باشد. دانشمند کامپیوتر به مصرف کنندگان و متخصصان در تلاش برای ترکیب، جمع آوری و ردیابی داده ها به روش های دقیق، خلاقانه و منطقی که قابل تأیید و اثبات است، کمک می کند.

هزینه تحصیل رشته علوم کامپیوتر در استونی

هزینه تحصیل در استونی در دانشگاه های مختلف بسته به سطح تحصیلات و تخصص مورد نظر می تواند بسیار متفاوت باشد. به طور کلی، هزینه های تحصیل از 1660€ تا 7500€ (یورو) در سال برای برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد متغیر است. برخی از تخصص های گران قیمت عبارتند از:

  • پزشکی
  • حقوق
  • مدیریت بازرگانی
  • علوم اجتماعی

همان طور که می دانید، برخی از موسسات آموزش عالی در این کشور ممکن است شهریه دانشجویان را از اتحادیه اروپا و خارج از اتحادیه اروپا متمایز کنند. علاوه بر این، برخی از دانشگاه ها چند برنامه کارشناسی ارشد و کارشناسی بدون هیچ گونه شهریه ارائه می دهند. بازخورد کلی بازدیدکنندگانی که در استونی وقت گذرانده اند این است که در حالی که شرایط زندگی شبیه به شرایط اروپای غربی است، هزینه ها به طور کلی کمتر است. یک نظرسنجی فارغ التحصیلان انجام شد نشان می دهد که دانشجویان بین المللی فکر می کنند هزینه زندگی در استونی بسیار مقرون به صرفه تر از جاهای دیگر است. به طوری که، 24% بیشتر از متوسط ​​رضایت جهانی از هزینه های زندگی است.

برآورد تقریبی هزینه زندگی یک نفر در تارتو به مدت یک ماه در جدول زیر نشان داده شده است:

پارامترهزینه به یورو
برق و آببین 80€ تا 120€
خوابگاه دانشجوییبین 250€ تا 400€
مواد غذاییبین 300€ تا 500€
حمل و نقل عمومی8€

هزینه تحصیل رشته علوم کامپیوتر در استونی

کار بعد از تحصیل در استونی

کار در استونی می تواند به شرکت ها کمک کند تا به دانشجویان بین المللی و فارغ التحصیلان اخیر نزدیک شوند. کارکنان بالقوه ای که در این کشور و مشتاق شروع کار خود هستند. در حالی که این استعدادها یک منبع عالی هستند که هنوز پتانسیل آن ها به طور کامل توسط شرکت ها کشف نشده است، اما مزایای متعددی دارند که ممکن است برای تجارت شما مفید باشد، مانند:

  • آگاهی از بازارهای خارجی و فرهنگ های دیگر
  • خلاقیت و شیوه های منحصر به فرد تفکر
  • انگیزه و انعطاف پذیری نسبت به شرایط کار

خبر خوب این است که استخدام دانشجویان بین المللی، در طول یا پس از اتمام تحصیل برای کارفرمایان به همان سادگی بوده است، به این معنی که استخدام های بدون خطر در انتظار کشف هستند. برای اطلاع از شرایط کار در این کشور یا سایر کشورهای جهان می توانید به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید. به علاوه، مشاوران این موسسه آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *