مهاجرت تحصیلی لوکزامبورگ

رشته زمین شناسی در لوکزامبورگ

رشته زمین شناسی در لوکزامبورگ

رشته زمین شناسی در لوکزامبورگ تقاضای زیادی ندارد و دوره های کمی در این رشته ارائه می شوند. لوکزامبورگ یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپاست. این کشور دارای امکانات گسترده ای است. نظام آموزشی این کشور نیز پیشرفته است و دارای اعتبار در سطح اروپاست. دوره های ارائه شده در لوکزامبورگ به زبان های فرانسوی، آلمانی و انگلیسی است. با داشتن تخصص و مدرک تحصیلی در رشته زمین شناسی می توانید به عنوان متخصص در این رشته مشغول به کار شوید. علاقه مندان به اخذ ویزای تحصیلی در اروپا و ورود به اتحادیه اروپا می توانند با مشاوره از متخصصین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جهت مهاجرت اقدام کنند.

تحصیل رشته زمین شناسی در لوکزامبورگ

لوکزامبورگ کشوری نسبتا کوچک در همسایگی فرانسه، آلمان و بلژیک است. این کشوری چند زبانه در اروپا و عضو اتحادیه اروپاست. تحصیل رشته زمین شناسی در لوکزامبورگ در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می شود. همچنین مقطع دکترا نیز در رشته های مرتبط به علوم زندگی و زمین شناسی نیز ارائه می شود. با داشتن شرایط تحصیل در لوکزامبورگ و بررسی شرایط خود می توانید از دانشگاه های لوکزامبورگ و یا دانشگاه های واقع در اروپا در یکی از این دانشگاه ها تحصیل کنید. شرایط تحصیل و اخذ ویزا را می توانید از کارشناسان ما جویا شوید.

دانشگاه های ارائه کننده رشته زمین شناسی در کشور لوکزامبورگ در زیر آمده است:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه لوکزامبورگ

درآمد مشاغل زمین شناسی در لوکزامبورگ

لوکزامبورگ یکی از کشورهای ثروتمند در اروپاست و میزان حقوق کار در لوکزامبورگ بسیار بالاست. بدین صورت حقوق مشاغل مربوط به رشته زمین شناسی در کشور لوکزامبورگ به صورت متوسط 8250€ (یورو) در ماه برآورد شده است که سالانه بالغ بر 99000€ (یورو) می باشد. این در حالی است که حداقل میزان درآمد ماهیانه کار مشاغل رشته زمین شناسی در کشور لوکزامبورگ به میزان 4040€ (یورو) و حداکثر به میزان 12900€ (یورو) اعلام شده است. پس از تحصیل در لوکزامبورگ حداقل به مدت 6 ماه زمان خواهید داشت تا در لوکزامبورگ و یا یکی از کشورهای اتحادیه اروپا کار کنید.

در نمودار زیر میزان حقوق برخی از مشاغل مربوط به رشته زمین شناسی در کشور لوکزامبورگ آورده شده است:

حقوق ماهیانه مشاغل زمین شناسی در لوکزامبورگ

زمین شناسی کشور لوکزامبورگ

لوکزامبورگ در مساحت کوچک خود به مساحت 2586 کیلومتر مربع تنوع زمین شناسی شگفت انگیزی را نشان می دهد. این منطقه به دو ناحیه طبیعی اصلی تقسیم می شود که از نظر زمین شناسی و ژئومورفولوژیکی متفاوت هستند، تفاوت ها ناشی از حرکات بالارفت دیفرانسیل اواخر درجه سوم است که باعث ایجاد فرایندهای فرسایشی می شود که منطقه ناسازگاری عمده بین سنگ های دونین و تریاس را نشان می دهد. منطقه شمالی که حدود یک سوم سطح لوکزامبورگ را پوشش می دهد، “ایسلک” نامیده می شود و متعلق به منطقه آردن – سپر رنیش است، بخشی از کمربند کوهستانی هرسین که از طریق فرانسه، بلژیک و آلمان امتداد می یابد. منطقه جنوبی، که رسوبات مزوزوئیک بر زیرزمین پالئوزوئیک قرار دارد، “گوتلند” نامیده می شود و نوک شمال شرقی حوضه پاریس را تشکیل می دهد.

ساختار زمین شناسیشرح
پالئوزوئیکسنگ های پالئوزوئیک که بستر “ایسلک” را تشکیل می دهند، از رسوبات شبه مخروطی ریز تا دانه متوسط ​​و منطقه ای نشأت می گیرند که در زمان پراگ و امسیان در دریای قاره پهنه دوون رسوب کرده و از قاره شمالی “قرمز قدیمی” نشات گرفته اند. این رسوبات گل آلود و شنی، با ضخامت واقعی چند هزار متر، به شیست، سنگ های سنگی، تخته سنگ ها و کوارتزیت ها تبدیل شد، که شیست های خاکستری مایل به آبی متداول ترین نوع سنگ هستند.
مزوزوئیکدر انتهای دوران پالئوزوئیک، Hercynides عمدتا به عنوان یک بخش دشتی تسطیح شد و تاریخ رسوبی اولیه مزوزوئیک این منطقه به شدت تحت تأثیر قرار داشت. این منطقه تا نیمه ژوراسیک دوباره دریایی باقی ماند. رسوبات این دوره ها (تریاس اولیه تا ژوراسیک میانه) به ضخامت تا 1000 متر می رسد.

تحصیل رشته زمین شناسی در دانشگاه لوکزامبورگ

با تحصیل رشته زمین شناسی شما به عنوان یک متفکر خلاق و مستقل آموزش خواهید دید. یک مهندس با توانایی و مهارت برای حل مشکلات پیچیده خواهید شد. در سال اول کارشناسی ارشد، ماژول های تخصصی را انجام می دهید، کار علوم آزمایشگاهی در لوکزامبورگ انجام می دهید و به یک سفر زمین شناسی می روید. در سال دوم شما یک پایان نامه زیر نظر یک استاد خواهید نوشت. دوره ها و تکالیف توسط متخصصانی تدوین می شود که در رشته های خود برتری دارند. بسیاری از آنها با صنعت ارتباط نزدیکی دارند. محیط مطالعه بین المللی است و زبان های آلمانی، فرانسوی و انگلیسی زبان کار است.

علاوه بر پیروی از برنامه آموزش و تدریس، دانشجویان ممکن است موارد عملی را بر خلاف دانش علمی توسعه یافته توسط استادان و محققان آزمایش کنند. به عنوان یک جامعه کوچک، زمینه های زیادی برای تعامل کارکنان و دانشجویان وجود دارد. از آنجا که برنامه ها گسترده هستند و دارای ویژگی بین المللی قوی هستند، فارغ التحصیلان می توانند در بسیاری از حوزه های صنعتی و دانشگاهی وارد بازار کار در لوکزامبورگ پیدا کنند.

تحصیل رشته زمین شناسی در دانشگاه لوکزامبورگ

شرایط اقامت پس از تحصیل در لوکزامبورگ

لوکزامبورگ در میان مقاصد تحصیلی برتر برای دانشجویان بین المللی نیست، زیرا دانشگاه های زیادی در این کشور وجود ندارد. در حال حاضر، تنها دانشگاه دولتی، دانشگاه لوکزامبورگ و چند دانشگاه خصوصی دیگر است. تحصیل در لوکزامبورگ تصمیم خوبی است. جدا از آن، به شهروندان اتحادیه اروپا و غیر اتحادیه اروپا اجازه می دهد در حین تحصیل کار کنند، سیستم دستمزد عالی است. شما می توانید از 2000€ (یورو) تا 3000€ (یورو) با گزینه اقامت در دسترس درآمد کسب کنید. رشته های متعددی تحت پوشش برنامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا هستند که توسط دانشگاه های لوکزامبورگ ارائه می شوند. پیدا کردن برنامه تحصیلی خود در لوکزامبورگ با این کار ساده می شود.

پس از اتمام تحصیلات خود، دانشجویان بین المللی خارج از منطقه اتحادیه اروپا اجازه دارند برای جستجوی شغل در لوکزامبورگ بمانند. آنها باید حداقل 30 روز قبل از انقضای مجوز اقامت دانشجویی فعلی خود، برای مجوز اقامت کاری یا تجاری اقدام کنند. پس از اتمام تحصیل در لوکزامبورگ می توانید برای ویزای کار اقدام کنید. شما یک قرارداد کار، اجازه کار و سایر اسناد مربوطه را ارائه خواهید کرد. توجه داشته باشید که این مجوز باید قبل از خروج از کشور اخذ شود و فقط 1 سال قبل از تمدید برای 3 سال دیگر اعتبار خواهد داشت.

در این قسمت راه های اقامت پس از تحصیل در لوکزامبورگ هستید:

راه های اقامت پس از تحصیل در لوکزامبورگ

گروه تحقیقاتی زمین شناسی موزه ملی لوکزامبورگ

گروه تحقیقاتی گروه زمین شناسی یا کانی شناسی پروژه های تحقیقاتی خود را بر اساس میراث ملی پایه گذاری کرده است. با توجه به داده های منطقه ای یا با مطالعه مجموعه مطالعه مفصل معادن قدیمی لوکزامبورگ، جمع آوری داده های کانی شناسی یا مطالعه نمونه های حفاظت شده در مجموعه های روش های متفاوتی برای ایجاد موضوعات جدید تحقیق هستند. یک رویکرد سیستماتیک و علمی و مشارکت با دیگر آزمایشگاه های زمین شناسی و کانی شناسی، امکان می دهد تا آنجا که ممکن است مطالعاتی را در مورد میراث لوکزامبورگ انجام دهید. تیمی از همکاران تحقیقی پویا و برخی از دانشجویان دکتری در لوکزامبورگ در این مطالعات نقش پویایی دارند.

موضوعات پژوهشی:

  • کانی شناسی لوکزامبورگ: فهرست گونه های معدنی و مناطق آنها
  • مطالعه رسوبات چند فلزی لوکزامبورگ
  • صخره های لوکزامبورگ: ایجاد سنگ لیتوکا ​​و تجزیه و تحلیل میکروسکوپی رخساره
  • تجزیه و تحلیل رسوبی و متوالی کوارتزیت سازه های برله و ژوراسیک (لوکزامبورگ)
  • کانی شناسی و سنگ نگاری پگماتیت ها
  • مواد معدنی کمیاب و گونه های جدید

جهت بررسی هزینه تحصیل در لوکزامبورگ می توانید مقاله ارائه شده توسط کارشناسان ما در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را مطالعه کنید.

سوالات متداول در باب رشته زمین شناسی در لوکزامبورگ

در این قسمت از مقاله به سوالات متداول در باب رشته زمین شناسی در لوکزامبورگ هستید:

  • درآمد در حوزه زمین شناسی در لوکزامبورگ چقدر است؟ بدین صورت حقوق مشاغل مربوط به رشته زمین شناسی در کشور لوکزامبورگ به صورت متوسط 8250€ (یورو) در ماه برآورد شده است که سالانه بالغ بر 99000€ (یورو) می باشد.
  • فرصت های  شغلی رشته زمین شناسی در لوکزامبورگ چیست؟ علاوه بر پیروی از برنامه آموزش و تدریس، دانشجویان ممکن است موارد عملی را بر خلاف دانش علمی توسعه یافته توسط استادان و محققان آزمایش کنند. به عنوان یک جامعه کوچک، زمینه های زیادی برای تعامل کارکنان و دانشجویان وجود دارد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *