مهاجرت تحصیلی جمهوری چک

رشته زمین شناسی در جمهوری چک

رشته زمین شناسی در جمهوری چک

رشته زمین شناسی در جمهوری چک بسیار تخصصی و فوق العاده ای است که فرصت های بسیار مناسبی را نیز در زمینه اشتغال به فارغ التحصیلان ارائه می دهد. تحصیل رشته زمین شناسی در جمهوری چک در مقاطع تحصیلی کارشناسی و ارشد و دکترا به زبان انگلیسی و زبان چکی ارائه می شود. رشته زمین شناسی نیز طیف وسیعی از مشاغل را در اختیار دانشجویان قرار می دهند. شما با تحصیل در دانشگاه های برتر کشور جمهوری چک از شرایط خوب تحصیلی اعم از درسی و سایر موارد رفاهی و تفریحی بهره مند می شوید. مدارک این دانشگاه ها معتبر هستند و در دیگر دانشگاه های جهان به رسمیت شناخته می شود. شما می توانید با تحصیل در این جمهوری چک آینده ای درخشان برای خود ترسیم کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت به جمهوری چک پاسخگوی سوالات شماست.

جایگاه رشته زمین شناسی در جمهوری چک

سازمان زمین شناسی چک (CGS) یک موسسه تحقیقاتی شناخته شده است که طیف وسیعی از موضوعات و خدمات زمین شناسی را در جمهوری چک و خارج از کشور پوشش می دهد. سازمان زمین شناسی چک اطلاعات مربوط به زمین شناسی قلمرو کشور چک را جمع آوری و ارزیابی می کند و آنها را برای تصمیم گیری های سیاسی، اقتصادی و زیست محیطی در اختیار مقامات دولتی قرار می دهد. زمینه های اصلی تخصص شامل نقشه برداری و تحقیقات زمین شناسی و همچنین مطالعه منابع معدنی و پتانسیل اقتصادی آنها و ارزیابی تاثیر معدن و ژئوشیمی و مطالعات زیست محیطی و زمین شناسی کاربردی و هیدروژئولوژی و خطرات طبیعی و مدیریت داده های جغرافیایی و GIS است. ممکن است شما با فارغ التحصیلی از رشته زمین شناسی فرصت هایی در این سازمان برای کار پیدا کنید.

رواج علوم زمین شناسی و به اشتراک گذاشتن نتایج تحقیقات زمین شناسی با مردم از اولویت های سازمان زمین شناسی جمهوری چک است. در طول کار این سازمان کارکنان آن تلاش کرده اند تا درک ما از تکامل زمین شناسی و منابع زمین را با نقشه برداری و تحقیقات زمین شناسی بهبود بخشند. اخیراً، با ظهور جامعه مبتنی بر اطلاعات و نوآوری در نشر، امکان انتقال دانش در قالب های قابل فهم و چشم نواز به همه با علاقه به فرآیندهای طبیعی که بر ما تأثیر می گذارد، امکان پذیر است. اطلاع رسانی عمومی توسط CGS جامعه حرفه ای و عموم مردم را در بر می گیرد، از کودکان مدرسه ای، دانش آموزان و والدین گرفته تا گردشگران و بازنشستگان.

در نمودار زیر شاهد میزان اشتغال و کار در رشته زمین شناسی در جمهوری چک هستید:

اشتغال و تحصیل در رشته زمین شناسی در جمهوری چک

دانشگاه رشته زمین شناسی در جمهوری چک

موسسه زمین شناسی و فسیل، دانشگاه چارلز در پراگ، یک مرکز دانشگاهی مدرن با سنتی تقریباً 100 ساله در زمینه تحقیقات و تعالی آموزشی در علوم زمین است. هدف بازسازی تکامل حیات در سیاره زمین و درک چرخه های جهانی و تغییرات گذشته زمین شناسی است. همچنین در این دانشگاه پویایی فرایندهای زمین شناسی در سطح زمین و فرآیندهای زمین ساختی، ماگمایی و دگرگونی را در پوسته زمین مطالعه می کنید. این موسسه با تعدادی از موسسات تحقیقاتی داخلی و خارجی همکاری می کند، در تعدادی از پروژه های تحقیقاتی بین المللی مشارکت دارد و به طور منظم سفرهای علمی به چین، قزاقستان، ترکیه، مراکش، قطب شمال و آمریکای شمالی ترتیب می دهد. در آخر اما نه کم اهمیت، موسسه مسئول مجموعه های منحصر به فرد فسیل است. شرایط کار پس از تحصیل در چک به طور کلی شرایط خوبی است.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص تحصیل در رشته زمین شناسی در کشور جمهوری چک می باشید:

رشتهنوع مطالعهمقاطع تحصیلیمدت تحصیلزبان تحصیلنوع مدرکشهریه
زمین شناسیتمام وقت
پاره وقت
کارشناسی3 سالانگلیسی
چکی
بین المللی1000€
ارشد2 سال
دکترا2 سال

تحصیل رشته زمین شناسی در Czech Republic

تحصیل در چک به زبان انگلیسی فرصت ویژه ای است. گروه زمین شناسی و علوم خاک (DGSS) در دانشگاه مندل در برنو در درجه اول بر تحقیقات و مفاهیم فرآیندهای پیچیده زمین شناسی، ژئوشیمیایی و پدولوژیکی (تشکیل خاک) و همچنین تأثیر انسان بر این فرآیندها و پیامدهای آنها برای جامعه بشری تمرکز دارد. دپارتمان زمین شناسی و علوم خاک، تعداد بیشماری از دوره های تحصیلی دانشگاهی را در اختیار دانشجویان دانشگاه قرار می دهد. جدا از این فعالیت ها، DGSS به دانشجویان تحصیلات تکمیلی و کارشناسی ارشد این فرصت را می دهد که در طیف وسیعی از پروژه های علمی، از جمله تحقیقات در مورد فرایندهای ژئوشیمیایی، مسائل تخریب خاک در مناطق جنگلی و غیر جنگلی یا درک چشم انداز از طریق زمین شناسی کاربردی و زمینه های پزشکی تحقیق و دانش خود را عمیق تر کنند.

در ابتدا 21 واحد درس اجباری و اختیاری را برای رشته های تحصیلی کارشناسی و 5 درس را برای دانشجویان کارشناسی ارشد تضمین می کند. طیف گسترده ای از جهت گیری های حرفه ای به ویژه در مفهوم کاربردی علم در زمین شناسی، ژئومورفولوژی، پدولوژی و زمین شناسی، با گسترش رشته های زیست شناسی حمایتی و مرتبط، بیوشیمی، میکرومورفولوژی، هیدروژئولوژی و هیدروپدولوژی در این کشور ارائه می شود. هدف اصلی فعالیت های تحقیقاتی تفسیر چنین رشته هایی در مفهوم محیط زیست با تأثیر بر جنگلداری، مدیریت چشم انداز و درختکاری است این دپارتمان با دانشگاه های متعددی، موسسات تحقیقاتی و آموزشی نه تنها در جمهوری چک بلکه در خارج از کشور و همچنین با شرکت های خصوصی که مطابق با موضوعات تدریس شده در برنامه درسی دانشگاه و مشخصات علمی گروه زمین شناسی و علوم خاک دانشکده جنگلداری و فناوری چوب می باشد همکاری می کند.

تحصیل رشته زمین شناسی در Czech Republic

مزایا تحصیل Geologyدر Czech Republic

امکانات مطالعه و تحقیق شامل یک کلاس درس تخصصی برای آموزش دوره های زمین شناسی با استفاده از مجموعه منحصر به فرد نمونه های معدنی و سنگی است. این دپارتمان همچنین مجهز به آزمایشگاه مدرن است که برای انجام تجزیه و تحلیل پدولوژیک و آموزش عملی آزمایشگاهی در چارچوب دوره های پدولوژی تعیین شده است. DGSS همچنین دارای ابزارهای ویژه ای است که برای تکمیل پایان نامه های نهایی دانشجویان و برای اهداف تحقیقاتی ضروری است. این دپارتمان یک دوره 3 ساله کارشناسی و 2 سال کارشناسی ارشد را ارائه می دهد که فارغ التحصیلان آن در آژانس های توسعه منطقه ای، مقامات دولتی و سایر سازمان هایی که در مدیریت و برنامه ریزی واحدهای فضایی مشغول به کار می شوند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اعزام دانشجو به جمهوری چک مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *