مهاجرت تحصیلی دانمارک

رشته زمین شناسی در دانمارک

رشته زمین شناسی در دانمارک

یکی از رشته هایی که می توانید در اروپا تحصیل کنید رشته زمین شناسی در دانمارک است. در واقع کشور دانمارک یکی از بهترین کشورها برای تحصیل است. الگوهای آموزشی در دانمارک بسیار معتبر و بین المللی است. در دانمارک دانشگاه های مختلف و معتبری وجود دارد که دانشجویان می توانند در مقاطع مختلف تحصیلی اعم از کارشناسی و ارشد و دکترا در رشته زمین شناسی تحصیل کنند. دانشجویان بین المللی فرصت تحصیل به زبان انگلیسی را نیز در برترین دانشگاه های کشور دانمارک دارند. تحصیلات عالیه در این کشور موجب می شود تا بتوانید با حداکثر و جدیدترین دانشی که در جهان موجود است به یک زمین شناس حرفه ای و عالی تبدیل شوید. همچنین مزایا و منافع بسیاری نیز در رابطه با تحصیل در اروپا نصیب شما خواهد شد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت به دانمارک پاسخگوی سوالات شما می باشد.

تحصیل رشته زمین شناسی در دانمارک

در کشور دانمارک در بخش زمین شناسی در خصوص مواردی مانند ساختار فیزیکی زمین و تاریخ، آتشفشان ها و زلزله ها، حرکت و کیفیت آب های زیرزمینی، عصرهای مختلف یخبندان و نحوه شکل گیری مناظر در طول زمان است. گروه های تحقیقاتی در طیف وسیعی از رشته های زمین شناسی کلاسیک تدریس می کنند. این رشته از رسوب شناسی، زمین شناسی، سنگ شناسی، کانی شناسی و ژئوشیمی گرفته تا دیرینه شناسی، و در نتیجه موضوعات مختلف از تاریخ باستانی زمین تا امروز و همچنین تکامل زندگی را پوشش می دهد. همچنین در مورد منابع آب، از جمله در دسترس بودن، حرکت و کیفیت آب های زیرزمینی، و همچنین ژئوفیزیک کاربردی زمین شناسی که در نقشه برداری و درک زیرسطحی استفاده می شود، انجام می شود.

در نمودار زیر میزان نرخ فارغ التحصیلی را در کشور دانمارک مشاهده می کنید:

نرخ فارغ التحصیلی در دانمارک در رشته زمین شناسی

 تحصیل رشته زمین شناسی در مقطع ارشد در دانمارک

برنامه کارشناسی ارشد در زمین شناسی برای کسانی است که به ساختار زمین، سیستم آب و هوایی آن، منابع آب، انرژی زمین گرمایی علاقه دارند. توسعه راه حل های پایدار برای نیازهای منابع جامعه مدرن مانند آب آشامیدنی پاک و تامین انرژی و مواد معدنی از جمله مواردی است که آموزش داده می شود. جمع آوری داده های میدانی و یا آزمایشگاهی و تفسیر مجموعه داده های ژئوشیمیایی و ژئوفیزیکی از انواع نمونه های مختلف (خاک، آب، سنگ) برای شما هیجان انگیز است. در نهایت می توانید از این مدل برای استخراج مدل های رایانه ای و یا مشارکت در راه حل برخی از چالش های اجتماعی استفاده کنید. زمین شناسی رویکرد عملی و نظری دارد. با راه اندازی مدل کار، جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها و استفاده از آن در مدل های عددی و تهیه گزارش علمی، به سفرها می روید.

در این مقطع تحصیلی یاد می گیرید که چگونه یک مشکل زمین شناسی را تجزیه و تحلیل کنید. بسیاری از موضوعات مختلف برای تخصص وجود دارد، مانند تشکیل حوضه های رسوبی و اهمیت آنها برای نیازهای منابع، نحوه یافتن راه حل برای آلاینده ها در زیر خاک، چگونگی تحول آب و هوا در گذشته و نحوه درک آب و هوا در حال حاضر و در آینده از آن محافظت کنید همچنین می توان در زمین شناسی/ ژئوفیزیک، مواد اولیه معدنی و انتقال به منابع انرژی پایدار تخصص داشت. تدریس در این برنامه با تحقیق در بالاترین سطح بین المللی و با انعطاف پذیری بالایی ادغام شده است که به دانش آموزان امکان می دهد علایق خود را، هم در آزمایشگاه ها و هم در زمینه، کشف کنند.

گرایش های رشته زمین شناسی در دانمارک

برنامه کارشناسی ارشد در زمین شناسی با برنامه کارشناسی ارشد در ژئوفیزیک ارتباط تنگاتنگی دار و این 2 برنامه دارای دوره های مشترک زیادی هستند. پیش زمینه ای در زمینه ژئوفیزیک، حساب، برنامه نویسی و شیمی فرض می شود. دانش آموزان از نزدیک با کارکنان فنی و برخی از بهترین محققان دانمارکی و بین المللی در این زمینه همکاری می کنند. کار گروهی به منظور ارائه مجمعی برای تحقیق و بحث گروهی و همچنین فرصت همکاری با شرکت های خصوصی برای تحقیق و توسعه ترویج می شود. تهیه و نگارش پایان نامه زمین شناسی در دانمارک که بسیار سنگین است، فرصتی است برای دانشجویان که مدرک خود را بر اساس علایق شخصی و شغلی خود تنظیم کنند، در حالی که از همکاری نزدیک با دانشجویان دیگر و اعضای هیئت علمی بهره می برند.

در زمینه رشته زمین شناسی در طول تحصیل کارشناسی ارشد در دانمارک 4 تخصص زیر را ارائه می شود:

  • آب
  • آب و هوا
  • انرژی
  • سیستم های عمیق زمین

گرایش های رشته زمین شناسی در دانمارک

شرایط پذیرش Geology در Denmark

اگر متقاضی تحصیل در مقطع ارشد باشید باید فارغ التحصیل یکی از برنامه های کارشناسی در علوم طبیعی، یا دوره های زمین شناسی معادل 60 ECTS باشد و همچنین دروس اصلی در اکثر موضوعات: فیزیک، ژئوفیزیک، شیمی، ریاضیات و آمار و برنامه نویسی تئوری احتمال می تواند برای پذیرش در برنامه کارشناسی ارشد واجد شرایط باشد. سایر مدارک تحصیلی می توانند پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد را ارائه دهند. مشروط بر اینکه دانشگاه ارزیابی کند که سطح، وسعت و محتوای آنها با درجات ذکر شده در بالا مطابقت دارد. در رابطه با پذیرش احتمالی، می توان شرایط بیشتری را در مورد ترکیب برنامه مدرک تحصیلی تعیین کرد. از آنجا که زبان انگلیسی در تمام موضوعات زبان آموزشی است، همه متقاضیان ملزم به ارائه مدرکی از مهارت زبان انگلیسی خود هستند.

دانشگاه Geology در Denmark

دانشجویانی که دارای مدرک کارشناسی در رشته علوم زمین در دانشگاه آرهوس هستند، می توانند به شرط پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد در علوم زمین به شرط اینکه برای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد حداکثر 3 سال پس از اتمام دوره کارشناسی اقدام کنند. از آنجا که برنامه کارشناسی ارشد هر سال تعداد محدودی دانشجو می پذیرد، رعایت شرایط پذیرش به خودی خود ضامن پذیرش در برنامه نیست. کارشناسی ارشد زمین شناسی در دانشگاه آرهوس یک برنامه انعطاف پذیر و تحقیق محور است که دانش آموزان را تشویق می کند تا علایق خود را هم در آزمایشگاه و هم در زمینه کاوش کنند. این برنامه شامل بیشتر رشته های زمین شناسی کلاسیک در ظاهر جدید و مدرن است. دانش آموزان این شانس را دارند که تحقیقات خود را در برنامه متناسب با علایق شخصی و حرفه ای خود تنظیم کنند. هزینه تحصیل در دانمارک به طور کلی هزینه بالایی محسوب نمی شود.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر کشور دانمارک برای تحصیل رشته زمین می باشید:

نام دانشگاهشهررتبه در بهترین دانشگاه ها برای علوم زمینرتبه در جهانامتیاز موضوعیامتیاز جهانی
دانشگاه کپنهاگکپنهاگ50347077
دانشگاه آرهوسآرهوس1291055469
دانشگاه فنی دانمارککنگنز لینگبی1611555165

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تحصیل کارشناسی در دانمارک پاسخگو سوالات و ابهامات شما می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *