مهاجرت تحصیلی لهستان

رشته ریاضی در لهستان

رشته ریاضی در لهستان

تحصیل رشته ریاضی در لهستان در دانشکده های تخصصی کشور لهستان برای دانشجویان بومی و بین المللی امکان پذیر است. دانشکده ریاضیات و علوم کامپیوتر دانشگاه آدام میکیویچ در پوزنان از اوایل سال 1919 در این زمینه فعالیت دارد. امروز این دانشگاه یکی از مراکز تحقیقاتی پیشرو در لهستان در زمینه ریاضیات را تشکیل می دهد که توسط بسیاری از کمک های مالی مرکز ملی علوم تأیید شده است. این دانشکده همچنین در تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد شهرت برجسته ای دارد. هدف از برنامه کارشناسی ارشد ریاضیات که ما ارائه می شود، تعمیق دانش تئوری های ریاضی، ایجاد تجربه دانشجو در سطح کارشناسی است. دانش آموزان توانایی کار در مسائل ریاضی را به طور مستقل بدست می آورند، آنها را با استفاده از ابزارهای ریاضی حل می کنند، به وضوح در مورد مسائل دانشگاهی ابراز می کنند.

با مدرک کارشناسی ارشد در ریاضیات از دانشگاهAdam Mickiewicz ، شما برای بسیاری از مشاغل در بخش خصوصی و دولتی از جمله موسسات مال واجد شرایط خواهید شد. شما همچنین قادر خواهید بود یک حرفه آکادمیک را دنبال کنید. با آگاهی از ارزش باورنکردنی بین المللی شدن جامعه دانشگاهی، دانشگاه Jagiellonian قصد دارد انتظارات نامزدها از خارج را برآورده کند و هر ساله پیشنهاد برنامه های خود را به زبان های خارجی گسترش می دهد. طی چند سال گذشته، JU به طور مداوم مقام های برتر را در رتبه بندی های مختلف بهترین دانشگاه های لهستان اشغال کرده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به لهستان و اخذ پذیرش تحصیلی در این کشور و یا اخذ ویزای تحصیلی لهستان به شما کمک می کند.

رشته های محبوب ریاضی در لهستان

در این بخش محبوب ترین برنامه های ریاضیات برای دانشجویان بین المللی در کراکوف را معرفی می کنیم. این محبوب ترین برنامه ها در بین دانشجویان بین المللی است که به دنبال مدرک ریاضیات در کراکوف هستند. ریاضیات خالص و کاربردی در دانشگاه جاگلونی برنامه مطالعه در طول 2 سال مطالعه گسترش یافته است. ریاضیات خالص و کاربردی نیز در دانشگاه جاگلونی ارائه می شود که برنامه ریاضیات خالص و کاربردی در دانشگاه Jagiellonian زمینه خوبی برای مطالعات دکترا در ریاضیات فراهم می کند. همچنین رشته خاص و منحصر به فرد هندسه و توپولوژی در مدل های فیزیکی در دانشگاه جاگلونی در دسترس می باشد. این برنامه PhD هندسه و توپولوژی در مدل های فیزیکی توسط دانشکده ریاضیات و علوم کامپیوتر و با همکاری انستیتوی فیزیک دانشگاه Jagiellonian اجرا می شود. مطالعات بین المللی دکترا در هندسه و توپولوژی که توسط صندوق های ساختاری اروپا تأمین می شود.

در کشور لهستان هدف از این برنامه های آموزشی تخصصی ارائه دانش آموزان با چنین دانش، مهارت حل مسئله و بینش در ریاضیات و تزریق آن ها به جامعه است. به عبارت دیگر این افراد آنها قادر به کار حرفه ای در زمینه های مختلف ریاضیات از جمله تدریس در دبستان یا متوسطه یا استفاده از ابزارهای ریاضی در بخش ها هستند. الزامات شامل داشتن کارشناسی یا کارشناسی ارشد در ریاضیات کاربردی است. بعد از تحصیل در این رشته می توانید در رشته های دیگری نیز مانند مهندسی کنترل و رباتیک، اقتصاد، الکترونیک، الکترونیک و ارتباطات از راه دور فیزیک محاسباتی، فیزیک فنی، فیزیک، علوم کامپیوتر، علوم رایانه و اقتصاد سنجی تحصیل کنید. البته که هر برنامه به طور جداگانه بر اساس شایستگی های آن ارزیابی می شود.

تحصیل رشته ریاضی در لهستان 

تحصیل رشته ریاضی در لهستان

این رشته که توسط دانشکده ریاضیات خالص و کاربردی ارائه شده و با همکاری مرکز هوگو اشتاینهاوس اجرا می شود بر اساس استانداردهای آموزشی کنسرسیوم اروپا برای ریاضیات در صنعت است که توسط مرکز آموزش ECMI Wrocław تأیید می شود. برنامه آموزشی در کشور لهستان در خصوص نحوه کار و شغل های مفید و با آدرآمد بالا نیز آموزش های کافی را ارائه می دهند. هدف از این مطالعات آموزش ریاضیات کاربردی دنیای واقعی از متخصصانی است که نه تنها برای کار در موسسات مالی بین المللی یا شرکت ها، بلکه همچنین برای هر موقعیتی که نیاز به تفکر خلاق داشته باشد، کاملاً آماده هستند. در کشور لهستان اشخاصی که از رشته ریاضی فارغ التحصیل می شوند می توانند شغل های خوبی با تنوع بالایی پیدا کنند و درآمد کسب کنند.

این برنامه در کشور لهستان در این دانشگاه 4 تخصص اصلی را ارائه می دهد:

  • ریاضیات مالی و فشاری
  • ریاضیات برای صنعت و تجارت
  • مهندسی داده
  • مدلسازی، شبیه سازی و بهینه سازی

 فرصت های شغلی رشته ریاضی در لهستان

شما در هر کشوری که برای تحصیل به آن مهاجرت کرده باشید علاقمندید که در خصوص شرایط کاری و فرصت های شغلی آن نیز بیشتر بدانید تا در خصوص ادامه زندگی در لهستان بیشتر بدانید. فارغ التحصیلان رشته ریاضی در لهستان دانش خوب و عمیقی در ریاضیات و اقتصاد و امور مالی کسب کرده اند. لذا می توانند در زمینه قیمت گذاری قراردادهای مالی و فشاری، مدل سازی، شبیه سازی و بهینه سازی، روش های محاسباتی و علم داده کار کنند. تحصیل در لهستان به زبان انگلیسی آنها برای حل مشکلات در بخش های مالی فشاری و صنعتی نیز کارآمد هستند. از منابع و منابع دیگر آماده خواهند شد. آنها دارای مهارت های سازمانی و تجربه لازم برای حرفه حرفه ای در واحدهای تحقیقاتی، صنعتی و دانشگاه ها و کالج ها خواهند بود.

در نمودار زیر شاهد میزان دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در کشور لهستان در سال اخیر هستید:

دانشجویان بین المللی در لهستاندروس علوم ریاضیات در لهستان

دانشگاه Jagiellonian در کراکوف یک مرکز پیشرو در تحقیقات ریاضیات در لهستان است و یک محیط پر جنب و جوش و فعال را برای دانشجویان از لهستان و سراسر جهان که به دنبال مدرک دکترای ریاضیات هستند فراهم می کند. در دوره 4 ساله دکترا، دانشجوی دکترا زیر نظر استاد در یک پروژه تحقیقاتی منجر به درجه دکترا در ریاضیات کار خواهد کرد.

این دوره ارزشمند و تخصصی شامل یک برنامه آموزشی برای دانشجویان دکترا شامل دوره های سخنرانی پیشرفته، سمینارهای تحقیقاتی و کلاس های خواندن و سخنرانی دکتری است. هر سخنرانی که ارائه می شود به 2 زبان انگلیسی و لهستانی تهیه شده است تا دانشجویان خارجی بتوانند موضوع را درک کنند. علاوه بر سخنرانی های تهیه شده توسط کارکنان سالانه از مهمانان دانشگاه های مختلف، که همگی ریاضیدانان موفق تری هستند، دعوت می شود تا برای دانشجویان دکتری سخنرانی کنند.

در جدول زیر برخی از دروس رشته ریاضی در طول تحصیل در مقاطع مختلف لهستان مشاهده می کنید:

پارامترشرح
نیمسال اولریاضیات اقتصادی – معادلات دیفرانسیل جزئی با کاربردهایی در فیزیک و صنعت – مدل های بیمه عمر
نیمسال دومموضوع انتخابی اجتماعی – زبان خارجی – نظریه بهینه سازی – مدل سازی مبتنی بر عامل از سیستم های پیچیده
نیمسال سومپایان نامه-سمینار- مالیات محاسبات- روش های عددی در معادلات دیفرانسیل- دینامیک سیالات کاربردی-

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اخذ اقامت لهستان از طریق تحصیل به شما مشاوره می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *