مهاجرت تحصیلی کلمبیا

رشته ریاضی در کلمبیا

رشته ریاضی در کلمبیا

تحصیل رشته ریاضی در کلمبیا مانند سایر کشورهای جهان به شدت مهم است لذا در این کشور دانشگاه ها به اهمیت این رشته و جایگاه آن پی برده اند. در این کشور در آموزش و پرورش، نرخ مشارکت در حال افزایش است. با توجه به آنکه دانشگاه ها موسساتی آموزشی هستند آن ها مجاز به ارائه طیف گسترده ای از برنامه های دانشگاهی، از مقطع کارشناسی تا دکترا هستند. آنها به طور کلی دانشگاه های تحقیقاتی چند دانشکده ای بزرگ هستند، اگرچه برخی از موسسات مانند دانشگاه های آموزشی بیش از بقیه تخصص دارند. بزرگترین دانشگاه در این کشور دانشگاه ملی کلمبیا، بیش از 400 برنامه را ارائه می دهد و دانشجو ثبت نام کرده است. تقریباً دو سوم دانشگاه ها خصوصی هستند.

دانشگاه های خصوصی شامل چندین موسسه اعتقادی، از جمله دانشگاه های کاتولیک مانند Universidad de Santo Tomás یا the Universidad Pontificia یا هفتمین روز Adventist Corporación Universitaria Adventista هستند. بسیاری از دانشگاه ها در چندین مکان پردیس شعبه دارند. موسسات دانشگاهی و مدارس فناوری گروهی از دانشگا های تخصصی تر را تشکیل می دهند که آموزش در رشته های حرفه ای را ارائه می دهند. گرچه ممکن است برنامه های تخصصی تحصیلات تکمیلی را ارائه دهند، اما مجاز به ارائه برنامه های کارشناسی ارشد یا دکترا نیستند. مدارس فن آوری معمولاً در زمینه های فنی مانند مهندسی یا معماری تخصص دارند، در حالی که موسسات دانشگاهی می توانند طیف گسترده تری از برنامه ها، از جمله برنامه های هنری را ارائه دهند.

تحصیل رشته ریاضی در کلمبیا

برای تحصیل رشته ریاضی در کلمبیا به شما پیشنهاد می شود. پس از بررسی دانشگاه های اول به دانشگاه های فنی و کاربردی توجه کنید. موسسات فناوری موسسات تحصیلات تکمیلی هستند که برنامه های دانشگاهی کاربردی زیر سطح کارشناسی را ارائه می دهند. برخی از این برنامه ها با برنامه های بالاتر در موسسات سطح دانشگاه بیان می شود و به فارغ التحصیلان اجازه می دهد تا به تحصیلات عالی برسند. موسسات آموزش فنی نمایانگر حرفه ای ترین نوع آموزش و تحصیل و تدریس در کلمبیا هستند. این نهادها عمدتا برنامه های آموزشی کوتاه مدت حرفه ای را با تمرکز کاربردی ارائه می دهند، یکی از وجه های ویژه وجود فرصت های بسیار خوب مانند کارآموزی در این کشور است.

کشور کلمبیا در طول تاریخ طولانی و برجسته خود در آموزش ریاضیات بر آماده سازی رهبران در آموزش تأکید کرده است. این رهبران، دانشمندان موفقی در رشته خود و همچنین مربیان هستند. اعضای هیئت علمی و کارکنان متعهد به آموزش رهبری از طریق دوره های مختلف، کارگاه ها و تجارب تحقیقاتی، ارائه مطالعات داخلی و بین المللی هستند. بسیاری از تجارب یادگیری محلی در همکاری با مدارس خصوصی، دولتی و کلیسای مذهبی در کلان شهر 3 ایالت انجام می شود. پیشنهادات سطح کارشناسی ارشد در آموزش ریاضیات برای معلمان اولیه و معلمان مناسب است. برنامه های کارشناسی ارشد و دکتری پیشرفته آماده سازی کامل برای موقعیت های مختلف از جمله: نقش های آموزشی، نظارتی و پژوهشی ابتدایی را از طریق مقاطع تحصیلی دانشگاه طی می کنند.

در نمودار زیر شاهد تحصیلات متفاوت دانشجویان در رشته های مختلف در کشور کلمبیا می باشید:

تحصیلات متفاوت دانشجویان در رشته های مختلف در کشور کلمبیافرصت های شغلی رشته ریاضی در کلمبیا

 برخی از دوره های ارائه شده از طریق این برنامه ها به ویژه برای دانشجویان سایر مناطق تحصیل در کالج معلمان است که نیاز به کسب دانش و مهارت در ریاضیات دارند. با این حال، مشخصه برنامه آموزش ریاضی کالج معلمان، تأکید شدید بر محتوای ریاضیات و نقش شیوه های تفکر ریاضی در آموزش و یادگیری ریاضیات است. فارغ التحصیلان ما علاوه بر نقش های حرفه ای قبل از دانشگاه، در تدریس ریاضیات دانشگاهی نیز موقعیت دارند.

این دوره کارشناسی دانشجویان را برای جهانی آماده می کند که در آن علم، فناوری و جامعه به سرعت پیشرفت می کنند. نیاز به راه حل برای مشکلات عینی، پیچیده تر، مهارت های رایانه ای و تفکر علمی و ریاضی را مورد تقاضای بخش های دولتی و خصوصی در کلمبیا و جهان قرار می دهد. فارغ التحصیلان می توانند تحصیلات تکمیلی خود را در مناطق مرتبط ادامه دهند و در مناطق مختلفی از بازار کار توسعه پیدا کنند.

 در زیر برخی از زمینه هایی وجود دارد که فارغ التحصیلان می توانند در آن کار کنند ، چه به عنوان کارمند، مشاور یا بنیانگذار شرکت های نوپای خود:

  • مدیران تحول دیجیتال
  • امنیت سایبری
  • بهینه سازی فرآیندها و تدارکات
  • تجزیه و تحلیل داده ها
  • مدل سازی ریاضی و محاسباتی
  • تجزیه و تحلیل آماری
  • صنعت بازی های ویدیویی
  • توسعه دهنده راه حل های نوآورانه و فناوری

تحصیل رشته ریاضی در دانشگاه دل نورت کلمبیا

Universidad del Norte یکی از برترین دانشگاه های کلمبیا و منطقه کارائیب است که شرایط تحصیل در کلمبیا به زبان انگلیسی را میسر می کند. بین المللی سازی نهادی برای UniNorte که برنامه های مهندسی عمران، برق، الکترونیک، صنایع، مکانیک و سیستم های آن توسط کمیسیون اعتباربخشی مهندسی ABET تأیید شده است، یک اولویت است. دانشجویان ISA می توانند در کنار دانشجویان کلمبیایی دوره هایی را به زبان انگلیسی یا اسپانیایی بگذرانند. سبک آمریکایی این دانشگاه هم مدرن است و هم قابل دسترسی، دارای گیاهان گرمسیری زیبا و ایگواناهای ساکن است. دفتر ISA Barranquilla در طبقه 6 ساختمان مهندسی است که به دلیل طراحی آینده نگر، خلاقانه و پایدار شناخته شده است. امکانات دانشگاه شامل آزمایشگاه های رایانه، سالن های مطالعه، اتاق بازی، کافه تریا و رستوران، کتابخانه و امکانات ورزشی است.

در جدول زیر شاهد برخی از مدارک مهم و لازم برای تحصیل در کلمبیا به زبان انگلیسی هستید:

نوع مدارکمدارک لازم
مدارک شناساییگذرنامه عکس گذرنامه و مدارک شناسایی مورد نیاز برای ثبت نام در دانشگاه و ارائه به پلیس محلی
مدارک تحصیلیریز نمرات سوابق تحصیلی اعم از دبیرستان و کارشناسی و ارشد و ارائه مدارک مثبت آن ها
مدارک زبان انگلیسیاعم از تافل و آیلتس با نمرات مورد نظر دانشگاه ها

تحصیل رشته ریاضی در دانشگاه دل نورت کلمبیا

مزایا تحصیل علوم ریاضیات در کلمبیا

برنامه تعاونی در این کشور در خصوص تحصیل در کلمبیا در رشته ریاضی یک رویکرد یکپارچه برای تحصیلات دانشگاهی است که دانشجویان را قادر می سازد شرایط استخدام در دانشگاه را با شرایط کار در استخدام مناسب جایگزین کنند. موفقیت در چنین برنامه هایی بر این اساس استوار است که دانش آموزان می توانند دانش نظری را از دوره های درسی در محل کار به کار گیرند و با تجربه عملی در محل کار به کلاس بازگردند. دانش آموزانی که با موفقیت تمام نیازهای این برنامه را تکمیل می کنند، نمره را در کارنامه خود و روی کارنامه فارغ التحصیلی وارد می کنند. دانشجویان پذیرفته شده در این برنامه حداقل 3 دوره کار پرداخت شده با مدت زمان معمول 14 هفته و 3 دوره توسعه حرفه ای را پشت سر می گذارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت کلمبیا از طریق تحصیل شما را یاری خواهد کرد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *