مهاجرت تحصیلی فیلیپین

رشته ریاضی در فیلیپین

رشته ریاضی در فیلیپین

رشته ریاضی در فیلیپین از رشته هایی است که دانشجویان را جذب خود می کند. زیرا دانشگاه های این کشور در آموزش بسیار پیشرو هستند. در واقع در این کشور آنچه که اهمیت دارد عمق دانش دانشجویان و اثرات آن بر جامعه است. بنابر نظر فیلیپینی ها افرادی که در دانشگاه های آکادمیک تحصیل می کنند می توانند بسیار موثر و تاثیرگذار در ایجاد انگیزه و پیشبرد اهداف این کشور باشند. همانظور که می دانید تحصیل در رشته ریاضی در فلیلپین مستلزم داشتن شرایط مشخص و معینی است. رشته ریاضی از رشته های مهمی است که بدون آن دیگر علوم و دیگر فناوری ها به وقوع نمی پیوستند. بنابراین یک علم پایه و بنیادین است.

دانش آموزان فیلیپینی در ارزیابی بین المللی ریاضیات و علوم در سطح مناسب و خوبی قرار دارند. در ریاضیات، فقط 19٪ دانش آموزان فیلیپینی از معیارهای پایین برخوردار بودند، این بدان معنی است که آن ها برخی دانش پایه ریاضی را داشتند. آنها می توانند اعداد کل یک و دو رقمی را جمع، تفریق، ضرب و تقسیم کنند. آنها می توانند مسائل ساده کلمه را حل کنند. آنها از کسرهای ساده و اشکال هندسی مشترک دانش دارند. دانش آموزان می توانند نمودارهای جداولی ساده و جدول ها را بخوانند. پس به طور کلی می توان گفت با توجه به این مساله دانشگاه های این کشور اعم از دولتی و خصوص رشته ریاضی در مقاطع کارشناسی و ارشد و دکترا به دانشجویان ارائه می دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت تحصیلی به فیلیپین به سوالات شما پاسخ می دهد.

تحصیل در فیلیپین

تحصیلات در فیلیپین به شدت تحت تأثیر تاریخ استعمار آن است. برای 2 سال اول دبستان، دانش آموزان با گویش محلی خود آموزش می بینند. دانش آموزان شروع به یادگیری هر 2 زبان تاگالوگ و شرکت در کلاس های زبان انگلیسی می کنند. بعد از سال دوم، اصولاً به زبان انگلیسی آموزش داده می شوند. دانش آموزان هر سال 4 بار در همه موضوعات آزمایش می شوند. در پایان کلاس ششم، آنها گواهی فارغ التحصیلی را دریافت می کنند و به مدرسه متوسطه می روند. دبیرستان به 2 دسته اصلی عمومی و حرفه ای تقسیم می شود. همچنین یک مسیر علمی برای دانش آموزانی وجود دارد که استعدادهای ویژه ای در این زمینه از تحصیل دارند. مانند دبستان، هر ساله 4 بار آزمایش می شود.

یادگیری چندین زبان، به ویژه در چنین جوانی، می تواند برای دانش آموزان بسیار مفید باشد. البته قابل تصور است که درک کامل زبان دیگری غیر از زبان مادری ممکن است دشوار باشد. به همین دلیل است که این کشور انگلیسی را به عنوان برنامه زبان دوم به عنوان بخشی از سیستم آموزش آنلاین خود ارائه می شود. دوره های آموزش الکترونیکی کمک به شما در یادگیری چگونگی خواندن، نوشتن و صحبت بهتر از طریق دروس مختلف، ورودی متن، پر کردن جای خالی و بسیاری از کارهای دیگر است. فیلیپین یک کشور جزیره ای است که در جنوب شرقی آسیا واقع شده است. این کشور بیش از 7107 جزیره است. این منطقه متنوع دارای فرهنگ متنوعی و ترکیب قومی است.

در نمودار زیر شاهد مذهب و دین رایج در کشور فیلیپین می باشید:

مذهب در فیلیپین

تحصیل رشته ریاضی در دانشگاه های فیلیپین

با وجود بیش از 19 زبان در اینجا موجود و جمعیت تخمینی بیش از 99.5 میلیون نفر است. برای کسانی که مایل به زندگی در اینجا هستند، بدون شک طیف گسترده ای از تجربیات ممکن است. برای کسانی که مایل به تحصیل در رشته حقوقی در فیلیپین هستند ، روند کار با درک کشور آغاز می شود. تحصیلات حق هر انسانی است و سزاوار آن است که از یک آموزش با کیفیت بالا برخوردار باشد. امروزه، افرادی که واقعاً می خواهند درس بخوانند و یاد بگیرند، همیشه می خواهند بالاترین کیفیت آموزش برای آنها بهتر و در آینده موفق باشد. فیلیپین از نظر تحصیلات رقابتی بوده است، فیلیپینی ها هرگز به هر مسابقه ای که روبرو شوند عقب نخواهند نشست.

 طبق آخرین رتبه بندی دانشگاه های QS آسیا، فیلیپین دارای 6 دانشگاه در رتبه بندی است. این دانشگاه ها عبارتند از:

  • دانشگاه فیلیپین
  • دانشگاه آتنئو د مانیل
  • دانشگاه د لا سال
  • دانشگاه سانتو توماس
  • دانشگاه سان کارلوس
  • دانشگاه سلیمان

رشته ریاضی در دانشگاه فیلیپین به زبان انگلیسی

دانشگاه فیلیپین در این کشور رتبه برتر را به خود اختصاص داده است. سیستم دانشگاه فیلیپین از 8 دانشگاه سازنده تشکیل شده است. رتبه بعد دانشگاه آتنئو د مانیل است که در رتبه بندی خود پیشرفت کرده است. بعد دانشگاه De La Salle است چهارمین دانشگاه دانشگاه سانتو توماس است و 2 دانشگاه آخر دانشگاه سان کارلوس است و دانشگاه سلیمان است. فیلیپین در سطح جهان به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای انگلیسی زبان شناخته می شود که اکثریت جمعیت آن حداقل درجاتی از تسلط به زبان را دارند. انگلیسی همیشه یکی از زبان های رسمی فیلیپین بوده و بیش از 14 میلیون فیلیپینی با آن صحبت می کنند. این زبان تجارت و قانون و همچنین وسیله اصلی آموزش در آموزش است. لذا به راحتی می توانید با تحصیل در فیلیپین به زبان انگلیسی در رشته ریاضی فکر کنید.

رشته ریاضی در دانشگاه فیلیپین به زبان انگلیسی

دروس رشته ریاضی در فیلیپین

مردم همیشه می خواهند چیزهای جدید یاد بگیرند و این دلیل تحصیل شهروندان کشورهای دیگر در فیلیپین است. یادگیری چیزهای جدید همیشه یک ایده درخشان است. از آنجا که یادگیری هم ترکیبی از تجربه و تجربه برای کشف اطلاعات بیشتر در مورد خود و به اصطلاح زندگی است. یکی از این فرصت ها تحصیل در خصوص رشته ریاضی است. این رشته از رشته هایی است که در اکثر دانشگاه های نام برده شده ارائه می شود. برای تحصیل در این رشته باید نمرات و سوابق تحصیلی خوبی در زمینه ریاضیات داشته باشید و سطح زبان انگلیسی شما نیز قوی و خوب باشد. دانش ریاضی به شما کمک می کند تا در خصوص انواع محاسبات و انواع اعداد و ارقام بدانید و در دنیای بی انتهای ریاضی غرق شوید. علاقه به این رشته در فلیپین از موارد لازم برای تحصیل است.

برخی از دروس رشته ریاضی که در حال تحصیل در فیلپین آن ها را می آموزید در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • نظریه اعداد ابتدایی
  • جبر خطی
  • مدل های خطی
  • نظریه نمودار
  • تجزیه و تحلیل عملکرد
  • مباحث ویژه در ریاضیات
  • مدل سازی و پیش بینی سری زمانی
  • توپولوژی
  • نظریه محاسبات
  • الگوریتم ها

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اقامت فیلیپین از طریق تحصیل به شما مشاوره می دهد و پاسخگوی سوالات شما در خصوص مهاجرت و اخذ ویزای کشور فیلیپین نیز می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *