مهاجرت تحصیلی شیلی

رشته ریاضی در شیلی

رشته ریاضی در دانشگاه فیلیپین به زبان انگلیسی

یکی از بهترین برنامه ها برای کسانی که قصد دارند از طریق تحصیل به قاره آمریکای جنوبی مهاجرت کنند، رشته ریاضی در شیلی می باشد. این کشور در انتهای آمریکای جنوبی واقع شده است و یک منطقه طولانی از کوه های آند و اقیانوس آرام را اشغال کرده است. این کشور با تقریبا 80000 کیلومتر مربع سرزمین، از مرزهای شمالی با پرو تا قطب جنوب، می رسد، دارای آب و هوای متنوع، تنوع اکولوژیکی و شگفتی های طبیعی است. این کشور در داخل حلقه آتش اقیانوس آرام واقع شده و در بالای صفحات تکتونیکی نازکا و آمریکای جنوبی واقع شده است.

این کشور دارای جمعیتی در حدود 17 میلیون نفر است و امروز یکی از پایدارترین و مرفه ترین ملت های آمریکای جنوبی است. جغرافیای منحصر به فرد آن همچنین امکان ذخایر معدنی غنی، در درجه اول مس و نیترات و همچنین منابع قابل توجه کشاورزی را فراهم می کند. توسعه اقتصادی در کالاها از جمله صادرات مس است که به حدود یک سوم منابع مس جهان می رسد. علاوه بر این، کشاورزی، به ویژه میوه و گردشگری 2 منبع عمده درآمد دیگر برای اقتصاد این کشور است. برترین دانشگاه های رشته ریاضی در شیلی توسط متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش به شما عزیزان معرفی خواهد شد.

معرفی رشته ریاضی در شیلی

نقطه شروع رشته ریاضی در شیلی را شاید بتوان در سال 1964، یعنی 50 سال پیش، با بازگشت اولین دکترای ریاضی دان این کشور، خیمه میشلو، پس از پایان دوره دکترا، جستجو کرد. اگرچه، تحقیقات ریاضی در این کشور فقط در اواخر دهه هفتاد شروع به کار کرد. اما به شدت در حال رشد است و این کشور در حال تبدیل شدن به یک مرکز تحقیقات ریاضی است. میزان سرانه انتشارات ریاضی این کشور به شدت در حال افزایش است. اکنون نزدیکترین رقیب خود در آمریکای لاتین را 2 برابر می کند. با این وجود، این نرخ هنوز حدود یک سوم سایر کشورهای پیشرفته است. به طوری که، فضای کافی برای رشد و همکاری وجود دارد. ریاضیات در این کشور قبل از 1960 به موارد مورد نیاز برای آموزش حرفه ای ها محدود بود.

بین سال های 1890 و 1930، کمک های اساسی در برنامه های درسی توسط ریاضیدانان آلمانی استخدام شده توسط دولت این کشور برای این منظور خاص انجام شد. اما هیچ تلاش متمرکز برای پیگیری تحقیق و توسعه ریاضی وجود نداشت. در طول دهه 60، تنها گزینه برای کسانی که می خواستند ریاضیات را در این کشور بخوانند، انستیتو پداگوژیکو بود که در زمینه آموزش معلمان مدارس تخصص داشت. در این مدت، یک تصمیم دولتی گرفته شد که دانشگاهیان علوم پایه را هم برای آموزش و هم برای تحقیق آماده کند. چندین دانشگاه این کشور، از جمله دانشگاه کانسپسیو (1960)، دانشگاه شیلی (1965) و دانشگاه تکنسین دولتی (1967)، اولین برنامه های کارشناسی علوم و مهندسی ریاضی را ایجاد کردند. بیشتر فارغ التحصیلان این برنامه های پیشگام تحصیلات تکمیلی را در خارج از کشور دنبال کردند.

معرفی دانشگاه های رشته ریاضی در شیلی

معرفی دانشگاه های رشته ریاضی در شیلی

دانشگاه های این کشور، که بسیاری از آن ها در سانتیاگو، پایتخت این کشور واقع شده اند. مسلما شامل 2 دانشگاه معتبر در کل قاره است:

دوره های بسیاری برای دانشجویان بین المللی و بومی در دسترس است. در کل، حدود 25 دانشگاه دولتی در این کشور وجود دارد. به علاوه، تعداد موسسات خصوصی در حال افزایش است. سانتیاگو از زیرساخت های حمل و نقل به سرعت بهبود یافته، میزان جرم و جنایت کمتر از بیشتر پایتخت های آمریکای جنوبی و تعدادی از نقاشی های دیواری، موزه ها و گالری های هنری، از معماری قابل توجهی برخوردار نیست. از دیگر شهرهای معروف دانشجویی می توان به والدیویا، والپارایسو و کانسپین اشاره کرد.

نرخ اشتغال برای منطقه بالا است. مشاغل ماهر زیادی در دسترس است و انگلیسی زبانان به دنبال تعداد روزافزون شرکت های چند ملیتی و شرکت های نوپای فناوری هستند. به علاوه، امکان تحصیل به زبان انگلیسی در شیلی امکان پذیر می باشد. هزینه زندگی نسبتا معقول است و این کشور در سال های اخیر از ثبات نسبی سیاسی و اقتصادی برخوردار بوده است. مکان هایی برای بازدید در خارج از مناطق شهری کم نیستند. آتشفشان ها، دره ها، صحراها، آندها، خط ساحلی دست نخورده اقیانوس آرام، پاتاگونیا و در آن طرف، جزیره ایستر فعالیت هایی مانند پیاده روی، اسکی، شنا، موج سواری و سواری را ارائه می دهند.

دانشگاه های زیر برای علاقه مندانی که قصد تحصیل رشته ریاضی در شیلی دارند مناسب می باشد:

  • دانشگاه کاتولیک شمالی
  • دانشگاه فنی فدریکو سانتا ماریا (USM)
  • دانشگاه آندرس بلو
  • دانشگاه تالکا
  • دانشگاه شیلی
  • دانشگاه والپارایسو (UV)
  • دانشگاه آند – شیلی
  • دانشگاه آنتوفاگاستا
  • دانشگاه کانسپسیون
  • دانشگاه کاتولیک پطری شیلی (UC)

در نمودار زیر رتبه هر یک از دانشگاه های نام برده شده را در QSWorld مشاهده می کنید:

رتبه دانشگاه های شیلی

تحصیل در دانشگاه شیلی

دانشگاه شیلی یکی از معتبرترین دانشگاه های این کشور و بزرگترین دانشگاه دولتی است. جزییات برنامه ها و دانشجویان را در جدول زیر مشاهده می کنید:

پارامترتوضیحات
تعداد دانشجویان40000
برنامه های دانشگاهی320
تعداد اساتید3867
تعداد مدارس19

اولین دانشگاه تاسیس شده در این کشور، بیش از 43000 دانشگاه فارغ التحصیلان در کشور به دلیل گرایش خدمات عمومی قوی خودنمایی می کنند. در کل، دانشجویان، اعضای هیئت علمی و پرسنل تأثیرات خود را در سراسر جهان در حوزه های مختلف اقتصاد و جامعه ایجاد می کنند. برای علاقه مندانی که قصد تحصیل در شیلی دارند، این دانشگاه یکی از برترین دانشگاه ها می باشد. این در کنار این برنامه کارشناسی دانشگاهی، که مستقیما به معاونت امور دانشگاهی گزارش می شود، منتقل می شود.

پذیرش در این برنامه ها از طریق آزمون انتخاب یا برنامه کارشناسی دانشگاهی است. این دانشگاه همچنین پذیرش ویژه ای برای ورزشکاران برجسته، دانشجویان نابینا، افرادی که دارای تحصیلات رسانه ای در کشورهای دیگر هستند، توافق نامه های قومی، تغییرات شغلی داخلی می دهد. متقاضیان علاقه مند به رشته ریاضی در شیلی و رشته فیزیک در شیلی می توانند به دانشکده علوم فیزیک و ریاضی این دانشگاه مراجعه نمایند. دانشجویانی که قصد دارند، به این کشور مهاجرت کرده و در رشته مورد علاقه خود تحصیل کنند می توانند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *