مهاجرت تحصیلی صربستان

رشته ریاضی در صربستان

رشته ریاضی در صربستان

یکی از موقعیت هایی که شما می توانید برای تحصیل خوب و مقرون به صرفه برای آن برنامه ریزی کنید تحصیل رشته ریاضی در صربستان می باشد. این کشور در چند سال اخیر براساس موقعیت جغرافیایی خود مهاجران بین المللی بسیاری را از اروپا و آسیا به خود جذب کرده است. در واقع صربستان به دلیل شرایط مناسب زندگی که شامل فرصت های خوب تحصیل و دانشگاه های معتبر و شرایط خوب شغلی می شود انتخاب مناسبی است. یکی از فرصت های تحصیل برای اشخاصی که به ریاضیات علاقمند هستند در این کشور فراهم است. با تحصیل در این کشور با زبان های دیگر آشنا می شوید و زبان انگلیسی شما نیز تقویت می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو به صربستان راهنمای شما خواهد بود.

تحصیل رشته ریاضی در صربستان

ریاضیات در درجه اول تحقیق در مورد منشا اکتشافات در ریاضیات و مورد روش های ریاضی و علامت گذاری، همراه با عملیات عددی، به علاوه مقادیر، همراه با کاربرد منطق و اصول ریاضی است. لیسانس ریاضیات یک مطالعه کارشناسی است که شامل به دست آوردن دانش پایه در حساب، و همچنین جبر خطی، احتمال، تجزیه و تحلیل عددی ، همراه با مدل سازی ریاضی، متغیرهای پیچیده و آمار است. ریاضیات همچنان یکی از دروس آکادمیک سنتی است که در کنار ادبیات و علوم تحصیل می شود. این درس و رشته به عنوان یکی از اولین مباحث موجود در بسیاری از دانشگاه های سراسر جهان، به رسمیت شناخته می شود. با وجود گزینه های بسیار زیاد، دشوار است که بدانید کدام مدارس و دانشگاه ها هنگام تحصیل در رشته ریاضیات در میان گزینه های برتر قرار دارند.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر کشور صربستان و رتبه های آن ها در سال اخیر و در این کشور می باشید:

نام دانشگاهرتبه در کشوررتبه در جهان
دانشگاه بلگراد1403
دانشگاه نووی ساد2922
دانشگاه نیچ31466
دانشگاه Kragujevac41811
دانشگاه پریشتین (زبان آلبانیایی)53022
دانشگاه Singidunum63173

دروس رشته ریاضی در صربستان

علاوه بر در نظر گرفتن 10 دانشگاه رتبه برتر و یا جدول رتبه بندی، مهم است که به فرصت های تحصیلات تکمیلی و شغلی، تخصص ها و موقعیت مکانی فکر کنید. درخواست شما باید عالی باشد تا برای احتمال قبولی در نظر گرفته شود. دوره های مشابه معتبر برای کارکنان آموزشی نیز در این کشور هستند. یک دانشجوی کارشناسی ارشد ریاضیات دارای مهارت و دانش در تجزیه و تحلیل داده ها، آمار، مدل سازی ریاضی است. فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی قادر به تجزیه و تحلیل اطلاعات عددی، خطرات و روندها، کار با پایگاه داده و همچنین پیش بینی، یافتن مسائل و حل مشکلات مهندسی، ارائه مشاوره ریاضی و انجام تحقیقات هستند. بسته به تخصصی که انتخاب می کنید، کلاس های اصلی شما متفاوت خواهد بود.

 با این حال، در اینجا برخی از دروس وجود دارد که در اکثر رشته های ریاضی به دانشجویان ارائه می شود:

  • معادلات دیفرانسیل
  • حساب
  • متغیرهای پیچیده
  • مبانی ریاضیات
  • جبر خطی
  • ساختار ریاضی برای علوم کامپیوتر
  • هندسه مدرن
  • احتمال و آمار
  • تحلیل واقعی
  • تحقیق در ریاضیات

دانشگاه های تحصیل رشته ریاضی در صربستان

دانشگاه های تحصیل رشته ریاضی در صربستان

دانشگاه آلفا اولین دانشگاه خصوصی در صربستان و کل منطقه جنوب شرقی اروپا است. این دانشگاه در سال 1993 تأسیس شد. و با نام دانشگاه برادران کاریچ توسعه یافت و در سال 2008 به دانشگاه آلفا رسید. از مزایای تحصیل در این دانشگاه می توان به وجود استادان با کیفیت، ارزیابی عینی دانشجویان، وجود برنامه های مطالعاتی بازار گرا، مدیریت دانشجویی، تمرین دانشجویان با کیفیت بالا، همکاری بین المللی موفق، امکانات کافی و کلاس های مجهز و مدرن می باشد. دانشگاه بلگراد یک دانشگاه دولتی است. فعالیت های اصلی آن در زمینه های آموزش عالی و تحقیقات علمی فعالیتهایی با منافع عمومی است و طبق مقررات قانونی انجام می شود. دانشگاه بلگراد 13 سپتامبر را به عنوان روز خود جشن می گیرد.

در طول 2 قرن حیات خود، دانشگاه بلگراد به مردم خود خدمت کرده است، و دانشجویان و معلمان سابق آن کمک زیادی به توسعه زندگی فرهنگی، علمی، آموزشی، سیاسی و اقتصادی کشور ما کرده اند. دانشگاه بلگراد آماده است تا با انطباق با چالش های دوران مدرن از یک سو، و حفظ آنچه که در سنت آن ارزش دارد، موقعیت خود را به عنوان نهاد پیشرو آموزش عالی در منطقه حفظ و ارتقا دهد. این دقیقاً همان چیزی است که باعث می شود به عنوان یک مارک ملی واقعی شناخته شود. دانشگاه نووی ساد با بیش از 50000 دانشجو و 5000 کارمند یکی از بزرگترین مراکز علمی و آموزشی در اروپای مرکزی است. این دانشگاه ها به اصطلاح دانشگاه های کامل یا جامعی هستند که مشخصه آنها تقریباً در همه زمینه های علوم و آموزش عالی است.

نرخ فارغ التحصیلی نشان از شرایط خوب تحصیل در صربستان دارد. در نمودار زیر شاهد نرخ فارغ التحصیلان از دانشگاه بلگراد در صربستان هستید:

نرخ فارغ التحصیلی در دانشگاه بلگراد

دانشگاه های برتر صربستان

تحصیل در صربستان به زبان انگلیسی در خصوص برنامه تحصیلی معتبر در سطح مطالعات مقدماتی، کارشناسی ارشد، تخصصی و دکترا انجام می شود که دارندگان هیئت علمی و مراکز دانشگاهی آنها برای مطالعات بین رشته ای و چند رشته ای. برنامه های مطالعه معاصر هستند و پیشرفت علم را دنبال می کنند. به جز دانشکده ها و مراکز، 2 موسسه علمی نقش مهمی در ایجاد زمینه علمی برای نوسازی دائمی خود دارند. دانشگاه Kragujevac دانشگاهی است که در Kragujevac صربستان واقع شده است. در سال 1976 تاسیس شد و در 12 دانشکده سازمان یافته است. دانشگاه کراگوئواچ پس از دانشگاه بلگراد، دانشگاه نووی ساد و دانشگاه نیش چهارمین دانشگاه بزرگ در میان 6 دانشگاه دولتی در صربستان است. 118 برنامه مطالعاتی در زمینه های علوم طبیعی و ریاضیات، علوم اجتماعی و انسانی، علوم پزشکی، علوم مهندسی و هنر ارائه می دهد.

در این کشور دانشجویان در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا به صورت یکپارچه و حرفه ای ثبت نام می کنند.دانشجویان می توانند در خصوص رشته ریاضی به زبان انگلیسی تحصیل کنند. دانشگاه Kragujevac با اجرای سیاست منحصر به فرد با هدف بهبود مستمر آموزش عالی، عملکرد کلیه دانشکده ها و واحدهای سازمانی (مراکز، موسسات) را در ساختار خود ادغام می کند و در راستای بهبود کیفیت تدریس، تحقیقات علمی و توسعه هنری جوانان و معرفی تحقیقات علمی به دانشجویان، و همچنین ایجاد شرایط مادی برای عملیات و توسعه دانشگاه بسیار تلاش می کند. دانشجویان دانشگاه Kragujevac می توانند از 5 خوابگاه موجود درKragujevac ، را انتخاب کنند و شرایط راحت تری را برای زندگی خود فراهم کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جهت اخذ ویزای تحصیلی صربستان به شما مشاوره می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *