مهاجرت تحصیلی فرانسه

رشته ریاضی در فرانسه

رشته ریاضی در فرانسه

در صورتی که علاقمند به تحصیل رشته ریاضی در فرانسه هستید باید بدانید که می توانید در این کشور به زبان انگلیسی و فرانسوی تحصیل کنید. همچنین فرصت تحصیل در رشته ریاضی در مقاطع مختلف در فرانسه که عضوی از اتحادیه اروپا است برای دانشجویان بین المللی فراهم است. در این کشور دانشجویان بسیاری از کشورهای مختلف در آسیا و اروپا به فرانسه مهاجرت تحصیلی می کنند. رشته ریاضی نیز از رشته های مهم و اساسی در دیگر علوم محسوب می شود و هرساله طرفداران خود را افزایش می دهد. با تحصیل در رشته ریاضیات با زبان فرانسوی به جامعه متنوعی از دانشجویان و یکی از بزرگترین و هیجان انگیزترین گروه دانشمندان برجسته فرانسوی در لندن خواهید پیوست. فرانسوی در 29 کشور زبان رسمی و چهارمین زبان اول پرطرفدار در اتحادیه اروپا است.

تحصیل رشته ریاضی در فرانسه

همیشه یک رابطه منطقی بین مطالعه ریاضیات و زبان ها وجود داشته است و دوره 3 ساله ریاضیات با زبان فرانسه به شما امکان می دهد مهارت های خود را در هر دو توسعه دهید. دانشجویان کارشناسی در Ecole Polytechnique از یک برنامه درسی علمی چند رشته ای فشرده با تمرکز اصلی در علوم کامپیوتر و ریاضیات پیروی می کنند. در سال اول برنامه، دانشجویان وقت و انرژی خود را صرف دستیابی به ابزارهای فکری و دانش کلیدی می کنند که پایه ای برای بقیه تحصیلات عالی آنها خواهد بود. در همان زمان، آنها فرصتی برای کشف و تجربه چندین رشته برای انتخاب رشته ای که بعدا در آن تخصص خواهند داشت، را دارند. در سال های آتی دانشجویان در تکمیل دانش خود در علم ریاضی می کوشند.

در طول سال های دوم و سوم تحصیل، دانش آموزان یکی از 3 رشته زیر را برای تحصیل انتخاب می کنند:

  • ریاضیات و فیزیک
  • ریاضیات و علوم کامپیوتر
  • ریاضیات و اقتصاد

گرایش های رشته ریاضی در فرانسه

گرایش های رشته ریاضی در فرانسه

سال اول تحصیلات بر کسب مهارت های اساسی و دانش مورد نیاز برای بقیه شغل علمی دانشجویان متمرکز است. آنها کلاس های ریاضیات، علوم کامپیوتر، اقتصاد و فیزیک دارند که چندین گزینه علمی برای کمک به آنها در انتخاب صحیح رشته 2گانه ارائه شده است. برای سال های دوم و سوم، دانش آموزان از بین 3 گرایش 2 گانه انتخاب می کنند. برای هر 2 رشته، آنها فرصت پیگیری را دارند. به شرطی که شورای دانشگاهی آنها را در حد وظیفه بداند. یکی از این گرایش ها گرایش ریاضیات و علوم کامپیوتر این گرایش 2گانه یک رویکرد علمی و عملی را برای محاسبات و کاربردهای آن فراهم می کند. این مسیر به دانشجویان این فرصت را می دهد تا نظریه، آزمایش و مهندسی را که اساس طراحی و استفاده از رایانه های امروزی است، مطالعه کنند.

گرایش ریاضیات و اقتصاد در کشور فرانسه نیز در خصوص این گرایش مضاعف یک رویکرد علمی به اقتصاد ارائه می دهد. این متکی بر ساخت، تجزیه و تحلیل و تفسیر مدل های انتزاعی و همچنین در رویارویی نتیجه گیری نظری با داده های تجربی است که از این زمینه و یا از آزمایش های کنترل شده است. دانش آموزان ممکن است انتخاب کنند که یک جزئی را در ریاضیات محاسباتی انجام دهند. گرایش دیگر گرایش ریاضی و فیزیک است. به لطف هماهنگی نزدیک با دوره ریاضیات، دانش آموزان می توانند بلافاصله مهارت های ریاضی تازه بدست آمده خود را در فیزیک اعمال کنند. آنها ممکن است ترجیح دهند یک کارشناسی ارشد را در رشته زیست شناسی یا شیمی انجام دهند.

در نمودار زیر شاهد تحصیل دانشجویان رشته ریاضی در فرانسه در گرایش های مذکور می باشید:

تحصیل دانشجویان رشته ریاضی در فرانسه

رشته ریاضی در فرانسه در مقطع ارشد

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد ریاضیات و کاربردها در خصوص ریاضیات، مدل سازی و شبیه سازی این برنامه آموزش عالی در بسیاری از زمینه های مختلف ریاضیات کاربردی مربوط به مدل سازی و شبیه سازی با معادلات دیفرانسیل جزئی، با کاربردها در مکانیک سیالات، انتشار امواج، محیط متخلخل و غیره را فراهم می کند. این برنامه دسترسی به مطالعات دکترا را چه در یک زمینه دانشگاهی و چه در یک زمینه صنعتی همکاری بین صنعت فراهم می کند. این برنامه در همکاری نزدیک با آزمایشگاه تحقیقاتی که در آن اقدامات علمی و تجربی انجام می شود، انجام می شود. دانشجویان همچنین از محیط تحقیقات جهانی و پشتیبانی اداری دانشگاه بهره مند خواهند شد. ارشد به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شود و در کالج علوم و فن آوری های انرژی و محیط زیست (STEE) دانشگاه Pau et des Pays de l’Adour (UPPA) فرانسه میزبانی می شود.

شرایط پذیرش در مقطع ارشد رشته ریاضی و تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • سطح CECRL B2 به انگلیسی، یا سطح CECRL B1 به انگلیسی و سطح CECRL B2 به فرانسه. دانش آموزان مجاز به استفاده از زبان انگلیسی یا فرانسوی در طول امتحانات هستند.
  • کلیه دانشجویانی که 4 سال را در یک موسسه آموزش عالی گذرانده اند می توانند درخواست دهند.
  •  مهارت کافی در ریاضیات لازم است (تجزیه و تحلیل ریاضی و عددی)

تحصیل در فرانسه

تحصیل کارشناسی ارشد در فرانسه یک دوره کاربردی در تجزیه و تحلیل داده ها، با 2 ورودی در پاییز و بهار، به شما امکان می دهد مهارت های شغلی و فرصت های شغلی خود را با تقویت تصمیم گیری از طریق تجزیه و تحلیل داده ها افزایش دهید. در این کارشناسی ارشد کاربردی، شما به تکنیک ها و ابزارهای مورد نیاز برای انجام و ارائه تجزیه و تحلیل خود با گزارش های مربوط و ساختاری تسلط خواهید یافت. کلاس های این برنامه کارشناسی ارشد کاربردی در تجزیه و تحلیل داده ها بصورت تمام وقت از دانشگاه های ما، بصورت آنلاین (خارج از دانشگاه) یا پاره وقت بصورت انحصاری به زبان انگلیسی تدریس می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص پاسخگوی سوالات شما در خصوص شرایط اعزام دانشجو به فرانسه می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *