مهاجرت تحصیلی اسپانیا

رشته ریاضی در اسپانیا

رشته ریاضی در اسپانیا

رشته ریاضی در اسپانیا یکی از برنامه های عالی برای دانشجویان بین المللی است که می خواهند در رشته های علوم پایه تحصیل کنند. موسسات آموزش عالی این کشور در 2 دهه گذشته به سرعت رشد کرده اند. در سطح کارشناسی ارشد، مدارک MBA و سایر مدارک مربوط به تجارت به ویژه محبوب و مشهور هستند به دلیل کیفیت بالا در سطح جهان شناخته می شوند. نهاد دانشجویی بین المللی این کشور چند فرهنگی با 31% از آمریکای لاتین و 5% دیگر از آمریکای شمالی می باشد.

مطالعات به زبان اسپانیایی، زبان مادری برای بیش از 400 میلیون نفر انجام می شود. دانش آموزانی که قبلا در زبان اسپانیایی تبحر ندارند، ممکن است بخواهند قبل از شروع تحصیلات کارشناسی ارشد خود، در یک دوره آموزشی این زبان شرکت کنید. موسسات اسپانیایی دوره های مختلفی را برای یادگیری زبان اسپانیایی از دوره های غوطه وری یک ماهه تا دوره های کامل آکادمیک ارائه می دهند. کارشناسان و مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در امر مهاجرت می باشند.

تحصیل رشته ریاضی در اسپانیا

3 سال خود را در این کشور سپری کنید و در یکی از دانشگاه های این کشور رشته ریاضی در اسپانیا بخوانید. این مدرک فرصتی خارق العاده برای غوطه ور شدن در زبان اسپانیایی است. در حالی که مهارت های حل مسئله ریاضی خود را توسعه می دهید. شما ریاضیات خالص و کاربردی، آمار و تحقیقات عملی را مطالعه خواهید کرد. شما با مهارت های ریاضی و همچنین تجربه کار و تحصیل به زبان دیگر فارغ التحصیل خواهید شد. رشته ریاضی در مقطع کارشناسی پایه های جبر، حساب و آمار را پوشش می دهد. شما کاربردهای ریاضیات را در زمینه های مختلف بررسی خواهید کرد و از مدل های ریاضی و آماری استفاده خواهید کرد.

به عنوان بخشی از این دوره:

  • قادر به تخصص در ریاضیات خالص یا کاربردی، تحقیقات عملیاتی یا آمار باشد.
  • در این کشور، با درک ظرافت ها و مکالمه های رسمی و غیررسمی با سهولت تبحر پیدا خواهید کرد.
  • از مرکز دانشجویی دانشگاه های این کشور، فضای اختصاصی یادگیری و اجتماعی برای دانشجویان ریاضیات استفاده کنید.

از طریق ترکیبی از سخنرانی ها و کارگاه های آموزشی توسط محققان برجسته به شما آموزش داده می شود. زمینه های تخصصی آن ها شامل تئوری گروه، ریاضیات طبیعت و طراحی آزمایشی است.

تحصیل کارشناسی ارشد رشته Mathematics در اسپانیا

تحصیل کارشناسی ارشد در اسپانیا ریاضیات یک مدرک کارشناسی ارشد عمومی است که دارای یک هدف دوگانه است. اولین هدف، اجازه دادن به انتقال به سمت گرفتن دکترای رشته ریاضی در اسپانیا، از طریق یک آموزش روش شناختی جامد و دانش علمی پیشرفته در زمینه های مختلف ریاضیات می باشد. هدف دوم، این همچنین یک مسیر تخصصی در ریاضیات با آموزش میان رشته ای را فراهم می کند، که مهارت های حرفه ای، استعدادها و شایستگی های فارغ التحصیل را با مشخصات حرفه ای و تحقیقاتی که جامعه امروز خواستار است.

کارشناسی ارشد ریاضیات آموزش ریاضی پیشرفته، سطح بالا، تخصصی و چند رشته ای را به دانشجویان ارائه می دهد. آن ها را قادر می سازد تا فرمول بندی ریاضیات، و تجزیه و تحلیل، حل و در صورت لزوم، کامپیوتر سازی مسائل در زمینه های مختلف خود ریاضیات را انجام دهند. دانش را می توان در زمینه های میان رشته ای بسیار متنوعی مانند علوم پایه، علوم اجتماعی، مهندسی، امور مالی و غیره استفاده کرد. درجه ریاضیات انتظارات شغلی بسیار جذاب و متنوعی را ارائه می دهد. علاوه بر تدریس، امکاناتی را در بخش بانکی، در اداره عمومی این کشور، در بخش صنایع، شرکت های بخش کامپیوتر و شرکت های مشاوره فراهم می کند.

دانشگاه هایی که کارشناسی ارشد ریاضیات را در این کشور ارائه می دهند در جدول زیر آمده است:

پارامترتوضیحات
دانشگاه های کارشناسی ارشد ریاضیدانشگاه آلمریا و دانشگاه وایادولید
طول دوره تحصیلی1 سال
بورسیه تحصیلیدر دانشگاه آلمریا در دسترس است.

شرایط تحصیل کارشناسی ارشد رشته ریاضی در اسپانیا

شرایط تحصیل کارشناسی ارشد رشته ریاضی در اسپانیا

جهت تحصیل در مقاطع مختلف اسپانیا، یکسری مدارک و شرایط را باید داشته باشید. متقاضیانی که قصد تحصیل کارشناسی ارشد رشته ریاضی در اسپانیا را دارند، باید مدرک ریاضیات یا آماری از حوزه آموزش عالی اروپا داشته باشند. آن ها می توانند به طور مستقیم به مقطع کارشناسی ارشد دسترسی پیدا کنند.

به همین ترتیب، سایر فارغ التحصیلان علوم و مهندسی که می خواهند با گرایش ریاضی قوی آموزش خود را ادامه دهند و از طریق سوابق تحصیلی خود شامل، برنامه های موضوعات مورد مطالعه یا تجربه کاری خود، ثابت می کنند که دانش پیشرفته در یک یا چند زمینه از ریاضیات یا برنامه های کاربردی آن می تواند به این درجه کارشناسی ارشد دسترسی پیدا کند. برای این موارد، کمیته علمی ممکن است برای ارزیابی مناسب بودن درجه کارشناسی ارشد با علایق، انتظارات و دانش قبلی خود، با متقاضی مصاحبه شخصی انجام دهد و مستنداتی را که مناسب تشخیص می دهد، بخواهد.

معرفی دانشگاه های ریاضی در Mathematics

این کشور چیزهای زیادی برای نشان دادن به مردم دارد:

  • آب و هوا
  • طبیعت عالی
  • شهرهای زیبا
  • غذاهای خوشمزه
  • مردم دوستانه

بسیاری از دانشگاه های این کشور از بهترین دانشگاه های اروپا و جهان هستند. در میان رتبه های برتر بین المللی، معمولا حدود 12 دانشگاه این کشور را در 500 دانشگاه برتر جهان و ده ها دانشگاه دیگر در 1000 برتر جهان پیدا خواهید کرد. بسیاری از شناخته شده ترین موسسات در 2 شهر بزرگ این کشور متمرکز شده اند:

  • مادرید (پایتخت)
  • بارسلونا (نیروگاه اقتصادی)

فراتر از رتبه بندی سنتی، بسیاری از مدارس عالی رتبه بندی کسب و کار در این کشور نیز وجود دارد. شما به سختی دانشجویی را خواهید یافت که از اوقات خود در این کشور لذت نبرد. و با گرفتن مدرک از یکی از دانشگاه های برجسته کشور، درهای زیادی به روی شما باز می شود.

متقاضیانی که قصد تحصیل در اسپانیا را دارند، برای رشته ریاضی می توانند یکی از دانشگاه های زیر را انتخاب نمایند:

  • دانشگاه کامپلوتنس مادرید
  • دانشگاه پلی تکنیک کاتالونیا · BarcelonaTech (UPC)
  • دانشگاه کارلوس III مادرید (UC3M)
  • EIT دیجیتال
  • دانشگاه ری خوان کارلوس
  • دانشگاه خودمختار بارسلونا
  • دانشگاه پلی تکنیک والنسیا
  • مرکز لجستیک ساراگوسا (ZLC)
  • دانشگاه مورسیا
  • دانشگاه اسپیس

در جدول زیر رتبه دانشگاه های رشته ریاضی در اسپانیا را در QSWorld مشاهده می کنید:

رتبه جهانی دانشگاه های ریاضی اسپانیا

تنها 3 دانشگاه در لیست در QSWorld رتبه نداشتند. چنانچه تصمیم به تحصیل در این برنامه می باشید می توانید با تماس به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراحل مهاجرت خود را شروع کنید.

سوالات مکرر در باب رشته ریاضی در اسپانیا

در این بخش از مطلب به سوالات مکرر شما در باب رشته ریاضی در اسپانیا پاسخ داده ایم:

  • مدت تحصیل رشته ریاضی در اسپانیا چقدر است؟ مدت تحصیل رشته ریاضی در اسپانیا 3 سال است.
  • کدام دانشگاه ها برای تحصیل رشته ریاضی در اسپانیا عالی هستند؟ دانشگاه کامپلوتنس مادرید-دانشگاه پلی تکنیک کاتالونیا · BarcelonaTech (UPC)-دانشگاه کارلوس III مادرید (UC3M)-دانشگاه ری خوان کارلوس
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *