مهاجرت تحصیلی سریلانکا

رشته جراحی مغز و اعصاب در سریلانکا

رشته جراحی مغز و اعصاب در سریلانکا

رشته جراحی مغز و اعصاب در سریلانکا معمولا برای دانشجویان بین المللی 3 الی 4 سال به طول می انجامد. این مشکلات می تواند تهدید کننده زندگی باشد. یا منجر به ناتوانی پایدار و از دست دادن کیفیت زندگی شود. بسیاری از این مشکلات ویرانگر را می توان با موفقیت درمان کرد، مشروط بر اینکه بتوان آنها را به سرعت تشخیص داد و درمان کرد. این امر مستلزم داشت متخصصان عالی در زمینه رشته جراحی مغز و اعصاب می باشد. برای تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در سریلانکا و مهاجرت تحصیلی به این کشور با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

تحصیل در سریلانکا

جراح مغز و اعصاب متخصص در مدیریت و مداخله جراحی بیماری های مغز و ستون فقرات است. او نقش بسزایی در رویکرد چند رشته ای در تشخیص پیشگیری، درمان و توانبخشی بیماران مغزی و نخاعی دارد. او فرآیند تصمیم‌گیری و مدیریت اورژانس‌های ترومایی و غیر ضربه‌ای و شرایط مادرزادی، عروقی، دژنراتیو و انکولوژیک مغز و ستون فقرات را رهبری خواهد کرد. هیئت تخصصی در جراحی مغز و اعصاب، هیئت تخصصی زیر نظر هیئت مطالعه در جراحی است که مسئول آموزش و ارزیابی کارآموزانی است که شغل خود را در جراحی مغز و اعصاب انتخاب می کنند. تغییرات در حوزه آموزش عالی در رابطه با آموزش و ارزیابی همراه با پیشرفت در زمینه های فوق تخصصی، بازنگری در برنامه آموزشی را ضروری کرده است.

هدف از این برنامه آموزشی، تولید یک جراح مغز و اعصاب ماهر است که بتواند جراحی های انتخابی و اورژانسی جمجمه و ستون فقرات را انجام دهد. بنابراین، در پایان برنامه، کارآموزان جراحی مغز و اعصاب باید بتوانند طیف کاملی از اقدامات جراحی اورژانسی و انتخابی در جراحی مغز و اعصاب را در مرحله آموزش انجام دهند. برای انجام این روش ها و مدیریت مشکلات و عوارض جراحی، بدون نظارت، تجربه کافی از عمل را نشان دهید. به عنوان رهبر تیم و عضو مفید تیم چند رشته ای مدیریت بیماران جراحی مغز و اعصاب عمل کنید. بیماری های مغزی و ستون فقرات را به طور موثری با سایر نقاط جهان مدیریت کنید. اصول حاکمیت بالینی از جمله تمرین بازتابی را به کار بگیرید و چنین استانداردهایی را حفظ کنید.

مرکز رشته جراحی مغز و اعصاب در سریلانکا

مرکز مغز و ستون فقرات اسیری یک مرکز در سطح جهانی با تجهیزات پیشرفته و تخصص پزشکی است. این اولین بار در سریلانکا است که همه امکانات را زیر یک سقف دارد. این مرکز بهترین جراحان مغز و اعصاب مشاور، متخصصان مغز و اعصاب، پزشکان متخصص سکته مغزی و رادیولوژیست های عصبی را دارد. تمام درمان ها با رویکرد چند رشته ای انجام می شود تا بهترین درمان کامل با بالاترین استانداردهای بالینی و ایمنی بالینی در دسترس همه بیماران قرار گیرد. 15000 عمل جراحی مغز و اعصاب از زمان شروع آن در سال 2004 انجام شده است. اولین بیمارستان بخش خصوصی برای انجام جراحی صرع و تنها بیمارستان در کشور که در حال حاضر جراحی صرع را انجام می دهد.

تنها بیمارستانی برای انجام عمل جراحی برای بیماری پارکینسون (تحریک عمیق مغز) در سریلانکا است این بیمارستان است. اولین بیمارستانی که سیستم ناوبری عصبی و مانیتورینگ درون عملیاتی را دریافت کرد. این بخش مرکز مغز و ستون فقرات شامل آزمایشگاه کاتتریزاسیون عصبی، بخش عصبی، ICU و سالن جراحی است. بخش عصبی، ICU با هم برای ارائه خدمات کار می کنند. واحد ارزیابی قبل از پذیرش که در آن ارزیابی و دفتریاری بیماران قبل از پذیرش در بخش انجام می شود. بخش های عصبی مسئولیت مدیریت مراقبت های قبل از عمل، پس از عمل و توانبخشی کلیه بیماران مرتبط با عصبی را بر عهده دارند. سالن جراحی عصبی پذیرای بیمارانی است که برای عمل جراحی آماده شده اند. پس از انجام عمل جراحی و بهبودی بیمار، به ICU یا بخش منتقل می شوند.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال جراحان مغز و اعصاب در سریلانکا هستید:

 

خدمات تخصصی در رشته جراحی مغز و اعصاب در سریلانکا

مشاوره برای بیماران جدید روزانه ارائه می شود. خدمات سرپایی تخصصی در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه ارائه می شود. جراحی در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه انجام می شود. بیماران بستری تحت مراقبت 14 پزشک کارکنان و 8 رزیدنت هستند که به 4 تیم تقسیم شده اند. این بخش از 32 جراح مغز و اعصاب دارای گواهی انجمن جراحی مغز و اعصاب سریلانکا، 15 متخصص دارای گواهی انجمن سکته مغزی سریلانکا، 2 متخصص دارای گواهینامه انجمن صرع سریلانکا و 10 متخصص دارای گواهی انجمن سریلانکایی برای درمان نورواندوواسکولار استفاده می کند. یکی دیگر از رشته های خوب رشته جراحی زنان و زایمان در سریلانکا است.

خدمات در زمینه جراحی مغز و اعصاب در سریلانکا عبارت است از:

  • خدمات مدیریت آسیب های مغزی
  • خدمات مدیریت آسیب نخاعی
  • مدیریت جامع کمر و گردن درد
  • جراحی افتادگی دیسک و تعویض دیسک گردن
  • مدیریت دژنراتیو ستون فقرات
  • خدمات مدیریت نورالژی سه قلو

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در زمینه تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در سریلانکا هستید:

مدت تحصیلزبان تحصیلنرخ پذیرشنرخ فارغ التحصیلی
4 سالسریلانکایی-انگلیسی36%71%

خدمات تخصصی در رشته جراحی مغز و اعصاب در سریلانکا

کار در حوزه رشته جراحی مغز و اعصاب در سریلانکا

مرکز جراحی مغز و اعصاب در سریلانکا متعهد به تعالی در مراقبت از بیمار، آموزش و تحقیق است. ماموریت شما نجات جان بیماران ضربه شدید سر سکته مغزی است که به مرکز اورژانس منتقل شده اند. شما از طیف کاملی از فن‌ آوری ‌های جراحی مغز و اعصاب برای ارائه به روزترین و مؤثرترین درمان برای این بیماران، نه تنها با تکنیک ‌های جراحی مغز و اعصاب، بلکه با تکنیک ‌های مراقبت ‌های عصبی استفاده می‌کنید. این بخش به برنامه های فوق تخصصی برای شناسایی بهتر تخصص در جراحی مغز و اعصاب تقسیم شده است: عصب عروقی، اندوواسکولار، تومور مغزی، ستون فقرات، و جراحی مغز و اعصاب عملکردی. اعضای هیئت علمی جراحی مغز و اعصاب وقف انتقال مهارت های خود به جراحان مغز و اعصاب فردا و مراکز آموزشی پس از فارغ التحصیلی فدراسیون جهانی انجمن های جراحی مغز و اعصاب از شهرستان های در حال توسعه هستند.

دستیاران شما طیف گسترده ای از آموزش های بالینی را در چندین بیمارستان وابسته به دست می آورند. این تنظیمات به ساکنین این کشور اطلاعاتی با انواع مختلفی از بیماران و شرایط جراحی مغز و اعصاب، با راهنمایی یک به یک توسط رهبران در زمینه جراحی مغز و اعصاب، قرار گرفتن در معرض ارزشمندی را ارائه می دهد. علاوه بر این، تحصیل دکترا در این بخش به آموزش دانشجویان پزشکی و همچنین دستیاران جوان در سطح دستیار جراحی مغز و اعصاب اختصاص دارد. برنامه های تحقیقاتی گسترده این بخش شامل همکاری با مؤسسه علوم پزشکی یکپارچه دانشگاه پزشکی زنان سریلانکا است که هدف آن شناسایی درمان های پیشگیرانه جدید برای آنوریسم های مغزی و خونریزی زیر عنکبوتیه است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اقامت پس از تحصیل در سریلانکا مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *