مهاجرت تحصیلی سریلانکا

رشته جراحی زنان و زایمان در سریلانکا

رشته جراحی زنان و زایمان در سریلانکا

رشته جراحی زنان و زایمان در سریلانکا یکی از راه هایی است که دانشجویان بین المللی می توانند اقامت این کشور را بدست آورند. این کشور بیش از 2550 سال تاریخ مکتوب مستمر به وسیله ماهاوانشا دارد و همچنین در چندین متون هندی باستانی ذکر شده است. یکی از معروف ترین آن ها رامایانا است که در آن جزیره ای که از آن به عنوان لانکا یاد می شد قلعه جزیره پادشاه راوانا بود. و طی قرن‌های متمادی، این کشور نام‌ های زیادی داشته است.

آریایی‌ ها در اواخر قرن ششم قبل از میلاد، احتمالا از شمال هند به این کشور وارد شدند و با مردم محلی مخلوط شدند تا قومی سینهالی را بسازند. بودیسم تقریبا در اواسط قرن سوم قبل از میلاد معرفی شد و تمدن بزرگی در شهرهایی مانند Anuradhapura (پادشاهی از حدود 200 قبل از میلاد تا حدود 1000 پس از میلاد) و Polonnaruwa (حدود 1070 تا 1200) توسعه یافت. دیگر پادشاهی های قابل توجه اما نسبتاً جدیدتر امپراطوری دامبادنیا، یاپاهووا، گامپولا، کندی و جافنا هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این مقاله را به رشته جراحی زنان و زایمان در سریلانکا اختصاص داده است.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در سریلانکا

فرصت های بسیار خوبی برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در سریلانکا پیدا خواهید کرد. بنابراین اگر تعهدات مراقبتی، شغلی یا خانوادگی دارید که مانع از سفر شما به این کشور می شود، همچنان می توانید مدرک رویایی خود را به دست آورید. وزارت آموزش عالی این کشور بخشی از وزارت آموزش عالی و بزرگراه است. با این حال، این وزارتخانه تنها مسئول مستقیم 2 دانشگاه و یک موسسه است.

با توجه به کمبود ظرفیت در دانشگاه های دولتی، تعداد ارائه دهندگان آموزش عالی خصوصی در این کشور در حال افزایش است. وزارت آموزش عالی می تواند به مؤسسات خصوصی مجوز اعطای مدرک یا به رسمیت شناختن مبتنی بر برنامه اعطاء کند، و UGC در حال حاضر 11 مؤسسه غیر دولتی با وضعیت اعطای مدرک را در وب سایت خود و همچنین 6 مؤسسه غیر دولتی با برنامه های شناخته شده را فهرست می کند. گفته می شود که کل ثبت نام در موسسات غیردولتی به حدود 69000 دانشجو رسیده است. پذیرش در موسسات خصوصی معمولا بر اساس نتایج آزمون A-Level انجام می شود، اگرچه استانداردهای پذیرش ممکن است نسبت به دانشگاه های دولتی سختگیرانه تر باشند.

برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در سریلانکا دانشگاه ها در نمودار زیر معرفی شده است:

رتبه جهانی دانشگاه های رشته جراحی زنان و زایمان در سریلانکاحقوق ماهیانه کار در سریلانکا برای متخصصان زنان و زایمان در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه کار در سریلانکا برای متخصصان زنان و زایمان

ویزای دانشجویی برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در سریلانکا

ویزای دانشجویی برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در سریلانکا تا طول دوره به دانشجویان خارجی که برای ادامه تحصیلات آکادمیک منظم و تمام وقت در یک موسسه معتبر به سریلانکا می آیند اعطاء می شود. دانش آموزان زیر 16 سال می توانند برای والدین یا سرپرستان ویزا برای اقامت در کشور درخواست کنند.

دانشجویان قبل از سفر به سریلانکا باید ویزای ورودی داشته باشند. تایید ویزای ورود برای دانشجویان فقط در کلمبو توسط وزارت مهاجرت انجام می شود. ماموریت های دیپلماتیک این کشور ویزای ورودی برای دانشجویان صادر نمی کنند مگر اینکه ویزای ورود قبلی توسط اداره مهاجرت در کلمبو تایید شده باشد.

روش درخواست ویزای تحصیلی سریلانکا 3 مرحله ای وجود دارد که عبارتند از:

  • اخذ تاییدیه ویزای ورود از وزارت مهاجرت در کلمبو
  • جمع آوری تاییدیه ویزای ورودی از نزدیکترین ماموریت دیپلماتیک سریلانکا و سفر به سریلانکا پس از ورود به این کشور
  • تاییدیه ویزای دانشجویی را در پاسپورت در اداره مهاجرت در مرکز خدمات مهاجرتی کلمبو در Vilombositor

اکنون می توانید ویزای ورود دانشجویی را در مرکز خدمات بازدیدکنندگان مهاجرت در کلمبو درخواست کنید. مرکز خدمات بازدیدکنندگان به طور کامل توسط وزارت مهاجرت تایید شده است.

کار پس از تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در سریلانکا

این کشور با یکی از سریع ترین اقتصادهای در حال رشد در جهان، مکان مطلوبی برای شرکت هایی است که به دنبال فرصتی برای گسترش در بازار جهانی هستند. اگر شرکت شما در حال برنامه ریزی برای گسترش یا برون سپاری عملیات به این کشور است، ممکن است فرآیند توسعه را با گرد هم آوردن تیمی از کارمندان با استعداد که مایل به نقل مکان هستند، آغاز کنید. اگر این کار را می کنید، باید مطمئن شوید که آن ها ویزاها و مجوزهای مناسب برای زندگی و کار در سریلانکا را دارند. هر اتباع خارجی برای ورود به این کشور باید ویزا دریافت کنند. انتخاب نوع ویزای مناسب برای درخواست به مدت زمانی که متقاضی قصد اقامت در سریلانکا را دارد و همچنین دلیل سفر بستگی دارد.

دسته بندی ویزاهای این کشور عبارتند از:

نام ویزاتوضیح
ویزای ترانزیتاین ویزا به اتباع خارجی اجازه می دهد تا از مرز این کشور عبور کرده و تا 48 ساعت در داخل کشور بمانند تا به مقصد دیگری سفر کنند.
ویزای بازدید کنندهاین ویزا به یک تبعه خارجی اجازه می دهد تا حداکثر 30 روز برای مقاصد گردشگری یا تجاری مانند کنفرانس یا سمینار آموزشی در این کشور بماند. در برخی شرایط، متقاضیان می توانند درخواست تمدید این ویزا را داشته باشند تا به آنها اجازه اقامت تا 90 روز بدهد.
ویزای اقامتاین ویزا به اتباع خارجی اجازه می دهد تا حداکثر 1 سال در این کشور بمانند و در این مدت کار و تحصیل آزاد هستند. اتباع خارجی هر سال که قصد اقامت در این کشور را دارند باید ویزای اقامت خود را تمدید کنند.

هر کارمند خارجی که قصد دارد برای کار در شرکت شما به این کشور نقل مکان کند، باید ویزای اقامت دریافت کند.

کار پس از تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در سریلانکا

هزینه زندگی در سریلانکا

برنامه ریزی بودجه کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که می توانید بر روی مطالعات خود تمرکز کنید. هزینه های زندگی با توجه به تعدادی از عوامل متفاوت است و به ویژه به نوع محل اقامت یا حمل و نقل شما بستگی دارد. مقدار پولی که هر ماه به دست می آورید تعیین می کند که آیا می توانید در اینجا راحت زندگی کنید یا خیر. اجاره بها بزرگترین هزینه نیست، در حالی که غذا است و بیش از 40% حقوق ماهانه را می گیرد. به همین دلیل است که توصیه می شود مواد غذایی را با تخفیف و در بازارهای محلی خریداری کنید. کمترین پول به آب و برق، اوقات فراغت و پوشاک اختصاص می‌یابد، زیرا حقوق‌ها آنقدر کم است که از این هزینه‌ها اجتناب می‌شود، زیرا هزینه‌های ضروری نیست.

در جدول زیر هزینه های ضروری آمده است:

پارامترهزینه به دلار
حمل و نقل15.7$
اجاره184$
غذا186$

درباره هزینه زندگی در سریلانکا کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات بیشتری می توانند در اختیار شما قرار دهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *