مهاجرت تحصیلی آمریکا

رشته جراحی مغز و اعصاب در آمریکا

رشته جراحی مغز و اعصاب در آمریکا

رشته جراحی مغز و اعصاب در آمریکا بدون شک یک رشته بسیار کامل و بسیار حرفه ای است. هر تخصص پزشکی در سلامت کلی انسان نقش دارد. اما برخی از آنها تأثیر چشمگیرتری نسبت به سایرین دارند. به عنوان مثال، جراحان مغز و اعصاب بیماری های مغز و سیستم عصبی را درمان می کنند که می تواند اثرات ظریف و گسترده ای داشته باشد. اینها ممکن است شامل مشکلات رفتاری و ادراک در برخی بیماران و مشکلات حرکتی یا درد ناتوان کننده در برخی دیگر باشد. اصلاح این شرایط از طریق جراحی اغلب تأثیر فوری و چشمگیری بر کیفیت زندگی بیمار دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط و الزامات مهاجرت به آمریکا مشاور شماست.

بررسی رشته جراحی معز و اعصاب در ایالات متحده

حوزه های مسئولیت جراح مغز و اعصاب شامل مغز و رگ های خونی آن، ستون فقرات و سیستم عصبی مرکزی و سیستم عصبی محیطی است که حس را از اندام ها به مغز منتقل می کند. این شامل درمان سکته مغزی و تومورهای مغزی، صرع و بیماری پارکینسون، کمردرد مزمن و حتی سندرم تونل کارپال است. بیماری های عصبی می تواند باعث شود که بیماران بینایی، شنوایی یا تعادل خود را از دست بدهند یا مهارت و استفاده از اندام های خود را مختل کنند. گذشته از درمان چنین شرایط اساسی، جراحی مغز و اعصاب نیز به دلیل موقعیت آن در لبه پیشرو جراحی مدرن، رشته مهمی است.

جراحی مغز و اعصاب یک تخصص با مولفه قوی علمی و تحقیقاتی است. همانطور که محققان در مورد عملکرد مغز از طریق تصویربرداری رزونانس مغناطیسی، سی تی اسکن و سایر پیشرفت ها اطلاعات بیشتری کسب می کنند، جراحان مغز و اعصاب با توسعه تکنیک های جدید برای درمان اختلالات آن پاسخ می دهند. از اواخر قرن بیستم، جراحی‌های کم تهاجمی با استفاده از ابزارهای مینیاتوری رایج شده‌اند، و جراحان مغز و اعصاب از روش‌های رادیکالی مانند جراحی‌های پایه جمجمه برای دستیابی و برداشتن تومورهایی که قبلاً غیرقابل عمل هستند، استفاده می‌کنند. هنگامی که یک جراح مغز و اعصاب با موفقیت از یک تکنیک جدید و آزمایشی برای اصلاح وضعیت بیمار استفاده می کند، اخبار این تکنیک با خطرات و مزایای بالقوه آن به سرعت در سراسر جامعه جراحی مغز و اعصاب پخش می شود.

شغل رشته جراحی مغز و اعصاب در ایالات متحده

یکی از جنبه های مهم جراحی مغز و اعصاب، نقشی است که جراحان مغز و اعصاب در حمایت از کار سایر پزشکان ایفا می کنند. به عنوان مثال، جراحان ارتوپد اغلب برای درمان ناهنجاری های مادرزادی، آسیب های تروماتیک، سرطان ها یا سایر شرایط، روی ستون فقرات عمل می کنند. اگر این روش شامل سیستم عصبی مرکزی باشد، یا اگر احتمال آسیب عصبی وجود داشته باشد، یک جراح مغز و اعصاب ممکن است در مراحل برنامه ریزی یا خود عمل با جراح ارتوپد همکاری کند. جراحان عروق و رادیولوژیست های مداخله ای نیز ممکن است در هنگام انجام اقدامات با پیامدهای عصبی به کمک جراحان مغز و اعصاب تکیه کنند. تخصص تخصصی جراح مغز و اعصاب اغلب می تواند به سایر پزشکان کمک کند تا آسیب عصبی را در طول عمل به حداقل برسانند یا از آن جلوگیری کنند.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال جراحان در آمریکا می باشید:

نرخ اشتغال جراحان در آمریکا

درآمد رشته جراحی مغز و اعصاب در آمریکا

جراحان مغز و اعصاب مشتاق کار خود را مانند سایر پزشکان با هشت سال تحصیل در کالج در یک دانشکده و سپس دانشکده پزشکی آغاز می کنند. پس از فارغ التحصیلی، آنها شش سال را در رزیدنتی جراحی مغز و اعصاب می گذرانند که شامل 1 سال جراحی عمومی و 5 سال دیگر کار اعصاب است. پس از فارغ التحصیلی، جراح تازه آموزش دیده واجد شرایط دریافت گواهینامه از طریق هیئت جراحی مغز و اعصاب آمریکا است. داوطلبان باید یک آزمون کتبی و سپس یک آزمون شفاهی را بگذرانند تا گواهی هیئت مدیره را دریافت کنند. پس از آموزش، جراحان مغز و اعصاب از بالاترین درآمد در پزشکی برخوردار می شوند. در سال 2013، شرکت استخدام پزشکی جکسون اند کوکر، میانگین حقوق $690000 (دلار) در سال برای جراحان مغز و اعصاب و 130000$ (دلار ) پاداش، به طور متوسط ​​$820000 (دلار) در کل غرامت گزارش کرد.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر آمریکا برای تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در آمریکا هستید:

نام دانشگاهرتبه در آمریکارتبه در جهان
Harvard University12
Catholic University of America23
Mayo Clinic College of Medicine and Science34
University of California – San Francisco45

بخش رشته جراحی مغز و اعصاب در آمریکا

بخش جراحی مغز و اعصاب در کالج پزشکی بیلور متعهد به تعالی در آموزش، تحقیق و مراقبت از بیمار است. ما به دستیاران آموزش می دهیم تا به جراحان مغز و اعصاب بسیار ماهر، دلسوز و با اخلاق تبدیل شوند که به یادگیری جنبه های جدید جراحی مغز و اعصاب در طول حرفه خود ادامه می دهند و در توسعه جراحی مغز و اعصاب در موقعیت های آکادمیک و/یا بالینی مشارکت می کنند. تمرکز تحقیقات این بخش بر بهبود درک و درمان اختلالات سیستم عصبی مرکزی و محیطی است. جراحان ما بالاترین کیفیت مراقبت های جراحی مغز و اعصاب را برای بیمارانی که دارای بیماری یا آسیبی هستند که بر مغز، ستون فقرات یا اعصاب محیطی تأثیر می گذارد، ارائه می دهند.

یکی دیگر از حوزه‌های پزشکی است که در آن اختلالات و بیماری‌های نخاع، مغز و اعصاب پیوندی مورد مطالعه قرار می‌گیرد. دکتری که در تخصص جراحی مغز و اعصاب سروکار دارد، جراح مغز و اعصاب نامیده می شود. جراحی مغز و اعصاب یک رشته پزشکی است که نیاز به یک فارغ التحصیل پزشکی دارد تا برنامه رزیدنتی 7 ساله در جراحی مغز و اعصاب را از یک موسسه معتبر جراحی مغز و اعصاب تکمیل کند.

برخی از بهترین دانشگاه ها برای تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در آمریکا عبارت است از:

  • دانشگاه کنتاکی، لکسینگتون، KY
  • دانشگاه ییل، نیوهیون، سی تی
  • معرفی دانشگاه هاروارد
  • دانشگاه استنفورد، استانفورد، کالیفرنیا
  • دانشگاه میامی، کورال گیبلز، فلوریدا
  • دانشگاه میشیگان، آن آربور، MI
  • دانشگاه ایالتی اوهایو، کلمبوس، OH
  • دانشگاه نیویورک، نیویورک، نیویورک
  • دانشگاه کالیفرنیا، اوکلند، کالیفرنیا
  • دانشگاه پیتسبورگ، پیتسبورگ، PA
  • دانشگاه واشنگتن، سیاتل، WA

بخش رشته جراحی مغز و اعصاب در آمریکا

دانشگاه های مغز و اعصاب در ایالات متحده

دانشگاه جراحی مغز و اعصاب کنتاکی از سال 1865، دانشگاه کنتاکی به عنوان یک دانشگاه دولتی مبتنی بر تحقیقات فوق العاده ظاهر شد. هدف آن آموزش جوانان امروز و شکل دادن به تبدیل شدن آنها به رهبران تأثیرگذار آینده جهان است. هیأت علمی دانشگاه کنتاکی تقریباً در هر فکری از مدرسه، دانشجویان را با آموزش فکری برانگیزاننده پرورش می دهد. آموزش پزشکی یکی دیگر از بخش های قوی در دانشگاه کنتاکی است. جراحی مغز و اعصاب توسط کالج پزشکی در دانشگاه کنتاکی انجام می شود و تحقیقات و آموزش در زمینه جراحی مغز و اعصاب بالینی را فراهم می کند. این تخصص برای فارغ التحصیلان پزشکی از بسیاری جهات عالی است. فارغ التحصیلان پزشکی کارآموزبرای تحصیل دکترا در آمریکا از طریق قرار گرفتن در معرض عملی به آموزش جراحی مغز و اعصاب مجهز می شوند.

دانشگاه ییل مهم ترین و مسلط ترین مؤسسه دانشگاهی در سراسر جهان است. دانشگاه ییل از زمان آغاز به کار خود در سال 1701، به عنوان یک پلت فرم یادگیری جهانی برای دانشجویان محلی و همچنین مشتاقان بین المللی از همه اقشار ظاهر شده است. دانشکده پزشکی ییل حوزه پزشکی را تحت چشم انداز جهانی اکتشافات پزشکی مبتنی بر تحقیق پوشش می دهد. دپارتمان جراحی مغز و اعصاب در دانشکده پزشکی ییل از جراحان مغز و اعصاب جوان در جنبه های مختلف حمایت می کند و مزایایی را به آنها می دهد. عمل بالینی، فرصت ‌های آموزشی و چشم ‌اندازهای تحقیقاتی در جراحی مغز و اعصاب به دانشجویان جوان پزشکی از طریق فلوشیپ فرانکلین رابینسون از مهم ترین این مزایا هستند. موسسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص ویزای تحصیلی آمریکا مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *