مهاجرت تحصیلی آمریکا

معرفی دانشگاه هاروارد

مدرسه کارشناسی در معرفی دانشگاه هاروارد

معرفی دانشگاه هاروارد تجربه بسیار خوبی در خصوص تحصیل در مقاطع مختلف است زیرا در این دانشگاه دانشجویان دارای ملیت های مختلف می باشند. تحصیل در دانشگاه هاروارد تجربه بسیار خوبی در خصوص تحصیل در مقاطع مختلف است زیرا در این دانشگاه دانشجویان دارای ملیت های مختلف می باشند. تحصیل در دانشگاه هاروارد تجربه بسیار خوب تحصیلی در میان دانشگاه های کشور آمریکا می باشد زیرا در این دانشگاه دانشجویان بین المللی بسیاری دارای ملیت های مختلف می باشند و هر ساله این دانشگاه آمریکایی بسیاری از متقاضیان بین المللی را جهت تحصیل در رشته های مختلف می پذیرد. در این نوشتار علاوه بر معرفی دانشگاه هاروارد، کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارند تا شما را از شرایط تحصیل در این دانشگاه نیز مطلع سازند و اطلاعات کاملی درباره نحوه ورود و تحصیل در دانشگاه هاروارد به شما عزیزان ارائه دهند.

درباره دانشگاه هاروارد

دانشگاه هاروارد، قدیمی ترین موسسه آموزش عالی در ایالات متحده آمریکا می باشد. در قرن شانزدهم تاسیس شده است. یکی از معتبرترین دانشگاه های کشور می باشد. محوطه اصلی دانشگاه در کنار رود چارلز در کمبریج، ماساچوست، در فاصله چند مایلی از مرکز شهر بوستون قرار دارد. ثبت نام در دانشگاه هاروارد حدود 25000$ (دلار) هزینه دارد.

در ابتدا هاروارد تحت حمایت کلیسا بود. هرچند که به طور رسمی وابسته به هیچ سازمان مذهبی نبود. در طول 2 قرن اول، کالج به تدریج ابتدا از روحانی و بعد از کنترل سیاسی آزاد شد، تا سال 1865 فارغ التحصیلان دانشگاه انتخاب اعضاء هیئت مدیره را آغاز کردند. فارغ التحصیلان و دانشکده های هاروارد با بسیاری از زمینه های توسعه فکری و سیاسی آمریکا در ارتباط بوده اند. در اواخر قرن بیستم، 6 رئیس جمهور آمریکایی از این دانشگاه فارغ التحصیل شدند:

  • John Adams
  • John Quincy Adams
  • Rutherford B. Hayes
  • Theodore Roosevelt
  • Franklin D. Roosevelt
  • John F. Kennedy

همچنین چهره های ادبی در میان فارغ التحصیلان عبارتند از:

  • Ralph Waldo Emerson
  • Oliver Wendell Holmes
  • Henry David Thoreau
  • James Russell Lowell
  • Henry James
  • Henry Adams
  • S. Eliot
  • John Dos Passos
  • E. Cummings
  • Walter Lippmann
  • and Norman Mailer

مدرسه کارشناسی دانشگاه جان هاروارد

مدرسه کارشناسی هاروارد، کالج هاروارد، شامل حدود یک سوم کل دانش آموزان است. هسته اصلی تیم آموزشی دانشگاه شامل دانشکده هنر و علوم است. شامل دانشکده فارغ التحصیلان هنر و علوم می باشد. متقاضیان می توانند در این دانشگاه مدارکی چون مدرک حرفه ای پزشکی، قانون، کسب و کار، آموزش، دولت، پزشکی دندانپزشکی، طراحی و بهداشت عمومی کسب کنند. کالج های حقوق، پزشکی و کسب و کار به ویژه از معتبر ترین مراکز تحصیلی هستند. در میان موسسات تحقیقاتی پیشرفته وابسته به این دانشگاه، این دانشگاه دارای یک رصدخانه نیز می باشد. کتابخانه این دانشگاه یکی از بزرگترین و مهم ترین کتابخانه های دانشگاهی در جهان به شمار می رود.

میانگین تعداد دانشجویان این کشور از طریق نمودار زیر قابل شرح خواهد بود:

تعداد دانشجویان بین المللی در آمریکا

کالج رادکلیف دانشگاه هاروارد

کالج رادکلیف، یکی از مدارس هفت خواهران می باشد. فعالیت خود را از سال 1870 شروع کرده است. در سال 1879 یکی از گروه های هیئت علمی هاروارد، با وجود مقاومت های زیاد، موفق به تشکیل کلاس های آموزشی برای زنان شد. پس از تلاش های ناموفق برای پذیرش زنان به طور مستقیم به برنامه های تحصیلی در این دانشگاه، آنکس، که به عنوان انجمن آموزش عالی رتبه زنان معرفی شد. بدین ترتیب کالج رادکلیف را در سال 1894 تاسیس کرد. علاوه بر معرفی دانشگاه هاروارد، با مراجعه به مقاله کارآفرینی در آمریکا می توانید از شرایط کارآفرینی این کشور آگاه شوید.

بررسی ثبت نام دانشگاه هاروارد

این دانشگاه واقع در کمبریج، مدرسه لیگ آیوی است که برنامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات درباره جوانب مثبت و منفی مدرسه، علاوه بر رتبه بندی، اطلاعات تحصیلی و پذیرش، تا انتها با ما همراه باشید.

این دانشگاه در فاصله کم از بوستون، ماساچوست، در کمبریج واقع شده است. این موسسه خصوصی برنامه های دوره های کارشناسی و فارغ التحصیل را در موضوعاتی از طب و قانون به دولت و کسب و کار ارائه می دهد. هاروارد، که در سال 1636 تاسیس شد. قدیمی ترین دانشگاه در کشور و یکی از موسسات پژوهشی برتر در جهان است. برای بررسی اینکه آیا دانشگاه هاروارد برای شما مناسب است. لیست زیر از جوانب مثبت و منفی زیر را بررسی کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در باب تحصیل در این کشور مقاله تحصیل در آمریکا را مطالعه بفرمائید.

مزایای این دانشگاه به صورت زیر می باشند:

  • این دانشگاه یک مرکز تحصیلی لیگ آویو است.
  • نرخ فارغ التحصیلی 4 ساله 47% بیشتر از میانگین ملی است.
  • میانگین شهریه دانشجویان پس از فارغ التحصیلی تقریبا 15000$ (دلار) کمتر از میانگین ملی است.

معایب این دانشگاه به صورت زیر می باشند:

  • هزینه کل سالانه حدود 18000$ (دلار) بالاتر از میانگین ملی برای 4 ساله، دانشگاه خصوصی غیرانتفاعی است.
  • نرخ پذیرش حدود 60% کمتر از میانگین ملی است.

معرفی دانشگاه هاروارد و شهریه ها

اطلاعات کلی دانشگاه هاروارد

بیش از 6000 دانشجوی کارشناسی و 13000 دانشجوی فارغ التحصیلی سالانه در دانشگاه هاروارد ثبت نام می کنند. در سال 2013، این دانشگاه به عنوان بهترین دانشگاه کشور آمریکا شناخته شد. لازم به ذکر است که در سال 2012، 32 میلیارد $ (دلار) در این دانشگاه در زمینه های مختلف سرمایه گذاری شد. در 15 کالج این دانشگاه بیش از 3500 دوره تحصیلی را ارائه می دهد. به عنوان یک دانشجوی تازه وارد، می توانید در یکی از 40 دوره تحصیلی را که از طریق این کالج در مقطع کارشناسی ارشد شرکت کنید. برنامه های دوره کارشناسی در زمینه هایی مانند علوم سیاسی، روانشناسی، علوم اجتماعی و ادبیات ارائه می شوند. مدارس دیگر در این دانشگاه برنامه های تحصیلات، طراحی، پزشکی و مهندسی را به دانشجویان مختلف ارائه می دهند. جهت اطلاع از شرایط اعزام دانشجو به این کشور مقاله شرایط اعزام دانشجو به آمریکا را مطالعه بفرمائید.

در مقایسه با میانگین میزان پذیرش ملی 65.5%، روند پذیرش دانشگاه هاروارد بسیار رقابتی است. طبق آمار مرکز آمار ملی، در سال 2011 فقط 6% از متقاضیان پذیرفته شدند. این دانشگاه همچنین می تواند کمک های مالی لازم برای پایان دادن به دوره تحصیلی خود را با بدهی های کمتری نسبت به فارغ التحصیلان دوره های 4 ساله ارائه دهد. متوسط ​​وام دانشجویان در سال 2011 به ارزش 26660$ (دلار) بود. هزینه تحصیل در دانشگاه هاروارد بدون کسب کمک هزینه های تحصیلی حداقل 45000$ (دلار) می باشد. همچنین جهت اطلاع از هزینه‌ های مربوطه در این کشور مقاله هزینه تحصیل در آمریکا را مطالعه بفرمائید.

کمک هزینه تحصیلی در harvard University

ورود به پذیرش در دانشگاه هاروارد امر آسانی نمی باشد. اما دانشجویانی که موفق به ورود به این دانشگاه می شوند، در صورتی که معدل مورد نیاز را کسب کنند. در دروس مشخص شده نمره کافی کسب کنند. شرایط مورد نیاز را داشته باشند، می توانند اقدام به کسب کمک هزینه تحصیلی کنند. هزینه درخواست کمک هزینه تحصیلی در این دانشگاه 75$ (دلار) می باشد. دانشجویان باید با ارائه تاییدیه از اساتید، ارائه مدارک تحصیلی و همچنین مدارک زبان، اقدام به کسب کمک هزینه تحصیلی کنند. در باب زندگی در این کشور مطالعه مقاله هزینه زندگی در آمریکا بی ثمر نخواهد بود.

دانشگاه هاروارد و نحوه پرداخت شهریه ها

هزینه های 9 ماهه تحصیل در این دانشگاه به صورت زیر می باشد:

موردهزینه به دلار آمریکا
شهریه$52144
اجاره، خدمات و غذا$21190
بیمه سلامت$5000
کتاب و لوازم تحصیلی$900
حمل و نقل$1374
موارد شخصی$4000
هزینه فعالیت دانشجو$220
بودجه دانشجویی$83000

در این نوشتار کارشناسان ما به معرفی دانشگاه هاروارد پرداختن و هموطنان عزیز قبل از ورود به خاک کشور آمریکا، حتما باید از هزینه تحصیل و زندگی در آمریکا به صورت کامل مطلع باشند. لازم به ذکر است که شما عزیزان می توانید برای مطلع شدن از شرایط کسب روادید تحصیلی کشور آمریکا و تحصیل در رشته های مختلف در دانشگاه های در آمریکا با هماهنگی های قبلی به دفتر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *