مهاجرت تحصیلی نیوزلند

رشته جراحی زنان و زایمان در نیوزلند

رشته جراحی زنان و زایمان در نیوزلند

برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در نیوزلند 4 دانشگاه وجود دارد که دانشجویان بین المللی می توانند از بین آن ها یکی را انتخاب کنند. این کشور کشوری جزیره ای در جنوب غربی اقیانوس آرام است. این جزیره از دو خشکی اصلی جزیره شمالی و جزیره جنوبی و بیش از 700 جزیره کوچکتر تشکیل شده است که مساحت کل 268021 کیلومتر مربع را پوشش می دهد. این کشور حدود 2000 کیلومتر شرق استرالیا در سراسر دریای تاسمان و 1000 کیلومتر جنوب جزایر کالدونیای جدید، فیجی و تونگا است. توپوگرافی متنوع و قله های تیز کوه این کشور، از جمله آلپ جنوبی، مدیون بالا آمدن زمین ساختی و فوران های آتشفشانی است. پایتخت این کشور ولینگتون و پرجمعیت ترین شهر آن اوکلند است.

جزایر نیوزلند به دلیل دور بودنشان، آخرین خشکی بزرگ قابل سکونت بودند که توسط انسان ها سکنی گزیدند. بین سال های 1280 تا 1350، پلینزی ها شروع به سکونت در جزایر کردند و سپس فرهنگ متمایز مائوری را توسعه دادند. در سال 1642، کاشف هلندی، آبل تاسمان، اولین اروپایی بود که این کشور را دید و ثبت کرد. در سال 1840، نمایندگان بریتانیا و روسای مائوری معاهده Waitangi را امضاء کردند که بر اساس آن حاکمیت بریتانیا بر جزایر اعلام شد. تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در نیوزلند موضوعی است که موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله پرداخته است.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در نیوزلند

سیستم آموزشی این کشور عمدتا بر پیشرفت تحصیلی و یادگیری عملی متمرکز است. این سیستم توسط موسسه Legatum لندن به عنوان یکی از بهترین سیستم های آموزشی در جهان رتبه بندی شده است. نظام آموزشی کشور مبتنی بر یک مدل 3 سطحی است که شامل دوره ابتدایی و متوسطه است، پس از آن دوره متوسطه (دبیرستان) و آخرین آن، آموزش عالی در دانشگاه ها و پلی تکنیک ها است. این کشور به عنوان بهترین سیستم آموزشی با بودجه در جهان رتبه بندی می شود. زیرا آن ها بالاترین درصد بودجه عمومی را در بخش آموزش دارند.

دانشگاه های این کشور بسته به رشته مورد علاقه دانشجویان دوره ها و برنامه های متنوعی را ارائه می دهند تا دانشجویان بتوانند دوره های انعطاف پذیری را بگذرانند. اگر قصد تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در نیوزلند را دارید، همیشه توصیه می شود که حداقل 6 تا 8 ماه قبل از تاریخ پیشنهادی پذیرش، درخواست خود را ارسال کنید. دو بار مصرف در سال وجود دارد:

برخی از موسسات در ماه های سپتامبر و نوامبر مصرف های متعددی را ارائه می دهند. آن ها در ماه آگوست قبل از سال تحصیلی شروع به پذیرش درخواست می کنند، شما برای آن درخواست می دهید. فرم های درخواست به صورت آنلاین در دسترس هستند، آن را از طریق ایمیل درخواست کنید یا می توانید آن ها را از دفاتر ما جمع آوری کنید. درخواست برای دوره های حرفه ای در ماه های مارس، آوریل، مه، جولای و اکتبر باز است.

دانشگاه هایی که برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان مناسب هستند، در نمودار زیر آمده است:

رتبه دانشگاه های زنان و زایمان در نیوزلند

هزینه تحصیل در نیوزلند

دانشگاه ‌های این کشور هزینه‌ های خود را تعیین می‌کنند که بسته به سطح تحصیلی، موضوع و وضعیت دانشجویی شما متفاوت است و دانشجویان بین‌ المللی بیشتر از دانشجویان داخلی هزینه می‌ پردازند. در جدول زیر هزینه تحصیل در نیوزلند آمده است:

مقطع تحصیلهزینه به دلار
کارشناسیبین 14900$ تا 21700$
کارشناسی ارشد17660$ تا 25100$
دکترا4400$ تا 6100$

هزینه های زندگی به سبک زندگی شما و اینکه در کدام بخش از کشور زندگی می کنید بستگی دارد. به دلیل هزینه های مسکن و حمل و نقل کمتر، ممکن است زندگی در یک شهر کوچک ارزان تر از یک شهر بزرگ باشد. به عنوان نمونه ای از میزان بودجه، دانشگاه ویکتوریا ولینگتون و دانشگاه اوکلند هزینه های زندگی را حدود 20000$ تا 27000$ (دلار) در سال تخمین می زنند.

ویزای تحصیلی نیوزلند

به عنوان یک دانشجوی بین المللی تمام وقت در حال تحصیل در نیوزلند به یکی از 3 نوع ویزای تحصیلی نیاز دارید:

انواع ویزای تحصیلیتوضیح
ویزای تحصیلی با پرداخت هزینهبرای دانشجویانی که تا 4 سال تمام وقت تحصیل می کنند.
ویزای دانشجویی با حمایت دولت خارجیبرای دانشجویانی که از یک دولت خارجی بورسیه تحصیلی یا وام دریافت می کنند تا هزینه تحصیل را تامین کنند.
ویزای دانشجویی Pathwayبرای دانشجویانی که بیش از یک برنامه را به طور متوالی مطالعه خواهند کرد.

رایج‌ ترین ویزای مورد نیاز دانشجویان بین ‌المللی برای، ویزای دانشجویی است. برای درخواست آنلاین از خارج از این کشور 295NZD (دلار نیوزلند) هزینه دارد. ممکن است بسته به ملیتتان، درخواست ویزای خود از طریق پست برای شما ارزان ‌تر باشد.

در برخی موارد در طول درخواست ویزای دانشجویی نیوزلند، ممکن است موارد زیر از شما خواسته شود:

  • تایید یک پیشنهاد
  • اسنادی که نشان می دهد می توانید از خودتان حمایت کنید، مانند صورت حساب های بانکی
  • عکس های استاندارد پاسپورت
  • گذرنامه معتبر
  • گواهی پزشکی
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • بیمه درمانی و مسافرتی
  • نتایج آزمون مهارت زبان انگلیسی (آیلتس 5 و بالاتر توصیه می شود)
  • رسیدهای پرداخت
  • مدرکی دال بر سفر آینده یا بودجه کافی برای خرید وسایل نقلیه منزل

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در نیوزلند

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در نیوزلند

اصطلاح OB-GYN در واقع ترکیبی از 2 کلمه است. به پزشک متخصص زنان و زایمان اشاره دارد. “OB” مخفف Obstetrics و “GYN” مخفف Gynecology است. با ادغام این 2 کلمه در این مخفف ساده، تلفظ موضوع و عنوان دکتر آسان ‌تر می‌شود، که امکان بحث را آسان ‌تر می ‌کند. OB-GYN یک پزشک فوق العاده مهم است که به زنان کمک می کند تا سلامت جنسی خود را حفظ کنند. آن ها معاینات را انجام می دهند، داروهایی مانند کنترل بارداری را تجویز می کنند و به زنان باردار کمک می کنند. این حوزه از پزشکی تنها یکی از فوق تخصص های پزشکی و مراقبت های اولیه است.

آن ها بر مراقبت از اندام های زنانه مانند تخمدان ها، دهانه رحم و سایر اندام های لگن تمرکز دارند. آن ها ممکن است معاینات لگنی و سایر روش ها را برای نظارت بر سلامت باروری زنان انجام دهند. ارائه دهندگان OB-GYN بر سلامت باروری زنان و پزشکی لگن زنان تمرکز دارند. طبق گفته کالج آمریکایی متخصصان زنان و زایمان (ACOG)، متخصصین زنان و زایمان باید بر زندگی سالم، نوجوانان سالم، پیری سالم و بارداری سالم تمرکز کنند.

حقوق ماهیانه کار در نیوزلند برای ایرانیان برای متخصصان زنان و زایمان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در نیوزلند برای ایرانیان برای متخصصان زنان و زایمانبرای آشنایی با زبان مردم نیوزلند و شرایط تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در نیوزلند می توانید با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *