مهاجرت تحصیلی نروژ

رشته جراحی زنان و زایمان در نروژ

رشته جراحی زنان و زایمان در نروژ

افرادی که قصد تحصیل در کشوری را دارند که کیفیت آموزش بالایی دارد، رشته جراحی زنان و زایمان در نروژ می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد. این کشور که به طور رسمی پادشاهی نروژ است، در شمال غربی اروپا واقع شده است. بیش از 5.3 میلیون نفر در آن زندگی می کنند و این جمعیت بسیار متنوع است. این پادشاهی علاوه بر سرزمین اصلی این کشور، شامل جزیره یان ماین و مجمع الجزایر سوالبارد نیز می شود. این کشور با سوئد، فنلاند و روسیه مرز زمینی دارد و خط ساحلی وسیعی دارد. به دلیل نزدیکی این کشور به گلف استریم، از آب و هوای معتدلی برخوردار است.

این کشور علیرغم عدم عضویت در این کشور، رابطه نزدیکی با اتحادیه اروپا دارد. این کشور همچنین یکی از اعضای موسس سازمان ملل، ناتو و شورای اروپا و همچنین بخشی از منطقه اقتصادی اروپا و منطقه شنگن بود. در خارج از خاورمیانه، این کشور بزرگترین تولید کننده نفت و گاز طبیعی در جهان است. سایر بخش های برجسته عبارتند از:

  • چوب
  • غذاهای دریایی
  • مواد معدنی

تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه درباره تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در نروژ توضیح داده است.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در نروژ

این کشور یک کشور مترقی است که تلاش می کند تا به دانشجویان آموزش با کیفیت بالا ارائه دهد. 3 نوع موسسه آموزش عالی دولتی در این کشور است. این ها شامل:

3 موسسه اموزش عالی در نروژموسسات آموزش عالی خصوصی نیز در این کشور وجود دارند. سیستم آموزشی این کشور از فرآیند بولونیا پیروی می کند، به این معنی که شما می توانید مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا بگیرید. 4 دانشگاه این کشور در رتبه بندی 500 دانشگاه جهانی QS در سال 2023 وجود دارد. بالاترین رتبه دانشگاه اسلو است که در رتبه 102 قرار دارد. رتبه بعدی دانشگاه برگن است که در رتبه 199 قرار دارد. کیفیت فوق ‌العاده دانشگاه‌ های این کشور را با مناظر باشکوه و استانداردهای بالای زندگی همراه کنید و یک محیط تحصیلی عالی خواهید داشت.

برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در نروژ دانشگاه های زیر وجود دارند:

نام دانشگاهرتبه
دانشگاه برگن207
دانشگاه اسلو101
دانشگاه علم و صنعت نروژ352
UiT دانشگاه قطب شمال نروژ454
دانشکده علوم ورزشی نروژ885

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در نروژ

دانشگاه های دولتی این کشور حتی برای دانشجویان بین المللی شهریه دریافت نمی کنند. هزینه تحصیل در نروژ بین 300NOK تا 600NOK (کرون) است. این هزینه ترم باعث عضویت شما در اتحادیه دانشجویی، دسترسی به خدمات بهداشتی، مشاوره و ورزش می شود. کارت دانشجویی شما می تواند هزینه های حمل و نقل عمومی را کاهش دهد و برای موزه ها و گالری های هنری به شما تخفیف دهد. برخی از دوره‌ ها در مؤسسات دولتی وجود دارد که ممکن است مجبور شوید برای آن ها هزینه کنید، اما این دوره‌ها نادر هستند و معمولا در سطح کارشناسی ارشد هستند.

اگر تحصیل در یک موسسه خصوصی را انتخاب کنید، ملزم به پرداخت شهریه خواهید بود و این هزینه ها در هر موسسه متفاوت است. برخی از بورسیه های تحصیلی برای دانشجویان اتحادیه اروپا یا EEA و دانشجویان بین المللی وجود دارد، مطمئن شوید که با موسسه انتخابی خود در مورد واجد شرایط بودن خود مشورت کنید. هزینه های زندگی شما به محل زندگی شما در این کشور بستگی دارد. شهرهای بزرگتر گران تر از شهرها و شهرهای کوچکتر خواهند بود.

ممکن است بتوانید به صندوق وام آموزش دولتی این کشور برای کمک هزینه کمک بگیرید تا هزینه های خود را پوشش دهید. به طور متوسط، باید بین 9500NOK تا 20000NOK (کرون) در ماه بودجه داشته باشید. دانشجویان یک کشور اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا می توانند بدون مجوز کار پاره وقت دریافت کنند. قبل از اینکه بتوانید کار پاره وقت بگیرید، دانشجویان از هر جای دیگری ملزم به درخواست مجوز کار خواهند بود. مهم نیست که اهل کجا هستید، در طول ترم تا 20 ساعت در هفته و در تعطیلات تمام وقت مجاز هستید.

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در نروژ

ویزای تحصیلی نروژ

تمام دانشجویانی که مایل به تحصیل در یک موسسه نروژی هستند باید ویزا را دریافت کنند که به صورت مجوز اقامت دانشجویی ارائه می شود. کسانی که عضو اتحادیه اروپا هستند به اجازه اقامت نیازی ندارند. اگر اهل هر کشور دیگری هستید، قبل از سفر به این کشور باید برای اجازه اقامت اقدام کنید. این کار را می توان در سفارت یا کنسولگری نروژ در کشور خود انجام داد.

شما باید مدارک زیر را ارسال کنید:

  • فرم درخواست تکمیل شده
  • رسید پرداخت هزینه درخواست (650$ (دلار))
  • یک سند مسافرتی معتبر (یعنی پاسپورت)
  • دو عکس جدید به اندازه پاسپورت با پس زمینه سفید
  • مدارک پذیرش یک برنامه آموزشی تمام وقت تایید شده
  • شواهدی مبنی بر وجوه مالی کافی برای کل دوره تحصیل، از جمله بودجه برای حمایت از هر خانواده همراه، که باید در یک حساب بانکی نروژی باشد.
  • شواهدی مبنی بر اینکه جایی برای زندگی دارید (مانند خانه، آپارتمان، تخت خواب یا اتاق در یک سالن اقامت).
  • شواهدی مبنی بر اینکه شما نروژ را پس از انقضای مجوز اقامت خود ترک خواهید کرد (معمولا به صورت بلیط رفت و برگشت).
  • چک لیست سند UDI تکمیل و امضا شده، که باید آن را پرینت بگیرید و همراه با سایر اسناد خود تحویل دهید.

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در نروژ

متخصص زنان و زایمان پزشکی است که در زایمان و مراقبت از افراد در دوران بارداری و پس از زایمان تخصص دارد. آن ها شرایط پزشکی منحصر به فرد بارداری را درمان می کنند و جراحی های مربوط به زایمان و زایمان را انجام می دهند. متخصصان زنان و زایمان در مراقبت از افراد در دوران قبل از بارداری، بارداری، زایمان و چند هفته اول پس از زایمان (پس از زایمان) تخصص دارند.

آن ها شرایط بهداشتی مرتبط با بارداری را مدیریت و درمان می کنند تا از سلامت شما و کودکتان اطمینان حاصل کنند. یک متخصص زنان و زایمان مراقبت های معمول دوران بارداری را برای افرادی که باردار هستند ارائه می دهد. آن ها همچنین عوارض دوران بارداری را تشخیص و درمان می کنند. متخصصان زنان و زایمان نوزاد شما را به دنیا می آورند و بعد از زایمان شما را تحت نظر دارند.

حقوق ماهیانه کار در نروژ برای متخصصان زنان و زایمان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در نروژ برای متخصصان زنان و زایمانبرای اطلاع از بهترین شهرهای نروژ برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در نروژ می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *