مهاجرت تحصیلی مجارستان

رشته جراحی زنان و زایمان در مجارستان

رشته جراحی زنان و زایمان در مجارستان

رشته جراحی زنان و زایمان در مجارستان از برترین گزینه ها برای دانشجویان بین المللی بوده و از این طریق می توانند اقامت این کشور را بدست آورند. این کشور یکی از مقاصد قوی برای کسانی است که قصد تحصیل پزشکی دارند. علاوه بر آموزش با کیفیت بالا، این کشور همچنین دارای فرهنگ پر جنب و جوش و استقبال، تاریخ جذاب و شهرهای زیبا است. این کشور واقع در قلب اروپا، سرزمینی با تضادهای فراوان با فرهنگ و تاریخ غنی است که با زبانی بسیار متفاوت از همسایگانش تکمیل شده است. این کشور در منطقه کم ارتفاع و مسطح حوضه کارپات، با چشم اندازی از تپه ها و دشت ها واقع شده است (این کشور یکی از بزرگترین علفزارهای پیوسته در اروپا را دارد).

در 20 سال گذشته، بیش از 30000 دانشجوی بین المللی در آموزش عالی در این کشور شرکت کرده اند. این کشور به ویژه برای تحصیل در علوم به ویژه در زمینه هایی مانند پزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی، به عنوان چند مورد، محبوب است. این ها همه برنامه هایی با پذیرش بسیار رقابتی در بسیاری از کشورها هستند در حالی که مجارستان یک جایگزین قابل دسترس ارائه می دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطالبی را درباره رشته جراحی زنان و زایمان در مجارستان را در اختیار شما قرار خواهد داد.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در مجارستان

این کشور در اروپای مرکزی قرار دارد و با اتریش، اسلواکی، اوکراین، رومانی، صربستان، کرواسی و اسلوونی همسایه است. بیش از 9.8 میلیون نفر در اینجا زندگی می کنند. در عین حال بزرگترین شهر و پایتخت کشور، بوداپست بیش از 1.7 میلیون نفر جمعیت دارد. این کشور به 19 بخش اداری به اضافه بوداپست تقسیم شده است.

در حال حاضر نزدیک به 70 موسسه آموزش عالی وجود دارد. بخش بزرگی از مؤسسات عمومی یا روحانی هستند و نهادهای بین المللی در اقلیت آشکار هستند. تفاوت اصلی بین دانشگاه ها برای مطالعات آکادمیک و کالج های حرفه ای است. طبق معمول در منطقه آموزش عالی اروپا، ساختار مدرک برای بخش عمده موضوعات یا برنامه ها 3 لایه است:

  • کارشناسی
  • کارشناسی ارشد
  • دکترا

طول دوره های بالا در جدول زیر نشان داده شده است:

مقطع تحصیلیطول دوره
کارشناسیبین 3 تا 4 سال
کارشناسی ارشد2 سال
دکترا3 سال
برنامه های پزشکی6 سال

برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در مجارستان دانشگاه های زیر توصیه می شود:

 

هزینه تحصیل در مجارستان

در مقایسه با سایر کشورهای اروپای غربی، هزینه تحصیل در مجارستان بسیار مقرون به صرفه است. هزینه های تحصیل بسته به مدرسه و برنامه برای دانشجویان بین المللی متفاوت است. اغلب پزشکی و دندانپزشکی از جمله گزینه‌ های گران ‌تر هستند که شهریه آن بین 12000€ یورو تا 16000€ (یورو) است در حالی که سایر برنامه ‌های کمتر تخصصی می ‌توانند تا 5000€ (یورو) نیز باشند. شما می توانید انتظار داشته باشید که دانشگاه های خصوصی شهریه بالاتری دریافت کنند.

با این وجود، بهتر است صفحه رسمی دانشگاه را بررسی کنید تا متوجه شوید چقدر باید پرداخت کنید. علاوه بر پرداخت شهریه، دانشجویان دانشگاه های این کشور نیز ملزم به پرداخت هزینه درخواست، هزینه آزمون و هزینه ثبت نام هستند که هر کدام بین 100€ تا 150€ (یورو) می باشد. به خاطر داشته باشید که هم دانشگاه‌های دولتی و هم دانشگاه ‌های خصوصی آزادند که تصمیم بگیرند که آیا شهریه یکسانی را برای شهروندان اتحادیه اروپا و غیر اتحادیه اروپا دریافت می‌کنند یا خیر.

ویزای تحصیلی مجارستان

دانشجویان بین المللی که می خواهند بیش از 90 روز متوالی در این کشور بمانند و شهروند اتحادیه اروپا نیستند، باید برای اقامت در این کشور ویزای تحصیلی طولانی مدت درخواست دهند. شرایط ویزای دانشجویی برای این کشور متفاوت است. بنابراین مهم است که از قبل در مورد مقررات ورود که در کشور خود اعمال می شود پرس و جو کنید. برای دریافت ویزای تحصیلی این کشور ابتدا باید از دانشگاه مجارستان پیشنهاد داشته باشید.

شما فقط می توانید قبل از خروج از کنسولگری یا سفارت این کشور که در ایالت یا کشور محل اقامت دائم شما صلاحیت دارد، برای ویزای دانشجویی خود اقدام کنید. پردازش ویزا معمولا حدود 1 ماه طول می کشد، اما می تواند طولانی تر باشد، بنابراین مطمئن شوید که هر چه زودتر درخواست دهید تا از عوارض غیر ضروری جلوگیری کنید.

مدارک مورد نیاز برای ویزای تحصیلی مجارستان در زیر آمده است:

  • اثبات پرداخت شهریه
  • نامه پذیرش از دانشگاه در مورد پذیرش شما
  • گذرنامه حداقل 6 ماه پس از تاریخ ورود شما معتبر است.
  • کپی از صفحه عکس پاسپورت شما
  • عکس پاسپورت حداکثر 6 ماه قبل
  • گواهی بیمه سلامت
  • اثبات آدرس یا مسکن در این کشور
  • اثبات وجوه کافی برای پوشش مخارج زندگی در قالب ضمانت نامه یا اظهارنامه بانکی
  • فرم درخواست ویزا
  • 3 پاکت مهر شده خطاب به متقاضی

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در مجارستان

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در مجارستان

زنان و زایمان، عمل یا حوزه پزشکی است که با بیماری ها و اختلالات اندام های زنان سروکار دارد. متخصص زنان، زنان در هر سنی را برای مسائل مختلف مربوط به سیستم تولید مثل آن ها درمان می کند. خدماتی که یک متخصص زنان ارائه می دهد شامل مجموعه ای از معاینات سالانه و پاپ اسمیر تا درمان تخصصی اختلالات قاعدگی و جراحی های زنان است. مامایی رشته پزشکی است که شامل مراقبت از زنان و فرزندان آن ها در دوران بارداری، زایمان و دوران پس از زایمان است.

خدمات OB می تواند از انجام معاینات و سونوگرافی تا درمان و نظارت بر بارداری ها و عوارض پرخطر باشد. اکثر متخصصین زنان و زایمان متخصص زنان هستند و بالعکس، یعنی هر دو تخصص را انجام می دهند. خیلی اوقات اتفاق نمی افتد که یکی از آن ها دست به دست هم نمی دهد. زیرا هر دو ناحیه با سیستم تولید مثل زنان سروکار دارند. اما، گاهی پزشکان یک تخصص را بر دیگری ترجیح می دهند.

حقوق ماهیانه کار در مجارستان برای متخصصان زنان و زایمان در نمودار زیر آمده است. واحد پول در نمودار زیر فورینت است:

 

دانشگاه های این کشور امکانات بسیاری را در اختیار دانشجویان قرار می دهد، برای اخذ ویزای دانشجویی برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در مجارستان با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *