مهاجرت تحصیلی مالزی

رشته جراحی زنان و زایمان در مالزی

رشته جراحی زنان و زایمان در مالزی

سالانه دانشجویان بسیاری از سراسر جهان به خصوص ایران برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در مالزی به این کشور مهاجرت می کنند. این کشور زیبا دارای شهرهای شلوغ همراه با سواحل آرام است که آن را به مقصدی ایده آل برای هر دانشجویی که در خارج از کشور تحصیل می کند تبدیل می کند. این کشور، کشوری است که در بخش آموزش عالی خود سرمایه گذاری زیادی می کند تا دانشجویان بین المللی بیشتری را جذب کند. آموزش عالی در این کشور که در بین دانشجویان کشورهای همسایه و خاورمیانه محبوب است، بر دوره های عالی فناوری اطلاعات و فناوری این کشور تمرکز دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه این مقاله به بررسی رشته جراحی زنان و زایمان در مالزی پرداخته است.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در مالزی

این کشور، در واقع یکی از ترجیح داده شده ترین مقاصد تحصیلی برای دانشجویان آسیایی و اروپایی است که از کاوش در فرهنگ های متنوع و جهانی در این کشور لذت می برند. تعدادی از دانشگاه های این کشور به طور استثنایی در رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS قرار دارند. این دانشگاه ها در حال ظهور به عنوان یک مرکز آموزش عالی در آسیا هستند. این کشور از لحاظ علمی و اقتصادی یکی از کشورهای شتاب دهنده در آسیا است که دانشجویان بین المللی را در سراسر جهان تشویق می کند تا هنگام انتخاب مقصد تحصیلی خارج از کشور، آن را به عنوان گزینه خوبی در نظر بگیرند.

بسیاری از بهترین دانشگاه های این کشور در پایتخت این کشور، کوالالامپور واقع شده اند. این یک شهر آسیایی بسیار متنوع و مدرن، با تمام پیشرفت ‌های فنی که انتظار دارید و تعداد زیادی برای ارائه به دانشجویان بین‌المللی است. این پایتخت فدرال و پرجمعیت ‌ترین شهر این کشور و یک مرکز مالی و تجاری بزرگ در آسیا است که درصد زیادی از جمعیت مالزی را در خود جای داده است. بقیه کشور سواحل زیبا، پارک های ملی سبز و جنگل های بارانی عجیب و غریب را ارائه می دهد. غذا نقش مهمی در زندگی این کشور ایفا می کند و به عنوان بهشت ​​غذای آسیا شناخته می شود.

برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در مالزی دانشگاه های زیر وجود دارد:

نام دانشگاهرتبه
دانشگاه مالایا304
دانشگاه ملی مالزی497
دانشگاه علوم، مالزی631
دانشگاه پوترا مالزی731
دانشگاه صنعتی MARA1014

هزینه تحصیل و زندگی در مالزی

هزینه تحصیل و زندگی در مالزی بسته به دانشگاه، برنامه و سطح تحصیل متفاوت است، اما نسبت به ایالات متحده و بریتانیا کمتر است. در نمودار زیر هزینه تحصیل آمده است:

 

این کشور در مقایسه با سایر کشورهای آسیایی هزینه زندگی نسبتا ارزانی دارد. با این حال، هزینه واقعی زندگی شما به محل زندگی و سبک زندگی شما بستگی دارد. شما می توانید انتظار داشته باشید که در حین تحصیل در این کشور سالانه حدود 6000$ (دلار) برای هزینه های زندگی هزینه کنید. کوالالامپور احتمالا یکی از گران ‌ترین شهرهای این کشور است، اما حتی این شهر به عنوان یکی از کم‌ هزینه‌ ترین شهرهای جهان رتبه ‌بندی می‌شود.

یافتن شغل به عنوان یک بین المللی در این کشور برای برخی از دانش آموزان یک تکه کیک نخواهد بود، زیرا مشاغل مالزیایی شهروندان بومی را برای مشاغل سطح پایین و متوسط ترجیح می دهند. اما درها بسته نیست برخی از مشاغل سطح ابتدایی تقریبا 4$ تا 6$ (دلار) در ساعت پرداخت می کنند، اما موقعیت های با مهارت بیشتر ممکن است به ازای هر ساعت بیشتر به شما دستمزد بدهند. دانشجویان اجازه دارند تا 20 ساعت در هفته و تمام وقت در تعطیلات ترم کار کنند.

هزینه زندگی در جدول زیر آمده است:

پارامترهزینه به دلار
اقامتبین 300$ تا 400$
برقبین 10$ تا 20$
غذا150$
هزینه ماهانهبین 500$ تا 700$

ویزای تحصیلی مالزی

دانشجویان بین المللی که مایل به ادامه تحصیل در مالزی هستند به ویزای تحصیلی مالزی نیاز دارند. هر تبعه خارجی که می خواهد وارد این کشور شود باید پاس مربوط به هدف خود را از سفر دریافت کند. به این ترتیب، نوع پاسی که برای تحصیل در این کشور نیاز دارید، پاس دانشجویی مالزی است.

اصطلاح ویزای دانشجویی مالزی و گذرنامه دانشجویی مالزی اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند و با همه تعاریف، تقریبا به یک معنا هستند. مراحل اخذ ویزای دانشجویی مالزی به مراحل زیر تقسیم می شود:

  • پذیرش در یک موسسه آموزشی این کشور
  • درخواست برای نامه تایید ویزا (VAL)
  • درخواست برای ویزای ورودی این کشور (اگر تابعیت ویزای مالزی را دارید.)
  • ظاهر شدن در ایست بازرسی مهاجرت در این کشور (بعد از سفر)
  • ثبت نام در موسسه آموزشی شما
  • دریافت کارت دانشجویی خود در اداره مهاجرت این کشور

کار در حوزه جراحی زنان و زایمان در مالزی

کار در حوزه جراحی زنان و زایمان در مالزی

OB/GYN (متخصص زنان و زایمان) یک پزشک است که در زمینه سلامت زنان تخصص دارد و به طور منحصر به فرد در زمینه زنان و زایمان آموزش دیده است. مامایی یک رشته پزشکی است که بر بارداری، زایمان و مراقبت های پس از زایمان تمرکز دارد و زنان نیز با سلامت باروری زنان سروکار دارد. در واقع، اصطلاح زنان در لغت به معنای “علم زنان” است. OB/GYN طیف کاملی از مراقبت‌ ها و درمان ‌های پیشگیرانه را برای زنان مبتلا به نگرانی‌ های سلامتی که شامل رحم، تخمدان‌ها، دهانه رحم و سایر اجزای اندام های زنان است، ارائه می ‌کنند.

پزشکان متخصص زنان نقش مهمی در سلامت روزمره زنان دارند. در سن 18 سالگی، هر زنی باید برای معاینه سالیانه یک بار به متخصص زنان یا زایمان مراجعه کند، که اغلب به عنوان معاینه زن خوب شناخته می شود. در طول این ویزیت سالانه، یک پزشک جنبه‌ های کلیدی سلامتی بیمار، از جمله وزن، قد و فشار خون او را ارزیابی می ‌کند و در مورد نگرانی ‌هایی که ممکن است داشته باشد، مانند درد لگن صحبت می ‌کند. سایر جزئیات این معاینه به سن و فعالیت جنسی بیمار بستگی دارد. به عنوان مثال، معاینه لگن و تست پاپ اغلب در حدود 21 سالگی شروع می شود و به بیماران فعال جنسی ممکن است اطلاعاتی در مورد آزمایش STI و روش های کنترل بارداری داده شود. خدمات دیگری مانند ماموگرافی نیز براساس سن و سابقه پزشکی بیمار ارائه خواهد شد.

حقوق ماهیانه کار در مالزی برای متخصصان زنان و زایمان در نمودار زیر آمده است:

 

در امر مهاجرت جهت تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در مالزی می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *