مهاجرت تحصیلی شیلی

رشته جراحی زنان و زایمان در شیلی

رشته جراحی زنان و زایمان در شیلی در اکثر دانشگاه های این کشور تدریس می شود که تمامی آن ها در سطح جهانی شناخته شده اند. این کشور، کشوری در قسمت غربی آمریکای جنوبی است. نوار باریک و درازی از زمین بین رشته کوه های آند در شرق و اقیانوس آرام در غرب را اشغال می کند. مساحت این کشور 756096 کیلومتر مربع است که دارای 17.5 میلیون نفر جمعیت است. این کشور جنوبی ترین کشور جهان، نزدیک ترین کشور به قطب جنوب است و از شمال با پرو، از شمال شرقی با بولیوی، از شرق با آرژانتین و در جنوب با گذرگاه دریک مرز مشترک دارد.

این کشور همچنین جزایر خوان فرناندز، جزیره سالاس و گومز، Desventuradas و جزیره ایستر در اقیانوسیه را در اقیانوس آرام کنترل می کند. همچنین ادعا می کند که حدود 1250000 کیلومتر مربع از قطب جنوب تحت قلمرو قطب جنوب این کشور است. پایتخت و بزرگترین شهر این کشور سانتیاگو است و زبان ملی آن اسپانیایی است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دراین نگارش آنچه که علاقه مندان به رشته جراحی زنان و زایمان در شیلی نیاز دارند را توضیح داده است.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در شیلی

این کشور فرصت های تحصیلی زیادی را برای دانشجویان بین المللی در بیش از 50 موسسه مورد نظر شما ارائه می دهد. سیستم موسسات عالی این کشور براساس مدل بولونیا است. سیستم آموزش عالی در این کشور ساختار زیر را برای دانشگاه ها فراهم می کند:

مقطع تحصیلیتوضیح
کارشناسیدر بسیاری از رشته ها، کارشناسی پس از 3 سال به دانشجویان اعطاء می شود. با این حال، برنامه های مجوز (معماری، مهندسی، پزشکی و غیره) نیز وجود دارد که پس از 7 سال منجر به دریافت مدرک حرفه ای می شود.
کارشناسی ارشددوره های 2 ساله کارشناسی ارشد را می توان براساس مدرک کارشناسی تکمیل کرد.
دکترادکترا بالاترین مدرک تحصیلی در این کشور است. شرط لازم برای این کار، تکمیل مدرک کارشناسی ارشد و نگارش پایان نامه دکترا و دفاع از آن است.

دانشگاه های این کشور را می توان به 2 دسته تقسیم کرد که عبارتند از:

2 دسته دانشگاه های شیلیدانشگاه‌های دولتی بسیار قدیمی‌تر هستند و از دانشگاه ‌های خصوصی تازه ‌تأسیس با برنامه ‌های درسی حمایت می‌ کنند و بر سازمان و آزمون‌ها نظارت می ‌کنند. برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در شیلی دانشگاه های زیر پیشنهاد می شود:

نام دانشگاهرتبه
دانشگاه شیلی191
دانشگاه پاپی کاتولیک شیلی249
دانشگاه لافرونترا778
دانشگاه سانتیاگو شیلی867
دانشگاه توسعه877
دانشگاه جنوبی شیلی882
دانشگاه کانسپسیون953
دانشگاه بزرگ1019
دانشگاه آندرس بلو1067

هزینه تحصیل و زندگی در شیلی

از سال 2016، همه دانشجویان مجبور به پرداخت شهریه نیستند. برخی از دانشگاه ها برای گروه های کم درآمد برای دوره های کارشناسی معافیت از شهریه ارائه می کنند. میزان شهریه بسته به رشته تحصیلی و دانشگاه بسیار متفاوت است. با این حال، دانشگاه‌ های دولتی که معافیت‌ های شهریه ‌ای را برای دانشجویان کم‌ درآمد ارائه می‌ کنند، مشمول محدودیت هستند تا هزینه پیشنهادی را به سایر دانشجویان منتقل نکنند. دانشگاه های خصوصی برای دریافت شهریه خود رایگان هستند.

هزینه تحصیل در شیلی به طور متوسط ​​7654$ (دلار) برای دانشگاه های دولتی و 7156$ (دلار) برای دانشگاه های خصوصی در سال است. این کشور در مقایسه با سایر کشورهای آمریکای لاتین خیلی ارزان نیست، اما هنوز هم برای استانداردهای بین المللی مقرون به صرفه است. یک بودجه معمولی ماهانه زندگی، از جمله غذا، حمل و نقل و اقامت، می تواند از حدود 700$ (دلار) با یک بودجه سخت به 1100$ (دلار) با کمک هزینه بزرگتر برسد.

اخیرا هزینه های تحصیل در دانشگاه های این کشور اعم از دولتی و خصوصی افزایش یافته است. دانشجویان مؤسسات آموزشی خصوصی اکنون سالانه 5500$ (دلار) می پردازند و به دلیل افزایش اخیر شهریه، مؤسسات دولتی اکنون مبالغ مشابهی را دریافت می کنند. توجه داشته باشید که دانشجویانی که در موضوعات STEM (علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات) درگیر هستند، ممکن است مبالغ بالاتری دریافت کنند، تقریبا 5900$ (دلار) است. در حالی که دانشجویانی که پزشکی انجام می ‌دهند دوباره هزینه بیشتری پرداخت می ‌کنند، میانگین شهریه تقریبا 6300$ (دلار) در سال است.

درخواست تحصیلی در شیلی

برنامه تحصیلی در شیلی شبیه به آنچه در اتحادیه اروپا و ایالات متحده یافت می شود، از Licenciatura (معادل مدرک لیسانس)، Magister (مدرک کارشناسی ارشد) و دکترا (PhD) تشکیل شده است. Licentiatura معمولا یک دوره 4 ساله است. اگرچه برخی از تمرکزهای درسی مانند مهندسی یا معماری ممکن است به دوره زمانی طولانی تری نیاز داشته باشد.

انتظار می رود دانشجویان مقطع کارشناسی که برای موسسات دولتی در این کشور درخواست می دهند، در آزمونی به نام آزمون انتخاب دانشگاه (PSU) شرکت کنند که مشابه آزمون SAT است که معمولا در ایالات متحده گرفته می شود. هر دانشگاه شرایط ورود به PSU خود را تعیین می کند، به طوری که دانشگاه های سنتی معمولا به نمرات بالاتری نسبت به دانشگاه های خصوصی جدیدتر نیاز دارند. برای تحصیل در دانشگاه های شیلی، دانشجویان بین المللی نیز باید توانایی خود را برای تحصیل به زبان اسپانیایی نشان دهند.

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در شیلی

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در شیلی (OB-GYN ) بر مراقبت از سلامت زنان متمرکز است، ترکیبی از مهارت های جراحی عمومی با دانش تخصصی زنان و زایمان، پزشکی مادر و جنین، انکولوژی زنان، غدد درون ریز تولید مثل، و سایر موضوعات است. جراحان زنان در بیمارستان‌ ها و مراکز خصوصی زنان و زایمان (OB/GYN) کار می ‌کنند و از تخصص پزشکی و جراحی خود در درمان بیماری‌ ها و آسیب ‌های خاص آناتومی زنان و همچنین مسائل مربوط به تولید مثل و زایمان استفاده می ‌کنند.

الزامات کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در شیلی عبارتند از:

  • دکترای پزشکی
  • 4 سال رزیدنتی OB-GYN
  • گواهی هیئت مدیره و مجوز دولتی
  • طبابت را تجربه کنید.
  • مهارت های تشخیصی متخصص
  • شخصیت قابل اعتماد و دلسوز
  • مهارت های ارتباطی قوی

حقوق ماهیانه کار در شیلی برای متخصصان زنان و زایمان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه متخصصان زنان و زایمان در شیلی

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده پاسخگویی سوالات شما عزیزان درباره مهاجرت به شیلی است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *