مهاجرت تحصیلی اندونزی

رشته جراحی زنان و زایمان در اندونزی

رشته جراحی زنان و زایمان در اندونزی

برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در اندونزی 12 دانشگاه وجود دارد که دانشجویان بین المللی می توانند از بین آن ها انتخاب کنند. این کشور، ارزان، گرم، جذاب و غذای استثنایی است. فرهنگ غنی و متنوع است، تاریخ جذاب و دلخراش و انبوهی از مکان های شگفت انگیز طبیعی و مصنوعی است. از معابد عظیم گرفته تا آتشفشان‌ های فعال، صخره‌ های مرجانی بی ‌نظیر تا جنگل‌ های بارانی وحشی، تمامی این ها در این کشور وجود دارد.

این کشور مجموعه ‌ای عالی از دانشگاه ‌های عالی و همچنین دوره‌ های نساجی، هنر، موسیقی و سایر دوره‌های فراوانی دارد که برای دانشجویان بین ‌المللی ساخته شده ‌اند. محبوب ترین موضوع برای تحصیل در این کشور زبان است. چه مایل به تسلط بر زبان عربی در بزرگترین کشور مسلمان جهان هستید یا می خواهید گویش ملی را یاد بگیرید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش به سوالاتی درباره تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در اندونزی پاسخ داده اند.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در اندونزی

جاکارتا، پایتخت این کشور، بزرگترین شهر این کشور و بزرگترین مرکز فرهنگ و آموزش است. همچنین مرکز اکثر فعالیت های تجاری است، می توان گفت که غرفه اقتصادی این کشور است. دانشگاه های متعددی در جاکارتا موسسات دولتی و خصوصی وجود دارد. جاکارتا اکثریت قریب به اتفاق دانشجویان بین ‌المللی را در موسسات خود می ‌پذیرد و به خارجی‌ ها اجازه می‌ دهد از آرامش کشور و همه چیزهایی که ارائه می ‌کند لذت ببرند.

دانشگاه های زیر برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان توصیه می شود:

نام دانشگاهرتبه
دانشگاه اندونزی353
دانشگاه ایرلانگا534
دانشگاه گادجه مدا678
دانشگاه پادجاران824
دانشگاه دیپونگورو933
دانشگاه آندلاس944
دانشگاه براویجایا981
دانشگاه سوماترای شمالی991
دانشگاه سبلاس مارت1018
دانشگاه حسن الدین1064
دانشگاه سیاح کوالا1068
دانشگاه سریویجایا1073

هزینه زندگی در اندونزی

این کشور به عنوان کشوری با سطح بالایی از سیستم آموزشی که می تواند با نرخ های مقرون به صرفه دریافت شود متمایز است. جمعین اندونزی 273.5 میلیون نفر است. این کشور در حال حاضر حدود 30 دانشگاه دولتی و 1000 دانشگاه خصوصی دارد و هزینه شهریه ای که در هر ترم پرداخت می شود به طور متوسط ​​برای دانشجویان بین المللی بالا است. از یک دانشجوی بین المللی می توان انتظار داشت که بین 3000€ تا 6000€ (یورو) در هر ترم شهریه در این کشور پرداخت کند و این بسته به انتخاب رشته یا رشته ای که دانشجو درخواست می کند متفاوت است.

براساس نرخ متوسط، می توان تخمین زد که شما بین 800$ تا 1000$ (دلار آمریکا) در ماه برای هزینه های مختلف زندگی مانند:

  • محل اقامت
  • آب
  • برق
  • تلفن
  • غذا
  • کتاب
  • لباس
  • اینترنت
  • حمل و نقل

اکثر دانشگاه های این کشور محل اقامتی را ارائه می دهند که به صورت خوابگاه یا آپارتمان مشترک به دانشجویان ارائه می شود. همچنین اقامتگاه های خارج از دانشگاه نیز وجود دارد. بسته به امکانات رفاهی یا استاندارد زندگی دانشجو، قیمت اقامتگاه همیشه متفاوت است. زندگی در شهرهای بزرگ این کشور مانند بالی، پایتخت آن یعنی جاکارتا قطعا برای یک دانشجوی بین المللی بسیار بیشتر از زندگی در مناطق روستایی هزینه خواهد داشت.

برای یک دانشجوی بین المللی که در این کشور زندگی می کند، یکی دیگر از هزینه های زندگی که باید در نظر بگیرید، بیمه نامه درمانی است. درست مانند هر کشور دیگری که در خارج از کشور تحصیل می کند، گرفتن بیمه نامه درمانی برای اقامت شما در کشور بسیار مهم است و اگر در زمان تحصیل در اندونزی وجود داشته باشد، این برای مشکلات سلامتی شما خواهد بود. برخی از دانشگاه ها بیمه نامه های بیمه درمانی را ارائه می دهند که ممکن است از نظر هزینه متفاوت باشد، می توانید با موسسه خود صحبت کنید تا بهترین بیمه نامه ای را که می توانید اتخاذ کنید پیدا کنید.

نحوه درخواست مجوز تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در اندونزی

نحوه درخواست مجوز تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در اندونزی

پس از قبولی موفقیت آمیز شما در دانشگاه این کشور که انتخاب می کنید، گام بعدی درخواست مجوز تحصیلی است که به شما امکان تحصیل در این کشور را می دهد. در بیشتر موارد، موسسه میزبان ممکن است به دانشجویان در درخواست این مجوز تحصیلی کمک کند زیرا ممکن است دانشجویان در زمان پذیرش پیشنهاد تحصیلی همچنان در کشور خود باشند. وزارت آموزش و پرورش کشور همیشه مسئول اعطای این مجوز تحصیلی به دانشجویان بین المللی است، اما قبل از اعطای مجوز، وزارت آموزش و پرورش مجوز تحصیل را به دفتر مرکزی اداره مهاجرت که در پایتخت این کشور، جاکارتا واقع شده است، ارسال می کند.

و سپس مجوز تحصیل صادر می شود. مجوز تحصیل همیشه قبل از اینکه دانشجو بتواند برای VITAS درخواست دهد صادر می شود. از آنجایی که VITAS از سفارت یا کنسولگری اندونزی دریافت می شود، اداره مهاجرت نامه ای را به سفارتی که می خواهید برای VITAS خود درخواست دهید ارسال می کند. هنگام درخواست برای مجوز تحصیل، مدارکی وجود دارد که باید قبل از دریافت مجوز تحصیل، آن ها را در اختیار داشته باشید.

برخی از این اسناد عبارتند از:

  • کپی پاسپورت دانشجویی
  • کپی توصیه نامه توسط دانشگاه میزبان شما
  • نامه پذیرش
  • فرم درخواست
  • توصیه نامه از سفارت اندونزی در کشور شما
  • رزومه شما
  • عکس های پاسپورت
  • گواهی سلامت
  • ضمانت مالی اثبات اسپانسر برای پوشش هزینه های شما در حین تحصیل در کشور

کار در حوزه جراحی زنان و زایمان در اندونزی

یک متخصص زنان و زایمان بر روی سلامت زنان قبل، در طول و بعد از سال‌ های باروری، تشخیص و درمان بیماری ‌ها و اختلالات مرتبط با آن تمرکز می ‌کند. رشته جراحی زنان و زایمان در اندونزی یک تخصص متنوع، چالش برانگیز و پر ارزش است. این مهارت‌ های پزشکی و جراحی را برای رسیدگی به جنبه‌ های سلامت زنان در طول کل چرخه زندگی ترکیب می‌کند. یک متخصص زنان و زایمان (OB/GYN) تخصص خاصی در بارداری، زایمان و اختلالات دستگاه های زنانه دارد. این شامل مراقبت های پیشگیرانه، مراقبت های دوران بارداری، تشخیص بیماری ها، غربالگری تست پاپ، آنکولوژی، جراحی ترمیمی و تنظیم خانواده است.

به طور جداگانه، یک OB/GYN پزشکی است که آموزش و آموزش تخصصی را در مدیریت بارداری، زایمان و نفاس از جمله تشخیص و درمان اختلالات و بیماری ها با موفقیت به پایان رسانده است. به عنوان مراقب، آن ها می توانند با مشکلات پزشکی و جراحی بی شماری که در طول بارداری و کل طول عمر ایجاد می شود، کار کنند.

حقوق ماهیانه کار در اندونزی برای متخصصان زنان و زایمان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در اندونزی برای متخصصان زنان و زایمانموسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با داشتن چندین سال سابقه درخشان و کارشناسان متخصص آماده پاسخگویی به سوالات شما در باره مهاجرت است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *