مهاجرت تحصیلی انگلستان

رشته جراحی زنان و زایمان در انگلستان

رشته جراحی زنان و زایمان در انگلستان

برترین دانشگاه های بریتانیا رشته جراحی زنان و زایمان در انگلستان را به دانشجویان بومی و بین المللی با کیفیت آموزشی بالا ارائه می دهند. پادشاهی متحده بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی (که معمولا به بریتانیا خلاصه می شود) یک اتحادیه سیاسی است که از 4 کشور انگلستان، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی تشکیل شده است. انگلیس، اسکاتلند و ولز جزیره بریتانیای کبیر را به اشتراک می گذارند که درست در سواحل شمال غربی قاره اروپا قرار دارد. کشور چهارم، ایرلند شمالی، بخشی از جزیره دیگری است که بین ایرلند شمالی و جمهوری ایرلند، یک کشور مستقل، در جنوب تقسیم شده است. بریتانیا همچنین دارای سرزمین های ماوراء بحری مانند برمودا و جبل الطارق است.

اتحاد بریتانیای کبیر و جزیره شمالی جدیدترین اتفاقی است که در 300 سال گذشته رخ داده است. در اصل اسکاتلند و انگلیس 2 کشور کاملا مجزا با پادشاهان و سیستم های سیاسی خاص خود بودند و ولز تحت کنترل انگلستان قرار گرفت و به عنوان یک شاهزاده شناخته می شد. در طول سال‌ ها، اقدامات مختلفی از اتحادیه اتفاق افتاده است که انگلستان، اسکاتلند، ولز و ایرلند را به هم نزدیک کرده است و ایرلند بعدا در سال 1922 استقلال را به دست آورد و انشعاب فعلی را که امروز می‌بینیم، به دست آورد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نوشتار تمامی اطلاعات خود درباره رشته جراحی زنان و زایمان گفته است.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در انگلستان

سالانه صدها هزار دانشجوی بین ‌المللی در بریتانیا تحصیل می ‌کنند که به آن از نظر محبوبیت مرتبا رتبه بالایی می ‌دهد. بریتانیا با جمعیتی متنوع و شهرت تحصیلی معتبر، مکانی طبیعی برای هجوم دانشجویان بین‌ المللی است. انگلیس با یک سیستم عالی آموزش عالی و صدها دانشگاه در سطح جهانی، تجربه ای غنی را برای دانشجویان بین المللی نوید می دهد. کیفیت آموزش و برتری تحصیلی از عوامل اصلی است که انگلیس را به یکی از محبوب ترین مقاصد تحصیلی در جهان تبدیل می کند.

هر ساله رتبه ‌بندی دانشگاه ‌های بین ‌المللی موسسات آموزش عالی را ارزیابی می ‌کند و فهرست ‌هایی را براساس عواملی مانند دوستی بین ‌المللی، تمرکز بر دانشجو، میانگین درآمد فارغ‌ التحصیلان، تعداد مقالات تحقیقاتی منتشر شده و غیره ایجاد می ‌کند. و هر ساله، دانشگاه های بریتانیا در بین 10 دانشگاه برتر قرار می گیرند و تلاش های مستمر خود را برجسته می کنند و بر ارائه بهترین تجربه و مرتبط ترین دانش به دانشجویان تمرکز می کنند.

انتخاب تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در انگلستان احتمالا بهترین فرصت ممکنی است که به خود می دهید. طور خلاصه تحصیل در این کشور به رزومه شما برتری می دهد و به شما کمک می کند به عنوان یک فرد شایسته در همه جنبه ها رشد کنید. برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در انگلستان دانشگاه های بسیاری وجود دارد که در جدول زیر 10 دانشگاه برتر مربوط به این رشته را مشاهده می کنید:

نام دانشگاهرتبه
دانشگاه کمبریج5
امپریال کالج لندن30
دانشگاه آکسفورد31
دانشگاه کالج لندن33
دانشگاه لندن43
دانشگاه ادینبورگ56
دانشگاه ناتینگهام65
دانشگاه بریستول67
دانشگاه کوئین مری لندن69
دانشگاه لیورپول82

چنانچه قصد تحصیل در دانشگاه آکسفورد را دارید می توانید مقاله شرایط پذیرش در دانشگاه آکسفورد را مطالعه کنید.

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در انگلستان

2 نوع هزینه توسط دانشگاه های این کشور دریافت می شود. یکی برای دانشجویان انگلیسی و اتحادیه اروپا که هزینه های دانشجویی خانگی است و دیگری برای دانشجویان غیر بریتانیا و اتحادیه اروپا که هزینه های دانشجویان بین المللی است. در جدول زیر بیشتر توضیح داده شده است:

پارامترشرح
هزینه برای دانشجویان بریتانیا و اتحادیه اروپابرای دانشجویان بریتانیا، این هزینه توسط موسسات بریتانیا می تواند حداکثر تا سقف 9250£ (پوند) برای برنامه های مقطع کارشناسی افزایش یابد. اگرچه با توجه به دانشگاه و رشته تحصیلی متفاوت است. دانشجویان خانگی همچنین ممتاز دریافت کمک هزینه تحصیلی یا بودجه از دانشگاه یا شورای تحقیقاتی و یا از طریق یک طرح حمایت شغلی هستند.
هزینه برای دانشجویان غیر انگلستان/ اتحادیه اروپابرای دانشجویان بین المللی، هزینه دوره های زیر فارغ التحصیل معمولا از 10000£ (پوند) برای دوره های سخنرانی شروع می شود و برای دوره های خاص پزشکی و مهندسی می تواند تا 38000£ (پوند) افزایش یابد. هزینه تحصیلات تکمیلی، بین 11000£ تا 32000£ (پوند) بسته به دوره متغیر است.

هزینه زندگی در انگلستان 2022، هزینه دیگری است که دانشجویان بین المللی آن را در نظر بگیرند.

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در انگلستان

مدارک لازم جهت اخذ ویزای تحصیلی انگلستان

مدارک زیر برای اخذ ویزای تحصیلی انگلستان لازم است:

  • فرم درخواست ویزا تکمیل شده
  • گذرنامه یا مدارک معتبر مسافرتی
  • 1 قطعه عکس به اندازه پاسپورت
  • مدرکی که نشان می دهد می توانید در طول اقامت خود در بریتانیا از خود حمایت کنید: 1265£ (پوند) در ماه اگر در لندن زندگی می کنید و 1015£ (پوند) در ماه برای بقیه بریتانیا
  • رضایت والدین، اگر کمتر از 18 سال سن دارید
  • نتایج آزمایش سل (برای شهروندان برخی کشورها)
  • مدرک پرداخت هزینه درخواست ویزا: 348£ (پوند)
  • هزینه اضافی بهداشت مهاجرت: 150£ (پوند) در سال تحصیل
  • فرم خودارزیابی پیوست 8 به همراه مدارک پیوست
  • سایر الزامات که ممکن است بسته به کشور مبدا شما متفاوت باشد.

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در انگلستان

متخصص زنان و زایمان پزشکی است که در بارداری و زایمان تخصص دارد. اگرچه، سایر پزشکان می توانند نوزادان را به دنیا بیاورند، بسیاری از زنان به متخصص زنان و زایمان مراجعه می کنند که OB/GYN نیز نامیده می شود. متخصص زنان و زایمان شما می تواند در طول بارداری از شما مراقبت کند و مراقبت های بعدی مانند آزمایش پاپ سالانه را برای سال های آینده به شما ارائه دهد.

دوره 4 رزیدنسی به متخصصان زنان و زایمان آموزش می دهد تا سلامت قبل از بارداری، بارداری و زایمان، مشکلات سلامتی بعد از زایمان، ژنتیک و مشاوره ژنتیکی را به آنها آموزش دهد. یک OB دارای گواهی هیئت مدیره دوره های رزیدنتی را تکمیل کرده و امتحانات کتبی و شفاهی دقیقی را پشت سر گذاشته است.

حقوق کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در انگلستان در نمودار زیر آمده است:

حقوق کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در انگلستانچنانچه می خواهید از شرایط پناهندگی در کشور انگلستان و راه های قانونی مهاجرت به این کشور مطلع شوید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *