مهاجرت تحصیلی استرالیا

رشته جراحی زنان و زایمان در استرالیا

رشته جراحی زنان و زایمان در استرالیا

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در استرالیا یکی از کشورهایی که سالانه دانشجویان بسیاری به این کشور مهاجرت می کنند، می تواند گزینه مناسبی باشد. این کشور سومین بالاترین تعداد دانشجویان بین المللی را در جهان دارد و تنها پس از ایالات متحده و بریتانیا قرار دارد. همه این دانشجویان خارجی نمی توانند اشتباه کنند. بنابراین، جای تعجب نیست که این کشور یکی از محبوب ترین مقاصد تحصیلی در جهان است.

هزینه زندگی بالاست، پس برای این هزینه آماده باشید. با این حال، مردم این کشور عاشق فضای باز هستند و قدم زدن در کنار ساحل یا موج سواری رایگان است. در ساعت ‌های بدون مطالعه می ‌توانید مناظر مختلف، از کلان‌ شهرها و دیدنی‌ های ساحلی گرفته تا جنگل‌ های بارانی و دورافتاده را کاوش کنید. جهت آگاهی از رشته جراحی زنان و زایمان در استرالیا موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این نگارش را آماده کرده است.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در استرالیا

این کشور دارای 43 دانشگاه است که در مراکز ایالتی و مناطق منطقه ‌ای واقع شده‌اند، بنابراین با کمی تحقیق مطمئنا مکان مناسبی برای اقامت پیدا خواهید کرد. موسسات هزاران دوره در رشته های مختلف، از علوم و علوم انسانی گرفته تا مدیریت و مهندسی ارائه می دهند. ساختار تحصیلی این کشور شبیه به انگلستان است و شما می توانید در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا تحصیل کنید. وقتی صحبت از رتبه بندی جهانی دانشگاه ها به میان می آید، این کشور سابقه چشمگیری دارد. 7 مؤسسه این کشور در رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS در سال 2022 به 100 مؤسسه برتر معرفی شده اند.

برای دانشجویانی که قصد تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در استرالیا را دارند، دانشگاه های زیر توصیه می شود:

نام دانشگاهرتبه
دانشگاه سیدنی28
دانشگاه موناش40
دانشگاه کوئینزلند استرالیا36
دانشگاه ملبورن25
دانشگاه نیو ساوت ولز41
دانشگاه آدلاید66
دانشگاه استرالیای غربی78

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در استرالیا

هزینه تحصیل در استرالیا

هزینه تحصیل و زندگی در استرالیا یکی از گران ترین هزینه ها در جهان است. هزینه ها توسط دانشگاه ها تعیین می شود، نه دولت، بنابراین هزینه تحصیلات تکمیلی می تواند بسیار متفاوت باشد. دانشجویان بین المللی به میزان قابل توجهی بیشتر از دانشجویان استرالیایی پرداخت خواهند کرد و دانشجویان خارجی نیز باید قبل از شروع دوره خود، شهریه خود را پرداخت کنند. علیرغم افزایش هزینه تحصیل، این کشور همچنان مورد علاقه دانشجویان خارجی است.

هزینه تحصیل در جدول زیر آمده است:

مقطع تحصیلیهزینه به دلار استرالیا
کارشناسی ارشدبین 20000AUDتا 37000AUD
دکترابین 14000AUD تا 37000AUD

این تخمین ها شامل دوره های با ارزشی مانند علوم دامپزشکی، پزشکی و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (MBA) نمی شود که باید انتظار پرداخت هزینه قابل توجهی بیشتر را داشته باشید.

کار حین تحصیل در استرالیا

دانشجویان بین المللی می توانند در حین دریافت ویزای دانشجویی به صورت پاره وقت کار کنند که به آن ها کمک می کند تا قیمت تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در استرالیا را کاهش دهند. دانشجویان اجازه دارند تا 40 ساعت در هر 2 هفته در مشاغلی که فقط به مهارت های اولیه نیاز دارند، مانند خدمات غذا و نوشیدنی، پمپ بنزین یا در محوطه دانشگاه خود کار کنند. این چیزی است که واقعا می تواند به کاهش هزینه های تحصیل و زندگی کمک کند. کرامت کار وجود دارد و هیچ شغلی تحقیر کننده محسوب نمی شود. با حداقل حقوق ماهیانه کار در استرالیا که کمتر از 17AUD (دلار استرالیا) در ساعت است. دانشجویان می توانند بخش خوبی از هزینه های خود را در رابطه با اجاره، خواربار، خدمات آب و برق و شاید حتی کمی شهریه پوشش دهند.

ویزای تحصیلی استرالیا

یکی از شرایط تحصیل در استرالیا اخذ ویزای تحصیلی است. همه دانشجویان بین المللی باید برای ویزای دانشجویی به صورت آنلاین درخواست دهند، که به شما امکان می دهد در یک موسسه آموزشی معتبر در این کشور به طور تمام وقت تحصیل کنید. این ویزا تا 5 سال طول می کشد و حدود 575AUD (دلار استرالیا) هزینه دارد.

برای ایمن سازی یکی موارد زیر را رعایت کنید:

  • مدرکی ارائه دهید که نشان دهد در یک دوره پذیرفته شده اید، خواه این یک کپی از تایید ثبت نام شما باشد یا نامه پیشنهادی
  • اثبات مالی خود را ارائه دهید.
  • دارای مهارت های مهارت زبان انگلیسی
  • بیمه سلامت داشته باشند.
  • سابقه کیفری قابل توجهی نداشته باشد.

درخواست تحصیلی در استرالیا

برای تحصیل در مقاطع مختلف در این کشور، باید مستقیما به موسسه انتخابی خود به صورت آنلاین درخواست دهید. شرایط ورود بین دانشگاه ها متفاوت است. بنابراین، قبل از شروع فرآیند درخواست، این جزئیات را بررسی کنید. تاریخ های اختتامیه بسته به دوره شما متفاوت است و برخی از برنامه ها ممکن است در تمام طول سال درخواست ها را بپذیرند.

برای کسب جایگاه در یک دوره باید:

  • فرم درخواست را به دانشگاه انتخابی خود ارسال کنید.
  • یک نامه پیشنهاد دریافت کنید.
  • دریافت تاییدیه الکترونیکی ثبت نام (eCoE)
  • برای ویزای دانشجویی اقدام کنید.

برای موفقیت آمیز بودن درخواست شما باید مدارک زیر را ارائه دهید:

  • دستاوردهای تحصیلی (کارنامه، گواهینامه)
  • مهارت در زبان انگلیسی
  • بودجه برای حمایت از مطالعه شما
  • پوشش سلامت دانشجویان خارج از کشور

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در استرالیا

متخصص زنان و زایمان در سلامت زنان با تمرکز بر سلامت باروری و تشخیص بیماری های زنان تخصص دارد. مطالعه تاریخچه پزشکی و سایر اطلاعات بیمار، انجام ارزیابی ها و مصاحبه ها، انجام معاینات مختلف با استفاده از دستگاه هایی مانند سونوگرافی، تهیه نسخه و ارجاع آن ها به سایر متخصصان در صورت لزوم از جمله وظایف آن ها می باشد. همچنین مواردی وجود دارد که آن ها ممکن است در مطالعات تحقیقاتی شرکت کنند. علاوه بر این، یک متخصص زنان و زایمان باید میزان اقدامات و شرایط را برای بیماران توضیح دهد و در عین حال به آن ها کمک کند تا در هر مرحله احساس راحتی کنند.

حقوق کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در استرالیا نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه متخصصان زنان و زایمان در استرالیا مطالعه مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند به عزیزانی که قصد تحصیل در این کشور را دارند، کمک کند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *