مهاجرت تحصیلی ارمنستان

رشته جراحی زنان و زایمان در ارمنستان

کسانی که به تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در ارمنستان علاقه دارند، می توانند دانشگاه دولتی پزشکی ایروان را برای این منظور انتخاب کنند. این کشور در یک تقاطع فرهنگی، تاریخی و مذهبی و در تقاطع بین اروپا و آسیا، در جنوب ماوراء قفقاز واقع شده است. وسعت این کشور 29743 کیلومتر مربع از زمین های کوهستانی در دره آرارات، قلب ملت ارمنی از زمان های کتاب مقدس است. جغرافی دانان باستان، ارتفاعات این کشور را «جزیره کوه ها» یا «پشت بام آسیای صغیر» می نامیدند. در واقع، میانگین ارتفاع این کشور بیش از 1 مایل، در حدود 1800 متر بالاتر از سطح دریا است.

در حال حاضر، این کشور محصور در خشکی است و هیچ آبراه قابل کشتیرانی ندارد، برخلاف این کشور تاریخی، که در اوج خود در زمان پادشاه تیگران کبیر، از دریای خزر تا دریای مدیترانه امتداد داشت و بیش از 10 برابر وسعت کنونی امروزی بود. این کشور از شمال با گرجستان، از غرب و جنوب با ترکیه، از شرق و جنوب غربی با آذربایجان و از جنوب با ایران همسایه است. برای آشنایی بیشتر متقاضیان با رشته جراحی زنان و زایمان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این نگارش را آماده کرده است.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در ارمنستان

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در ارمنستان تفاوت قابل توجهی با سایر کشورها دارد. اولویت های فرهنگ خاص و ذهنیت محور آن به شما درک جدیدی از آموزش عالی می دهد. دانشگاه دولتی پزشکی ایروان، برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در ارمنستان مناسب است. این دانشگاه در سال 1920 تاسیس شد. دانشگاه پزشکی دولتی ایروان یک مدرسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی در ایروان، این کشور است. این یک مؤسسه آموزش عالی ارمنی متوسط ​​​​است که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، علوم، فرهنگ و ورزش این کشور به رسمیت شناخته شده است.

این دانشگاه دوره های کارشناسی و همچنین دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به گواهینامه های رسمی آموزش عالی، دیپلم، مدرک کاردانی یا پایه، مدارک کارشناسی، مدرک کارشناسی ارشد و دکترا در طیف گسترده ای از موضوعات و رشته های تحصیلی می شود. این دانشگاه 100 ساله ارمنی دارای یک استراتژی سختگیرانه پذیرش براساس آزمون های ورودی و سوابق تحصیلی و رتبه های قبلی متقاضیان است. روند تبدیل شدن به یک متخصص زنان و زایمان با فارغ التحصیلی از یک دانشکده پزشکی تایید شده آغاز می شود. برای پذیرش در یک دانشکده پزشکی، دانش آموزان باید به طور مداوم نمرات بالایی را در کالج حفظ کنند. آن ها باید برنامه های زیر را در مقطع کارشناسی مطالعه کنند:

برنامه های مقطع کارشناسی در ارمنستانپذیرش در دانشکده پزشکی بسیار رقابتی است. این براساس نتیجه آزمون کارشناسی داوطلب و نمره آزمون پذیرش کالج پزشکی است.

هزینه تحصیل و زندگی در ارمنستان

تحصیل و زندگی در این کشور تجربه جدیدی برای دانشجویان بین المللی است. هنگام رفتن برای تحصیل در خارج از کشور در این کشور، ممکن است سوالات متعددی در ذهن افراد در ارتباط با تحصیل و زندگی در این کشور وجود داشته باشد. هزینه تحصیل در ارمنستان خیلی گران نیست. هزینه تحصیل در جدول زیر آمده است:

مقطع تحصیلیهزینه سالانه به دلار
کارشناسیبین 833$ تا 8540$
تحصیلات تکمیلیبین 791$ تا 8064$

هزینه زندگی در ارمنستان نسبت به سایر کشورهای اروپایی کمتر است. با این حال، هزینه های زندگی بسته به سبک زندگی متفاوت است. متوسط ​​هزینه زندگی در این کشور برای دانشجویان بین المللی حدود 275000AMD تا 355000AMD (درام) است. این شامل مسکن، غذا، آب و برق و سایر هزینه های ضروری بود. لیست بورسیه های تحصیلی در این کشور برای دانشجویان بین المللی از بودجه کامل تا حمایت محدود یا معافیت از هزینه تحصیل متغیر است. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله مشکلات زندگی در ارمنستان را مطالعه کنید.

دولت به دانشجویان نیز بورسیه تحصیلی می دهد. اکثر دوره های تحصیلی با کمک هزینه های تحصیلی با بودجه کامل و همچنین کمک هزینه سفر و کمک های مالی همراه می باشند. بنابراین، دانشجویان بین المللی بورسیه های زیادی برای درخواست دارند. این کشور برای ارائه بورسیه تحصیلی و کمک مالی به دانشجویان بین المللی با بسیاری از کشورها قرارداد امضاء کرده است.

ویزای تحصیلی ارمنستان

پس از ثبت نام در دانشگاه این کشور، موسسه خاص برای مجوز ورود شما به وزارت امور خارجه (MFA) درخواست می دهد. پس از دریافت مجوز ورود از وزارت امور خارجه، باید در نزدیکترین سفارت این کشور برای ویزای دانشجویی اقدام کنید.

مدارک مورد نیاز عبارتند از:

  • فرم درخواست ویزا: باید پر و امضاء شود
  • یک سند مسافرتی معتبر: پاسپورت
  • 3 عکس در اندازه پاسپورت
  • دعوت نامه (در صورت نیاز)
  • نامه پوششی (باید شامل دلیل و مدت اقامت در این کشور باشد)
  • نامه پذیرش از موسسه آموزشی این کشور
  • مدرک مهارت زبان انگلیسی: گواهی نمره آیلتس یا تافل
  • رسید شهریه
  • مدارک آموزشی: گواهینامه ها، مدارک تحصیلی و برگه های نشان. گواهی پایان تحصیلات متوسطه یا گواهینامه های دانشگاه
  • اثبات اسکان: این می تواند یک قرارداد اجاره یا نامه از یک موسسه باشد (اگر خوابگاه پردیس را انتخاب کنید).
  • مدارک تمکن مالی
  • مدارک بیمه درمانی معتبر

سفارت برای این کشور ویزای یکبار ورود صادر می کند. برای این کار باید هزینه ها را در خود سفارت پرداخت کنید. هنگامی که در این کشور هستید، کارت اقامت خود را بدون هیچ هزینه ای دریافت خواهید کرد.

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در ارمنستان

متخصص زنان و زایمان پزشکانی هستند که آموزش های تخصصی در زمینه مدیریت بارداری، مراقبت های دوران بارداری، زایمان و نفاس دارند. متخصص زنان و زایمان، پزشکانی هستند که در زمینه تشخیص و درمان اختلالات مربوط به دستگاه تناسلی زنان آموزش دیده اند. از آنجایی که آموزش در هر 2 زمینه به طور همزمان انجام می شود، متخصصان زنان و زایمان مراقبت های جراحی یا پزشکی را به زنان در هنگام زایمان ارائه می دهند، غربالگری تست پاپ را انجام می دهند و توصیه هایی برای تنظیم خانواده ارائه می دهند.

متخصص زنان و زایمان معمولا به عنوان OB/GYN شناخته می شود. آن ها ممکن است بیشتر در زمینه های بیماری های حاد و مزمن پزشکی، زنان و زایمان نوجوانان، مشکلات رفتاری، سرطان، غدد درون ریز، حفظ سلامت در دوران بارداری، ناباروری، جراحی زنان، بارداری و زایمان، و اختلالات دستگاه ادراری تخصص داشته باشند. حقوق ماهیانه کار در ارمنستان برای متخصصان زنان و زایمان در نمودار زیر بررسی شده است:

حقوق ماهیانه کار در ارمنستان برای متخصصان زنان و زایمانبرای مقایسه تحصیل در این کشور با سایر کشورها می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *