مهاجرت تحصیلی یونان

رشته بیهوشی در یونان

رشته بیهوشی در یونان

امکان تحصیل به زبان انگلیسی در رشته بیهوشی در یونان برای دانشجویان خارجی وجود داشته و به علاوه هزینه تحصیل مقرون به صرفه است. تحصیل در این کشور تجربه ای است که هیچ تجربه دیگری ندارد. این کشور با آلبانی، مقدونیه شمالی، بلغارستان و ترکیه هم مرز است و این کشور را در چهارراه اروپا و آسیا قرار می دهد. این کشور زادگاه دموکراسی و زادگاه فیلسوفان مشهوری مانند افلاطون، ارسطو یا سقراط، زادگاه بازی های المپیک، همراه با تاریخ غنی باستانی و اساطیر منحصر به فرد است. این کشور یا به طور رسمی جمهوری یونان، نباید تنها به عنوان یک مقصد سفر تابستانی تلقی شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه این مطلب درباره رشته بیهوشی در یونان قصد ارائه اطلاعات به متقاضیان دارد.

معرفی دانشگاه های رشته بیهوشی در یونان

سیستم آموزش عالی این کشور مدارک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را ارائه می دهد. تمامی 24 دانشگاه دولتی مورد تایید دولت این کشور هستند. این کشور نه تنها دارای دانشگاه های دولتی، بلکه خصوصی است که اغلب به آن ها کالج می گویند. با این حال، قوانین این کشور به این مؤسسات کالج خصوصی اجازه نمی دهد که خود را دانشگاه بنامند. کالج ها همچنان مجاز به همکاری با دانشگاه های خارجی و ارائه برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد هستند. این ها بیشتر به زبان انگلیسی تدریس می شوند.

تحصیل در خارج از کشور در این کشور در مقایسه با سایر مقاصد معروف اروپایی، انتخابی کاملا مقرون به صرفه برای دانشجویان است. وزارت آموزش و امور مذهبی این کشور با معرفی این کشور به عنوان یک مقصد دانشگاهی جهانی تلاش کرده است تا موسسات خصوصی و دولتی این کشور را بین المللی کند. این اتفاق در سال ‌های گذشته از طریق اجرای چارچوب همکاری بین مؤسسات یونانی و بین‌المللی رخ داد که ایجاد برنامه‌ های مناسب برای دانشجویان بین‌ المللی، دوره‌ های چند زبانه و مدارک مشترک کارشناسی و کارشناسی ارشد را افزایش می‌ دهد.

رتبه جهانی دانشگاه های رشته بیهوشی در یونان در نمودار زیر آمده است:

رتبه حهانی دانشگاه های رشته بیهوشی در یونان

معرفی رشته بیهوشی در یونان

بیهوشی عمل پزشکی است که شامل مراقبت از بیمار قبل، حین، و بعد از جراحی و سایر روش های تشخیصی و درمانی، و مدیریت سیستم ها و پرسنلی است، به طوری که، از این فعالیت ها پشتیبانی می کنند. عمل بیهوشی شامل ارزیابی و بهینه سازی شرایط پزشکی از قبل موجود، مدیریت حاد و مزمن بعد از عمل، ارائه بیهوشی و آرامبخشی، مدیریت بهبودی پس از بیهوشی، پیشگیری و مدیریت عوارض حاد و مزمن است. طب درد، و عمل پزشکی مراقبت های ویژه. این مراقبت شخصاً توسط پزشک متخصص بیهوشی ارائه، هدایت یا نظارت می شود.

به منظور ایمنی بیمار و کیفیت مراقبت، انجمن متخصصان بیهوشی آمریکا (ASA) معتقد است که همه بیماران سزاوار مشارکت پزشک متخصص بیهوشی در مراقبت های بعد از عمل خود هستند. امروزه در ایالات متحده، بیشتر مراقبت‌های بیهوشی یا شخصا توسط یک پزشک متخصص بیهوشی ارائه می ‌شود یا توسط یک متخصص بیهوشی غیر پزشک که توسط یک پزشک متخصص بیهوشی در مدل تیم مراقبت از بیهوشی (ACT) هدایت می‌شود، ارائه می ‌شود. عمل بیهوشی شامل واگذاری نظارت و وظایف مناسب توسط پزشک به غیر پزشکان است. چنین واگذاری به طور خاص توسط پزشک متخصص بیهوشی تعریف می شود و باید با قوانین ایالتی، مقررات ایالتی و خط مشی کارکنان پزشکی مطابقت داشته باشد. اگرچه، وظایف انتخاب شده ممکن است به اعضای واجد شرایط ACT محول شود، مسئولیت کلی اقدامات تیم و ایمنی بیمار در نهایت بر عهده پزشک متخصص بیهوشی است.

حقوق ماهیانه کار در یونان برای متخصصان بیهوشی در نمودار زیر آمده است. واحد پول این کشور یورو است:

حقوق ماهیانه کار در یونان برای متخصصان بیهوشی

هزینه تحصیل رشته بیهوشی در یونان

یکی از دلایل اصلی تحصیل در خارج از کشور در این کشور این است که هزینه تحصیل در یونان بسیار پایین است. دانشجویان اروپایی برای تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه های دولتی این کشور هیچ شهریه ای پرداخت نمی کنند.

هزینه تحصیل در جدول زیر آمده است:

مقطع تحصیلیهزینه به یورو
کارشناسی1500€
کارشناسی ارشدبین 1500€ تا 2000€

انتظار می رود دانشجویان بین المللی غیر اروپایی برای تحصیل در مقطع کارشناسی هزینه ای در حدود 1500€ (یورو) در سال، شامل کتاب های درسی، پرداخت کنند. برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های دولتی، هزینه شهریه می تواند حدود بین 1500€ تا 2000€ (یورو) در هر سال تحصیلی باشد. هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی برای دانشجویان اروپایی و غیر اروپایی بالاتر بوده و سالانه به تا 10000€ (یورو) یا بیشتر می رسد.

اگر می خواهید برای بورسیه تحصیلی در این کشور درخواست دهید، IKY، بنیاد بورسیه دولتی یونان، فرصت های متعددی را در تمام سطوح تحصیلی فراهم می کند. آن ها همچنین دوره های آموزش زبان و فرهنگ یونانی را برای اتباع خارجی که مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه های غیر یونانی دریافت می کنند، ارائه می دهند.

هزینه تحصیل رشته بیهوشی در یونان

ویزای تحصیلی یونان

چند ماه قبل از ورود خود به این کشور، مطمئن شوید که تمام مدارک لازم را جمع آوری کرده اید. به نزدیکترین سفارت این کشور خود مراجعه کنید و اطلاعات خود را بخواهید یا به وب سایت وزارت امور خارجه این کشور نگاهی بیندازید. این وزارتخانه همچنین خدمات ترجمه معتبر به یونانی را ارائه می دهد. از قبل برای ویزای دانشجویی و اجازه اقامت اقدام کنید.

جهت اخذ ویزای تحصیلی یونان باید مدارک زیر را ارائه دهید:

  • گذرنامه یا سند مسافرتی معتبر شناخته شده است.
  • درخواست ویزای تحصیلی به طور کامل تکمیل و امضاء شده توسط شما و مقامات مسئول و همچنین 2 قطعه عکس در اندازه پاسپورت
  • گواهی ثبت نام یا نامه قبولی و پرداخت شهریه دانشگاه
  • شواهدی مبنی بر اینکه حداقل 400€ (یورو) در ماه درآمد دارید تا در طول اقامت از شما حمایت کند. این پول را می تواند با حواله بانکی، حساب سپرده، بورسیه تحصیلی یا مدرک حقوق در صورتی که در هنگام تحصیل کار می کنید، ثابت می شود.
  • اگر تحصیل شما نیاز به دانش زبان یونانی دارد، باید گواهی آزمون ارائه شود.
  • سابقه کیفری پاک
  • گواهی پزشکی از یک موسسه دولتی یا خصوصی
  • بیمه سلامت مسافرتی
  • هزینه ویزا (90€) یورو

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه مشاوره به متقاضیان عزیزی که قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند، می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *