مهاجرت تحصیلی کلمبیا

رشته قلب و عروق در کلمبیا

تخصص رشته قلب و عروق در کلمبیا

رشته قلب و عروق در کلمبیا به زبان اسپانیایی در دوره های تخصصیل و رزیدنتی ارائه می شود. کلمبیا یکی دیگر از کشورهای آمریکا لاتین است. با تحصیل رشته های پزشکی در کلمبیا و سپس دوره های تخصصی و انترنی می توانید در رشته قلب و عروق در کلمبیا متخصص شوید. کلمبیا کشوری مقرون به صرفه است و هزینه تحصیل و زندگی در این کشور پایین تر از بسیاری از کشورهای دیگر است. چنانچه قصد بررسی بیشتر رشته قلب و عروق در کلمبیا را دارید می توانید ادامه این مطلب را که به دست تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده مطالعه کنید.

تحصیل رشته قلب و عروق در کلمبیا

بیماری های قلبی عروقی عامل اصلی مرگ و میر در سراسر جهان هستند، به همین دلیل، آنها یک مشکل بهداشت عمومی هستند. در کلمبیا، بیماری های قلبی عروقی عامل اصلی مرگ و میر هستند و نرخ مرگ و میر آن 152 نفر در هر 100000 نفر جمعیت است. %80 از این حوادث قلبی عروقی وجود دارد که قابل اجتناب در نظر گرفته می شوند. بیماری های قلبی عروقی عامل اصلی مرگ و میر در سراسر جهان است. بر اساس گزارش وزارت بهداشت، در کلمبیا، بیماری ایسکمیک قلبی در رتبه اول قرار دارد و پس از آن سکته مغزی، دیابت و بیماری فشار خون بالا در رده 10 منبع اصلی مرگ و میر قرار دارند. از این رو تحصیل رشته قلب و عروق در کلمبیا بسیار حائز اهمیت است.

تحصیل رشته قلب و عروق در کلمبیا به صورت تخصصی در دوره های تحصیلات تکمیلی و دوره های 3 یا 4 ساله انترنی دنبال می شود. این دوره ها به صورت بالینی و همچنین کار در بیمارستان های و کلینیک ها صورت می گیرد. در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده تحصیل رشته قلب و عروق در کلمبیا معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه کلمبیا
2دانشگاه خاوریانا
3دانشگاه آنتیگوا
4دانشگاه دل وال

تخصص رشته قلب و عروق در کلمبیا

مسائل بهداشتی مربوط به قلب می تواند به ویژه برای بیماران ناراحت کننده باشد. برای درد قفسه سینه و مشکلات تنفسی، بسیاری از بیماران مراجعه به متخصص قلب را انتخاب می کنند که می تواند شرایط قلبی را تشخیص داده و ارزیابی کند. در زمینه پزشکی، انواع مختلفی از متخصصان قلب وجود دارند که می توانند به سلامت قلب کمک کنند. متخصص قلب در قلب و عروق خونی تخصص دارد تا شرایط سلامتی بالقوه تهدید کننده زندگی را ارزیابی کند. با کمک به ایجاد یک برنامه درمان و تخصص در رشته قلب و عروق در کلمبیا می توانید به بیمار در مدیریت مشکلات قلبی عروقی کمک کنید. به طور معمول یک متخصص قلب همراه با پزشک مراقبت های اولیه بیمار کار می کند.

همه متخصصان قلب در کلمبیا باید پزشکی عمومی در کلمبیا دانشکده پزشکی، و سپس 3 تا 4 سال رزیدنتی و فلوشیپ قلب و عروق را بگذرانند. برای کسب تخصص رشته قلب و عروق در کلمبیا آموزش های اضافی و دوره های مختلفی می تواند کمک کننده باشد.

شرایط کسب ویزای تحصیلی کلمبیا در اینجا آمده است.

تخصص رشته قلب و عروق در کلمبیا

انواع متخصصین قلب و عروق در پاراگوئه

تخصص های مختلفی در قلب و عروق وجود دارد. قلب و عروق تهاجمی، غیرتهاجمی و مداخله ای 3 نوع محبوب هستند. متخصص قلب و عروق می تواند از یک رویکرد یا ترکیبی استفاده کند تا به بهترین نحو با نیازهای بیمار مطابقت داشته باشد. انواع متخصصین قلب و عروق در پاراگوئه:

انواع متخصصین قلب و عروق در پاراگوئهشرح
الکتروفیزیولوژیستیک الکتروفیزیولوژیست برای تشخیص، تشخیص و درمان ریتم های غیر طبیعی قلب آموزش دیده است. با استفاده از دستگاه های خاصی که برای آزمایش ضربان نامنظم قلب طراحی شده اند، این متخصصان قلب خاص می توانند بفهمند که آیا بیمار تاکی کاردی، برادی کاردی، فیبریلاسیون دهلیزی یا سایر آریتمی ها دارد یا خیر.
متخصصین قلب مداخله اییک متخصص قلب مداخله ای می تواند بیماری عروق کرونر، بیماری دریچه ای و سایر بیماری های قلبی را با استفاده از تکنیک های تهاجمی و تصویربرداری درمان کند. روش هایی مانند کاتتریزاسیون قلب و آنژیوپلاستی عروق کرونر را می توان توسط متخصصین قلب و عروق برای کمک به گشاد شدن شریان باریک انجام داد.
متخصصان قلب و عروق و آنکولوژییک متخصص قلب و عروق می تواند با کسانی که سرطان دارند به طور فعال درمان قلب را دنبال می کنند کار کند. این نوع از متخصصین قلب در مورد عوارض جانبی قلبی ناشی از شیمی درمانی و پرتودرمانی اطلاعات عمیقی دارند.
جراحان قلب و عروقجراح قلب می تواند بیماری عروق کرونر، نشتی دریچه های قلب، فیبریلاسیون دهلیزی و سایر بیماری های قلبی را درمان کند. این نوع متخصص قلب می تواند انواع جراحی قلب بزرگسالان را انجام دهد. آنها همچنین می توانند به مدیریت درمان در یک محیط سرپایی کمک کنند.

درآمد متخصصین قلب و عروق در کلمبیا

میزان درآمد رشته های پزشکی در کلمبیا نسبت به سایر مشاغل در این کشور بالاست. در هر حال داشتن تجربه کاری زیاد، مدرک تخصصی پیشرفته برای داشتن درآمد بالا لازم است. برای کار در این کشور همچنین زبان اسپانیایی لازم است. میزان درآمد متخصصین قلب و عروق در کلمبیا به شرح زیر است:

درآمد ماهیانه متخصص قلب و عروق در کلمبیا

فلوشیپ رشته قلب و عروق در دانشگاه کلمبیا

برنامه های فلوشیپ آموزش و تجربه جامعی را در زمینه تشخیص و مدیریت بیماران مبتلا به انواع بیماری های قلبی عروقی، از جمله انفارکتوس حاد میوکارد، بیماری ایسکمیک قلب، نارسایی احتقانی قلب، پیوند قلب، آریتمی، بیماری دریچه ای قلب، فشار خون ریوی، قلب و عروق پیشگیرانه، اختلالات چربی، بیماری عروق محیطی، بیماری عفونی و التهابی قلبی و بیماری قلبی مادرزادی بزرگسالان ارائه می دهد.

برنامه بسیار رقابتی قلب و عروق کلمبیا، پیشرو در آموزش متخصصان قلب آینده برای بیش از 20 سال، سالانه بیش از 600 متقاضی را برای 6 بخش جذب می کند. دانشجویان در فلوشیپ رشته قلب و عروق در دانشگاه کلمبیا می توانند یک برنامه 3 ساله یا 4 ساله را انتخاب کنند:

  • یک مسیر بالینی 3 ساله که شامل یک برنامه درسی استاندارد 2 ساله و 1 سال سوم تقسیم شده بین چرخش بالینی و تحقیقات فوق تخصصی است.
  • یک مسیر تحقیقاتی 4 ساله که 2 سال آموزش تحقیقاتی فشرده را تحت یک کمک مالی تحت حمایت NIH به برنامه درسی 2 ساله اولیه اضافه می کند.

کلمبیا یک تجربه کلینیک مستقل و منحصر به فرد را با فرصت مراقبت از جمعیتی که اکثراً در منهتن و برانکس زندگی می کنند، ارائه می دهد. علاوه بر این، نارسایی قلبی و چرخش پیوند را ارائه می دهد که از گسترده ترین در کشور هستند. کلمبیا یکی از معدود برنامه فلوشیپ رشته قلب و عروق در کلمبیا است که چرخشی در بیماری های مادرزادی قلبی بزرگسالان، از جمله الکتروفیزیولوژی کودکان و کاتتریزاسیون قلب کودکان ارائه می دهد. برای مهاجرت تحصیلی به کلمبیا می توانید مطالب را در وب سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جستجو کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *