مهاجرت تحصیلی مالزی

رشته بیهوشی در مالزی

رشته بیهوشی در مالزی

جهت تحصیل رشته بیهوشی در مالزی دانشجویان بین المللی می توانند برترین موسسات آموزش عالی این کشور را انتخاب کنند. همان طور که می دانید این کشور از 2 منطقه به نام های مالزی غربی و مالزی شرقی تشکیل شده که توسط دریای چین جنوب از هم جدا شده اند. آب و هوای آن گرمسیری است و در طول سال می توانید انتظار آب و هوای گرم را داشته باشید. فصل ‌های موسمی سخاوتمندانه کشور را سرسبز و گیاهان را سالم نگه می ‌دارد. این کشور از شمال با تایلند و از جنوب با سنگاپور مرز زمینی دارد، اما در غیر این صورت توسط دریا احاطه شده است. شواهدی از سکونت انسان مدرن در این کشور وجود دارد که به 40000 سال قبل بازمی گردد. در طول این مدت این کشور تحت حاکمیت کشورهای مختلف بوده است که بر تنوع فرهنگی آن می افزاید.

از زمان استقلال در سال 1957، این کشور یکی از بهترین رشدهای اقتصادی را در آسیا داشته است. اقتصاد نه تنها توسط منابع طبیعی کشور، بلکه توسط گردشگری، علم و توریسم پزشکی تقویت می شود. برنامه توسعه سازمان ملل از سیستم مراقبت های بهداشتی این کشور که به شدت توسط دولت سرمایه گذاری شده است، تمجید کرده است. 2 عاملی که باعث شده است تا دانشجویان بین المللی این کشور را جهت تحصیل انتخاب کنند اقتصاد در حال ظهور و توسعه سریع آن می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نوشتار رشته بیهوشی در مالزی را معرفی کرده و دانشگاه هایی که این برنامه را ارائه می دهند را نام برده است.

معرفی دانشگاه های رشته بیهوشی در مالزی

توسعه سریع اخیر این کشور آن را به مقصدی جذاب برای همه نوع مردم تبدیل کرده است. این باعث شده است که فرهنگ و مردم به طور باورنکردنی متنوع باشند. شهرهای شلوغ، سواحل زیبا و جنگل های بارانی بی پایان را خواهید دید که همگی در این کشور واقع شده اند. این کشور یکی از 17 کشور بسیار متنوع جهان است، به این معنی که حدود 20% از گونه های جانوری جهان را در خود جای داده است.

وزارت آموزش عالی این کشور، سیستم و ساختار آموزش عالی را اداره می کند. افرادی که تحصیل در این کشور را برای تحصیلات عالی انتخاب می کنند می توانند در دوره های گواهی، دیپلم، کارشناسی یا کارشناسی ارشد شرکت کنند. 8 دانشگاه مالزی در رتبه بندی 500 دانشگاه جهانی QS در سال 2022 وجود دارد. بالاترین رتبه از این بین دانشگاه مالایا (UM) است که در جایگاه 65 قرار دارد. دانشگاه های این کشور می توانند آموزش با کیفیت بالا را در کنار تجربه ای منحصر به فرد ارائه دهند.

رشته بیهوشی در مالزی در دانشگاه های زیر ارائه می شود:

نام دانشگاهرتبه جهانی
دانشگاه مالایا518
دانشگاه علوم، مالزی664
دانشگاه ملی مالزی667
دانشگاه پوترا مالزی1010
دانشگاه بین المللی پزشکی1130

معرفی رشته بیهوشی در مالزی

معرفی رشته بیهوشی در مالزی

متخصص پزشکی که با بیهوشی و موارد مرتبط از جمله احیا و درد سروکار دارد. توسعه بیهوشی به عنوان یک رشته تخصصی به دلیل خطرات بیهوشی رخ داد که شامل استفاده از دوزهای درجه بندی شده دقیق سموم قوی برای کاهش درد است. در قرن نوزدهم، بیهوشی در اتاق عمل، جایی که جراح فرماندهی آن را برعهده داشت، به نقشی جزئی تنزل داده شد.

با این حال، به تدریج پزشکان و جراحان نیاز به متخصصان بیهوشی، پزشکان متخصص آموزش دیده را به طور تمام وقت به بیهوشی اختصاص دادند، که می توانستند افق جراحی را با اجازه دادن به عمل هایی که قبلا به ندرت قابل تصور بودند گسترش دهند و با اجازه دادن به کاربرد اصول جراحی برای بیمارانی که قبلا برای تحمل هر یک از آن ها بسیار بیمار به نظر می رسیدند. بیهوشی یا عمل تعداد کمی از پزشکان در اوایل قرن بیستم جذب این فرصت شدند.امروزه، تقریبا در هر دانشکده پزشکی، بیهوشی یا به عنوان یک بخش دانشگاهی مستقل یا به عنوان یک بخش جراحی عمل می کند.

حقوق ماهیانه کار در مالزی برای متخصصان بیهوشی در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه کار در مالزی برای متخصصان بیهوشی

هزینه تحصیل در مالزی

یکی از دلایل متعددی که باعث می ‌شود دانشجویان بین ‌المللی این کشور را انتخاب کنند، مهم ترین آن ها عبارتند از:

مهم ترین دلایل تحصیل در مالزیهزینه تحصیل در مالزی در هر موسسه متفاوت است، اما در یکی از دانشگاه های دولتی متعدد کمتر خواهد بود. به طور متوسط، یک دانشجوی بین المللی می تواند انتظار داشته باشد که سالانه حدود 7000MYR (رینگیت) برای مدرک کارشناسی بپردازد. هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد برای یک دانشجوی بین المللی حدود 11000MYR (رینگیت) در سال است. موسسات خصوصی و خارجی ممکن است، به ویژه برای موضوعات تخصصی مانند پزشکی هزینه های تحصیلی بالاتری داشته باشند.

هزینه های تحصیلی یا تحصیلی تنها نوع هزینه ای نیست که شما در حین تحصیل در یک برنامه دانشگاهی در مالزی متحمل خواهید شد. همچنین باید سایر هزینه‌های مربوط به رفاه شما در این کشور را نیز در نظر بگیرید، که در غیر این صورت به عنوان هزینه زندگی شناخته می‌شود. مجموع هزینه های تحصیلی و هزینه های زندگی به شما کل هزینه تحصیل در هر کشوری را می دهد.

ویزای تحصیلی مالزی

برای اینکه بتوانید در این کشور تحصیل کنید، باید برای دانشجویی که به عنوان ویزای دانشجویی عمل می کند، درخواست دهید. این را می توان قبل از ورود شما به صورت آنلاین درخواست کرد، اما زمانی که شما پیشنهاد یک مکان را پذیرفتید، مؤسسه شما معمولا از طرف شما درخواست می دهد.

اگر خودتان برای پاس دانشجویی درخواست می دهید، به موارد زیر نیاز دارید:

  • یک عکس در اندازه پاسپورت
  • یک کپی از پاسپورت شما
  • یک کپی از نامه پیشنهاد دانشگاه شما
  • کپی مدارک تحصیلی و ریز نمرات
  • گزارش معاینه پزشکی قبل از ورود
  • مدرک بیمه
  • اثبات اینکه شما بودجه کافی برای هزینه دوره و هزینه های زندگی دارید.

پاس دانشجویی شما 1 سال طول می کشد، بنابراین اگر دوره شما بیش از 12 ماه باشد نیاز به تمدید دارد. اطلاعات بیشتر در مورد فرآیند و شرایط ویزای تحصیلی مالزی، لطفا به وب سایت آموزش این کشور که توسط وزارت آموزش و پرورش برای کمک به درخواست دانشجویان بین المللی راه اندازی شده است، مراجعه کنید. همچنین با تماس به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید درباره اخذ ویزای دانشجویی این کشور اطلاعات لازم را کسب کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *