مهاجرت تحصیلی لیختن اشتاین

رشته بیهوشی در لیختن اشتاین

رشته بیهوشی در لیختن اشتاین

مدرک تحصیل رشته بیهوشی در لیختن اشتاین بسیار معتبر بوده و دانشجویان می توانند بعد از فارغ التحصیلی در هر کجای جهان مشغول به کار شوند. این کشور، یک کشور کوهستانی دوگانه محصور در خشکی در اروپای مرکزی است که از غرب و جنوب با سوئیس و از شرق و شمال با اتریش همسایه است. مساحت این کشور 160 کیلومتر مربع یا 62 مایل مربع می باشد. پایتخت آن وادوز است. این کشور علیرغم منابع طبیعی محدودی که دارد، یک اقتصاد تجاری آزاد و پررونق و بسیار صنعتی را توسعه داده است و دارای بخش خدمات مالی و همچنین استاندارد زندگی است که با مناطق شهری همسایگان بزرگ اروپایی این کشور قابل مقایسه است.

این کشور از غرب و جنوب با سوئیس و از شرق و شمال با اتریش هم مرز است. کل مرز غربی این کشور با سوئیس توسط رودخانه راین تشکیل شده است که در کنار آن مناظر چشمگیر آلپ سوئیس قرار دارد. این کشور کوچک تنها یکی از 2 کشور کاملا محصور در خشکی و ششمین کشور مستقل کوچک جهان از نظر مساحت است. شاهزاده کوچک لیختن اشتاین توسط خانواده ای اداره می شود که زمانی با امپراتوری اتریش ارتباط داشتند، اما از آن زمان به دنبال بی طرفی بودند. دانش کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درباره رشته بیهوشی در لیختن اشتاین در این نگارش آمده است.

تحصیل رشته بیهوشی در لیختن اشتاین

این کشور از 100% نرخ سواد بزرگسالان برخوردار است. مانند بسیاری از کشورهای اروپایی دیگر، این کشور نرخ های شهریه معقولی را ارائه می دهد که معمولا بیش از 4946 (فرانک) در هر سال تحصیلی نیست. دانشجویانی که مایل به تحصیل در این کشور هستند باید هزینه های اقامت خود را اضافه کنند، اما خوابگاه های دانشگاهی به طور گسترده در دسترس و ارزان برای دانشجویان هستند. دانشجویانی که نه شهروند اتحادیه اروپا (EU) هستند و نه شهروندان یک کشور منطقه اقتصادی اروپا (EEA) معمولا برای تحصیل در این کشور به ویزا نیاز دارند. مدارک تحصیلی در مدارس این کشور معتبر تلقی می شوند و به رسمیت شناخته می شوند. دانشگاه لیختن اشتاین برنامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را ارائه می دهد.

برنامه های کارشناسی موجود عبارتند از:

  • کارشناسی علوم در معماری (BSc Arch)
  • کارشناسی علوم در مدیریت بازرگانی (BSc)
  • کارشناسی علوم در سیستم های اطلاعات کسب و کار (Bsc)

برنامه های کارشناسی ارشد موجود عبارتند از:

  • کارشناسی ارشد در معماری (MSc Arch)
  • کارشناسی ارشد در کارآفرینی (MSc Entrepreneurship)
  • کارشناسی ارشد علوم در فناوری اطلاعات و مدیریت فرآیند کسب و کار (MSc)
  • و کارشناسی ارشد علوم در بانکداری و مدیریت مالی (MSc)

در نهایت، 2 برنامه دکتری موجود شامل:

  • دکترای فلسفه (PhD) در اقتصاد بازرگانی
  • دکترای فلسفه (PhD) در معماری و برنامه ریزی

معرفی رشته بیهوشی در لیختن اشتاین

معرفی رشته بیهوشی در لیختن اشتاین

پزشک متخصص بیهوشی مراقبت از بیمار را قبل، حین و بعد از جراحی، ارائه بیهوشی، رهبری تیم مراقبت بیهوشی و اطمینان از ایمنی مطلوب بیمار ارزیابی، نظارت و نظارت می کند. پزشک متخصص بیهوشی در مراقبت از بیهوشی، مدیریت درد و پزشکی مراقبت های ویژه تخصص دارد. بیهوشی یک عمل پزشکی است که به تسکین درد و مراقبت های حین پروسیجرال از بیماران قبل، حین و بعد از عمل های تهاجمی اختصاص دارد. به معنای واقعی کلمه، وظیفه پزشک بیهوشی این است که بیماران را در طول روش های تهاجمی زنده نگه دارد. متخصصان بیهوشی باید دارای ویژگی های مهمی باشد. از مهم ترین آن ها می توان به ماهیت جزئیات محور، آرامش حتی در موقعیت های استرس زا، مهارت فنی و مهارت های مردمی می باشد.

اما مهم ترین مشخصات فارغ التحصیلان رشته بیهوشی در لیختن اشتاین عبارتند از:

مشخصات فارغ التحصیلان رشته بیهوشی در لیختن اشتاینکسانی که به عنوان متخصصان بیهوشی کار می کنند باید جزییات گرا بوده و همچنین زمانی که تحت فشار هستند باید به خوبی کار کرده و دارای مهارت های حل مساله عالی داشته باشند. از آنجایی که رضایت بیمار از بیهوشی معیار کلیدی مراقبت های بهداشتی با کیفیت است، متخصصان بیهوشی نیز به مهارت های بین فردی و ارتباطی قوی نیاز دارند.

حقوق ماهیانه کار در لیختن اشتاین برای متخصصان بیهوشی در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه متخصصان بیهوشی در سوئیس

هزینه تحصیل در لیختن اشتاین

هزینه زندگی در لیختن اشتاین معقول و قابل مقایسه با سایر کشورهای اروپایی است. به طور متوسط می توانید هزینه های حدود 1500CHF (فرانک) در ماه را انتظار داشته باشید. این شامل هزینه های اقامت، مواد غذایی و سفر می شود. علاوه بر این، دانشجویان باید هزینه بیمه درمانی را نیز در نظر بگیرند.

هزینه های تحصیل در جدول زیر آمده است:

پارامترهزینه فرانک سوئیس
مراقبت های بهداشت67CHF
شهریه4946CHF

ممکن است برای شما حدود 67CHF (فرانک) در ماه هزینه داشته باشید تا هزینه های اولیه مراقبت های بهداشتی را پوشش دهید. هزینه های تحصیل در این کشور مشابه بسیاری از کشورهای اروپایی دیگر است. هزینه ها بسته به مدرسه و برنامه ای که دانشجویان در آن ثبت نام می کنند و همچنین اینکه دانشجو شهروند این کشور یا دانشجوی بین المللی در حال تحصیل در کشور خاجی باشد متفاوت می باشد. با این حال، شهریه در هر سال تحصیلی معمولا از 4946CHF (فرانک سوئیس) تجاوز نمی کند.

ویزای دانشجویی لیختن اشتاین

برای دریافت مجوز ورود به این کشور، دانشجویان بین المللی باید ویزای تحصیلی لیختن اشتاین دریافت کنند. اگر از یکی از کشورهای اتحادیه اروپا هستید، نیازی به ویزا ندارید. اما باید مجوز اقامت دریافت کنید. اگر اهل هر کشور دیگری هستید، باید ویزا بگیرید. برای درخواست ویزا به برخی از مدارک از جمله:

  • نامه پذیرش در موسسه آموزشی معتبر در این کشور
  • ارائه پاسپورت معتبر به افسر مهاجرت در بندر ورودی
  • شما باید در پایان دوره تحصیلی آن ها قصد بازگشت به کشور خود را نشان دهید.
  • مدارک مرتبط با تحصیلات شما
  • شما باید شواهدی مبنی بر بودجه کافی برای پوشش هزینه های زندگی خود در این کشور نشان دهید.
  • باید نشان داده شود که هزینه دوره به طور کامل پرداخت شده است.
  • گواهی بیمه درمانی

امیدواریم این اطلاعات در مورد مطالعه در این کشور مفید بوده باشد. بنابراین، شروع به کاوش کنید و فرآیند درخواست خود را برای دریافت پذیرش در دانشگاه لیختن اشتاین برای تحصیل در اسرع وقت آغاز کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند شما عزیزان را جهت تحصیل رشته بیهوشی در لیختن اشتاین راهنمایی کند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *