مهاجرت تحصیلی لوکزامبورگ

رشته بیهوشی در لوکزامبورگ

رشته بیهوشی در لوکزامبورگ

رشته بیهوشی در لوکزامبورگ در میان دانشجویان بین المللی به دلیل اینکه فرآیند ویزای تحصیلی دشوار بوده طرفداران بسیار کمی دارد. این کشور یک کشور کوچک محصور در خشکی در قلب اروپا است که بین آلمان، بلژیک و فرانسه واقع شده است. این کشور یکی از کوچک ‌ترین کشورهای اروپاست، با این حال نفوذ سیاسی و مالی فوق ‌العاده‌ای در منطقه دارد و پایتخت آن، شهر لوکزامبورگ، حتی یکی از 4 پایتخت رسمی اتحادیه اروپا است. این شهر همچنین خانه دیوان دادگستری و همچنین سایر دفاتر کلیدی اتحادیه اروپا است.

در این کشور 3 زبان رسمی وجود دارد:

  • فرانسوی
  • آلمانی
  • لوکزامبورگی که گویش آلمانی است.

بسیاری از ملیت های مختلف در این کشور زندگی می کنند، از جمله می توان به جمعیت قابل توجهی پرتغالی، فرانسوی و آلمانی اشاره کرد. این کشور با موقعیت ایده آل خود در قلب اروپا، استانداردهای بالای زندگی و محیطی چند فرهنگی، مکانی ایده آل برای دانشجویان بین المللی است. برخی از بهترین مدارس کسب و کار در منطقه در این کشور واقع شده اند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درباره رشته بیهوشی در لوکزامبورگ اطلاعات کامل را در این نوشتار آورده است.

تحصیل رشته بیهوشی در لوکزامبورگ

تحصیلات دانشگاهی در این کشور تنها چند سال پیش محبوب بوده است و تنها در مدت کوتاهی حدود 55% از دانشجویان بین المللی را جذب کرده است. در اینجا دلایل اصلی برای انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی خود در خارج از کشور آورده شده است:

  • مدارک اخذ شده از این کشور از کیفیت بالایی برخوردار بوده و دارای اعتبار بین المللی می باشد.
  • دانشجویان بین المللی گزینه هایی را برای انتخاب زبان های مختلف برای رسانه های آموزشی دریافت می کنند. دانشگاه ها به زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و حتی بسیاری از زبان های خارجی دیگر کلاس می گذارند.
  • زندگی در یک محیط چند فرهنگی که در آن زبان‌ های مختلف و فرهنگ ‌های مختلف حضور دارند، تجربه ‌ای بی‌ نظیر برای تمام عمر به شما می‌ دهد.
  • هزینه تحصیل در این کشور در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپای غربی پایین است.
  • هزینه زندگی نیز با استانداردهای بسیار بالا زندگی مقرون به صرفه است.
  • فرصت های بورسیه تحصیلی زیادی برای متقاضیان بین المللی در هر سطح از کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دسترس است.

در این بخش شاهد شرایط تحصیل رشته بیهوشی در لوکزامبورگ هستید:

شرایط تحصیل رشته بیهوشی در لوکزامبورگ

2 شرط اصلی برای دانشجویان بین المللی که می خواهند در این کشور تحصیل کنند وجود دارد. ابتدا، دیپلم دبیرستان شما باید توسط وزارت آموزش این کشور تأیید شود. اتباع غیر اتحادیه اروپا نیز باید ویزایی دریافت کنند که باید در تمام مدت اقامت آن ها در این کشور معتبر باشد. بسته به اینکه برنامه تحصیلی به چه زبانی است، دانشجو باید ثابت کند که سطح دانش رضایت بخشی به زبان های فرانسوی، آلمانی یا انگلیسی دارد.

معرفی رشته بیهوشی در لوکزامبورگ

معرفی رشته بیهوشی در لوکزامبورگ

متخصص بیهوشی، پزشکی است که برای بیمارانی که تحت عمل جراحی، زایمان، تشخیصی یا درمانی قرار می گیرند، بیهوشی ارائه می دهد و در عین حال وضعیت بیمار را زیر نظر دارد و از عملکردهای اندام حیاتی حمایت می کند. متخصص بیهوشی همچنین درد حاد، مزمن یا سرطانی را تشخیص و درمان می‌ کند و همچنین احیا و مدیریت پزشکی را برای بیماران مبتلا به بیماری‌ های بحرانی و آسیب ‌های شدید فراهم می ‌کند.

بیهوشی توسط فرهنگ لغت به عنوان “شاخه ای از پزشکی که با بیهوشی و بیهوشی سروکار دارد” تعریف شده است. و البته این نیاز به تعریف بیهوشی دارد بیهوشی یعنی از دست دادن احساس در بدن یا بخشی از بدن شخص در اثر مصرف دارو. بیهوشی خیلی فراتر از این حرکت کرده است. اکنون میدان به این معنی است که متخصص بیهوشی یک مشاور بعد از عمل است. عمل بیهوشی چیزی بیش از این نیست که بیمار را نسبت به درد بی احساس کند تا جراح بتواند عمل کند.

متخصصین بیهوشی رهبران احیای قلبی ریوی هستند و در محیط ‌های مختلفی مراقبت می ‌کنند که عبارتند از:

  • اتاق عمل (OR)
  • مجموعه آندوسکوپی
  • مجموعه رادیولوژی یا تصویربرداری
  • آزمایشگاه الکتروفیزیولوژی
  • مکان ‌هایی که درمان الکتروشوک انجام می ‌شود.
  • بخش مراقبت‌های ویژه

چند نفر را نام ببرید متخصصان بیهوشی همچنین به شدت در کارکردهای اداری در محیط بعد از عمل و با کمیته های بیمارستان و OR دخیل هستند و اغلب نقش های مهمی در مدیریت بیمارستان ایفا می کنند. آن ها ممکن است در مدارس پزشکی در تدریس و نقش های دیگر مشغول شوند.

حقوق ماهیانه کار در لوکزامبورگ برای متخصصان بیهوشی در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در لوکزامبورگ برای متخصصان بیهوشی

هزینه تحصیل در لوکزامبورگ

به طور کلی برای تحصیل در لوکزامبورگ در دانشگاه دولتی، دانشگاه لوکزامبورگ، شهریه است. شهریه ها در جدول زیر نشان داده شده است:

ترمشهریه به یورو
ترم اول و دوم400€
ترم سوم تا ششم200€

با این حال، سایر هزینه های مدارس خصوصی گران تر هستند. دانشجویان بین المللی که در دانشگاه های این کشور تحصیل می کنند حق کار دارند. آن ها مجاز به کار در طول تحصیل به مدت 10 ساعت در هفته در طول سال و حداکثر 40 ساعت در هفته در تعطیلات مدرسه هستند. این به شما کمک می کند تا در طول تحصیل درآمد کسب کنید و بخشی از هزینه های زندگی خود را پوشش دهید.

ویزای تحصیلی لوکزامبورگ

پس از پذیرش در دانشگاه این کشور، باید برای مجوز موقت از وزارت امور خارجه و مهاجرت اقدام کنید. هنگامی که آن را دریافت کردید، باید برای ویزای D درخواست دهید. برای کل فرآیند اخذ ویزای تحصیلی لوکزامبورگ به مدارک زیر نیاز دارید:

  • مدرک پذیرش به عنوان دانشجوی تمام وقت در یکی از موسسات آموزش عالی در این کشور
  • رسید پرداخت کامل شهریه دوره
  • پاسپورت معتبر حداقل برای شش ماه پس از اتمام برنامه تحصیلی
  • فرم درخواست ویزا به طور کامل پر و امضاء شده است.
  • شواهدی مبنی بر منابع مالی کافی برای حمایت از خود در طول تحصیل در این کشور
  • نامه مجوز موقت اقامت
  • یک بیمه نامه درمانی برای دوره ای که برای تکمیل دوره خود در این کشور می مانید. حداقل پوشش بیمه نامه باید 30000€ (یورو) باشد.
  • شما همچنین باید قصد خود را برای ترک این کشور پس از اتمام دوره خود بیان کنید.

با کمک ویزا می توانید وارد لوکزامبورگ شوید. پس از ورود باید کارهای زیر را انجام دهید:

اقدام پس از ورود به لوکزامبورگموسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه می تواند به شما عزیزان در امر تحصیل در خارج از کشور کمک کند.

سوالات مکرر در مورد رشته بیهوشی در لوکزامبورگ

در این بخش به چندین سوالات شما در مورد رشته بیهوشی در لوکزامبورگ پاسخ داده ایم:

  • شرایط تحصیل رشته بیهوشی در لوکزامبورگ چیست؟ شرط اصلی برای دانشجویان بین المللی که می خواهند در این کشور تحصیل کنند وجود دارد. ابتدا، دیپلم دبیرستان شما باید توسط وزارت آموزش این کشور تأیید شود. اتباع غیر اتحادیه اروپا نیز باید ویزایی دریافت کنند که باید در تمام مدت اقامت آن ها در این کشور معتبر باشد. بسته به اینکه برنامه تحصیلی به چه زبانی است، دانشجو باید ثابت کند که سطح دانش رضایت بخشی به زبان های فرانسوی، آلمانی یا انگلیسی دارد.
  • میزان درآمد متخصصان بیهوشی در لوکزامبورگ چقدر است؟ میزان درآمد متخصصان در لوکزامبورگ از 9000€ (یورو) تا 30000€ (یورو) است.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *