مهاجرت تحصیلی مجارستان

رشته بیهوشی در مجارستان

رشته بیهوشی در مجارستان

رشته بیهوشی در مجارستان در 4 دانشگاه این کشور ارائه شده که تمامی آن ها در سطح جهانی شناخته شده و از کیفیت آموزشی بالایی برخوردار می باشند. این کشور در حال تبدیل شدن به یک مقصد تحصیلی به طور فزآینده ای در خارج از کشور است که در طول سال ها اعتبار زیادی به دست آورده است. این کشور به ویژه در علوم پزشکی از سنت بسیار قوی برخوردار است. علاوه بر آموزش با کیفیت بالا، این کشور همچنین دارای فرهنگ پر جنب و جوش و استقبال، تاریخ جذاب و شهرهای زیبا است. این کشور واقع در قلب اروپا، سرزمینی با تضادهای فراوان با فرهنگ و تاریخ غنی است که با زبانی بسیار متفاوت از همسایگانش تکمیل شده است.

این کشور در منطقه کم ارتفاع و مسطح حوضه کارپات، با چشم اندازی از تپه ها و دشت ها واقع شده است. این کشور یکی از بزرگترین علفزارهای پیوسته در اروپا را دارد. در 20 سال گذشته، بیش از 30000 دانشجوی بین المللی در آموزش عالی در این کشور شرکت کرده اند. این کشور به ویژه برای تحصیل در علوم به ویژه در زمینه هایی مانند پزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی، به عنوان چند مورد، محبوب است. این ها همه برنامه هایی با پذیرش بسیار رقابتی در بسیاری از کشورها هستند در حالی که این کشور یک جایگزین قابل دسترس ارائه می دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به متقاضیانی که قصد تحصیل رشته بیهوشی در مجارستان را دارند پیشنهاد می کند این مقاله را مطالعه کنند.

معرفی دانشگاه های رشته بیهوشی در مجارستان

این کشور در اروپای مرکزی و شرقی واقع شده است و به عنوان مثال هم مرز است. اتریش در غرب و رومانی در شرق همسایگان این کشور نیز می باشند. جمعیت آن حدود 10 میلیون نفر است که 3 میلیون نفر آن در بوداپست، پایتخت این کشور زندگی می کنند. سایر شهرهای مهم دانشجویی عبارتند از:

کشورهای دانشجویی مجارستاندر سراسر این کشور برنامه های بسیاری توسط دانشگاه ها ارائه می شود که به زبان انگلیسی تدریس می شوند. به طوری که، در بین رشته های دانشگاه، حدود صدها برنامه وجود دارند که برای دانشجویان بین المللی مناسب بوده و به زبان انگلیسی ارائه می شود. تمامی مدارک این کشور از طرح بولونیا پیروی می کنند. بنابراین، در تمامی اروپا و جهان به رسمیت شناخته می شوند.

رشته بیهوشی در مجارستان توسط دانشگاه های زیر ارائه می شود:

رتبه جهانینام دانشگاه
309دانشگاه سملویز
346دانشگاه سگد
427دانشگاه پکس
542دانشگاه دبرسن

معرفی رشته بیهوشی در مجارستان

علاوه بر ارائه بیهوشی به افراد نیازمند، مسئولیت های کلیدی متخصص بیهوشی نیز شامل موارد زیر است:

  • آماده کردن بیمار برای عمل جراحی و مراقبت از آن ها
  • احیا و تثبیت بیماران در بخش اورژانس
  • تسکین درد در زایمان و بیهوشی زایمان
  • پزشکی مراقبت های ویژه
  • داروی درد
  • انتقال بیماران حاد و مجروح
  • مراقبت های اورژانس پیش بیمارستانی
  • نقش های بیهوشی

متخصصان بیهوشی اغلب نقش های مدیریتی کلیدی را با کار به عنوان مدیر بالینی یا پزشکی ایفا می کنند. متخصصان بیهوشی پزشکانی هستند که در دادن بیهوشی به بیماران، داروهایی که درد را کنترل می کند و ممکن است شما را در حین جراحی بخوابانند، و نظارت بر افرادی که هنوز تحت تأثیر این داروها پس از جراحی هستند، تخصص دارند. آن ها همچنین ممکن است به مدیریت شرایط درد طولانی مدت (مزمن) کمک کنند. متخصص بیهوشی با پرستار بیهوشی و دستیار بیهوشی متفاوت است. پرستاران بیهوشی، پرستاران حرفه ای پیشرفته با مدرک کارشناسی ارشد در رشته پرستاری و تمرکز بر بیهوشی هستند. دستیاران بیهوشی متخصصان پزشکی دارای گواهینامه با مدرک کارشناسی ارشد و گواهینامه بیهوشی هستند.

حقوق ماهیانه کار در مجارستان برای متخصصان بیهوشی در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه متخصصان بیهوشی در مجارستان

هزینه تحصیل رشته بیهوشی در مجارستان

دانشگاه های این کشور شهریه دریافت می کنند، اما در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار مقرون به صرفه هستند. بسته به دانشگاه و برنامه، شما می توانید انتظار داشته باشید که حدود 2500€ تا 3000€ (یورو) در سال بپردازید. برنامه های مهندسی ممکن است کمی گران تر و تا حدود 5000€ (یورو) در سال باشد. تحصیل در رشته پزشکی یا دندانپزشکی معمولا شامل شهریه حدود 6000€ تا 8000€ (یورو) در سال است. در عین حال، زندگی دانشجویی در این کشور بسیار مقرون به صرفه است. با در نظر گرفتن اقامت، غذا، حمل و نقل و موارد دیگر، می توانید با کمتر از 600€ (یورو) در ماه در بوداپست (پایتخت)، و کمتر از 500€ (یورو) در ماه در شهرهای کوچکتر زندگی کنید.

هزینه تحصیل رشته بیهوشی در مجارستان

ویزای تحصیلی مجارستان

دانشجویان غیر اتحادیه اروپا که قصد دارند بیش از 90 روز در این کشور اقامت داشته باشند، باید برای ویزای تحصیلی مجارستان از نوع طولانی مدت درخواست دهند. شرایط ویزای دانشجویی برای این کشورمتفاوت است. بنابراین، مهم است که از قبل در مورد مقررات ورود که در کشور خود اعمال می شود پرس و جو کنید. برای دریافت ویزای تحصیلی این کشور ابتدا باید از دانشگاه این کوشر پیشنهاد داشته باشید. شما فقط می توانید قبل از خروج از کنسولگری یا سفارت این کشور که در ایالت یا کشور محل اقامت دائم شما صلاحیت دارد، برای ویزای دانشجویی خود اقدام کنید. پردازش ویزا معمولا حدود 1 ماه طول می کشد، اما می تواند طولانی تر باشد. بنابراین، مطمئن شوید که هر چه زودتر درخواست دهید تا از عوارض غیر ضروری جلوگیری کنید.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی شامل موارد زیر می باشد:

  • اثبات پرداخت شهریه
  • نامه پذیرش از دانشگاه در مورد پذیرش شما
  • گذرنامه حداقل 6 ماه پس از تاریخ ورود شما معتبر است.
  • کپی از صفحه عکس پاسپورت شما
  • عکس پاسپورت حداکثر 6 ماه قبل
  • گواهی بیمه سلامت
  • اثبات آدرس یا مسکن در این کشور
  • اثبات وجوه کافی برای پوشش مخارج زندگی در قالب ضمانت نامه یت اظهارنامه بانکی
  • فرم درخواست ویزا
  • 3 پاکت مهر شده خطاب به متقاضی

بورسیه تحصیلی مجارستان

این کشور در حال تبدیل شدن به یک کشور میزبان محبوب برای دانشجویان بین المللی است. مهم ترین دلیل آن بورسیه تحصیلی یا «Stipendium Hungaricum» است. بورسیه تحصیلی در مجارستان بسیار سخاوتمندانه است. شامل هزینه های تحصیل، بیمه درمانی، کمک هزینه مسکن و کمک هزینه ماهانه است. هر سال، Stipendium Hungaricum به حدود 5000 دانش آموز از بیش از 70 کشور شریک اعطاء می شود. اینکه آیا شما واجد شرایط موضوعی هستید که می خواهید مطالعه کنید بستگی به برنامه های همکاری موجود دارد. برای اطلاع از شرایط اخذ بورسیه تحصیلی این کشور می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و از راهنمایی های مشاوران ما بهره مند شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *