مهاجرت تحصیلی فیلیپین

رشته بیهوشی در فیلیپین

رشته بیهوشی در فیلیپین

تحصیل رشته بیهوشی در فیلیپین یکی از طرق مهاجرت و اخذ اقامت بوده که دانشجویان بین المللی بسیاری سالانه به این علت به این کشور مهاجرت می کنند. کشوری مستقل در جنوب شرقی آسیا در اقیانوس آرام غربی با پایتختی مانیل است. این کشور شامل 71707 جزیره است که تقریبا 95 میلیون نفر جمعیت دارند. این کشور قبلا مستعمره اسپانیا بود اما بعدا توسط مردم آمریکا مستعمره شد. این کشور قرابت های زیادی با دنیای غرب دارد. این کشور در جنوب شرقی آسیا واقع شده است و یک مقصد مسافرتی محبوب است.

این کشور مجمع الجزایری از بیش از 7100 جزیره در اقیانوس آرام است. بنابراین، می توانید سواحل بکر، صخره های مرجانی زنده و طبیعت زیبا را به عنوان پس زمینه ماجراجویی خود تصور کنید. مردم این کشور به مهمان ‌نوازی و مهربانی شهرت دارند و فرهنگ آن به دلیل تأثیرات قابل توجه اسپانیایی و آمریکایی، ترکیبی از شرق و غرب است. غذاهای این کشور ترکیبی از تأثیرات پلینزی، اسپانیایی، چینی و آمریکایی است. برای آشنایی با رشته بیهوشی در فیلیپین تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این نگارش را آماده کرده است.

معرفی دانشگاه های رشته بیهوشی در فیلیپین

فیلیپین کشور خوبی با سیستم آموزشی خوب است. دلایل زیادی وجود دارد که چرا اکثر دانشجویان خارجی در این کشور تحصیل می کنند، بر خلاف کشورهای دیگر که آموزش را به زبان محلی خود محدود می کنند. این کشور کاملا برعکس است زیرا، هم رسانه آموزشی و هم زبان تجاری انگلیسی است. همین امر باعث می شود تا ارتباط بین دانشجویان خارجی و شهروندان آسان تر شود. تقریبا 90% مردم این کشور می ‌توانند انگلیسی را به خوبی بفهمند و صحبت کنند. اما این زبان اصلی آن ها که تاگالوگ است را نادیده نمی ‌گیرد یا پایین می ‌آورد.

این کشور سومین کشور بزرگ انگلیسی زبان در جهان است که بالاترین میزان سواد انگلیسی را در آسیا دارد. به همین دلیل هزاران دانشجوی بین المللی در دانشگاه های این کشور تحصیل می کنند. سیستم آموزشی این کشور آموزش با کیفیت بالایی را ارائه می ‌دهد و به دانشجویان برنامه‌ های آکادمیک رقابتی در سطح جهانی، اساتید بسیار ماهر و همچنین امکانات مدرنی که مطمئنا دوست دارند، اطمینان می‌دهد.

این کشور یک کشور تازه صنعتی شده و یک بازار در حال ظهور در آسیا است. در سال های اخیر، این کشور شاهد افزایش تعداد دانشجویان بین المللی بوده است. در مجموع 4785 درخواست جدید توسط اداره مهاجرت این کشور دریافت شد. به غیر از دانشجویانی که می خواهند ویزای خود را برای ادامه تحصیل در این کشور تمدید کنند. با توجه به همه گیری ویروس کرونا، درخواست های دریافتی به طور قابل توجهی کمتر از سال قبل بود. دانشگاه فیلیپین مانیلا یکی از دانشگاه هایی است که رشته بیهوشی در فیلیپین را ارائه می دهد و دانشجویانی که قصد تحصیل این برنامه را دارند، می توانند این دانشگاه را انتخاب کنند.

حقوق ماهیانه رشته بیهوشی در فیلیپین

فارغ التحصلان رشته بیهوشی در فیلیپین به عنوان متخصص بیهوشی کار می کنند. متخصص بیهوشی مسئول نظارت بر راحتی بیمار قبل، حین و بعد از عمل جراحی یا پزشکی از طریق تجویز بیهوشی و سایر داروها است. یک متخصص بیهوشی ممکن است در زمینه خود تخصص داشته باشد و برخی از عناوین شغلی رایج عبارتند از:

عناوین شغلی بیهوشی در فیلیلپینوظایف متخصص بیهوشی عبارتند از:

  • ملاقات با بیماران قبل از اقدامات پزشکی برای بحث در مورد تاریخچه پزشکی و سبک زندگی آن ها
  • ارزیابی شرایط بیماران از طریق تجزیه و تحلیل سابقه پزشکی
  • توضیح مراحل جراحی برای بیماران
  • انجام بیهوشی و نظارت بر علائم حیاتی بیمار در طی اقدامات پزشکی و جراحی و انجام تنظیمات مناسب در بیهوشی برای اطمینان از راحتی بیمار
  • نظارت بر علائم حیاتی بیمار و مدیریت درد پس از اعمال جراحی و پزشکی برای اطمینان از راحتی بیمار
  • نگهداری سوابق بیمار در رابطه با روش های درمانی و نوع و مقدار داروهای داده شده

حقوق ماهیانه کار در فیلیپین برای متخصصان بیهوشی در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در فیلیپین برای متخصصان بیهوشی

هزینه تحصیل در فیلیپین

برای تحصیل در فیلیپین، دانشجویان بین المللی باید برخی از هزینه های زیر را بپردازند:

  • هزینه های ثبت نام
  • شهریه و هزینه های زندگی (از جمله مسکن، حمل و نقل، آب و برق و غیره)
  • بلیط هواپیما رفت و برگشت

تخمین شهریه و هزینه های زندگی در جدول زیر آمده است:

پارامترهزینه به دلار در ماه
کمترین800$
بیشترین1500$

این مبلغ باید 2 هفته قبل از ثبت نام پرداخت شود. در مقایسه با کشورهای دیگر با کیفیت آموزشی مشابه، هزینه تحصیل در این کشور از جمله سایر هزینه ها بسیار ارزان تر است. به خصوص، اگر برای یک دوره طولانی مدت 8 تا 12 هفته یا حداکثر 24 هفته درخواست دهید، این هزینه نیز به دلیل کمک هزینه تحصیلی از طرف مدرسه یا کارگزار آموزشی بسیار کاهش می یابد.

به جای انتخاب برای تحصیل در کشورهایی مانند استرالیا، ایالات متحده آمریکا، سنگاپور که در آن دانشجویان باید شهریه را بپردازند، به اضافه هزینه های زندگی مانند اجاره، آب و برق و سایر هزینه ها، سپس با دوره هایی در این کشور که مقرون به صرفه هستند، دانشجویان می توانند هزینه های تحصیلی را بپردازند. کاملا مطمئن این به این دلیل است که مدارس و دانشگاه ها در این کشور به طور منطقی تمام شهریه و هزینه های زندگی، خدمات نظافت و مراقبت در مدرسه را همراه با شهریه شما محاسبه می کنند. در طول تحصیل در خارج از کشور نگران این هزینه ها نخواهید بود.

کار حین تحصیل رشته بیهوشی در فیلیپین

کار حین تحصیل رشته بیهوشی در فیلیپین

دانشجویان عموما مجاز به کار با ویزای دانشجویی فیلیپین نیستند. اما به دلیل هزینه های پایین زندگی در کشور و استاندارد بالای آموزش، دانشجویان بین المللی همچنان برای تحصیل در این کشور جذب می شوند. فارغ التحصیلان برنامه های کارشناسی ارشد این کشور در سراسر جهان شناخته شده هستند. دانشجویان با مدرک مهندسی به ویژه مورد تقاضا هستند. اما همه فارغ التحصیلان فرصت هایی را خواهند یافت. انگلیسی زبانان غیر بومی که مایل به ادامه تحصیل در مقطع دکترا در ایالات متحده، بریتانیا، کانادا یا سایر کشورهای انگلیسی زبان هستند، می توانند با تحصیل در این کشور به عنوان پله ای برای رسیدن به آن کشورها استفاده کنند. زیرا، توانایی خود را برای انجام مطالعات به زبان انگلیسی ثابت کرده اند. برای آگاهی از پروسه اخذ ویزای تحصیلی می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و از مشاوران ما در این باره یاری بخواهید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *