مهاجرت تحصیلی شیلی

رشته بیهوشی در شیلی

رشته بیهوشی در شیلی

رشته بیهوشی در شیلی توسط دانشگاه های برتر این کشور به دانشجویان بومی و بین المللی ارائه شده به طوری که تمامی آن ها دارای رتبه جهانی هستند. این کشور نه تنها مکانی عالی برای یادگیری اسپانیایی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد برندگان جایزه نوبل ادبیات مانند پابلو نرودا و گابریلا میسترال است، بلکه مکانی عالی برای مطالعه سایر موضوعات دانشگاهی از جمله نجوم، تجارت، زمین شناسی، جغرافیا، تاریخ، حقوق بشر، علوم سیاسی و توسعه پایدار می باشد. دانشمندان به این کشور هجوم می‌آورند. زیرا، این کشور که سرشار از مواد معدنی است و به خاطر زلزله‌ ها و آتشفشان‌ ها و همچنین رصدخانه‌ های نجومی متعددش شهرت دارد. تحصیل در این کشور به شما بینشی در مورد نحوه عملکرد یک سیستم آموزشی دیگر و همچنین دیدگاه متفاوتی از زندگی می دهد.

اسپانیایی پس از چینی ماندارین و هندی از نظر تعداد گویشوران بومی سومین زبان پرکاربرد است. توانایی صحبت کردن به زبان اسپانیایی قطعا یک دارایی برای کمک به شما برای مشارکت در دنیای جهانی شده ای است که امروز در آن زندگی می کنیم. اگر می‌ خواهید مهارت ‌های زبان اسپانیایی خود را تقویت کنید، بسیاری از دانشگاه‌ های این کشور کلاس‌های دیگری را برای انجام این کار ارائه می‌ دهند. به عنوان مثال، در دانشگاه دانشگاه پاپی کاتولیک شیلی، دوره های اسپانیایی 150$ (دلار) در ساعت هزینه دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله شما عزیزان را درباره رشته بیهوشی در شیلی راهنمایی می کند.

معرفی دانشگاه های رشته بیهوشی در شیلی

تحصیل رشته بیهوشی در شیلی به شما نگاهی عمیق به کشوری باورنکردنی می دهد که مقصد رویایی هر ماجراجویی است. توپوگرافی متنوع آن به شما این فرصت را می دهد که سواحل خیره کننده، رشته کوه های رویایی و زمین های بیابانی زیبا را در یک کشور مجزا کشف کنید. در این کشور تحصیل کنید و خواهید دید که در فرهنگ کشوری با ارزش های عمیق و غرور فرهنگی غوطه ور شده اید. چه یک ترم را در خارج از کشور بگذرانید، چه به یکی از برنامه های تابستانی بپیوندید یا در 1 جلسه 1 ماهه شرکت کنید، مطمئنا بهترین تجربه را متناسب با نیاز خود خواهید یافت.

برای تحصیل این برنامه، دانشگاه های جدول زیر پیشنهاد می شود:

نام دانشگاهرتبه جهانیرتبه در آمریکای لاتین
دانشگاه شیلی1677
دانشگاه کاتولیک شیلی1219
دانشگاه توسعه70145
دانشگاه سانتیاگو شیلی46548
دانشگاه کانسپسیون60158

معرفی دانشگاه های رشته بیهوشی در شیلی

حقوق ماهیانه فارغ التحصیلان رشته بیهوشی در شیلی

متخصصان بیهوشی دارای تخصص در مدیریت درد، همراه با طیف گسترده ای از مسئولیت ها هستند. مسولیت فارغ التحصیلان رشته بیهوشی در شیلی عبارتند از:

  • تسکین درد قبل، حین و بعد از اقدامات پزشکی
  • نظارت بر علائم حیاتی بیماران در طول عمل
  • سرپرستی دستیاران بیهوشی و پرستاران بیهوشی معتبر ثبت شده
  • تایید بی حسی عمومی، آرام بخش، منطقه ای یا موضعی
  • بررسی پرونده های پزشکی و نتایج آزمایشگاهی
  • اطلاع رسانی به بیماران از خطرات مرتبط با بیهوشی
  • رعایت خط مشی رویه پزشکی و بیمارستانی

بیمار ممکن است برای مدتی پس از تکمیل برخی از روش ‌ها احساس ناراحتی کند. بنابراین، بیهوشی باید به بیمار کمک کند تا با سهولت نسبی به داخل، از طریق و خارج از عمل منتقل شود. این به عنوان پزشکی بعد از عمل، تخصص متخصصان بیهوشی شناخته می شود. اگر کار خود را به عنوان یک متخصص بیهوشی به خوبی انجام داده باشید، بیمار معمولا هیچ عارضه ای ناشی از بیهوشی یا داروهای مسکن در طول یا بعد از عمل نخواهد داشت. در موارد نادر، داروهایی که به منظور از بین بردن درد تجویز می شوند، می توانند واکنش هایی را در بیماران ایجاد کنند. هنگامی که این اتفاق می افتد، متخصصان بیهوشی بیمار را به وضعیت پایدار باز می گردانند تا عمل ادامه یابد یا یک روز دیگر انجام شود.

حقوق ماهیانه کار در شیلی برای متخصصان بیهوشی در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در شیلی برای متخصصان بیهوشی

هزینه تحصیل در شیلی

همان طور که می دانید، 2 نوع دانشگاه در این کشور وجود دارد که عبارتند از:

2 نوع دانشگاه در شیلیهمه دانشگاه های این کشور، اعم از دولتی و خصوصی، هزینه های تحصیل خود را تعیین می کنند. هزینه ها در سال های اخیر افزایش یافته است. به طوری که، دانشگاه های خصوصی به طور متوسط ​​5500$ (دلار) در سال دریافت می کنند. این مقدار در پایتخت، سانتیاگو، جایی که دانشجویان بین المللی در مقطع کارشناسی به طور متوسط ​​6300$ (دلار) پرداخت می کنند، کمی بالاتر است. دوره هایی مانند پزشکی هزینه بیشتری خواهند داشت.

هزینه تحصیل در شیلی به طور دقیق بسته به تعداد دوره ها و ساعات اعتباری که می گذرانید متفاوت خواهد بود. همچنین برای ثبت نام باید هزینه تحصیلی بپردازید. این مبلغ 250$ (دلار آمریکا) در دانشگاه این کشور است. اگرچه، این کشور به طور کلی گران تر از اکثر کشورهای آمریکای لاتین است. با این وجود نسبت به کشورهای استرالیا، کانادا، اروپا و ایالات متحده ارزان تر است. بنابراین، با بودجه دانشجویی ناچیز، هنوز هم می‌توانید فعالیت‌ های فرهنگی بیشتری انجام دهید و با قیمتی مقرون به صرفه از اوقات خود در خارج از کشور لذت ببرید.

ویزای تحصیلی شیلی

ویزای دانشجویی شیلی حداکثر 1 سال اعتبار دارد. برای دانشجویانی که در یک برنامه بورسیه تحصیلی هستند، برای مدت زمان بورسیه معتبر است. برای دانشجویانی که در برنامه‌ های زبان هستند یا قصد دارند کمتر از 6 ماه تحصیل کنند، ویزای تحصیلی معمولا بیش از ارزش آن دردسر دارد. هنگام درخواست برای ویزای دانشجویی باید هزینه درخواست را پرداخت کنید. این بسته به ملیت شما متفاوت است و باید با سفارت محلی این کشور چک کنید. اگر قصد دارید بیش از 6 ماه تحصیل کنید، باید برای ویزای دانشجویی اقدام کنید. شما می توانید قبل از عزیمت به اداره مهاجرت وزارت امور خارجه در سانتیاگو و یا در سفارت این کشور درخواست دهید.

همچنین باید مدارک زیر را ارائه دهید:

  • گواهی ثبت نام یا نامه پذیرش از دانشگاه یا مدرسه شما
  • نامه ای مبنی بر اینکه دوره و مدرسه مورد تایید دولت است
  • گواهی ترخیص پلیس
  • 4 قطعه عکس در اندازه پاسپورت
  • گواهی سلامت
  • فرم درخواست
  • گذرنامه معتبر

حدود 2 تا 6 هفته (گاهی کمتر) برای صدور ویزا وقت بگذارید. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده هستند تا در زمینه مهاجرت به شیلی از طریق تحصیل، کار و سرمایه گذاری به شما عزیزان مشاوره دهند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *