مهاجرت تحصیلی آفریقای جنوبی

رشته بیهوشی در آفریقای جنوبی

رشته بیهوشی در آفریقای جنوبی

امکان تحصیل رشته بیهوشی در آفریقای جنوبی در بهترین دانشگاه های این کشور به خصوص دانشگاه ویتس برای دانشجویان بین المللی وجود دارد. از زمان پایان آپارتاید در سال 1994، این کشور برای تبدیل شدن به کشوری از نظر قومیتی سخت تلاش کرده است. همه گروه های قومی و زبانی در لیبرال دموکراسی کشور نمایندگی سیاسی داشته اند. جمهوری آفریقای جنوبی دارای 11 نام رسمی مختلف است که یکی در هر یک از زبان های رسمی آن است. این زبان ‌های رسمی عبارتند از:

  • زولو
  • خوسا
  • آفریکانس
  • سوازی

این کشور دارای برخی از قدیمی ترین مکان های باستان شناسی و فسیلی انسان در جهان است. منطقه ای از استان گوتنگ در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد و به آن گهواره بشریت لقب گرفته است. این کشور به دلیل تنوع زیستی و تعهد به حفظ و ارتقای این تنوع زیستی، ابرتنوع محسوب می شود. این کشور دارای آب و هوای معتدل است و توسط اقیانوس اطلس و اقیانوس هند احاطه شده است. ژوهانسبورگ بزرگترین شهر این کشور است که کمتر از 1 میلیون نفر جمعیت دارد.

این شهر در سال 1886 و به دنبال کشف طلا تأسیس شد و از آن زمان تاکنون در حال توسعه است. اگرچه، ژوهانسبورگ یکی از پایتخت های این کشور نیست، اما مقر دادگاه قانون اساسی است. در این شهر چندین موسسه آموزش عالی وجود دارد. این ها عبارتند از:

  • AFDA
  • دانشگاه ویتواترسرند
  • دانشگاه ژوهانسبورگ
  • داملین
  • لیسیوم کالج
  • CTI

برای آشنایی با رشته بیهوشی در آفریقای جنوبی پیشنهاد می کنیم این مقاله را که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است، مطالعه کنید.

 

معرفی دانشگاه جهت تحصیل رشته بیهوشی در آفریقای جنوبی

فاغ التحصیلان رشته بیهوشی در آفریقای جنوبی که متخصصان بیهوشی نامیده می شوند، پزشکان حین عمل هستند که مراقبت های پزشکی را قبل، در حین و بعد از عمل جراحی به بیماران ارائه می دهند. متخصصان بیهوشی تقریبا در تمام بخش‌ های مراقبت ‌های بهداشتی، از جمله تمام مراکز اصلی پزشکی و مراقبت ‌های ثالث، مسئول ارائه بیهوشی به بیماران هستند. این شامل ارزیابی پزشکی قبل از عمل از هر بیمار قبل از عمل جراحی، مشاوره با تیم جراحی، ایجاد طرحی برای بیهوشی متناسب با هر بیمار، مدیریت راه هوایی، حمایت از زندگی حین عمل و ارائه کنترل درد، تثبیت تشخیصی حین عمل، و پس از عمل مناسب است.

مدیریت جراحی بیماران آماده‌ سازی بیماران برای جراحی اورژانسی ضروری است و یکی از مهارت‌ های حیاتی است که متخصصین بیهوشی آموزش دیده ‌اند. پزشک متخصص بیهوشی همچنین در مراقبت از بیمارانی که جراحی جزئی انجام می دهند یا ممکن است نیازی به بیهوشی عمومی نداشته باشند، نقش کلیدی ایفا می کنند. مانند زنان در حال زایمان که باید بیدار و هوشیار باشند اما نیاز به مدیریت موثر درد دارند. آن ها همچنین به بیمارانی که درد شدید ناشی از آسیب یا دردهای مزمن یا عود کننده مانند میگرن یا مشکلات مداوم کمر دارند کمک می کنند.

دانشگاه هایی که در این کشور این رشته را ارائه می دهند، عبارتند از:

  • دانشگاه پرتوریا
  • دانشگاه ویتس

معرفی دانشگاه جهت تحصیل رشته بیهوشی در آفریقای جنوبی

حقوق ماهیانه کار رشته بیهوشی در آفریقای جنوبی

فارغ التحصیلان رشته بیهوشی در آفریقای جنوبی معمولا مسئول ارائه انواع مراقبت های بیهوشی در جدول زیر است:

پارامترشرح
بیهوشی عمومیاین نوع بیهوشی از طریق ماسک بیهوشی یا IV ارائه می شود و باعث از دست دادن هوشیاری شما می شود. برای عمل های بزرگ مانند تعویض زانو یا جراحی قلب باز استفاده می شود.
بیهوشی تحت نظارت یا آرام بخش IVآرام بخش IV باعث ایجاد احساس آرامش در شما می شود و می تواند منجر به سطوح مختلف هوشیاری شود. بسته به روش، سطح آرام ‌بخشی ممکن است از حداقل (باعث خواب ‌آلودگی اما قادر به صحبت کردن) تا عمیق باشد (یعنی این روش را به خاطر نمی‌آورید). این نوع بیهوشی اغلب برای روش های کم تهاجمی مانند کولونوسکوپی استفاده می شود. آرام بخش IV گاهی با بی حسی موضعی یا منطقه ای ترکیب می شود.
بی حسی منطقه ایضد درد برای بی حس کردن قسمت بزرگی از بدن، مانند از کمر به پایین، از طریق تزریق یا از طریق یک لوله کوچک به نام کاتتر تجویز می شود. شما بیدار خواهید بود اما نمی توانید ناحیه ای را که بی حس شده است احساس کنید. این نوع بیهوشی، از جمله بلوک های نخاعی و اپیدورال، اغلب در هنگام زایمان و برای جراحی های بازو، پا یا شکم استفاده می شود.
بی حسی موضعیاین تزریقی است که ناحیه کوچکی از بدن را که در آن عمل انجام می شود بی حس می کند. شما بیدار و هوشیار خواهید بود اما دردی احساس نمی کنید. این اغلب برای روش هایی مانند برداشتن خال، بخیه زدن برش عمیق، یا ایجاد استخوان شکسته استفاده می شود.

حقوق ماهیانه کار در آفریقای جنوبی برای متخصصان بیهوشی در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در آفریقای جنوبی برای متخصصان بیهوشی

هزینه تحصیل و زندگی در آفریقای جنوبی

به دست آوردن فرصتی برای تحصیل در یک کشوری مانند این کشور از بسیاری جهات مثمر ثمر است. تا آنجا که به هزینه سالانه تحصیل در این کشور مربوط می شود، هزینه تحصیل ممکن است از دانشگاهی به دانشگاه دیگر بسته به رشته انتخابی و همچنین محل متفاوت باشد. به طور متوسط، هزینه تحصیل در آفریقای جنوبی ممکن است از 14000ZAR تا 34000ZAR (رند) در سال متغیر باشد. با مجوز تحصیلی معتبر، شما مجاز به کار پاره وقت حداکثر 20 ساعت در هفته هستید. اگر قصد دارید به عنوان بخشی از تحصیلات خود کار کنید یا تجربه کاری کسب کنید، باید برای مجوز از امور داخلی درخواست دهید و شامل موارد زیر باشد:

مراحل مجوز امور کاری در آفریقای جنوبیبا توجه به اینکه اکثر دانشگاه ها در کیپ تاون، پرتوریا و غیره قرار دارند، اکثر دانشجویان ترجیح می دهند در اطراف آن منطقه بمانند. دانشجویان می توانند به راحتی در هتل های ارائه شده توسط دانشگاه ها محل اقامت پیدا کنند. با این حال، اگر قصد اجاره محل اقامت خود را دارید، قیمت ‌ها ممکن است از 4000ZAR تا 5000ZAR )رند( برای یک آپارتمان متغیر باشد که می ‌توان آن را برای اشتراک بار در بین همتایان به اشتراک گذاشت. برای مشاوره تحصیل در آفریقای جنوبی می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *