مهاجرت تحصیلی فنلاند

رشته بیهوشی در فنلاند

رشته بیهوشی در فنلاند

رشته بیهوشی در فنلاند که یکی از برترین کشورهای اروپایی محسوب می شود یک انتخاب مناسب برای دانشجویانی است که قصد مهاجرت دارند. اکثر کشورهای شمال اروپا به دلیل برتری علمی و فرهنگ منحصر به فرد خود شناخته شده اند و این کشور نیز از این قاعده مستثنی نیست. این کشور نه تنها یک مقصد تحصیلی درجه یک در خارج از کشور برای کسانی است که به دنبال تجربه منحصر به فرد شمال اروپا هستند، بلکه خانه برخی از بهترین دانشگاه های اروپای امروزی است و بار دیگر به عنوان شادترین کشور جهان انتخاب شده است.

موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد این کشور درست بین اروپای غربی و شرقی، هم مرز با سوئد، نروژ و روسیه تأثیر زیادی در بیان فرهنگی این کشور داشته است و این کشور امروزه ترکیبی از سنت و مدرن بودن را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد که شبیه هیچ جای دیگری نیست. حکمرانی خوب، نوآوری اجتماعی و راه حل های کاربردی در تجارت، صنعت و زندگی روزمره مردم باعث می شود این کشور به خوبی پیش برود. در واقع، این کشور آنقدر امن و کاربردی است. با زمستان‌ های سخت و تابستان ‌های باشکوه، زیبایی ‌های طبیعی بکر و مناظر این کشور بی‌ نظیر است و منبع شگفت ‌انگیز و ماجراجویی است و تجربه شما را فراموش ‌نشدنی می‌ کند. در ادامه نگارش با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید تا اطلاعات لازم درباره رشته بیهوشی در فنلاند را کسب نمایید.

معرفی دانشگاه های رشته بیهوشی در فنلاند

2 نوع مؤسسه آموزش عالی در این کشور وجود دارد که عبارتند از:

انواع مؤسسه آموزش عالی در فنلاندتوجه داشته باشید که برنامه های دکترا فقط توسط دانشگاه ها ارائه می شود. 13 دانشگاه این کشور وجود دارد و متعلق به دولت است. تمرکز آن ها در تحقیقات علمی است و آن ها به دانشج آموزش نظری بیشتری ارائه می دهند. از سوی دیگر UAS ها توسط شهرداری های محلی و نهادهای خصوصی اداره می شوند و حول محور توسعه مهارت های عملی و مشارکت در پروژه های توسعه صنعت هستند. مانند بسیاری از کشورهای اروپایی، سیستم آموزش عالی این کشور از سیستم انتقال اعتبار اروپا (ECTS) برای اندازه گیری میزان اعتبارات آموزش عالی استفاده می کند.

دانشگاه های رشته بیهوشی در فنلاند در جدول زیر به همراه رتبه جهانی معرفی شده اند:

نام دانشگاهرتبه جهانی
دانشگاه اولو392
دانشگاه هلسینکی106
دانشگاه تورکو291
دانشگاه فنلاند شرقی521-530
دانشگاه تامپره415
دانشگاه Jyväskylä347

معرفی رشته بیهوشی در فنلاند

معرفی رشته بیهوشی در فنلاند

انواع مختلفی از بیهوشی وجود دارد. نوعی که بیمار شما دریافت خواهد کرد به نوع جراحی و وضعیت پزشکی وی بستگی دارد. معمولا یک متخصص بیهوشی یا پرستار بیهوشی به بیمار شما یک داروی آرام بخش می دهد تا او را خواب آلود کند. این همراه با داروی بیهوشی است.

انواع مختلف بیهوشی شامل موارد زیر است:

  • بی حسی موضعی
  • بی حسی منطقه ای
  • بیهوشی عمومی

بی حسی موضعی برای متوقف کردن موقت احساس درد در ناحیه خاصی از بدن است. در طول بی حسی موضعی هوشیار می مانید. برای جراحی جزئی، می توان یک بی حسی موضعی از طریق تزریق به محل تزریق کرد. با این حال، هنگامی که یک ناحیه بزرگ نیاز به بی حس شدن دارد، یا اگر تزریق بی حسی موضعی به اندازه کافی عمیق نباشد، ممکن است از بی حس کننده های منطقه ای استفاده شود. بی حسی منطقه ای فقط برای بی حس کردن قسمتی از بدن که تحت عمل قرار می گیرد استفاده می شود. معمولا تزریق بی حس کننده موضعی در ناحیه اعصابی انجام می شود که احساس را در آن قسمت از بدن ایجاد می کند.

حقوق ماهیانه کار در فنلاند برای متخصصان بیهوشی در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه متخصصان بیهوشی در فنلاند

هزینه تحصیل در فنلاند

دانشجویان اتحادیه اروپا، EEA یا سوئیس از آموزش عمومی در سطح جهانی این کشور مطلع هستند و نیازی به پرداخت شهریه ندارند. با این اوصاف، این شامل هزینه‌ های اضافی مواد و هزینه ‌های زندگی نمی ‌شود. بنابراین، مطمئن شوید که این هزینه ‌ها را در بودجه کلی خود بگنجانید. فرصت های بورسیه نیز برای دانشجویان این کشورها کمتر است.

دانشجویان غیر اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا که در فنلاند تحصیل می کنند ملزم به پرداخت شهریه برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی هستند. برنامه های دکترا معمولا رایگان است. هر دانشگاه هزینه های خود را تعیین می کند که می تواند از برنامه ای به برنامه دیگر متفاوت باشد، اما هزینه سالانه تحصیل در فنلاند بین 5000€ تا 18000€ (یورو) بدون احتساب هزینه های زندگی عمومی تعیین می شود.

کار در دوران تحصیل در فنلاند

مشاغل دانشجویی بخش و تجربه ارزشمندی از زندگی دانشجو قبل از ورود به بازار کار است. به طور مشابه، اکثر دانشگاه ها به دانشجویان اجازه می دهند که به صورت نیمه وقت در عصرها یا در تعطیلات آخر هفته کار کنند. علاوه بر این، اکثر دانشجویان در طول تابستان، از ژوئن تا اواخر آگوست، سعی می کنند کار پیدا کنند. دانشجویانی که شهروندان کشورهای شمال اروپا یا EEA هستند برای کار در این کشور نیازی به مجوز خاصی ندارند. سایر دانشجویان بین‌ المللی می ‌توانند با مجوز اقامتی که برای تحصیل اعطاء می‌ شود، در محدودیت‌ های خاصی کار کنند، اگر کار آموزش عملی در مدرک تحصیلی باشد یا اگر میزان کار پاره وقت از 25 ساعت در هفته تجاوز نکند.

برخی از مهم ترین مزایای تحصیل رشته بیهوشی در فنلاند عبارت است از:

مهم ترین مزایای تحصیل رشته بیهوشی در فنلاند

برای یافتن بهترین مشاغل در شهری که در آن زندگی خواهید کرد، بهترین توصیه این است که ابتکار عمل و شبکه را نشان دهید. علاوه بر این، این کشور ممکن است آداب و رسوم متفاوتی برای یافتن شغل داشته باشد و بهتر است با آن آشنا شوید تا شانس بیشتری برای یافتن شغل داشته باشید. خدمات شغلی در دانشگاه های این کشور باید اولین نقطه تماس شما برای یافتن کارفرمایان بالقوه باشد. دانشگاه ها با دنیای شرکت ها پیوند دارند و می توانند بهترین معرفی را برای دانشجویان بین المللی ارائه دهند. جهت تحصیل در این کشور متقاضیان می توانند با تماس به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید اطلاعات بیشتری درباره این کشور از جمله اعزام دانشجو به فنلاند کسب نمایید.

سوالات مکرر در مورد رشته بیهوشی در فنلاند

در این بخش از مقاله به سوالات مکرر در مورد رشته بهوشی در فنلاند پاسخ داده ایم:

  • دانشگاه های رشته بیهوشی در فنلاند کدامند؟ دانشگاه اولو- دانشگاه هلسینکی- دانشگاه تورکو- دانشگاه فنلاند شرقی- دانشگاه تامپره
  • هزینه تحصیل رشته بیهوشی در فنلاند چقدر است؟ هزینه سالانه تحصیل در فنلاند بین 5000€ تا 18000€ (یورو) بدون احتساب هزینه های زندگی عمومی تعیین می شود.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *