مهاجرت تحصیلی ایرلند

رشته بیهوشی در ایرلند

رشته بیهوشی در ایرلند

تحصیل رشته بیهوشی در ایرلند بازار کار عالی داشته و دانشجویان بین المللی بسیاری می توانند بلافاصله بعد از فارغ التحصیلی کار کنند. تاریخ این کشور که در حاشیه شمال غربی اروپا واقع شده، طولانی و پیچیده است. اولین قبایل بزرگی که در این جزیره مستقر شدند، سلت ها بودند. آداب و رسوم، اسطوره ها و زبان این مردم هنوز برای شهروندان ایرلندی امروزی بسیار مهم است. در حالی که گالیک ایرلندی هنوز یک زبان رسمی است و با انگلیسی، هر خیابان و سایر تابلوهای رسمی را در عموم زینت می دهد، تنها توسط اقلیت صحبت می شود، زیرا امروزه همه در ایرلند به زبان انگلیسی ارتباط برقرار می کنند.

در قرون وسطی، ایرلند پناهگاه راهبان و دانشمندان مسیحی بود. سنت پاتریک که در ابتدا به عنوان یک برده جوان به این کشور آورده شد، در قرن پنجم مشهور است که “جزیره زمرد” را به مسیحیت تبدیل کرد و بیش از 70% از مردم این کشور امروزه به عنوان کاتولیک رومی شناخته می شوند. در تاریخ فرضی مرگ او، ایرلندی ها جشن ملی خود، روز سنت پاتریک را در این کشور و در سراسر جهان جشن می گیرند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با نگارش این مقاله قصد دارد به کسانی که قصد تحصیل رشته بیهوشی در ایرلند دارند کمک کنند.

تحصیل رشته بیهوشی در ایرلند

متخصصان بیهوشی به عنوان پزشک حین عمل برای بیماران جراحی عمل می کنند. این نقش با ارزیابی قبل از عمل که معمولا در بخش انجام می شود شروع می شود. متخصص بیهوشی باید تصمیم بگیرد که آیا بیمار برای بیهوشی و جراحی مناسب است یا خیر. برخی از بیماران نیاز به بررسی و درمان بیشتری دارند تا آن ها را به وضعیت مطلوب قبل از اعمال جراحی بزرگ برسانند، و متخصصان بیهوشی بهترین موقعیت را برای شروع این فرآیند دارند.

ارزیابی قبل از عمل به متخصص بیهوشی این امکان را می دهد که با بیمار ارتباط برقرار کند که به کاهش اضطراب کمک می کند و زمان خوبی برای بحث در مورد تسکین درد پس از عمل است. ایمنی یک کلمه کلیدی در بیهوشی است و به این معنی است که قبل از القای بیهوشی، متخصص بیهوشی باید بررسی کند که تجهیزات به درستی کار می کنند و سپس تمام داروهایی را که ممکن است لازم باشد آماده کند. هنگامی که بیمار به تئاتر می رسد، متخصص بیهوشی داروی بیهوشی را برای نیازهای هر بیمار تنظیم می کند.

این کشور خانه برخی از بهترین دانشگاه های جهان است. برخی از رشته‌ های کلیدی که دانشگاه‌ های این کشور در آن تخصص دارند شامل علوم طبیعی، فناوری، اقتصاد و علوم انسانی است. در سراسر این کشور، 22 دانشگاه و موسسه فناوری وجود دارد که می توانید برای آن ها درخواست دهید. گرفتن مدارک زیر در این کشور یک تجربه عالی برای پیشرفت حرفه ای شما است:

  • کارشناسی
  • کارشانسی ارشد

اما تحصیل گران تر از سایر نقاط اروپا است. البته میزان پرداختی شما در نهایت به عوامل زیادی بستگی دارد.

تحصیل رشته بیهوشی در ایرلند

حقوق رشته بیهوشی در ایرلند

پس از القای بیهوشی، متخصص بیهوشی نگهبان بیمار می شود. کنترل راه هوایی، تنفس و گردش خون بیمار از اهمیت ویژه ای برخوردار است. همه بیماران برای عمل خود نیازی به بیهوشی عمومی ندارند و متخصصین بیهوشی در ارائه بیهوشی منطقه ای مهارت دارند، جایی که فقط قسمت های مشخصی از بیمار بیهوش می شود. این ممکن است برای بیمارانی که در معرض خطر بیهوشی عمومی هستند یا درخواست خاصی دارند، مهم باشد. این تکنیک ‌ها همچنین می ‌توانند برای ایجاد بی ‌دردی بعد از عمل استفاده شوند و در کنار بیهوشی عمومی نیز مورد استفاده قرار گیرند. متخصص بیهوشی نقش کلیدی را در تیم مراقبت از بیمار در دوره بعد از عمل ایفا می کند و این شامل همکاری نزدیک با کارکنان جراحی و پرستاری است.

در 3 یا 4 دهه گذشته، این کشور پس از عضویت در اتحادیه اروپا، به سرعت از خانه فقیر اروپا به قدرت اقتصادی اروپا تبدیل شد. اصلاحات ساختاری منجر به تقویت قابل قبولی شده است و بسیاری از شرکت‌ های چند ملیتی و به ‌ویژه شرکت ‌های فناوری را برای راه‌ اندازی مقر اروپایی خود در این کشور جذب کرده است. بنابراین، این کشور فرصت های متعددی را برای فارغ التحصیلان با پیشینه بین المللی ارائه می دهد. اگر در این کشور تحصیل کنید، پس از فارغ التحصیلی شانس خوبی برای یافتن شغل و اقامت در این کشور دارید.

حقوق ماهیانه کار در ایرلند برای رشته بیهوشی در ایرلند در نمودار زیر عبارتند از:

حقوق ماهیانه متخصصان بیهوشی در ایرلند

هزینه تحصیل در ایرلند

هزینه های شما برای شهریه بستگی به نوع مدرک و موسسه ای دارد که انتخاب می کنید. هزینه های تحصیل و زندگی در ایرلند در جدول زیر آمده است:

پارامترهزینه به یورو
کمترین10000€
بیشترین25000€

معمولا دوره های علوم انسانی، آموزش و هنر کمی ارزان ‌تر هستند، در حالی که موضوعاتی مانند پزشکی، مهندسی، تجارت و مدیریت احتمالا گران ‌تر هستند. اگر مایل به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد هستید، شهریه معمولا بالاتر است و هزینه ها بسته به برنامه متفاوت است.

کار حین تحصیل در ایرلند

همه اتباع منطقه اقتصادی اروپا (EEA) حق دارند در حین تحصیل در ایرلند به صورت تمام وقت یا پاره وقت مشغول به کار شوند. دانشجویان غیر منطقه اقتصادی اروپا با مجوز ماندن Stamp 2، مجاز به اشتغال به کار معمولی هستند. آن ها می توانند تا 20 ساعت در هفته در طول ترم و تا 40 ساعت در هفته در تعطیلات کار کنند. دوره های تعطیلات ژوئن تا سپتامبر و از 15 دسامبر تا 15 ژانویه می باشد. دانشجویان با مجوز مهر 2A مجاز به کار نیستند. اتکا به یک شغل پاره وقت برای تأمین هزینه تحصیل خود واقع بینانه نیست. دانشجویانی که به ویزا نیاز دارند باید دارای بودجه کافی برای پوشش هزینه های کل دوره باشند.

مشاغل پاره وقت کم هستند. دانشجویانی که به دنبال کار پاره وقت می باشند، این موقعیت مطلوب را تشخیص می دهند و در نتیجه جابجایی کارکنان بسیار کم است. به نظر می ‌رسد کارفرمایان دیگر نیازی به آگهی شغلی ندارند. زیرا می ‌توانند پست ‌ها را از طریق دهان به دهان، توصیه‌ های شخصی یا برنامه‌ های گمانه ‌زنی پر کنند. برخی از مشاغل پاره وقت عبارتند از:

مشاغل پاره وقت در ایرلندبرای آشنایی با تحصیل در ایرلند می توانید با کارشناسان خبره ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و صحبت کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *