مهاجرت تحصیلی اوکراین

رشته بیهوشی در اوکراین

رشته بیهوشی در اوکراین

رشته بیهوشی در اوکراین که زیر شاخه رشته علوم پزشکی می باشد یک دوره 5 ساله بوده که دانشجویان بعد از گذراندن دوره عمومی باید آن را بگذرانند. با انتخاب ادامه تحصیل در این کشور خواهید دید که این راه پیش روی شماست و کارفرمایان آینده را تحت تأثیر قرار می دهد. زیرا، آن ها می بینند که شما فقط هنگام ادامه تحصیل، جمعیت را دنبال می کنید. تحصیل در این کشور دارای بررسی های برجسته ای است که روند درخواست آسان و قابل درک است. پس از گذراندن دوره ابتدایی در رشته پزشکی و به دنبال آن 5 سال تخصص در رشته بیهوشی و در هم آمیختن با این دوره، آزمون هایی وجود دارد که دانشجویان را به بخش های مختلف ارزیابی می کند. زیرا، گذراندن قسمت دوم این آزمون اغلب مسیر دانش آموز به سمت متخصص شدن است.

علاوه بر آموزش عملی، یک متخصص بیهوشی نمی تواند بدون اطمینان از تسلط بر وظایف خود شروع به انجام حرفه خود کند. مدت زمان آموزش بستگی به کشور دارد. زیرا، هر کشور سیاست های متفاوتی دارد. با این حال، آموزش به طور کلی در کشورهای توسعه یافته یکسان است. به عنوان مثال، در استرالیا و نیوزلند، آموزش 5 ساله، 2 سال پایه و 3 سال پیشرفته است. پس از اینکه پزشک در آلمان حق خود را برای انجام حرفه بیهوشی به دست آورد، یک دوره رزیدنتی 5 ساله را می گذراند که از طریق آن در معرض تمام مسائل حوزه در این زمینه قرار می گیرد. در تمام کشورهای جهان، آموزش توسط کالج های تخصصی بزرگ نظارت می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به طور مفصل درباره رشته بیهوشی در اوکراین در این نگارش توضیح داده است.

تحصیل رشته بیهوشی در اوکراین

بیهوشی یکی از مهم‌ ترین تخصص‌ های پزشکی و علوم پزشکی کاربردی و به ‌ویژه جراحی محسوب می ‌شود. یک تخصص تعریف می شود بیهوشی یا آنچه در انگلیسی “بیهوشی” نامیده می شود، علم و تخصص است که مسئول بیهوش کردن بیماران در طی مراحل جراحی است. همچنین متخصص ارائه مراقبت‌ ها و خدمات بهداشتی و پزشکی به بیماران قبل، بعد و حین جراحی است.

معمولا بیهوشی به 3 دسته اصلی تقسیم می شود که عبارتند از:

3 دسته اصلی بیهوشی در اوکراینعلاوه بر موضوعات مورد مطالعه توسط دانشجویان پزشکی، محتوای آکادمیک به طور کلی برای رشته بیهوشی در اوکراین شامل موارد زیر است:

  • آناتومی
  • فیزیولوژی
  • مقدمه ای بر تکنیک های بیهوشی
  • اصول بیهوشی
  • کاربردهای بیهوشی
  • مطالعات فارماکولوژی
  • اخلاق حرفه های پزشکی
  • اصطلاحات پزشکی – مفاهیم پزشکی
  • میکروبیولوژی
  • ریاضیات محاسباتی
  • شیمی ارگانیک
  • شیمی معدنی
  • زیست شناسی
  • سیتولوژی

به علاوه موضوعات اصلی بیشتر مانند خواندن داده های عملکرد قلبی، روابط انسانی، مبانی شیمی آزمایشگاهی، و مهارت های مراقبت از بیمار می باشند.

حقوق رشته بیهوشی در اوکراین

رشته بیهوشی در اوکراین علمی، بسیار طولانی و جذاب است. متخصص بیهوشی خدمات و مراقبت های بهداشتی و پزشکی را قبل، بعد و حین جراحی به بیماران ارائه می دهد. متاسفانه بسیاری از مردم فکر می کنند که حرفه بیهوشی اصلا حرفه مهمی نمی باشد. زیرا، معتقدند که وظایف آن ها فقط به بیهوش کردن بیماران محدود می شود، اما کارهای مهم تری دارند که عبارتند از:

  • ارزیابی وضعیت بیمار
  • خروجی های هوا را مدیریت کنید.
  • پایداری در حین عملیات
  • آماده سازی بیماران برای جراحی اورژانسی
  • مشاوره با تیم جراحی در مورد موارد بیماران
  • ایجاد برنامه های بیهوشی سفارشی برای هر بیمار

نمودار زیر حقوق ماهیانه کار در اوکراین را برای متخصصان بیهوشی نشان داده است:

حقوق ماهیانه کار در اوکراین را برای متخصصان بیهوشی

هزینه تحصیل در اوکراین

هزینه تحصیل در اوکراین در جدول زیر آمده است:

پارامترهزینه به دلار
کمترین1200$
متوسط5000$

شهریه اکثر برنامه های آمادگی معمولا کمتر از 2000$ (دلار) است و در برخی از دانشگاه ها ممکن است به 1000$ (دلار) نیز برسد. برای برنامه های کارشناسی، شهریه بستگی به زبان تحصیلی و همچنین دوره خاص تحصیلی و حتی دانشگاه دارد. دوره های ارائه شده به زبان انگلیسی معمولا کمی گران تر از دوره های مشابه ارائه شده در زبان محلی اوکراینی یا روسی هستند. دوره های پزشکی معمولا بیش از سایر دوره ها هزینه دارند.

به طور مشابه، همان دوره ارائه شده توسط یک دانشگاه معروف در شهر کیف هزینه بیشتری نسبت به زمانی که توسط یک دانشگاه نسبتا ناشناخته اما با کیفیت ارائه می شود که در پایتخت واقع نشده است، خواهد بود. به استثنای دوره های پزشکی مانند پزشکی عمومی و دندانپزشکی که هزینه آن ها در مجاورت 4000$ تا 5000$ (دلار) به زبان انگلیسی است، شهریه بقیه دوره های کارشناسی در محدوده 2000$ (دلار) است.

کار حین تحصیل رشته بیهوشی در اوکراین

شانس دستیابی به مشاغل پاره وقت نسبتا خوب است. اکثر دانشجویان در مراکز تماس بین المللی و مدارس آموزش زبان انگلیسی کار می کنند. اما این محدود به این نیست که برخی از آن ها رستوران یا کافه باز کرده اند. در نهایت، این در مورد تمایل شما به کار است، اگر واقعا می خواهید کار کنید، به راحتی به آن خواهید رسید.

موسسات به طور خستگی ناپذیری درگیر کسب کارآموزی برای دانشجویان از طریق دانشکده های خود می شوند که باعث کاهش بار کاری دانشجویان هنگام آماده شدن برای سال های صنعتی می شود. به دلیل اقتصاد نسبتا خوب، اکثر دانشجویان اوکراینی در پایان دوره های تحصیلی خود، دانش مهمی را در صنایع و شرکت ها به دست خواهند آورد.

ویزای دانشجویی اوکراین

دانشجویان کشورهایی که نیاز به ویزا دارند یا توافق نامه ای را برای دوره بدون روادید تا 90 روز امضاء کرده اند (مسافرت توریستی، خصوصی و تجاری) باید برای ویزای اقامت طولانی مدت (نوع D) به این کشور درخواست دهند که به شما امکان اقامت می دهد. برای دریافت ویزای اقامت طولانی مدت (نوع D)، دانشجوی آینده نگر باید یک سری مدارک را به سفارت این کشور در کشور مربوطه ارسال کند که در وب سایت سفارت مشخص شده است.

صرف نظر از جایی که مدارک خود را ارسال می کنید، همیشه از شما خواسته می شود که اصل “دعوتنامه برای تحصیل” را درج کنید. مایلیم تاکید کنیم که مدارک تحصیلات قبلی شما باید قبل از ارائه به کنسولگری به طور رسمی تایید شود. با تماس به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت علاوه بر کسب اطلاعات درباره ویزای تحصیلی اوکراین از شرایط تحصیل در این کشور نیز با خبر خواهید شد.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *