مهاجرت تحصیلی اسلواکی

رشته قلب و عروق در اسلواکی

رشته قلب و عروق در اسلواکی

رشته قلب و عروق در اسلواکی در دانشگاه های پزشکی ارائه می شود. رشته قلب و عروق به صورت تخصصی در دوره های پس از تحصیل پزشکی ارائه می گردد. اسلواکی کشوری رو به رشد و با هزینه مقرون به صرفه برای تحصیل رشته های پزشکی مکانی مناسب برای تحصیل در اروپاست. همچنین برخی از دوره ها با تاکید بر رشته تخصصی جراحی قلب در دانشگاه سافاریک اسلواکی ارائه می شود. در این مقاله همکاران و تیم ترجمه ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت رشته قلب و عروق در اسلواکی را بررسی نموده اند.

تحصیل رشته قلب و عروق در اسلواکی

برنامه های قلب و عروق در اسلواکی مروری بر تمام جنبه های پزشکی قلب و عروق با به روز رسانی در مورد آخرین دانش و پیشرفت های پزشکی قلب و عروق ارائه می دهد. توجه ویژه به شایستگی ‌های اصلی مورد نیاز پزشکان پرستار و ارائه ‌دهندگان دستیار پزشک برای ارائه مراقبت‌های جامع قلبی عروقی داده خواهد شد. موضوعات شایستگی های اصلی را همراه با مراقبت های بالینی جامع از جمله تشخیص، مدیریت، سفارش تست و تفسیر، و آموزش بیمار برجسته می کند. ماژول ‌های موضوعی شامل ارزیابی بیمار، نارسایی قلبی، بیماری دریچه ‌ای قلب، بیماری ایسکمیک، پیشگیری، بیماری قلبی مادرزادی بزرگسالان و آریتمی‌های قلبی است.

محتوای ویدیویی به روز رسانی و دانش ارزشمندی را ارائه می دهد که درک و نتایج را در تشخیص، درمان و مدیریت بیماری های قلبی عروقی بهبود می بخشد. این محتواها شما را قادر می سازد تا جدیدترین دانش پزشکی را در تمرینات روزانه خود ادغام کنید و به شما اطمینان می دهد که از پیش آگاهی بیمار با بیماری قلبی عروقی مراقبت کنید.

پس از پایان این برنامه ها، شرکت کنندگان باید بتوانند:

  • نحوه ارائه مراقبت های سطح بالا به همه بیماران بر اساس جدیدترین دستورالعمل ها، شواهد پزشکی و استانداردهای مراقبت را شرح دهید.
  • توصیه های عملی مبتنی بر شواهد فعلی را در قلب و عروق شناسایی کنید.
  • با توجه به دانش بالینی بهبود یافته در زمینه های کلیدی مراقبت از قلب و عروق، عملکرد مشترک افزایش یافته را نشان دهید.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده تحصیل رشته قلب و عروق در اسلواکی معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه سافاریک اسلواکی
2دانشگاه براتیسلاو

تحصیل رشته قلب و عروق در اسلواکی

تحصیل رشته جراحی قلب و عروق دانشگاه کوشیتسه اسلواکی

دپارتمان جراحی قلب وابسته به دانشکده پزشکی دانشگاه Pavol Jozef Šafárik در کوشیتسه است و تحصیلات کارشناسی را به زبان های اسلواکی و انگلیسی ارائه می دهد. این یک بخش معتبر برای ارائه تخصص در زمینه جراحی قلب است. این دانشگاه تحصیلات تکمیلی دکترا را به 2 صورت داخلی و خارجی ارائه می دهد. دپارتمان جراحی قلب خدمات با کیفیت بالا را با تمرکز بر تشخیص و درمان بیماری ایسکمیک قلب، بیماری دریچه ای قلب و سایر بیماری های اکتسابی یا مادرزادی قلب ارائه می دهد. این بخشی از موسسه شرق اسلواکی برای بیماری های قلبی عروقی، یکی از 3 موسسه بسیار تخصصی تحصیل پزشکی در اسلواکی است (آنها مراقبت کامل را برای بیماران مبتلا به بیماری های قلبی عروقی ارائه می دهند) و بیماران مبتلا به بیماری های قلبی را از تمام مناطق کشور درمان می کند.

برنامه ها شامل:

  • جراحی پروپدئوتیک – اجباری (سال سوم تحصیل)
  • جراحی 1 – اجباری (سال سوم تحصیل)
  • جراحی 2 – اجباری (سال چهارم تحصیل)
  • جراحی 6 – اجباری (سال ششم تحصیل)

کار در رشته قلب و عروق در اسلواکی

متخصصان قلب، پزشکانی هستند که در تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری‌هایی که عمدتاً بر قلب و عروق خونی تأثیر می‌گذارند، متخصص هستند. متخصصان قلب معمولا با طیف وسیعی از بیماران، از نوزادان و نوزادان خردسال گرفته تا افراد مسن کار می کنند. به منظور جذب متخصص قلب که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد، نوشتن شرح وظایف متخصص قلب و عروق واضح و دقیق بسیار مهم است.

از جمله وظایف و مسئولیت های متخصص برای کار در رشته قلب و عروق در اسلواکی:

  • بیماران را معاینه کنید و وضعیت آنها را ارزیابی کنید.
  • خطرات فعالیت های ممنوعه را برای بیماران توضیح دهید.
  • به بیماران توصیه های بهداشتی بدهید.
  • برای درمان بیماری های مزمن قلبی عروقی نسخه های مناسب بنویسید.
  • بیماران مبتلا به بیماری های قلبی را تشخیص داده و ارزیابی کنید.
  • انجام روش های جراحی در بیماران مبتلا به بیماری های مرتبط با قلب.
  • اندازه گیری و پیگیری بهبود سلامت بیماران.
  • نظارت و آموزش ساکنین دانشجو.
  • تحقیقات آزمایشگاهی فرماندهی.
  • اطمینان از رعایت قوانین و مقررات مربوطه.

درآمد متخصصین قلب و عروق برای کار در اسلواکی در نمودار زیر آمده است:

درآمد متخصصین قلب و عروق برای کار در اسلواکیدپارتمان قلب و عروق کودکان دانشگاه کامنیوس براتیسلاو اسلواکی

دپارتمان قلب و عروق کودکان دانشگاه کامنیوس در سال 2003 با هدف بهبود آموزش قلب و عروق کودکان در سطح کارشناسی ارشد و تشدید فعالیت های تحقیقاتی علمی در این زمینه تاسیس شد. پس از اخذ اعتبار از وزارت بهداشت جمهوری اسلواکی در سال 2010، این دپارتمان تمرکز خود را بر تحصیلات تکمیلی در قلب و عروق کودکان گسترش داد و بدین ترتیب تبدیل به تنها موسسه در اسلواکی شد که امکان تخصص در زمینه قلب و عروق کودکان را فراهم می کند. تدریس در مقطع کارشناسی ارشد و کارشناسی ارشد در بخش های مختلف مرکز قلب کودکان در براتیسلاوا (موسسه ملی بیماری های قلبی عروقی) انجام می شود:

  • بخش بستری سرپایی
  • بخش تشخیص
  • ICUقلب
  • ICUبعد از عمل و سالن جراحی قلب

هدف اصلی و جدایی ناپذیر این دپارتمان تلاش تحقیقات علمی است. اعضای هیأت علمی از همکاران مستمر مقالات در مجلات تخصصی پزشکی داخلی و خارجی هستند. آنها همچنین شرکت کنندگان فعال در کنفرانس های مربوط به قلب و عروق کودکان در سطح ملی و بین المللی هستند.

آموزش تخصصی دانشجویان اسلواکی و خارجی سال چهارم یا پنجم و ششم تحصیلی در محوطه مرکز قلب کودکان در براتیسلاوا بستری ارائه می شود.  هدف از سمینارهای بالینی و کارآموزی عملی در مرکز قلب کودکان تعمیق دانش نظری و عملی پروپدئوتیک (کاردیولوژی کودکان)، موضوع نارسایی قلب، نقایص مادرزادی قلب، آریتمی‌ها، بیماری‌های التهابی، پریکارد، کاردیومیوپاتی ها، فشار خون شریانی سیستمیک و روش های مختلف تصویربرداری مورد استفاده در قلب و عروق کودکان است. جهت اعزام دانشجو به اسلواکی می توانید شرایط را در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بسنجید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *