مهاجرت تحصیلی امارات

رشته بیهوشی در امارات

رشته بیهوشی در امارات

تحصیل رشته بیهوشی در امارات فرصتی عالی برای دانشجویان بین المللی می باشد چرا که فرصت های شغلی بسیاری را برای آن ها بوجود می آورد. کشوری کوچک در شبه جزیره عربستان، این کشور با عربستان سعودی، عمان و خلیج فارس هم مرز است و از 7 امارت تشکیل شده است که عبارتند از:

  • ابوظبی (پایتخت)
  • دبی
  • شارجه
  • عجمان
  • راس الخیمه
  • فجیره
  • ام ال کوین

همه آن ها نقش مهمی در تشکیل ثروت فرهنگی و طبیعی این کشور دارند. اما بیشتر موسسات آموزش عالی کشور در 2 امیرنشین بزرگ ابوظبی و دبی واقع شده اند که در خط مقدم آرزوهای کشور برای ارتقاء سطح بالاتر بوده اند. آموزش با استانداردهای کلاس جهانی که امروزه دارند. ابوظبی پایتخت این کشور است و بزرگترین امارات است و 3 چهارم خاک کشور را تشکیل می دهد و همچنین در مرکز صنعت نفت این کشور قرار دارد و مسئول یک سوم تولید ناخالص داخلی آن است.

دبی به نوبه خود پرجمعیت ترین امارات و حیاتی ترین مرکز تجاری و مالی منطقه است، جایی که دانشجویان بین المللی فرصت های زیادی برای توسعه حرفه ای خود خواهند یافت. با مطالعه این مقاله که درباره رشته بیهوشی در امارات است و توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده می توانید تمامی اطلاعات مربوط به این برنامه را مطالعه کنید.

معرفی دانشگاه های رشته بیهوشی در امارات

تحصیل در این کشور فرصتی برای زندگی در یک تجربه فرهنگی است که شبیه هیچ کشور دیگری نیست، در یک کشور پر رونق از نظر اقتصادی و تحصیلی که دیدگاه های جهانی شما را به چالش می کشد و حس ماجراجویی شما را برمی انگیزد. دانشگاه ها شرایط پذیرش خود را تعیین می کنند.

دانشگاه ها شرایط پذیرش خود را تعیین می کنند. اما برای پذیرش در یک دوره، دانشجویان بین المللی معمولا به گواهی پایان دوره دبیرستان یا معادل آن نیاز دارند. این کشور یکی از پیشرفته ترین مکان های سیاره است. بنابراین، تعجب آور نیست که تعدادی از دانشگاه های بریتانیا پردیس هایی را در این کشور ایجاد کرده اند. فرانسه، کانادا، آلمان، روسیه، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا در سیستم آموزش این کشور نفوذ دارند. تعداد مؤسسات روز به روز در حال افزایش است. اما در حال حاضر 3 دانشگاه با بودجه دولتی و بیش از 50 مؤسسه خصوصی محلی وجود دارد. در واقع، امارات خانه برخی از بهترین دانشگاه های منطقه خلیج فارس است.

برای رشته بیهوشی در امارات دانشگاه های زیر توصیه می شود:

دانشگاه های رشته بیهوشی در امارات

حقوق رشته بیهوشی در امارات

بیهوشی یکی از مهم ترین وظایف در مراقبت از بیمار قبل از عمل است. برخلاف جراحان، متخصصین بیهوشی باید قبل از عمل، حین عمل و بعد از عمل از بیمار مراقبت کنند. متخصصان بیهوشی مهم ترین وظیفه را تضمین ایمنی بیمار و همچنین کمک به انجام عمل جراحی تا حد امکان بدون درد دارند. از طریق تسکین درد و ایجاد ثبات کافی در طول عمل جراحی، از خطرات اضافی مانند ایست قلبی، حمله قلبی یا سکته جلوگیری می شود. متخصصان بیهوشی مسئول انتخاب داروی مناسب برای تسکین درد در حین جراحی، زایمان یا مدیریت درد مزمن هستند و سپس آن دارو را با خیال راحت تجویز می کنند.

این بدان معناست که هر متخصص بیهوشی باید یک شرح حال کامل از بیمار بگیرد و قبل از هر عمل یک ارزیابی فیزیکی انجام دهد. او ایمن ‌ترین دارو را به بیمار تحویل می ‌دهد و در زمانی که دارو اثر می ‌کند. چه به صورت کوتاه‌مدت یا بلندمدت بر آن ها نظارت می‌ کند و با خروج داروها از بدن، سلامت او را تحت نظر دارد. آن ها همچنین ممکن است به کنترل درد پس از یک عمل جراحی کمک کنند یا ممکن است در شرایط پزشکی کنترل درد مانند درد مزمن یا سرطان تخصص داشته باشند. متخصصان بیهوشی در محیط‌های مختلفی از جمله بیمارستان ‌ها، مطب ‌های خصوصی پزشکان، کلینیک‌ ها، مراکز جراحی سرپایی یا در مؤسسات دانشگاهی یا پزشکی به دانشجویان بیهوشی آینده آموزش می‌دهند.

حقوق ماهیانه کار در امارات برای متخصصان بیهوشی در نمودار زیر بررسی شده است:

حقوق ماهیانه کار در امارات برای متخصصان بیهوشی

هزینه تحصیل رشته بیهوشی در امارات

شهروندان این کشور می توانند دوره های کارشناسی ارشد را به صورت رایگان در دانشگاه های دولتی بخوانند. اما دانشجویان بین المللی باید شهریه بپردازند. دانشگاه های این کشور هزینه های خود را تعیین می کنند. به طور کلی، هزینه ها بسته به مقطع تحصیلی که انتخاب می کنید متفاوت است. اغلب شهریه برای تحصیلات تکمیلی بالا است. اما هزینه رشته ها متفاوت می باشد.

هزینه تحصیل در امارات برای دوره تحصیلات تکمیلی در جدول زیر آمده است:

پارامترهزینه به درهم امارات
کمترین120450AED
بیشترین120450AED

تمامی دروس بر حسب ساعت اعتبار ترم ارزیابی می شوند. همچنین هزینه های اضافی مانند هزینه درخواست، محل اقامت، مواد تحصیلی، غذا و سفر نیز باید در نظر گرفته شود.

هزینه تحصیل رشته بیهوشی در امارات

ویزای تحصیلی امارات

برای دریافت ویزای تحصیلی امارات باید توسط یک مقیم کشور حمایت مالی شوید. اگر هیچ فامیلی در این کشور ندارید، دانشگاه شما احتمالا این کار را برای شما انجام می دهد. اما با دفتر بین المللی مؤسسه خود تماس بگیرید تا مطمئن شوید که آن ها این خدمات را ارائه می دهند. شما باید به صورت آنلاین برای ویزا درخواست دهید، اما به خاطر داشته باشید که حمایت مالی همیشه تضمین کننده پذیرش نیست. ویزای دانشجویی معمولا فقط برای 1 سال اعطاء می شود اما در طول دوره شما قابل تمدید است. هزینه درخواست تا 3000AED (درهم) به اضافه 1000AED (درهم) سپرده اضافی می باشد.

شما باید ارائه دهید:

  • گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار و 2 صفحه خالی ویزا
  • 12 قطعه عکس در اندازه پاسپورت
  • 3 کپی پاسپورت و ویزای ورود به امارات در بدو ورود
  • مدارک پذیرش در یک موسسه آموزش عالی این کشور
  • صورت‌ حساب ‌های بانکی که شواهد وجوه را مشخص می ‌کند.
  • قرارداد اجاره (یا نامه ای از دانشگاه شما در صورت اقامت در سالن)
  • کپی رسید شهریه برای سال تحصیلی جاری برنامه
  • کپی رسید هزینه ویزا برای سال تحصیلی جاری برنامه
  • دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد نیز به مدرک مدرک کارشناسی معتبر نیاز دارند.

چنانچه با مطالعه این مقاله قصد تحصیل در این کشور را گرفته اید می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در خصوص ویزای کاری کشور امارات تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *