مهاجرت تحصیلی اروگوئه

رشته بینایی سنجی در اروگوئه

رشته بینایی سنجی در اروگوئه

رشته بینایی سنجی در اروگوئه در برنامه کارشناسی و ارشد شما را قادر می سازد تا مطالعات پیشرفته را با فرصتی برای کار دنبال کنید. تحصیل رشته بینایی سنجی که با رشته های چشم پزشکی مرتبط است از رشته هایی است که در این کشور محبوبیت خود را دارد. برای تحصیل در این رشته در دانشگاه های کشور اروگوئه بیاد مدارک لازم را ارائه کنید و برای ادامه تحصیل و کار هم می توانید در صورت وجود شرایط در این کشور به اقامت خود ادامه دهید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای اخذ اقامت تحصیلی در کشور اروگوئه به مشاوره کامل ارائه می دهد.

تحصیل در مقطع ارشد رشته بینایی سنجی در اروگوئه

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد فرصتی برای دانشمندان متعهد است تا بر روی یک حوزه مورد علاقه یا عمل مرتبط تمرکز کنند و مدرک پیشرفته را دنبال کنند. در حالی که استادان آموزش دیده به شما آموزش های تخصصی در زمینه انتخابی شما ارائه می دهند، استادان پژوهشی مهارت های تحقیقاتی پیشرفته ای را توسعه می دهند و در کنار محققان دانشکده علوم که بسیاری از آنها مشارکت کنندگان اصلی در رشته خود هستند کار می کنند. ترم آخر سال از دسامبر شروع می شود. اکثر دانش آموزان پس از اتمام PGDipSci وارد مقطع کارشناسی ارشد می شوند. شما باید 120 امتیاز (حداکثر 160 امتیاز) را در یک رشته تخصصی طی 1 سال تحصیل تمام وقت یا 2 سال تحصیل پاره وقت (کارشناس ارشد پژوهشی) یا 4 سال تحصیل پاره وقت (کارشناس ارشد تدریس شده) تکمیل کنید.

همه تخصص ها گزینه های آموزشی و پژوهشی را ارائه نمی دهند. اگر مستقیماً از مقطع کارشناسی وارد مقطع کارشناسی ارشد شوید، باید 240 امتیاز را در یک تخصص در  سال تحصیل تمام وقت یا 4 سال تحصیل پاره وقت (کارشناسی ارشد پژوهشی) یا شش سال تحصیلی تکمیل کنید. تحصیل پاره وقت (تدریس کارشناسی ارشد). همه تخصص ها گزینه های آموزشی و پژوهشی را ارائه نمی دهند. برای اطلاعات تخصصی تر به سایت دانشگاه مورد نظر خود در اروگوئه مراجعه کنید.

در نمودار زیر شاهد تعداد دانشجویان بین المللی در سال های اخیر در دانشگاه های علوم پزشکی اروگوئه می باشید:

تعداد دانشجویان بین المللی در سال های اخیر در دانشگاه های علوم پزشکی اروگوئه

تحصیل رشته بینایی سنجی در اروگوئه

اپتومتری و علم بینایی مطالعه اپتومتری است که با یک پایه قوی در علم بهداشت همراه است تا نقش رو به گسترش بینایی سنجی را در جامعه بپذیرد. دانشکده بینایی سنجی هم فارغ التحصیلان جدید و هم فارغ التحصیلان کمتر اخیر را تشویق می کند تا تحصیلات تکمیلی را در نظر بگیرند زیرا فرصتی برای کسب دانش پیشرفته در یک زمینه تخصصی فراهم می کند. برنامه های تحصیلات تکمیلی این دانشکده برای کمک به تحقیقات بالینی، زیست پزشکی و علوم بینایی طراحی شده است. تعدادی گروه تحقیقاتی فعال در داخل مدرسه وجود دارد که همگی در حال انجام تحقیقات بالینی، زیست پزشکی و بینایی پیشرو هستند.

علاوه بر این، همکاری های مطالعاتی تحقیقاتی با تعدادی از گروه های تخصصی وجود دارد:

  • گروه چشم پزشکی
  • دانشکده علوم پزشکی
  • دانشکده علوم زیستی
  • گروه فیزیولوژی
  • گروه علوم ورزش
  • گروه روانشناسی

در جدول زیر شاهد نرخ فارغ التحصیلی در رشته بینایی سنجی در اروگوئه می باشید:

سالنرخ فارغ التحصیلی
202078%
202180%
202280%

تحصیل رشته بینایی سنجی در اروگوئه

الزامات رشته بینایی سنجی در اروگوئه

گزینه های مطالعه را می توان به صورت تمام وقت انجام داد و برخی از برنامه ها عمدتاً امکان مطالعه از راه دور را فراهم می کنند. این یک گزینه جذاب برای تمرین اپتومتریست ها است. به عنوان فارغ التحصیل برنامه کارشناسی ارشد، در زمینه تخصصی متمرکز خواهید بود و برای یافتن شغل در رشته انتخابی خود مجهزتر خواهید شد. اگر می ‌خواهید در یک حوزه تحقیقاتی شغلی را دنبال کنید یا از نظر تحصیلی بیشتر پیشرفت کنید، MSc یک مدرک حیاتی است.

شما باید 1 سال تحصیلات تکمیلی را، پس از یک مدرک کارشناسی، در یک دانشگاه معتبر (یا موسسه مشابه)، در رشته ای مشابه با تخصص مورد نظر خود گذرانده باشید. شما به GPE 5.0 نیاز دارید. شما باید یک مدرک لیسانس در علوم در زمینه ای مشابه با تخصص مورد نظر خود در یک دانشگاه شناخته شده (یا موسسه مشابه) با GPE 5.0 داشته باشید.

رشته ایمنی شناسی در اروگوئه هم در دانشگاه های پزشکی ارائه می شود. تحصیلات تکمیلی در مدرسه مزایای زیر را ارائه می دهد:

  • امکانات برجسته تحقیقاتی بالینی، زیست پزشکی و روان ‌فیزیکی محققان
  • پیشرو در زمینه ‌های مختلف تحقیقات بالینی، زیست ‌پزشکی و بینایی
  • دسترسی به همکاران، تجهیزات و امکانات عالی

کار در حوزه بینایی سنجی در اروگوئه

اپتومتریست ها متخصصان مراقبت های بهداشتی اولیه هستند که برای معاینه چشم ها از نظر نقص بررسی می کنند. بینایی، بیماری های چشمی و مشکلات مربوط به سلامت عمومی آموزش دیده اند. اپتومتریست ها همچنین مجوز نصب و عرضه لوازم اپتیکی مانند عینک، لنزهای تماسی و کمک های کم بینایی را دارند. اپتومتریست ها مسئول تشخیص، تشخیص و مدیریت بیماری های چشمی و توانبخشی شرایط سیستم بینایی هستند. آنها مهمترین ارائه دهنده مراقبت های اولیه چشم در بریتانیا هستند و مسئول بخش قابل توجهی از مراجعات چشمی به بخش مراقبت های ثانویه هستند. با مطالعه برای مدرک بینایی سنجی، روش جالبی را که در آن سیستم بینایی کار می کند، کشف خواهید کرد.

شما همه چیز را از فیزیولوژی و روانشناسی بینایی، تا نحوه انجام آزمایش چشم، تجویز عینک و لنزهای تماسی و تشخیص علائم آسیب یا بیماری (هم در چشم و هم در بقیه بدن) بررسی خواهید کرد. شما مهارت های جدید خود را در طیف کلینیک های تخصصی که در کلینیک چشم در محوطه موجود است تمرین خواهید کرد و همچنین از کلینیک های چشم بیمارستان محلی دیدن خواهید کرد تا تجربه خود را بیشتر کنید. رشته طب ورزشی در اروگوئه نیز از رشته های جالب محسوب می شود.

در بخش زیر شاهد حوزه های کاری رشته بینایی سنجی در اروگوئه می باشید:

حوزه های کاری رشته بینایی سنجی در اروگوئه

فرصت های شغلی رشته بینایی سنجی در اروگوئه

بینایی سنجی انتخاب شغلی رضایت بخشی خواهد بود زیرا می توانید از مهارت های حل مسئله برای تأثیر مستقیم بر زندگی افراد دیگر استفاده کنید. حرفه ای که بینایی بیماران را حفظ کند، در عین حال که شرایط بالقوه تهدید کننده بینایی را نیز شناسایی و مدیریت می کند، رضایت بخش خواهد بود. به دلیل امکانات شگفت انگیز و فرصت یادگیری زیر نظر برخی از شناخته شده ترین محققان بینایی سنجی بینایی در جهان، تحصیل در اروگوئه را انتخاب می کنند. این کشور همچنین به عنوان دانشگاهی با تاکید زیادی بر توسعه مهارت های عملی و واقعی شناخته شده و شهرت دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای ویزای تحصیلی اروگوئه خدمات کاملی ارائه می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *