مهاجرت تحصیلی اروگوئه

رشته ایمنی شناسی در اروگوئه

رشته ایمنی شناسی در اروگوئه رشته ای تخصصی در شاخه پزشکی است. دانشگاه های پزشکی اروگوئه رشته های متنوعی را در سطوح مختلف ارائه می دهند. زبان اسپانیایی زبان اصلی دوره های ارائه شده در رشته های پزشکی در این کشور است. لذا برای تحصیل رشته های پزشکی دانشجویان بایستی به زبان اسپانیایی مسلط باشند. ایمنی شناسی رشته ای درباره سیستم دفاعی و ایمنی بدن هم در انسان و هم در حیوانات است. همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه رشته ایمنی شناسی در اروگوئه را بیشتر بررسی کرده اند.

تحصیل رشته ایمنی شناسی در اروگوئه

تحصیل رشته ایمنی شناسی در اروگوئه بر سیستم دفاعی داخلی بدن انسان تمرکز دارد. در یک فرد سالم، سیستم ایمنی بدن با دفع ویروس ها و باکتری های خارجی به مبارزه با عفونت کمک می کند. هنگامی که سیستم ایمنی معیوب باشد، می تواند از بدن محافظت کند یا حتی به آن حمله کند. بیماری‌ های ناشی از اختلالات سیستم ایمنی ممکن است ناشی از نقص ایمنی باشد که در آن بخش‌ هایی از سیستم ایمنی قادر به ارائه پاسخ کافی نیستند، یا خود ایمنی که در آن سیستم ایمنی بیش از حد پاسخ می‌دهد و باعث آسیب به بدن میزبان می ‌شود. سایر اختلالات ایمنی شامل حساسیت مفرط است که در آن سیستم به ترکیبات بی ضرر مانند آسم و آلرژی به طور نامناسب یا بسیار شدید پاسخ می دهد. برای هزینه زندگی در اروگوئه دچار مشکلات زیادی نخواهید شد.

محققان ایمونولوژی در اروگوئه طیف گسترده ای از پاسخ های ایمنی معیوب را مطالعه می کنند. برای مثال، در سرطان، محققان یک درمان ایمنی برای ملانوم، یک سرطان پوست خطرناک، ایجاد کرده ‌اند. این رویکرد بسیار امیدوار کننده است و در حال حاضر در مرحله آزمایشات بالینی فاز 2 است. در دیابت، محققان در حال کار بر روی ایجاد راهی برای سرکوب انتخابی بخشی از پاسخ ایمنی است که باعث ایجاد التهاب می شود که سلول های بتای تولید کننده انسولین را در پانکراس از بین می برد. علاوه بر این، محققان روش های جدیدی را برای پیشگیری و درمان انواع عفونت ها توسعه می دهند.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده جهت تحصیل رشته ایمنی شناسی در اروگوئه معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه کاتولیک اروگوئه
2دانشگاه پزشکی جمهوری اروگوئه
3دانشگاه سالتو

کار در رشته ایمنی شناسی در اروگوئه

متخصص ایمنی شناس در اروگوئه پزشکی است که با کار در رشته قلب و عروق در اروگوئه در درمان و مدیریت آلرژی، آسم و سایر اختلالات سیستم ایمنی تخصص دارد. متخصص ایمونولوژیست شرایط مربوط به سیستم ایمنی را درمان می کند. شرایط رایجی که بر سیستم ایمنی تأثیر می گذارد شامل موارد زیر است:

  • آلرژی های فصلی که گاهی اوقات رینیت آلرژیک نامیده می شود.
  • آلرژی و بیماری‌های عفونی که 5% از کودکان و 4% از بزرگسالان در ایالات متحده آلرژی غذایی دارند.
  • سازمان بهداشت جهانی (WHO) تخمین می زند که حدود 235 میلیون نفر در سراسر جهان مبتلا به آسم هستند.

متخصص آلرژی پزشکی است که در تشخیص، درمان و مدیریت شرایط سلامتی که بر سیستم ایمنی تأثیر می گذارد تخصص دارد. افراد مبتلا به آلرژی اغلب با این متخصصان مراقبت های بهداشتی کار می کنند. آلرژی زمانی اتفاق می ‌افتد که سیستم ایمنی بدن به یک ماده معمولاً بی ‌ضرر مانند شوره حیوانات خانگی، نیش حشرات یا پروتئین ‌های خاص موجود در غذا بیش از حد واکنش نشان می ‌دهد. ایمونولوژیست ممکن است به درمان شرایط مرتبط با ایمنی زیر کمک کند:

  • رینیت آلرژیک یک واکنش آلرژیک است که باعث التهاب در بینی و راه های هوایی می شود.
  • ورم ملتحمه آلرژیک در تماس فرد با ماده حساسیت زا باعث التهاب اطراف چشم می شود.
  • آنافیلاکسی یک واکنش آلرژیک شدید و تهدید کننده است که می تواند تنفس را دشوار یا غیرممکن کند
  • آسم
  • بیماری‌ های نقص ایمنی اولیه
  • سندرم های خود التهابی که به دلیل پاسخ بیش فعال ایمنی باعث التهاب خود به خودی می شوند.

درآمد متخصصین ایمنی شناسی در اروگوئه

میزان درآمد رشته های پزشکی در اروگوئه از سایر مشاغل در این کشور بیشتر است. ایمونولوژیست طیف وسیعی از آزمایش ها و روش ها را برای شناسایی و درمان شرایط ایمنی انجام می دهند. ایمونولوژیست بالینی مستقیماً با بیماران کار می کند. در طول ویزیت اولیه، متخصص آلرژی سابقه پزشکی فرد را بررسی می کند.

درآمد متخصصین ایمنی شناسی در اروگوئه برای کار در اروگوئه به شرح زیر است:

درآمد متخصص ایمونولوژی در اروگوئه

فدراسیون انجمن های ایمونولوژی بالینی اروگوئه

فدراسیون انجمن های ایمونولوژی بالینی برای بهبود سلامت انسان از طریق ایمونولوژی با تقویت رویکردهای بین رشته ای برای درک و درمان بیماری های مبتنی بر ایمنی کار می کند. فدراسیون انجمن های ایمونولوژی بالینی اروگوئه یک انجمن کلیدی است که در آن رهبران افکار گرد هم می آیند تا مسیر پیشرفت بزرگ بعدی در درمان بیماری را ترسیم کنند. از طریق FOCIS، محققان و پزشکان دانش را در سراسر مرزهای بیماری ‌های سنتی به اشتراک می‌ گذارند و مشترکات بین درمان ‌هایی را شناسایی می‌ کنند که زندگی افراد مبتلا به بیماری‌ های ناشی از سیستم ایمنی را تغییر می ‌دهند.

FOCIS که در ابتدا به عنوان یک جلسه بین رشته ای تأسیس شد، اولین نشست سالانه خود را در سال 2001 برگزار کرد. پس از دو جلسه موفق متوالی، FOCIS به عنوان یک سازمان در سال 2003 ادغام شد. امروز، FOCIS دارای 58 انجمن عضو است که تقریباً 65000 دانشمند را نمایندگی می کنند. نشست سالانه FOCIS و دوره های FOCISed پزشکان، محققان و کارآموزان را در رشته گسترده ایمونولوژی بالینی آموزش می دهد. FOCIS رهبر جهان در آموزش ایمونولوژی و آموزش نسل های آینده ایمونولوژیست های بالینی است. جهت اعزام دانشجو به اروگوئه می توانید مطالب مورد نیاز را در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطالعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *