مهاجرت تحصیلی اسکاتلند

رشته بینایی سنجی در اسکاتلند

رشته بینایی سنجی در اسکاتلند

رشته بینایی سنجی در اسکاتلند برای ارائه آموزش با مهارت های بالینی پیشرفته طراحی شده است که برای کار به عنوان متخصصان مستقل استفاده شود. اپتومتریست ها متخصصان مراقبت از چشم هستند که مشکلات بینایی را تشخیص می دهند و عینک و لنزهای تماسی و سایر وسایل کمک بصری را تجویز و نصب می کنند. اپتومتریست ها همچنین انواع بیماری های چشم مانند گلوکوم و دژنراسیون ماکولا مرتبط با سن را تشخیص داده و مدیریت می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای اخذ ویزای تحصیلی کشور اسکاتلند مشاور و راهنمای شماست.

تحصیل رشته بینایی سنجی در اسکاتلند

اپتومتریست ها در اسکاتلند در مقایسه با سایر نقاط بریتانیا نقش مراقبت های بهداشتی گسترده ای دارند. دانش پیشرفته و مهارت های بالینی که اپتومتریست ها برای ایفای این نقش به آن نیاز دارند در مرکز برنامه 4 ساله بینایی سنجی قرار دارد. ما یک آموزش بالینی و آموزشی با کیفیت بالا ارائه می دهند که توسط دانش آموزان رتبه بالایی دارد. به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از مطالعات خود، دانش آموزان از طیف گسترده ای از تجربیات بالینی در مرکز چشم انداز دانشگاهی بهره مند می شوند.

GCU از سال 1971 مرکز آموزش مراقبت از چشم غیرپزشکی در اسکاتلند بوده است. چشم انداز شغلی عالی است و فارغ التحصیلان ما توسط کارفرمایان در سراسر بریتانیا امتیاز بالایی دریافت می کنند. فرصت ها عبارتند از اپتومتری خصوصی، خدمات چشم بیمارستان، آموزش و تحقیق. فارغ التحصیلان پس از یک سال فعالیت بالینی تحت نظارت و تکمیل موفقیت آمیز طرح ثبت نام که توسط کالج اپتومتریست ها اجرا می شود، به اپتومتریست های واجد شرایط تبدیل می شوند.

در بخش زیر شاهد رشته های مرتبط با رشته بینایی سنجی در اسکاتلند می باشید:

رشته های مرتبط با رشته بینایی سنجی در اسکاتلند

الزامات رشته بینایی سنجی در اسکاتلند

اولین شرط اخذ ویزای تحصیلی اسکاتلند می باشد. شرط ورود استاندارد شامل موضوع انگلیسی مطالعه محور، ریاضیات و دو علم است.  حداقل شرایط ورود فقط برای دانشجویان با دسترسی گسترده است. اگر از گروهی هستید که در حال حاضر به خوبی در آموزش عالی حضور ندارند، ممکن است به عنوان یک دانشجوی دسترسی گسترده واجد شرایط شوید. این شامل زندگی در یک منطقه کدپستی هدف، حضور در مدرسه یا کالج هدف، شرکت در SWAP ، تجربه مراقبت یا ارائه مراقبت از شخص دیگری، وضعیت پناهندگی یا پناهجو بودن است. الزامات زبان انگلیسی آیلتس کلی 7 در Speaking و 6.5 در سایر عناصر (یا معادل) الزامی است.

اگر شرایط زبان انگلیسی را ندارید، ممکن است واجد شرایط  برنامه انگلیسی پیش از جلسه ما باشید که در پردیس گلاسکو تدریس می شود. سیاست ‌های ورود انعطاف‌پذیر GCU وجود دارد که اجازه می‌ دهد تجربه کاری مرتبط و یادگیری قبلی برای ورود استاندارد یا ورود پیشرفته به یک دوره در نظر گرفته شود. اگر 3 تا 5 سال تجربه کاری مرتبط دارید، می توانید برای مدرک مورد علاقه خود درخواست دهید و با تیم پذیرش دانشگاه در مورد درخواست خود و واجد شرایط بودن خود برای به رسمیت شناختن آموزش قبلی تماس بگیرید.

هزینه تحصیل رشته بینایی سنجی در اسکاتلند

هزینه های تحصیلی دانشجویان اسکاتلندی منوط به تایید دولت اسکاتلند است و ممکن است پس از تایید تغییر کند. دانشجویان از بقیه بریتانیا بیش از £27750 (پوند) برای کل هزینه های مدرک 3 یا 4 ساله پرداخت نخواهند کرد. به عنوان یک دانشجو در دانشگاه، هزینه ها و هزینه های اضافی وجود دارد که ممکن است برای شما اعمال شود یا نباشد، اما باید از آنها آگاه باشید. تقاضای فزاینده ای برای اپتومتریست ها، متخصصان مراقبت های بهداشتی بسیار ماهر، آموزش دیده برای معاینه چشم ها برای تشخیص نقص در بینایی، علائم آسیب، بیماری های چشمی یا ناهنجاری ها وجود دارد. از طریق این مدرک مبتکرانه و تعاملی، دانش و مهارت هایی را که برای کار به عنوان اپتومتریست نیاز دارید و مهمتر از همه، به طور مداوم با چالش هایی که در ارائه مراقبت های چشمی در محیط مراقبت های بهداشتی امروزی با آن مواجه است، سازگار خواهید کرد.

هزینه تحصیل رشته بینایی سنجی در اسکاتلند

مزایای تحصیل رشته بینایی سنجی در اسکاتلند

برنامه پیشروی روشی را که به طور سنتی در انگلستان آموزش بینایی سنجی را با پیروی از یک رویکرد اثبات شده، مبتنی بر مشکل و تیمی برای یادگیری و آموزش شما به چالش می کشد، به چالش می کشد. از طریق این روش، دانش نظری عمیق، تجربه عملی و مهارت های مورد نیاز از جمله تفکر انتقادی، حل مسئله و مدیریت بیمار را از مراحل اولیه به دست خواهید آورد. علاوه بر تجربه عملی در کارگاه های بالینی، ارائه شده در امکانات مدرن و هدفمند در اینورنس، شما همچنین در موقعیت های بالینی واقعی غوطه ور خواهید شد که به شما امکان می دهد با کارفرمایان کار کنید و در یک محیط امن و پشتیبانی شده تجربیات ارزشمندی کسب کنید.

از سال اول، شما ترکیبی از قرار دادن در کلینیک های عمومی و چشم بیمارستان را در کنار آموزش مهارت های بالینی انجام خواهید داد. در طول دوره، در مجموع به مدت 19 هفته در جایگیری حضور خواهید داشت که در سال چهارم به یک دوره طولانی مدت می رسد. شما بیماران واقعی را در تنظیمات زندگی واقعی خواهید دید، که برای تمرین آینده شما حیاتی خواهد بود. پس از اتمام موفقیت آمیز این برنامه مدرک، شما به مهارت های علمی و عملی مورد نیاز برای ورود به طرح ثبت نام در کالج بینایی سنجی مجهز خواهید شد. رشته ارتودنسی در اسکاتلند نیز شرایط خاصی برای پذیرش دارد.

در جدول زیر شاهد دانشگاه هایی که رشته بینایی سنجی را ارائه می دهند هستید:

رتبه جهانینام دانشگاه
601دانشگاه کالدونین گلاسکو
240دانشگاه هایلند و جزایر

کار در حوزه بینایی سنجی در اسکاتلند

برای تمرین به عنوان اپتومتریست بیمارستان، توصیه می شود برای قرار دادن پیش ثبت نام در یک بیمارستان اقدام کنید. شما باید یک ارزیابی مبتنی بر کار و نظارت توسط یک اپتومتریست ثبت شده و همچنین یک معاینه عملی را در طول کار خود بگذرانید. پس از دوره پیش ثبت نام، می توانید در GOC ثبت نام کنید. در حین کار به عنوان یک اپتومتریست واجد شرایط، باید تحصیلات و آموزش خود را ادامه دهید، بنابراین می توانید هر سال ثبت نام خود را در GOC تمدید کنید.  آموزش NHS برای اسکاتلند طیف کاملی از دوره های آموزشی را برای اپتومتریست هایی که تحت قرارداد GOC مراقبت می کنند ارائه می دهد. رشته آسیب شناسی در اسکاتلند هم می تواند انتخاب خوبی برای تحصیل باشد.

در نمودار زیر شاهد میزان افزایش تعداد دانشجویان در رشته بینایی سنجی در اسکاتلند می باشید:

میزان افزایش تعداد دانشجویان در رشته بینایی سنجی در اسکاتلند

اکثر اپتومتریست هایی که از مدرک تحصیلی خود بیرون می آیند، دوره های آموزشی را برای دیپلم در نسخه درمانی می گذرانند. پس از گذراندن امتحان در پایان این دوره از جمله برخی از تجربیات عملی بیمارستانی، اپتومتریست ها ممکن است درمان و مدیریت طیف گسترده ای از بیماری های چشم را بر عهده بگیرند. هزینه های این دوره در حال حاضر توسط NHS Education for Scotland (NES) تامین می شود. مشاوران در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همواره آماده ارائه خدمات در زمینه تحصیل در اسکاتلند می باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *