مهاجرت تحصیلی اروگوئه

رشته طب ورزشی در اروگوئه

رشته طب ورزشی در اروگوئه

در حوزه مشاغل مرتبط با رشته طب ورزشی در اروگوئه باید گفت که بیش از 70 رشته در پزشکی ورزشی و علوم ورزشی وجود دارد. اینها شامل فرصت هایی برای کار به عنوان پزشک، پزشک، معلم، دانشمندان و متخصصان سلامت یا تناسب اندام است. مشاغل پزشکی ورزشی شامل مربی ورزشی، فیزیولوژیست ورزشی، کینزیوتراپیست، تغذیه و رژیم درمانی و پزشک پزشکی ورزشی است. مربیان ورزشی از آسیب ها و شرایط پزشکی پیشگیری، تشخیص و درمان می کنند. فیزیولوژیست های ورزشی آمادگی جسمانی بیماران را ارزیابی می کنند.

کینزیوتراپیست ها برای بازیابی قدرت عضلانی و عملکرد از دست رفته به دلیل آسیب یا بیماری با بیماران کار می کنند. متخصصان تغذیه و از علوم غذایی برای بهبود سلامت مشتریان استفاده می کنند. پزشکان ورزشی روی مسائل و آسیب ‌ها در بین ورزشکاران حرفه‌ای و آماتور تمرکز می‌کنند. باشد. اگر شما به دنبال مهاجرت تحصیلی در حوزه طب ورزشی و یا یافتن جایگاه شغلی مناسب در کشور اروگوئه هستید، کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند از طریق رایزنی های مختلف، فرصت های شغلی خوبی را در حوزه طب ورزشی در کشور شیلی، پیش روی شما قرار دهند.

نتایج تحصیل رشته طب ورزشی در اروگوئه

گواهی فارغ التحصیلی که در نتیجه تحصیل در اروگوئه در در پزشکی ورزشی است دانش اصلی در مورد تشخیص، درمان و مدیریت آسیب های مربوط به ورزش را به شما آموزش می دهد. این برنامه 8 واحدی به طور خاص برای پزشکان عمومی ثبت نام شده که می خواهند دانش و مهارت های خود را در پزشکی ورزشی ارتقا دهند ایجاد شده است. شما جنبه های اساسی پزشکی ورزشی، از جمله نحوه شناسایی و درمان آسیب های حاد و استفاده بیش از حد، پیشگیری از آسیب، توانبخشی و بیومکانیک را خواهید آموخت. از طریق این برنامه، مهارت ‌های درمان طیفی از افراد فعال، از علاقه ‌مندان به ورزش‌ های آماتور، ورزشکاران نخبه، کودکان و افراد دارای معلولیت یا سن بالا را به دست خواهید آورد.

این برنامه ها یادگیری منعطف و مبتنی بر کار را ارائه می دهند و به طور کامل به صورت آنلاین با استفاده از آموزش های آموزش آنلاین ثابت شده (مانند آموزش های ویدیویی عملی) و انجمن های گفتگو ارائه می شوند تا امکان تماس با کارکنان متخصص و سایر پزشکان عمومی را فراهم کنند. پروژه ‌های ارزیابی بسیار کاربردی و مرتبط با صنعت هستند و همچنین می ‌توان آن‌ ها را بر اساس نیازهای توسعه خودتان سفارشی کرد. شما با یک مدرک معتبر و دانش پیشرفته فارغ التحصیل خواهید شد تا مهارت های حرفه ای خود را ارتقا دهید یا خود را برای مطالعه آکادمیک بیشتر آماده کنید.

مسائل مرتبط با ویزای تحصیل طب ورزشی در اروگوئه

شهروندان آمریکایی که با پاسپورت غیرنظامی سفر می کنند برای ورود به اروگوئه نیازی به ویزا ندارند. پس از ورود به اروگوئه به آنها 90 روز کاری در داخل کشور داده می شود. سایر اتباع خارجی که به اروگوئه سفر می کنند: برای سایر شهروندان خارجی، وب سایت اداره ملی مهاجرت را بررسی کنید تا بدانید که آیا قبل از ورود به اروگوئه نیاز به دریافت ویزا دارید یا خیر. اگر برای ورود به اروگوئه به ویزا نیاز دارید، روش به شرح زیر است: اگر متقاضیان قصد تحصیل، بورسیه تحصیلی یا شرکت در دوره های کارآموزی در برنامه های رسمی، دولتی یا تبادل در موسسات معتبر یا مجاز توسط نهادهای رسمی مربوطه را دارند، می توانند برای ویزای تحصیلی درخواست دهند. برای اخذ اقامت موقت از تاریخ ورود به کشور 30 ​​روز فرصت دارید. ویزای تحصیلی یک بار ورود خواهد بود.

اعتبار ویزای تحصیلی اروگوئه از روز صدور ویزا (مهر) 180 روز خواهد بود. شرایط درخواست ویزای تحصیلی عبارتند از:

  • پاسپورت معتبر (حداقل برای 6 ماه آینده از ورود به اروگوئه) که در آن زمان به دارنده گذرنامه بازگردانده می شود. پاسپورت باید وضعیت خوبی داشته باشد. کنسولگری پاسپورت را در اختیار ندارد.
  • فرم درخواست تکمیل و امضا شده است.
  • یک قطعه عکس به اندازه پاسپورت
  • مدرک درآمد، به طور مناسب معتبر که می تواند نگهداری و اقامت در اروگوئه را برای مدت اقامت اعلام شده توسط متقاضی توجیه کند.

سوابق ثبت نام یا یادداشت از موسسه یا مرکز آموزشی دولتی یا خصوصی که در آن تحصیل، استفاده از بورسیه تحصیلی یا توسعه دوره کارآموزی خواهید داشت. باید به امضای نماینده قانونی مؤسسه رسیده و حاوی اطلاعات شخصی نماینده و همچنین شماره ثبت یا مجوز اداره فرهنگ و آموزش باشد. برای پاسپورت و حواله باید 54$ (دلار) پرداخت شود.

مسائل مرتبط با ویزای تحصیل طب ورزشی در اروگوئه

هزینه زندگی دانشجویان رشته طب ورزشی در اروگوئه

اگر اهل رستوران رفتن هستید، در اروگوئه باید روی گران بودن غذاها حساب کنید، اما می توانید یک وعده غذایی مناسب را در یک رستوران ارزان قیمت در اروگوئه صرف کنید و فقط حدود 11$ (دلار) بپردازید. این کشور اکثر کالاهای مصرفی را به صورت محلی تولید نمی کند و در نتیجه، بیشتر کالاها در اروگوئه به اندازه استرالیا، کانادا یا اروپا قیمت دارند و قطعاً بسیار گرانتر از ایالات متحده آمریکا هستند. با این حال، بازارهای عمومی بسیاری وجود دارد که می توانید 100 نوع گوشت تهیه کنید و بسیاری در واقع می گویند که در این کشور گوشتی با بهترین کیفیت خواهید خورد. ماشین ها در مقایسه با ایالات متحده یا بیشتر اروپا بسیار گران هستند.

خوشبختانه، اروگوئه سیستم حمل و نقل اتوبوس داخلی گسترده ای دارد. اتوبوس ها قابل اعتماد، ایمن و راحت هستند. تاکسی‌ها در اینجا وجود دارند، و ایمن و نسبتا مقرون به صرفه هستند و حدود 2$ (دلار) در هر کیلومتر هزینه دارند. تمام تاکسی های اروگوئه از متر استفاده می کنند و هزینه های ثابتی دارند. خدمات آب و برق در اروگوئه کمی پرهزینه است، اگرچه این بستگی به اندازه آپارتمان شما دارد. برای یک آپارتمان حدوداً 85 متری، خدمات اولیه شامل برق، گرمایش، سرمایش، آب، گاز و خدمات زباله 120$ (دلار) خواهد بود.

در جدول زیر به سایر هزینه ها در اروگوئه اشاره شده است:

هزینه به دلارموارد مربوط به هزینه زندگی
0.81$شیر
1.79$نان 500 گرمی
1.05$آب
500$آپارتمان کوچک
800$آپارتمان بزرگ

درآمد شاغلان رشته طب ورزشی در اروگوئه

فردی که به عنوان متخصص ورزش در اروگوئه کار می کند معمولا حدود 24700UYU (پزو) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. حقوق و دستمزد متخصص ورزش بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی بسیار متفاوت است و از UYU12800 (پزو) در ماه (حداقل حقوق) تا UYU37700 (پزو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. متوسط ​​حقوق UYU23700 (پزو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان متخصص ورزش کار می کنند کمتر از UYU23700 (پزو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از UYU23700 (پزو) درآمد دارند.

یک متخصص ورزش با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا UYU14600 (پزو) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، UYU19500 (پزو) در ماه کسب کند، که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل UYU25400 (پزو) در ماه دارد که 30% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

در نمودار زیر به بررسی سطح حقوق رشته طب ورزشی در اروگوئه بر حسب پزو می پردازیم:

کارشناسان حاضر در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده هستند تا دانشجویان علاقه مند به مهاجرت به اروگوئه را در زمینه های مختلف راهنمایی نموده و امور آنان را پیگیری نمایند.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *