مهاجرت تحصیلی لیختن اشتاین

رشته باستان شناسی در لیختن اشتاین

کار در حوزه رشته باستان شناسی در لیختن اشتاین

تحصیل رشته باستان شناسی در لیختن اشتاین به دلیل کیفیت بالای موسسات آموزش عالی به متقاضیان عزیز توصیه می شود. این کشور، با نام رسمی شاهزاده این کشور، یک کشور کوهستانی دوگانه محصور در خشکی در اروپای مرکزی است که از غرب و جنوب با سوئیس و از شرق و شمال با اتریش همسایه است. مساحت آن کمی بیش از 160 کیلومتر مربع است. پایتخت آن وادوز است. این کشور علیرغم منابع طبیعی محدودی که دارد، یک اقتصاد تجاری آزاد و پررونق و بسیار صنعتی را توسعه داده است و دارای بخش خدمات مالی و همچنین استاندارد زندگی است.

تحصیل در اروپا در واقع یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی است که می توانید برای خود انجام دهید. با این حال، ممکن است تحصیل در برخی از مکان های بسیار محبوب در اروپا مانند بریتانیا پرهزینه باشد. با انتخاب تحصیل در این کشور می توانید این چالش را شکست دهید. حتی ارزان تر است زیرا هزینه های تحصیل در این کشور مقرون به صرفه است و بورسیه هایی برای کمک به شما برای تحصیل در لیختن اشتاین وجود دارد. برای آشنایی بیشتر بیشتر شما با رشته باستان شناسی در لیختن اشتاین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این نگارش را تهیه کرده است.

تحصیل رشته باستان شناسی در لیختن اشتاین

این کشور از 100% نرخ سواد بزرگسالان برخوردار است. مانند بسیاری از کشورهای اروپایی دیگر، این کشور نرخ های شهریه معقولی را ارائه می دهد که معمولا بیش از 4000€ (یورو) در هر سال تحصیلی نیست. دانشجویانی که مایل به تحصیل در خارج از کشور در این کشور هستند باید هزینه های اقامت خود را اضافه کنند، اما خوابگاه های دانشگاهی به طور گسترده در دسترس و ارزان برای دانشجویان هستند. دانشجویانی که نه شهروند اتحادیه اروپا (EU) هستند و نه شهروندان یک کشور منطقه اقتصادی اروپا (EEA)، معمولا برای تحصیل رشته باستان شناسی در لیختن اشتاین به ویزا نیاز دارند.

مدارک تحصیلی در مدارس این کشور معتبر تلقی می شوند و به رسمیت شناخته می شوند. این کشور با شهریه مناسب، استاندارد بالای زندگی و مناظر زیبا، ارزش آموزشی استثنایی را به دانشجویان ارائه می دهد. این کشور از جذابیت تاریخی و فرهنگی، تا دسیسه های کشوری که توسط یک پادشاه اداره می شود، به عنوان مکانی برای مطالعات ارزش توجه دارد. نرخ پایین بیکاری این کشور همچنین ممکن است فارغ التحصیلانی را که قبلا توسط جذابیت این کشور کوچک به دست آورده بودند، متقاعد کند که شهروند شوند و مشاغل جدید خود را شروع کنند.

هزینه تحصیل در لیختن اشتاین

هزینه تحصیل در لیختن اشتاین مشابه بسیاری از کشورهای اروپایی دیگر است. هزینه ها بسته به مدرسه و برنامه ای که دانشجویان در آن ثبت نام می کنند و همچنین اینکه دانشجو شهروند این کشور یا دانشجوی بین المللی در حال تحصیل در خارج از کشور باشد کمی متفاوت است. با این حال، شهریه در هر سال تحصیلی معمولا از 4000€ (یورو) تجاوز نمی کند.

این کشور در مورد زندگی در این کشور یک سیاست محدود کننده را اعمال می کند. اتباع خارجی شاغل در این کشور معمولا مجاز به زندگی در شاهزاده نیستند، حتی اگر در یک شرکت این کشور استخدام شوند. 2 نوع مختلف اجازه اقامت وجود دارد که می توان اعطاء کرد که عبارتند از:

2 نوع اجازه اقامت در لیختن اشتاینمجوز اجازه اقامت برای مقاصد کاری را می دهد. مجوز دیگر اجازه اقامت بدون نیاز به دارنده مجوز در لیختن اشتاین را می دهد.

الزامات عمومی درخواست تحصیل در لیختن اشتاین

برای درخواست تحصیل رشته باستان شناسی در لیختن اشتاین درخواست ها را می توان به صورت آنلاین یا کتبی با تکمیل فرم درخواست ارسال کرد. درخواست به صورت رسمی در روزی ارائه می شود که تمام مدارک لازم به صورت کامل به دانشگاه رسیده است. برای متقاضیان کشورهای اتحادیه اروپا و EEA و سوئیس، مهلت های متفاوتی می توانند اعمال شوند. اسنادی که به زبان آلمانی یا انگلیسی موجود نیستند باید به صورت ترجمه تایید شده ارائه شوند. همه متقاضیان دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا باید در درخواست خود تأیید کنند که هرگز از تحصیل در همان رشته در دانشگاه دیگری اخراج نشده اند.

برای قبولی در مقطع کارشناسی باید شرایط زیر رعایت شود و با ارائه مدارک مربوطه به همراه درخواست اثبات شود:

  • دانش زبان آلمانی تا سطح این کشور “Matura” به استثنای دانشجویان در برنامه های تبادل
  • “Matura” یا “Matura حرفه ای” در مورد گواهی “مستورا” خارجی، معادل بودن آن یا باید بررسی شود یا بر اساس یک توافق متقابل تعیین شود.

برای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه این کشور، دانشجو باید ثابت کند که دوره کارشناسی مربوطه یا یک برنامه دانشگاهی معادل را با موفقیت به پایان رسانده است.

کار در حوزه رشته باستان شناسی در لیختن اشتاین

کار در حوزه رشته باستان شناسی در لیختن اشتاین

برای کار در حوزه رشته باستان شناسی در لیختن اشتاین موارد زیر وجود دارد:

کارشرح
باستان شناس آکادمیکاین فرد در یک کالج یا دانشگاه کار می کند و معمولا 2 تا 5 درس در هر ترم تدریس می کند. آن ها همچنین ممکن است مدارس صحرایی را اداره کنند، دانشجویان را راهنمایی کنند و تحقیقات میدانی باستان شناسی را برای انتشار در مقالات و کتاب ها انجام دهند.
باستان شناس موزهاین فرد در یک موزه، باغ وحش، مرکز طبیعت و غیره کار می کند. آن ها مجموعه هایی را به دست می آورند، آن ها را در نمایشگاه ها به نمایش می گذارند و برنامه های آموزشی اجرا می کنند. آن ها همچنین ممکن است در مراقبت یا بازسازی مصنوعات، احراز هویت اقلام و نوشتن کمک هزینه شرکت داشته باشند.
باستان شناس GISاین فرد دارای آموزش های تخصصی در زمینه سیستم های اطلاعات جغرافیایی است. آن ها با داده های مکانی و نرم افزار برای ایجاد نقشه های مکان های باستان شناسی کار می کنند.
وکیل منابع فرهنگیاین شخص دارای مدرک کارشناسی در مردم شناسی یا باستان شناسی است و سپس مدرک حقوقی را برای انجام یک نوع خاص از قانون کسب می کند. موارد مربوط به منابع فرهنگی، مانند نحوه اجرای مقررات در پروژه های توسعه املاک، و مالکیت آثار فرهنگی
سایر مشاغلباستان شناسان همچنین ممکن است با سازمان های دولتی (مانند خدمات پارک های ملی)، دولت های محلی و قبیله ای، یا بنیادها و آزمایشگاه های خصوصی کار کنند.

حقوق کار در لیختن اشتاین برای باستان شناسان در نمودار زیر آمده است:

حقوق کار در لیختن اشتاین برای باستان شناسانبرای آشنایی با کار در حوزه رشته باستان شناسی در لیختن اشتاین و مهاجرت به لیختن اشتاین از طریق تحصیل و کاری می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *