مهاجرت تحصیلی اتریش

رشته مدیریت بهداشت عمومی در اتریش

رشته مدیریت بهداشت عمومی در اتریش

رشته مدیریت بهداشت عمومی در اتریش رشته ای در خصوص موارد الزامی بهداشتی که جوامع و عموم مردم باید رعایت شود. در کشور اتریش دانشگاه های مناسب و بین المللی وجود دارند که خدمات آموزشی خوبی ارائه می دهند. برای تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اتریش می توانید مدارک و اسناد مورد نیاز برای اخذ پذیرش به دانشگاه های اتریش ارسال کنید. این کشور یکی از مقاصد تحصیلی بین المللی است که افراد برای تحصیلات تکمیلی نیز به این کشور مهاجرت می کنند. دانشجویان فارغ التحصیل می توانند در حوزه مدیریت بهداشت عمومی در کشور اتریش به کار مشغول شوند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت و تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اتریش مشاور و راهنمای شما می باشد.

تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اتریش

تصور کنید که از آب و هوای معتدل قاره ای یا نسیم کوه های آلپ در اتریش لذت می برید. اگر با کمال میل بیشتر از یک تعطیلات کوتاه در این تجربه غوطه ور هستید، چرا برای کارشناسی و تحصیل در مقطع ارشد خود در رشته مدیریت بهداشت عمومی در اتریش مطالعه نکنید؟ تحصیلات دانشگاهی در این کشور در بالاترین استانداردهای خود قرار دارند و دانشجویان می توانند از زندگی فرهنگی و اجتماعی متنوعی برخوردار شوند. از آنجایی که کارشناسی ارشد بهداشت عمومی در اتریش سابقه طولانی ندارد، برنامه ها عمدتاً به زبان آلمانی در دسترس هستند. به عنوان مثال، این امر در مورد دانشگاه علوم کاربردی Johanneum و دانشگاه پزشکی وین صدق می کند. با این حال، برای مثال، در UMIT Tirol، زبان آموزش نیمی انگلیسی و نیمی آلمانی است.

در لیست شاهد توانایی ها و نتایج تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اتریش می باشید:

  • مفاهیم بهداشت عمومی و مسائل پیچیده را با استفاده از یک دیدگاه بین رشته‌ای (علوم بهداشت: سلامت عمومی) در عمل پیاده کنید.
  • به طور انتقادی شیوه های بهداشت جهانی را مشاهده کنید و آنها را از نظر ارزش علمی ارزیابی کنید (سلامت جهانی)
  • قادر به توسعه و ارزیابی بیشتر ساختارها در مراقبت های بهداشتی و خدمات بهداشتی (سیستم های بهداشتی و تحقیقات مراقبت های بهداشتی) هستند.
  • قادر به ارزیابی اثربخشی فناوری ها، فرآیندها و روش های مراقبت های بهداشتی هستند (ارزیابی فناوری سلامت)
  • قادر به ارزیابی شرایط و هزینه های چارچوب ساختاری و سازمانی با استفاده از نظریه ها و روش های علمی (اقتصاد سلامت) هستند.

هزینه تحصیل رشته بهداشت عمومی در اتریش

قبل از تصمیم گیری، توصیه می شود هزینه های دوره و هزینه های روزانه را بررسی کنید. شهریه های قابل اعمال برای کارشناسی ارشد بهداشت عمومی بین €12900 تا €3400 (یورو) در اتریش است، به جز برنامه های مدرک آنلاین، که هزینه بسیار کمتری دارند، فقط €4800 (یورو). صرف €400 (یور) و برای اقامت، €250 (یورو) برای غذا و €300 (یورو ) برای سایر هزینه ها، حدود 950€ الی €1100 (یورو) برای گذران زندگی دانشجویان خارجی کافی است. البته، اگر می خواهید سبک زندگی مجلل تری داشته باشید، ممکن است مجبور شوید کمی بیشتر از آن پول بدهید. شرایط ورود به کارشناسی ارشد بهداشت عمومی در اتریش به طور کلی برای موسسات مختلف مشابه است. با نگاهی به الزامات صادر شده توسط دانشگاه پزشکی وین، یکی از راه های ورود به دوره آموزشی، داشتن مدرک BA یا BSC مرتبط با رشته پزشکی است.

در نمودار زیر شاهد میزان افزایش هزینه تحصیل در اتریش دانشگاه های این کشور می باشید:

میزان افزایش هزینه های تحصیل در دانشگاه های اتریش

الزامات تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اتریش

خبر خوب این است که مدارک علوم، بازرگانی/اقتصاد، حقوق، علوم انسانی یا علوم اجتماعی نیز به عنوان شرایط اولیه در کنار دیپلم پزشکی پذیرفته می شوند. کسانی که گواهینامه های ذکر شده را ندارند تنها در صورتی می توانند درخواست دهند که حداقل 3 سال سابقه در زمینه مدیریت سلامت یا 5 سال در بهداشت عمومی، پرستاری یا سایر زمینه های مشابه داشته باشند. برای دانشگاه علوم کاربردی Johanneum ، مدرک لیسانس مرتبط (گردشگری، سلامت، اوقات فراغت، ورزش، ورزش، رویدادها، علوم اقتصادی و اجتماعی) یا مدرک معادل آن نیز ضروری است. علاوه بر این، متقاضیان باید مسلط و آلمانی باشند و دانش خود را با مدرک اثبات کنند. دیپلم آلمانی اتریش ÖSD، گواهی گوته، گواهی TELC یا سایر گواهینامه های مدرسه معادل پذیرفته می شود. حتی در صورت عدم احراز کلیه شرایط، سرپرست تحصیل می تواند به شرط تکمیل شرایط بعداً در مورد پذیرش آنها تصمیم گیری کند.

کار علوم آزمایشگاهی در اتریش ممکن است یکی از فرصت های اتغال شما در این رشته در اتریش باشد. در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اتریش می باشید:

مقطع تحصیلیزبان تحصیلمدت تحصیلنرخ پذیرشنرخ فارغ التحصیلی
کارشناسیآلمانی/انگلیسی4 سال36%%88
ارشد2 سال%40%79
دکترا2 سال%40%70

دانشگاه های رشته مدیریت بهداشت عمومی در اتریش

دانشگاه پزشکی گراتس با استفاده از فناوری های پیشرفته، راه حل های نوآورانه و امکانات تحقیقاتی برجسته کار می کند و تدریس می کند. این موسسه در وضعیت کنونی خود از سال 2004 فعالیت می کند. با این حال، دانشکده پزشکی آن بیش از 200 سال پیش تاسیس شده است، بنابراین برای مدت طولانی یک موسسه قابل توجه بوده است. کارشناسی ارشد بهداشت عمومی در گراتس زمینه های مختلف روش شناختی و عملی مانند اپیدمیولوژی، روانشناسی سلامت، جامعه شناسی، سیاست، تحقیقات و غیره را ترکیب می کند. برنامه ریزی، پیشگیری، ارزیابی، اقدامات اپیدمیولوژیک، و تجزیه و تحلیل، مرتبط با جوامع خاص. دانشگاه علوم کاربردی یوهانیوم به عنوان دومین دانشگاه بزرگ اتریش، حدود 5000 دانشجو دارد. پردیس ها در Graz، Bad Gleichenberg و Kapfenberg واقع شده اند.

در این دانشگاه، برنامه مدیریت بهداشت و سلامت عمومی، رشته تخصصی مدیریت سلامت، گردشگری و ورزش است. تمرکز بر آموزش افرادی است که می توانند توسعه پایدار را ایجاد کنند. این دوره شرکت کنندگان را برای انجام تحقیقات، تجزیه و تحلیل، برنامه ریزی استراتژیک برای موسسات پزشکی، مراکز توانبخشی و استراحتگاه های بهداشتی آماده می کند. کسانی که 4 ترم را به پایان برسانند، به مدرک کارشناسی ارشد هنر در تجارت با تخصص مدیریت بهداشت و سلامت عمومی دست خواهند یافت. یکی از بهترین دانشگاه های اتریش با مدرک کارشناسی ارشد در بهداشت عمومی UMIT است. این دانشگاه را می‌توان به‌عنوان مؤسسه‌ای پیشرفته توصیف کرد که از نظر فناوری و مراقبت‌های بهداشتی دارای بالاترین استانداردها است. این مدرسه برای پروژه های ملی و بین المللی و فرصت های تحقیقاتی نیز شهرت دارد.

تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در مقطع ارشد در اتریش

تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در مقطع ارشد در اتریش

برنامه کارشناسی ارشد کارشناسی ارشد در بهداشت عمومی به گونه ای طراحی شده است که یک برنامه مدرک فوق حرفه ای است که مطالعه درون کلاسی را ترکیب می کند و یک سیستم پشتیبانی و مشاوره شخصی را علاوه بر محتوای یادگیری آنلاین ارائه می دهد که می تواند به صورت فردی و انعطاف پذیر در اطراف تکمیل شود. ساعت. جلسات درون کلاسی در مجموع 2 هفته در طول برنامه مدرک 2 ساله است. هزینه های تحصیل باید سالانه پرداخت شود و مبلغ €4800 (یورو) در هر سال تحصیلی سطح شایستگی می باشد به اضافه ارزش گذاری سالانه، هزینه های امتحانی و هزینه یک بار برای ثبت نام دانشگاه و بسته فنی. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی و رشته ایمنی شناسی در اتریش پاسخگوی سوالات شما می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *