مهاجرت تحصیلی اوکراین

رشته باستان شناسی در اوکراین

رشته باستان شناسی در اوکراین

رشته باستان شناسی در اوکراین در تمامی مقاطع تحصیلی در 2 دانشگاه معتبر ارائه شده و دانشجویان می توانند جهت تحصیل در این برنامه مهاجرت کنند. این کشور، پس از روسیه دومین کشور بزرگ اروپاست و در شرق این قاره واقع شده است. پس از استقلال از اتحاد جماهیر شوروی در سال 1991، این کشور از آن زمان تاکنون در مرحله توسعه قرار داشته است و علیرغم برخی اشکالات ناشی از درگیری های مسلحانه در اواسط دهه 2010، این کشور در راه تبدیل شدن به یک کشور اروپایی مدرن شده است. روابط نزدیک و همکاری با سایر کشورهای این قاره.

این کشور یکی از ارزان ترین کشورهای اروپایی است و تعدادی مؤسسه آموزش عالی با کیفیت خوب وجود دارد که هزینه زیادی ندارند اما شما را با یک مدرک دانشگاهی شناخته شده مجهز می کنند. بسیاری از دانشجویان خارجی هر ساله برای تحصیل باستان شناسی در این کشور به دانشگاه های ملی در شهرهای مختلف این کشور می آیند. تقریبا از هر کشور جهان دانشجویان بین المللی برای تحصیل باستان شناسی به این کشور می آیند و تعداد آن ها هر سال در حال افزایش است. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه های این کشور، این فارغ التحصیلان باستان شناسی در کشورهای مختلف در بخش های باستان شناسی کار می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تمامی جزییات رشته باستان شناسی در اوکراین را در این نگارش آورده است.

تحصیل رشته باستان شناسی در اوکراین

بسیاری از دانشگاه های ملی دوره های رشته باستان شناسی در اوکراین را تدریس می کنند و در یک محیط بسیار دوستانه در این کشور در این موسسات ملی تحصیل می کنند. مدرک باستان شناسی به دست آمده از این کشور در همه جای دنیا به رسمیت شناخته می شود و این فارغ التحصیلان باستان شناسی در سراسر جهان مورد استقبال قرار می گیرند. زیرا، این کشور بهترین باستان شناسان را آموزش می دهد. دانشجویان خارجی از هر کشوری می ‌توانند پس از گذراندن دوره متوسطه خود بدون توجه به موضوعات علوم یا هنر، برای تحصیل باستان ‌شناسی در این کشور درخواست دهند. این دانشجویان خارجی ممکن است به برنامه های باستان شناسی در مقطع کارشناسی بپیوندند.

برای کارشناسی ارشد در اوکراین، متقاضیان باستان شناسی باید از قبل مدرک کارشناسی داشته باشند. مهم نیست که این دانشجویان خارجی این مدرک کارشناسی را از این کشور یا خارج از کشور کسب کرده باشند. دانشجویان خارجی هنگام انتخاب یک مقصد تحصیلی در خارج از کشور برای دوره باستان شناسی، این کشور را به سایر کشورهای اروپایی به دلیل استانداردهای آموزشی با کیفیت بالا و ساختار هزینه سالانه مقرون به صرفه ترجیح می دهند. کارکنان آموزشی در دانشکده های باستان شناسی در این کشور نیز در زمینه باستان شناسی بسیار حرفه ای هستند.

دانشگاه های باستان شناسی در این کشور در جدول زیر آمده است:

نام دانشگاهرتبه جهانیرتبه در اروپا
دانشگاه ملی ایوان فرانکو لویو855327
دانشگاه ملی تاراس شوچنکو کیف953357

مشاغل و حقوق رشته باستان شناسی در اوکراین

باستان شناسان تاریخ بشر را از طریق بررسی بقایای حفاری شده و آثار باستانی مطالعه می کنند. این ها از ابزارها و ساختمان های ما قبل تاریخ گرفته تا استخوان های حیوانات و موجودات کوچک را شامل می شود. باستان شناسان با حفاری، قدمت گذاری و تفسیر اشیاء و مکان های مورد علاقه تاریخی، فعالیت های انسانی گذشته را مطالعه می کنند. آن ها پروژه های حفاری را در مکان های تاریخی اجرا می کنند و داده هایی را جمع آوری می کنند که درک گذشته را نشان می دهد.

وظایف آن ها عبارتند از:

  • مکان ‌های ممکن برای مطالعه را با عکس ‌های هوایی، پیاده ‌روی در میدان و نظرسنجی شناسایی کند.
  • ساختمان ها، سکونتگاه ها و اشیاء مدفون قدیمی را حفاری کند.
  • یافته ‌ها و سایت‌ ها را با عکس‌ ها، یادداشت ‌های دقیق و نقاشی ‌ها ضبط کند.
  • شناسایی، تاریخ و طبقه بندی یافته ها
  • یافته ها را در آزمایشگاه تمیز و نگهداری کند.
  • از تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی، به عنوان مثال تاریخ گذاری کربن استفاده کند.
  • از کامپیوتر ها برای تولید شبیه سازی هایی از ظاهر یک سایت یا مصنوع استفاده کند.
  • حفظ ساختمان های صنعتی
  • برنامه های برنامه ریزی را بررسی کند و تاثیر توسعه بر سایت های باستان شناسی را شناسایی کند.
  • اطمینان حاصل کند که مکان‌ ها، ساختمان‌ ها و بناهای تاریخی مهم محافظت و حفظ می‌ شوند.
  • طبقه بندی، نمایش و مراقبت از آثار باستانی در یک موزه

حقوق ماهیانه کار در اوکراین برای باستان شناسان در نمودار زیر آمده است:

حقوق باستان شناسی در اوکراین

درخواست پذیرش تحصیلی رشته باستان شناسی در اوکراین

دانشجویان خارجی ممکن است برای پذیرش در این کشور برای مدرک کارشناسی بعد از دبیرستان اقدام کنند. به عنوان مثال، دانش آموزان که دوره متوسطه خود را در خارج از کشور گذرانده اند، واجد شرایط درخواست پذیرش در دانشکده های باستان شناسی هستند. دانشجویان بین المللی که قبلا مدرک کارشناسی دارند می توانند برای برنامه کارشناسی ارشد خود در این کشور درخواست پذیرش دهند.

پس از پذیرش و دریافت نامه رسمی دعوتنامه تحصیلی توسط دانشجوی خارجی توسط وزارت آموزش، این کشور پرونده ویزا را تکمیل کرده و در مرکز ویزای تحصیلی در کشور خود ارسال کنید. در عرض 2 هفته ویزای تحصیلی این کشور صادر می شود و متقاضی کپی ویزای خود را با بلیط هواپیما برگشت به کارکنان پذیرش اسکن می کند. زیرا آن ها باید مدارک پذیرش خود را برای مهاجرت در فرودگاه بین المللی این کشور پردازش کنند. جهت آشنایی بیشتر می توانید مقاله مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی در اوکراین را مطالعه کنید.

درخواست پذیرش تحصیلی رشته باستان شناسی در اوکراین

ویزای تحصیلی اوکراین

این کشور مکانی مقرون به صرفه و امن برای دانشجویان بین المللی به عنوان مقصد تحصیلی است. مرکز رسمی پذیرش این کور این روند را برای دانشجویان بین المللی راحت کرده است. دومین کشور بزرگ اروپا در حال حاضر بیش از 80000 دانشجوی بین المللی دارد که در دانشگاه های مختلف خود ثبت نام کرده اند. علاوه بر این، این کشور در مقایسه با اروپا و سایر کشورها شهریه کمتری دارد. با انتخاب های فراوان، این کشور یک مکان محبوب برای تحصیل برای اکثر دانشجویان بین المللی است.

انواع ویزای تحصیلی در این کشور عبارتند از:

انواع ویزای تحصیلی اوکرایناین کشور تنها یک نوع ویزای دانشجویی به نام ویزای بلند مدت نوع D را برای دانشجویان بین المللی که مایل به اقامت در این کشور برای تحصیلات عالی هستند، ارائه می دهد. ویزای نوع D تنها 90 روز اعتبار دارد اما دانشجو می تواند پس از ورود به این کشور برای اجازه اقامت موقت که برای کل دوره معتبر است، درخواست دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص ویزای تحصیلی اوکراین می تواند اطلاعات بیشتری در اختیار متقاضیان عزیز قرار دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *