مهاجرت تحصیلی اسکاتلند

رشته باستان شناسی در اسکاتلند

رشته باستان شناسی در اسکاتلند

دانشگاه های رشته باستان شناسی در اسکاتلند همانند دانشگاه های بریتانیا از کیفیت آموزی بالایی برخوردار بوده و در سطح جهانی شناخته شده می باشند. این کشور، کشوری است که بخشی از بریتانیا است. سرزمین اصلی این کشور که یک سوم شمالی جزیره بریتانیای کبیر را پوشش می دهد، از جنوب شرقی با انگلستان 96 مایل مرز دارد و از شمال و غرب توسط اقیانوس اطلس، از شمال شرق با دریای شمال و از شمال شرق با دریای ایرلند احاطه شده است. این کشور همچنین شامل بیش از 790 جزیره است، که عمدتا در مجمع الجزایر هیبرید و جزایر شمالی هستند. بیشتر جمعیت، از جمله پایتخت ادینبورگ، در کمربند مرکزی دشتی بین ارتفاعات این کشور و ارتفاعات جنوبی در مناطق پست این کشور متمرکز شده اند.

این کشور به 32 بخش اداری یا مقامات محلی تقسیم شده است که به عنوان مناطق شورا شناخته می شوند. شهر گلاسکو بزرگترین منطقه شورای شهر از نظر جمعیت است و هایلند از نظر مساحت بزرگترین منطقه است. قدرت محدود خودگردان، که موضوعاتی مانند آموزش، خدمات اجتماعی و جاده ها و حمل و نقل را پوشش می دهد، از دولت این کشور به هر زیرمجموعه واگذار شده است. این کشور دومین کشور بزرگ در بریتانیا است و 8.3% از جمعیت را به خود اختصاص داده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به متقاضیانی که قصد تحصیل رشته باستان شناسی در اسکاتلند را دارند، پیشنهاد می کند، تا این مقاله را مطالعه کنند.

تحصیل رشته باستان شناسی در اسکاتلند

این کشور انبوهی از گزینه ‌های فرهنگی، زیبایی های منظره، و فقط اشاره‌ای از رمز و راز را به عنوان خانه دریاچه افسانه ‌ای (و شاید کت و کیسه‌ های فریبنده ‌تر) ارائه می‌ دهد. گلاسکو را برای تجربه ای در شهر بزرگ در نظر بگیرید که همراه با هاگی در میخانه ها، مردم محلی دوستانه و یکی از سرزنده ترین صحنه های موسیقی مستقل خارج از لندن است. سنت اندروز ساحلی برای یک تجربه واقعا دانشجو محور، تعادل خوبی را به عنوان یک شهر کوچک با نامی بزرگ ایجاد می ‌کند و محققان را از سراسر جهان جذب می‌ کند. کسانی که به سیاست علاقه مند هستند، در ادینبورگ، پایتخت، موقعیت منحصر به فردی خواهند داشت. زیرا این کشور در سال های آینده وضعیت خود را با بریتانیا تصمیم می گیرد.

دانشگاه ها معمولا بهترین امکانات تحقیقاتی را در سراسر جهان ارائه می دهند. این امر در تعداد مقالات منتشر شده و استنادهای دانشجویان این کشور بسیار منعکس شده است. بسیاری از اکتشافات جدید در مورد مکانیک کوانتومی، پزشکی و جراحی، تخمین خطر بلایای طبیعی توسط تیم های تحقیقاتی اسکاتلندی منتشر و اثبات شده است. دانشگاه ادینبورگ در حال حاضر رتبه چهارم را در بریتانیا برای تحقیق و توسعه کسب کرده است. بسیاری از برنامه های کارشناسی ارشد از جمله برنامه های دکترا به شما برای انجام یک پروژه تحقیقاتی اجباری نیاز دارند. در این صورت امکانات دانشگاه اولین کمک شما خواهد بود. تحصیل در این کشور برای تحصیل بهتر به همه دانشجویان توصیه می شود.

دانشگاه های رشته باستان شناسی در اسکاتلند عبارتند از:

  • دانشگاه داندی
  • دانشگاه گلاسکو
  • دانشگاه آبردین

در جدول زیر رتبه آن ها را مشاهده می کنید:

نام دانشگاهرتبه
دانشگاه داندی201
دانشگاه گلاسکو86
دانشگاه آبردین158

تحصیل رشته باستان شناسی در اسکاتلند

مشاغل و حقوق رشته باستان شناسی در اسکاتلند

رشته باستان شناسی در اسکاتلند یکی از منابع اصلی است که ما برای کشف تاریخ و کنار هم قرار دادن مردم و فرهنگ هایی داریم که ما را به آنچه امروز هستیم تبدیل می کند. این مطالعه علمی گذشته بشر است و یکی از چهار زیر شاخه انسان شناسی است. باستان شناسان منشأ، رشد و رفتار انسان ها و جوامع آن ها را در گذشته و حال مطالعه می کنند. آن ها فرهنگ ها، زبان ها، رفتارها، بقایای باستان شناسی و ویژگی های فیزیکی مردم در بسیاری از نقاط جهان را بررسی می کنند. آن ها سوال می پرسند و تئوری ها را توسعه می دهند.

باستان شناسان از تکنیک های نمونه برداری علمی استفاده می کنند تا آن ها را راهنمایی کنند که در کجا باید در محوطه حفاری کنند. آن ها آنچه را که می یابند مشاهده می کنند، ثبت می کنند، دسته بندی می کنند و تفسیر می کنند، سپس یافته های خود را با دیگر دانشمندان و مردم به اشتراک می گذارند. باستان شناسان با استفاده از دانش های علوم انسانی و علوم اجتماعی، فیزیکی و زیستی، راه های جوامع پیش از تاریخ را در نقاط مختلف جهان بررسی می کنند. آن ها همچنین آداب و رسوم، ارزش ها و الگوهای اجتماعی فرهنگ های مختلف را بررسی می کنند.

حقوق کار در اسکاتلند برای باستان شناسان در نمودار زیر آمده است:

حقوق کار در اسکاتلند برای باستان شناسان

اسکان دانشجویی در اسکاتلند

گزینه های اقامتی برای دانشجویان عبارتند از:

گزینه های اقامتی در اسکاتلنددر تمامی دانشگاه های این کشور گزینه های اقامتی متنوعی وجود دارد. با وجود سالن‌ های اقامتی دانشگاه و خوابگاه‌ های خصوصی در مراکز شهر و مناطق آرام ‌تر کشور، گزینه‌ های زندگی متناسب با نیازهای دانشجویان وجود دارد. به عنوان یک دانشجوی سال اول، این احتمال وجود دارد که دانشگاه جایگاه شما را در سالن های دانشجویی خود تضمین کند. بنابراین می توانید به راحتی وارد زندگی دانشگاهی شوید و سال تحصیلی را آرام شروع کنید.

اگر در طول تحصیل در اسکاتلند اجاره به صورت خصوصی را انتخاب کنید، هزینه ها بسته به صاحبخانه یا ارائه دهنده ای که با آن می روید و همچنین مکان متفاوت خواهد بود. هنگام انتخاب محل اقامت خود، حتما به میزان اجاره بهای شما در هر ماه توجه کنید تا بتوانید متناسب با آن بودجه داشته باشید. دانستن اینکه پول شما به کجا می رود به این معنی است که می توانید برای کشف آنچه که این کشور فراتر از دانشگاه خود ارائه می دهد، بیشتر اختصاص دهید.

کار حین تحصیل در اسکاتلند

کارت مجوز ورود شما یعنی برچسب ویزا در پاسپورت شما یا کارت اجازه اقامت بیومتریک (BRP) حق کاری شما را نشان می دهد. باید 20 ساعت یا 10 ساعت در هفته در طول ترم ذکر شود. این به شما این امکان را می دهد که تا 10 الی 20 ساعت (همان طور که در ویزای شما ذکر شده) در هفته در طول ترم و تمام وقت در دوره های تعطیلات کار کنید. دوره های تعطیلات بسته به دوره تحصیلی شما متفاوت است.

اگر میانگین شما را در هر زمانی بالاتر از 20 یا 10 ساعت قرار دهد، نباید سعی کنید به طور متوسط ​​تعداد ساعت کار کنید. به عنوان مثال، اگر شما حق دارید 20 ساعت در هفته کار کنید، نمی توانید 24 ساعت در هفته و سپس 16 ساعت در هفته بعد کار کنید. اگر در هر هفته بیش از 20 یا 10 ساعت کار کنید، شرایط ویزای خود را زیر پا می گذارید که می تواند تأثیرات جدی بر وضعیت مهاجرت و توانایی شما برای ادامه تحصیل داشته باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به اروپا همیشه بهترین راه های مناسب را به متقاضیان پیشنهاد می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *